Koska raamattua aletaan lukemaan kirkoissa niinkuin siinä lukee ja koska niinden ohjeiden ja käskyjen mukaan aletaan elämään???
Raamattua tulee lukea niinkuin siinä lukee, lisäämättä tai pois ottamatta mitään.
"Minä todistan jokaiselle, joka tämän kirjan profetian sanat kuulee: Jos joku panee niihin jotakin lisää, niin Jumala on paneva hänen päällensä ne vitsaukset, jotka ovat kirjoitetut tähän kirjaan; ja jos joku ottaa pois jotakin tämän profetian kirjan sanoista, niin Jumala on ottava pois sen osan, mikä hänellä on elämän puuhun ja pyhään kaupunkiin, joista tässä kirjassa on kirjoitettu." Joh. Ilm. 22:18, 19."
Älä tapa
/on raamatussa selvästi 9 kertaa Jeesuksenkin vahvistamana mutta silti tapetaan ja tapatetaan jopa omia ukovaisia kirkon jäseniä kirkon toimesta. (noitavainot, 1918 sisällissota jne)
Lapsikaste
/ei ole raamatussa vaan se on -lisäys- instituutio tuote. Rikkoo raamatun Joh. Ilm. 22:18, 19 kohtaa.
Hätälapsilkaste
/ei ole raamatussa vaan se on -lisäys- instituutio tuote. Rikkoo raamatun Joh. Ilm. 22:18, 19 kohtaa.
Perisynti
Kolminaisuusoppi
Jeesuksen Pyhä ehtoollinen
/on raamatussa mutta ei meille vaan ainoastaa läsnä oleville opetuslapsille. Kannibaaliset tavat on kai suomen laissa kielletty, paitsi kirkossa! Saatananpalvojilla on ilmeisesti omat suojattinsa.
Sakramentti
Onko pahan saatava valtaa niin paljon, että noin sallitaan toimia ja vielä Jumalan nimessä?
RAAMATTU VAI...
3
178
Vastaukset
- Eipäs opeteta harhaoppia
Oletko Jehovan todistaja kun kirjoitat:
"Kolminaisuusoppi
/ei ole raamatussa vaan se on -lisäys- instituutio tuote. Rikkoo raamatun Joh. Ilm. 22:18, 19 kohtaa. "
Näin siellä Raamatussa sanotaan:
Mat 28:19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
Mat 28:20 ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti."- raamattusi
Raamatussa ei ole edes sanaa kolminaisuus ja se on pelkästään saatanan keksimä juttu.
Eli se keksittiin kun kirkot kilpaili jäsenistä ja tuolla muka osoitettiin että minun Jumalan on parempi kuin sinun.
Jumala on!
Jeesus on!
Pyhä Henki on!
Raamattu on!
Mutta raamatussa ei ole kolminaisuus sanaakaan vai joko olette väärentäneet uuden version raamatusta? - sepulon
on eri raamattu,kuin meillä Luterilaisilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511407- 639720
- 1405508
- 1443774
- 753730
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373625- 403368
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243153- 632783
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak782558