Toisin kuin erään toisen pullamössövähemmistömme edustajat (joilla on vankka edustus niin parlamentissa, KO:ssa, KHO:ssa) suomen arabit tai muslimit eivät ole KOSKAAN esittäneet minulle vaatimuksia että minun pitäisi pakolla opiskella heidän äidinkieltään tai että heitä pitäisi kaupoissa ja viranomaisissa palvella omalla äidinkielellään tai ettei korkeakouluopintoja voi läpäistä ilman heidän äidinkielensä pakko-opiskelua!
Pysähtykää hetkeksi ja miettikää kuka tässä maassa on rasisti, ylimielinen muita syrjimään pyrkivä virka- ja opiskelupaikkakähmijä.
Mulla ei ole mitään muslimeja vastaan jos he jatkavat maassamme samalla linjalla kuin tähänkin saakka. Kulttuurinen diversiteetti on OK, mutta tasa-arvo ja samat säännöt kaikille!! Alas syrjivät kielikiintiöt!!! Alas marginaalimurteiden pakko-opetus!!!
Suomen arabit on jees!!
6
526
Vastaukset
- hetken aikaa
kunnes muslimit ovat enemmistö Suomessa.
- asasdaasad
Maassa maan tavalla?
Väitätkö, että ovat olleet näin, kuten sanoit?
somalit, Iranista ja Irakista ja yleensä Lähi-Idästä tulleet ovat kaikki samaa paskaa eri sopassa.
Huonoja asioita muslimeissa:
- rikollisuus.
- ihmisten kohtelu perseestä.
- pimeä työ.
- huumorintaju..sitä ei ole.
-yms. yms.
Nuo olivat vain 4 siitä todellisesta 1000:sta syystä. Paskasakkia ei voi muuta sanoa.
- Pöllö
Se on se motto! Itsehän valitsevat mihin hakevat, jossei kelpaa niin bye bye!
Ulkolaiset tekevät Suomessa enemmän rikoksia ja vielä tulevat elämään meidän rahoilla. Oh shit! Ja muutenkaan täällä oo työpaikkoja! Ei se oo vaan rasismia. Ei vain valkoiset ole rasisteja! mustatkin inhoovat valkosii, kuten mustien arabi natsien toimista huomaa nyt - delegointi
käy niin turvallisesti ja huomaamattomasti ;-)
No, minunko pitäisi sitten opiskella jemenin murteita, jos sieltä nyt sattuu joku muuttamaan Suomeen ja kysymään, missä on lähin kebab-keidas??
Maassa maan tavalla...siinä ei ole mitään rasistista. Vähän ampuu kyllä yli nuo sun kommentit...eikö totta? Eipä tässä nyt kellään ole erityisesti mitään muslimeja vastaan.
Jos minä muutan esimerkiksi vaikka Sudaniin, niin alkavatko he siellä sitten opetella suomen kieltä sen takia, että minä nyt satuin muuttamaan naapuriin..? Tuskinpa! Ei ulkomaalaisena asukkaana voi vaatia mitään erikoisoikeuksia tai kohtelua, sanoohan sen nyt jo järkikin.- micoooli
Järki ja muslimi eivät kuulu samaan lauseeseen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383672Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal283232- 692878
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912720- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811699- 221518
- 281507
- 281478
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474