Fyysisyyttä tulossa hyökkäys että pakkipuolelle.
Tepsiin ensi kaudella fyysisyyttä.
5
457
Vastaukset
- Kova luu
Oiskohan toi Mäkisen Marko tulossa takasin kasvattajaseuraansa?
- mie vaan
Ainakin neuvotteluyhteys Makon kanssa.
- jylppy
mie vaan kirjoitti:
Ainakin neuvotteluyhteys Makon kanssa.
On teill puhevikasil ny ainaskii pitkä loma tulos et saatte penkoa divari porukois lompakollenne sopivia fyysisiä pelaajia.Onha teil iso paha jortikka.
- jylppy
jylppy kirjoitti:
On teill puhevikasil ny ainaskii pitkä loma tulos et saatte penkoa divari porukois lompakollenne sopivia fyysisiä pelaajia.Onha teil iso paha jortikka.
niin puhevikaset mä osaan kirottaa tosi hjyvi ku opetajakin anto tänää vitose vallilan alaasteen äikän yhdys sana ja oikein kirotus kokeesta oon muute kolmanel luokal ja mie oon assunu oikeee tsatis puol vuota
- agagaagaa
jylppy kirjoitti:
niin puhevikaset mä osaan kirottaa tosi hjyvi ku opetajakin anto tänää vitose vallilan alaasteen äikän yhdys sana ja oikein kirotus kokeesta oon muute kolmanel luokal ja mie oon assunu oikeee tsatis puol vuota
Taidat olla niitä vammaisurheilijoita
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell342146Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.481742Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1121546Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1041286Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.76998Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,47946- 59895
Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗52809Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd101773- 57735