heip...olen tässä ollut noin viikon kipeä/flunssa
perjantaina aivstin erittäin voimakkaasti ja huonossa asennossa/puoliistualteen. voiko olla mahdollista että multa meni kylkiluu poikki tai sitten tuli joku isompi revähdys/venähdys. on nimittäin todella kipee kylki ei pysty kumartaa eikä aivastella/yskiä mutta mitään näkyvää ei ole...mikä lääkkeeks..rasvat vai pillerit??? kiitos sille joka osaa antaa vastauksen tähän vaikeaan vammaan...
Kylki
3
592
Vastaukset
jossa nuori terve ihminen yski kylkiluunsa poikki. Eli on mahdollista.
- puhun
Ei se tarvitse olla välttämättä kylkiluu, minulla meni kylkirusto ja oli sitten peevelin kipeä ja kauan. Lääkäri laittoi liimasiteen mutta eihän sen kanssa voinut olla puristi niin ettei henki kulkenut, kipulääkkeitä vaan naamariin. Niin ja kun se kerran napsahtaa menee se helposti uudestaan kun ei muista varoa.
saa kylkensä revähtämään. Mun ukolta lähti kerran näkkäriä haukatessa tekareista yks hammas irti ja se oli niin hassun näkönen, et mä räjähdin nauramaan ihan hillittömästi. Mut itku pitkästä ilosta, sanotaan...moneen viikkoon en kans päässy kunnolla liikkumaan, kun sattu niin kamalasti. Lääkäri epäili ja, että olis ollu kylkiluu poikki, mut ei ollu.
Kipulääkkeillä ja rauhallisella oleilulla sekin sitten ohi meni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315346- 363701
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833263- 112505
- 292102
- 122027
- 1631876
- 1051352
- 141318
- 1371154