nyt tytöt pian vastauksia...
Eli mun munan koko on velttona 7cm pitkä ja 2.5 cm paksu...
seisokissa 12,5cm pitkä ja reilu 3cm paksu...
mit olette mieltä??? mun mielestä normaali tai isohko...
jos haluu niin saa kuvankin nähdä!!!
vastatkaa pian...
munan koko!!!
8
3806
Vastaukset
- tuotanoin
Jos sinun pitää kaluasi mittailla, niin silloin se on pieni. Valitettavasti.
se on varsin mukavan kokoinen ja täysin käyttökelpoinen ;)
- poitsu
haluisitko kuvan nähdä...?
- pieni
Jollekin varmaan ihan passeli.
- Tyttöpegasos
On niiiiin soma pikku nakki sulla,
vaan en sen antais pilluuni tulla.
Kokoluokkaa lasten on toukkasi tuo,
älä vielä vie sitä tyttöjen luo.
Vaan mene kotiisi poikanen,
vuodet kun kuluvat vierien,
ehkä nakkisi vielä tuosta kasvaa,
eikä tarvita pumppua, ei rasvaa..
Ajan anna kulua toivoen vaan
et pippelisi alkaa isontumaan.
Pusi pusi :D- ja koskettavaa.
Kyllä se kasvaa murrosiän loppupuolella, toivotaan niin!
- tuo...
kutsuuko prinssi nakkia luo
vaativainen on tyttö varmaan
pian otsalla näkee hiuksen harmaan
katsoo kalua lerpahtanutta (kuvitellun)armaan
vaativainen ollut vuosia
ei kokenut yhtään kuosia
ruma ja horoperseinenkin oli
tuli kusi kuin kannusta kaadettuna soli soli
termospullot haaveissaan vain
ilman normikalikkaa ollut ain
ei saanut välilihaa soimaan
ei tavaraansa tullattuna voimaan
nuolee näppejään kaunokainen
todellisuudessa rupinen ja vaivainen
vain alati katselee peilikuvaa
sovittelee halppiskaupan tekomunaa
hyvää jatkoa ja hyvää yötä
toivottelee normimunainen käsille työtä
;) pusuja.. ja hauskaa - tyttöpegasos
tuo... kirjoitti:
kutsuuko prinssi nakkia luo
vaativainen on tyttö varmaan
pian otsalla näkee hiuksen harmaan
katsoo kalua lerpahtanutta (kuvitellun)armaan
vaativainen ollut vuosia
ei kokenut yhtään kuosia
ruma ja horoperseinenkin oli
tuli kusi kuin kannusta kaadettuna soli soli
termospullot haaveissaan vain
ilman normikalikkaa ollut ain
ei saanut välilihaa soimaan
ei tavaraansa tullattuna voimaan
nuolee näppejään kaunokainen
todellisuudessa rupinen ja vaivainen
vain alati katselee peilikuvaa
sovittelee halppiskaupan tekomunaa
hyvää jatkoa ja hyvää yötä
toivottelee normimunainen käsille työtä
;) pusuja.. ja hauskaaYhtä monta syntymäpäivää mä viettänyt oon
kuin kuluu tunteja aamunkoitosta aamunkoittoon.
Sulokas olen ja seksikkyyttä löytyy
miesten usein toisen kerran vilkaista täytyy
rintojani pyöreitä, tukkaa tuoksuvaa
peppuni kiinteä karjuja kiinnostaa.
Olen nainen, himokas, kostea niin
usein ajattelen miestä, kulliakin.
Joka armahin päivä mä onneksi saan
rakastella kanssa oman uroon uljaan.
Hän pimppiini piukkaan kun penistään painaa
ei tarvitse toisten miehiä mun lainaa!
Kera pikkuisten poikasten en nussia halua
tarvitsen miestä ja kunnon kalua.
Lapsi joka matoansa alati mittaa
äidin tisusta iltamaitonsa kittaa
ei saa naisessa aikaan kiimaa
-tarvittais iso dildo ja liimaa-
et pojusta saatais oikea panomies
mut tuliskohan pienelle traumoja, kenties?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä742170- 1331442
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1331420- 1431102
- 105977
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673