mietin vaan et kumpi teijän mielest on parempi? luulen et micra kiihtyy hitusen paremmin kun vastaava uno mutta micra jää uunolle ajo-ominaisuuksissa. toi on miun mieli pide en oo koskaan ikinä uunolla ajanu, micran omistan.. ja sit ois kiva jos joku tietäs käyks sanin 1.5 mylly suoraan micraan?
kumpi parempi micra vai uno?
10
1860
Vastaukset
- ----<
Mulla on uno mutta en ole koskaan ajanut micralla.
- onki
Teillä päänvaivaa, lapsoset.
- amis myös :)
sanissa E15 kone, mikä mallimerkintä siinä micra koneessa ? sovittelemallahan se varmaa sais yhtee
- parempi
Kumpiko parempi? Kummatkin yhtä huonoja.
- J.J
Uunoista on karmaisevia kokemuksia, ne voi pistää paaliin saman tien, micrasta ei ole hirveästi kokemuksia, pitäisi kyllä kestää mutta ei kulje mihinkään.
Kyllä se pitää olla joko Sunny, 323 tai Swift. Kaksi ekaa meni hienosti katonkautta ympäri ja ajo jatkui sen jälkeen. Swift taasen oli paras peltoauto ikinä. - jeps
J.J kirjoitti:
Uunoista on karmaisevia kokemuksia, ne voi pistää paaliin saman tien, micrasta ei ole hirveästi kokemuksia, pitäisi kyllä kestää mutta ei kulje mihinkään.
Kyllä se pitää olla joko Sunny, 323 tai Swift. Kaksi ekaa meni hienosti katonkautta ympäri ja ajo jatkui sen jälkeen. Swift taasen oli paras peltoauto ikinä.no, itellä kans swift ja vaikka mitä muita. tilannehan on se että vaikka se swift on tosi mukava lelu niin kyllähän takaveto on ainut oikea auto. mul on volvoa ja ladaa yms.
- paskajatkakkka
uunossa enemmän hevosia ja kestää paremmin kuin japanilaisserkkunsa
- polle
ei kannata ostaa uunoo vaaan mikcra
Unosta saat enemmän tehoo (1.6 TC)
micra yleensä kestää pitempään (ei niin mätä)
Pellolle, kumpi vaa
Radalle, Uno
pikkutielle, Micra- AmisHjuba
itellä on seat ipitsa eli ei oo mittöö kokemuksia kummasakaan, mut micra taetaa melkeen olla nätempi ja kestävempi ku uno mut uno on kyl iha eri maata kulultansa....
mä ottasin silti ehkä sen micran ;)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 908277
- 926405
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon586264Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344871- 453321
- 503265
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo573082- 442849
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512806- 492770