mietin vaan et kumpi teijän mielest on parempi? luulen et micra kiihtyy hitusen paremmin kun vastaava uno mutta micra jää uunolle ajo-ominaisuuksissa. toi on miun mieli pide en oo koskaan ikinä uunolla ajanu, micran omistan.. ja sit ois kiva jos joku tietäs käyks sanin 1.5 mylly suoraan micraan?
kumpi parempi micra vai uno?
10
1893
Vastaukset
- ----<
Mulla on uno mutta en ole koskaan ajanut micralla.
- onki
Teillä päänvaivaa, lapsoset.
- amis myös :)
sanissa E15 kone, mikä mallimerkintä siinä micra koneessa ? sovittelemallahan se varmaa sais yhtee
- parempi
Kumpiko parempi? Kummatkin yhtä huonoja.
- J.J
Uunoista on karmaisevia kokemuksia, ne voi pistää paaliin saman tien, micrasta ei ole hirveästi kokemuksia, pitäisi kyllä kestää mutta ei kulje mihinkään.
Kyllä se pitää olla joko Sunny, 323 tai Swift. Kaksi ekaa meni hienosti katonkautta ympäri ja ajo jatkui sen jälkeen. Swift taasen oli paras peltoauto ikinä. - jeps
J.J kirjoitti:
Uunoista on karmaisevia kokemuksia, ne voi pistää paaliin saman tien, micrasta ei ole hirveästi kokemuksia, pitäisi kyllä kestää mutta ei kulje mihinkään.
Kyllä se pitää olla joko Sunny, 323 tai Swift. Kaksi ekaa meni hienosti katonkautta ympäri ja ajo jatkui sen jälkeen. Swift taasen oli paras peltoauto ikinä.no, itellä kans swift ja vaikka mitä muita. tilannehan on se että vaikka se swift on tosi mukava lelu niin kyllähän takaveto on ainut oikea auto. mul on volvoa ja ladaa yms.
- paskajatkakkka
uunossa enemmän hevosia ja kestää paremmin kuin japanilaisserkkunsa
- polle
ei kannata ostaa uunoo vaaan mikcra
Unosta saat enemmän tehoo (1.6 TC)
micra yleensä kestää pitempään (ei niin mätä)
Pellolle, kumpi vaa
Radalle, Uno
pikkutielle, Micra- AmisHjuba
itellä on seat ipitsa eli ei oo mittöö kokemuksia kummasakaan, mut micra taetaa melkeen olla nätempi ja kestävempi ku uno mut uno on kyl iha eri maata kulultansa....
mä ottasin silti ehkä sen micran ;)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede16572- 65531
- 92518
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 42447
- 47427