kumpi parempi micra vai uno?

amistelija

mietin vaan et kumpi teijän mielest on parempi? luulen et micra kiihtyy hitusen paremmin kun vastaava uno mutta micra jää uunolle ajo-ominaisuuksissa. toi on miun mieli pide en oo koskaan ikinä uunolla ajanu, micran omistan.. ja sit ois kiva jos joku tietäs käyks sanin 1.5 mylly suoraan micraan?

10

1893

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ----<

Mulla on uno mutta en ole koskaan ajanut micralla.

• onki

Teillä päänvaivaa, lapsoset.

• amis myös :)

sanissa E15 kone, mikä mallimerkintä siinä micra koneessa ? sovittelemallahan se varmaa sais yhtee

• parempi

Kumpiko parempi? Kummatkin yhtä huonoja.

• J.J

Uunoista on karmaisevia kokemuksia, ne voi pistää paaliin saman tien, micrasta ei ole hirveästi kokemuksia, pitäisi kyllä kestää mutta ei kulje mihinkään.
        Kyllä se pitää olla joko Sunny, 323 tai Swift. Kaksi ekaa meni hienosti katonkautta ympäri ja ajo jatkui sen jälkeen. Swift taasen oli paras peltoauto ikinä.

• jeps
        J.J kirjoitti:

Uunoista on karmaisevia kokemuksia, ne voi pistää paaliin saman tien, micrasta ei ole hirveästi kokemuksia, pitäisi kyllä kestää mutta ei kulje mihinkään.
        Kyllä se pitää olla joko Sunny, 323 tai Swift. Kaksi ekaa meni hienosti katonkautta ympäri ja ajo jatkui sen jälkeen. Swift taasen oli paras peltoauto ikinä.

no, itellä kans swift ja vaikka mitä muita. tilannehan on se että vaikka se swift on tosi mukava lelu niin kyllähän takaveto on ainut oikea auto. mul on volvoa ja ladaa yms.

• paskajatkakkka

uunossa enemmän hevosia ja kestää paremmin kuin japanilaisserkkunsa

• polle

ei kannata ostaa uunoo vaaan mikcra

• Unosta saat enemmän tehoo (1.6 TC)
      micra yleensä kestää pitempään (ei niin mätä)

Pellolle, kumpi vaa

Radalle, Uno

pikkutielle, Micra

• AmisHjuba

itellä on seat ipitsa eli ei oo mittöö kokemuksia kummasakaan, mut micra taetaa melkeen olla nätempi ja kestävempi ku uno mut uno on kyl iha eri maata kulultansa....
      mä ottasin silti ehkä sen micran ;)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 133
      1632
    2. Naisten liian suuret vaatimukset?

Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta
      Sinkut
      203
      1036
    3. Johanna Tukiainen oli seonut ja hyökännyt ystävänsä kimppuun.

Ollut suora lähetys ja repinyt hiuksista ystäväänsä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      161
      727
    4. Olen Aito Narsisti

Kysykää mitä haluatte liittyen tähän aiheeseen. Joitain kokemuksiani asiaan liittyen voin harkintani mukaan jakaa.
      Sinkut
      244
      570
    5. 31
      520
    6. Mara puhuu narsuista

Eikö toi ämmä itse ole suurin sellainen?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      509
    7. Outo liikkuja

Tämä tyyppi josta kirjoitettiin Ähtärin Ilmoitustaululla. Joka yritti varastaa auton meijeritieltä. Hän liikkui koulut
      Ähtäri
      11
      474
    8. PÄIVÄN KYSYMYS

Haluatko SINÄ afkaani-muslimin ministeriksi?
      Kajaani
      186
      472
    9. Onko tämä meidän yhteys

Vähän liian vaikeaa? Joskus voimakkaatkaan tunteet ei riitä.
      Ikävä
      41
      436
    10. Iso käsi pormestarille hyvin hoidetusta työstä

Puolangan kunta on siistinyt Paljakan rinteitä kesän aikana – yksi keskeneräinen lakiasia hidastaa vielä rinnekeskuksen
      Puolanka
      18
      423
    Aihe