Tälläinen on Salen
15
753
Vastaukset
- entinen työpaikka
- olitpa sitten
vähän hyymörillä värystetty jässikkä, pusss!
Mä rakastan Salee, kait säkin rakastat! Rakastetaan yhdessä. - kun sale ei ookkaan
niin reilu ja rehti miäs ku kuvittelit.
- nami
olitpa sitten kirjoitti:
vähän hyymörillä värystetty jässikkä, pusss!
Mä rakastan Salee, kait säkin rakastat! Rakastetaan yhdessä.nukkumaan.
- TAXIKUSKI II
kun sale ei ookkaan kirjoitti:
niin reilu ja rehti miäs ku kuvittelit.
JA MEILLÄ ON OLLUT HIENOJA KESKUSTELUJA.
Olen palvellut alallani yleisöä kauan ja paljon. Ihmistuntemukseni ja elämänkokemukseni on tunnustettu laajalti.
SAULI on ollut hyvä keskustelija, hienotunteinen ja asemastaan huolimatta ottanut minutkin huomioon tasa-arvoisesti ihmisenä. Hän on loistava persoona, joka on läsnä hänelle puhuttaessa, kiireensä hän unohtaa ja on valmis keskustelemaan kaikesta.
Suosittelen tutustumaan ! - EIKÄ MUISTA KERTOA
KANSALAISILLE, että hänen globalisaationsa ei ole tavaroiden ja ihmisten vapaata liikkumista maasta toiseen, VAAN vasemmistodiktatuurin globalisaatiota:
SE ON vasemmistolaisuuden ulottaminen koko maailmaan ja mielellään elintasopakolaisten sekoittaminen Suomen kansan joukkoon siten, että meistä ei olisi enää yhtenäiseksi kansakunnaksi, vaan meistä tulisi tahdoton ja tietämätön rahvaan joukko, jota sitten voisi valtakoneisto hallita miten tahtoo. - käsittänyt
Ilmeisesti et ymmärrä etkä käsitä että avaaja halusi keskustella Niinistön nykyisestä työpaikasta,ei sinun, ei minun, eikä Halosen entisestä työpaikasta.
Jos kovasti haluat keskustella Halosen entisistä työpaikoista avaa keskustelu. - Ljudmila
TAXIKUSKI II kirjoitti:
JA MEILLÄ ON OLLUT HIENOJA KESKUSTELUJA.
Olen palvellut alallani yleisöä kauan ja paljon. Ihmistuntemukseni ja elämänkokemukseni on tunnustettu laajalti.
SAULI on ollut hyvä keskustelija, hienotunteinen ja asemastaan huolimatta ottanut minutkin huomioon tasa-arvoisesti ihmisenä. Hän on loistava persoona, joka on läsnä hänelle puhuttaessa, kiireensä hän unohtaa ja on valmis keskustelemaan kaikesta.
Suosittelen tutustumaan !Olen palvellut yksityisasunnossani yleisöä kauan ja paljon. Ihmistuntemukseni ja elämänkokemukseni on tunnustettu laajalti.
SAULI on ollut huomaavainen herrasmies, hienotunteinen ja asemastaan huolimatta ottanut minutkin huomioon tasa-arvoisesti ihmisenä. Hän on loistava persoona, joka on läsnä riisuttaessa, kiireensä hän unohtaa ja on valmis kokeilemaan kaikkea.
Suosittelen tutustumaan ! - meillä..
Ljudmila kirjoitti:
Olen palvellut yksityisasunnossani yleisöä kauan ja paljon. Ihmistuntemukseni ja elämänkokemukseni on tunnustettu laajalti.
SAULI on ollut huomaavainen herrasmies, hienotunteinen ja asemastaan huolimatta ottanut minutkin huomioon tasa-arvoisesti ihmisenä. Hän on loistava persoona, joka on läsnä riisuttaessa, kiireensä hän unohtaa ja on valmis kokeilemaan kaikkea.
Suosittelen tutustumaan !Ehdottomasti päivän paras.
Tässä meillä on nyt jo kahden Saulin tuntevan ihmisen mielipide,ei voi muuta kun uskoa.
- valehtelija
se Niinistö on, onneks ei voittanut! Häpeis ja paljon!
- vaalihuuruinen
Että oikein Työväen Presidentti tällaisessa paikassa töissä? Hyvä, että panit tämän linkin. On aina avartavaa saada lisätietoa.
- Tarja Halonen
eihän se Sale siellä työtä tee vaan lomailee. Olet oikeassa.
- hyvääkin
eikä työpaikka voi olla huonouden merkki, myös valtio kutn suomikin os osaltaan yritys, sitä pitää pystyä hoitamaan, jos ei ole tuloja ei voi antaakaan, tottakai yrityksen pitää pysyä aina tuloksekkaana jotta ei käy höveristi.
- tarvitaan
enemmän osaamista ja laskutaitoa kuin pressan hommissa. Halonen teettää ikävät hommat muilla.
- Sauli
Niin juuri. Näin se Saulikin muiden mukana törsää meidän verovaroja vaikka muuta yrittikin sanoa.
Tarja ei tuollaiseen törsäilyyn menisi mukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1534948Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa193575Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1603381Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss382877Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu982621Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie212026Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181873Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky101665Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1521486Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo111482