Onko Jeesus muuten Jumalan ainoa poika? Kun myös Aatamin täytyy olla koska Jumalahan loi Aatamin (periaatteessa samalla tavalla Jumalan poika kuin Jeesuskin). Isyys tunnustusta ei vissiin raamatusta löydy, eikä uskonnon tunnillakaan olla puhuttu kuin siitä Jeesuksesta. Ja entäs sitten Eeva, Jumalalla on myös tytär.. On myös naisten ja miesten tasa-arvoa alentavaa sanoa taivaan Isä koska eikös se Jumala ole vain vain henki josta ei tiedä onko se mies vai nainen...?? Uskonnolliset asia aina silloin tällöin askarruttaa!
aatami??
5
352
Vastaukset
- Trubaduuri
Koko ihmiskunta luotiin kerralla, Aatami on siis vain vertauskuvallinen "ihminen", kuten Eevakin.
- kirjoittamasi
virallinen Jehovan todistajien oppi?
- Trubaduuri
kirjoittamasi kirjoitti:
virallinen Jehovan todistajien oppi?
Tietääkseni kyllä "jehovan todistajat" aivan itse viestittävät omista opeistaan ja osaavat sen myös tehdä. Kyseleppä heiltä itseltään lisää asiasta. He myös aivan itse tulkitsevat vanhoja heprealaisia kirjoituksia. Mutta toki jos ihminen haluaa pitää kiinne kirjaimellisesti Moseksen genesiksestä, niin siitä vaan, eli luomiskirjasta.
- Niinpä niin
Trubaduuri kirjoitti:
Tietääkseni kyllä "jehovan todistajat" aivan itse viestittävät omista opeistaan ja osaavat sen myös tehdä. Kyseleppä heiltä itseltään lisää asiasta. He myös aivan itse tulkitsevat vanhoja heprealaisia kirjoituksia. Mutta toki jos ihminen haluaa pitää kiinne kirjaimellisesti Moseksen genesiksestä, niin siitä vaan, eli luomiskirjasta.
Et niin, mutta usko korvaa tiedon.
- Trubaduuri
Niinpä niin kirjoitti:
Et niin, mutta usko korvaa tiedon.
Tiedätkö sinä mitä jehovan todistajat tänään söi?
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511467- 639940
- 1505619
- 1443794
- 753760
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645- 403388
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243193- 652835
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792623