Maailmantilanne

Gabriel

Muslimien uskontoa loukkaavista pilakuvista alkanut kriisi näyttää saavan muitakin piirteitä.
Onko kyseessä sodan alkunäytös?
Iran uhittelee ja uhkailee. Lähi-Idän ihmiset ovat kiihkeässä mielentilassa. Iranin ydinvoimakiista viedään YK:n käsittelyyn, jonka jälkeen USA voisi saada oikeutuksen hyökkäykseen Iraniin. Eurooppa viedään USA:n puolelle islamin pelossa.

Mielestäni Suomen muslimit ovat rauhallista ja mukavaa porukkaa. Heitä ei tämä kriisi koske.

111

22920

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pilakuvat

ovat vain keppihevosia, joilla ratsastetaan kohti lähetystöjä kautta maailman.

Taustalla on paljon kaikkea muuta, monenlaista kurjuutta ja tyytymättömyyttä kunkin maan oloihin&elämään.

Tanskasta saatiin hyvä syy pistää ranttaliksi.

Suomen muslimien asiat ovat ilmeisesti keskimääräistä paremmin, kun he osaavat käyttäytyä maltillisesti - kiitos heille.

• Suomimies82

joo..o. saa nähdä kuinka tässä käy? pahaa pelkään pessimistisenä ihmisena .. mutta kyllä minä tarvittaessa länsimaista siviilisaatiota puolustan en ollenkaan tykkään tälläisestä touhusta...

• Eräs vaan...

No jo on aikoihin eletty,kun muslimit ovat herkkänahkaista porukkaa.Muutama pikku pilakuva ei luulisi heidän elämänlaatuaan heikentävän. Suvaitsevuutta sitä he tarvitsevat. Eipä ole olemassa lehdistönvapautta.

• ARLA vst KEBAB

• Ei rasisti
        ARLA vst KEBAB kirjoitti:

Tässä hyvä tekstiviesti kiertoon sananvapauden kannattajille.

Älä syö kebabbia, tuet Khodr Chehabbia. (Suomen imaami ja Hki:n mielenosoituksen pääjärjestäjä)

Lähetä kolmelle eteenpäin.

http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/arkistot/kotim aa/2006/02/423205

Hyvä pointti sinulta,,,aletaan mekin poikotoimaan. (Älkää ostako enää muslimeilta pitzoja). Minä poikoitin jo,,nyt loppu. Katson tarkkaan mistä ruokani ostann.

• hyysätään

Liian paljon heitä hyysätään ja annetaan kaikki valmiina.
        Olen odottanut meille vuokra kotia,mutta turhaan.Heille annetaan isot asunnot ja rivitaloista viellä,kun eivät muita monetkaan huoli.Mitäs oman maan ihmisistä.

• Enkä ennenkään
        Ei rasisti kirjoitti:

Hyvä pointti sinulta,,,aletaan mekin poikotoimaan. (Älkää ostako enää muslimeilta pitzoja). Minä poikoitin jo,,nyt loppu. Katson tarkkaan mistä ruokani ostann.

Koska en pidä niistä ruuista.
        Haluun puhdasta ja terveellistä.Mieluummin kasvisruokaa:)

• saku1234
        hyysätään kirjoitti:

Olen odottanut meille vuokra kotia,mutta turhaan.Heille annetaan isot asunnot ja rivitaloista viellä,kun eivät muita monetkaan huoli.Mitäs oman maan ihmisistä.

Olen aivan samaa mieltä kirjoittajan kanssa,liikaa hyysätään.

• hyysätään kirjoitti:

OLen samaa mieltä kaiken saavat valmiina,omasta kansasta ei ole väliä.

• ---
        hyysätään kirjoitti:

"odottanut isompaa asuntoa"? taidat itse kaupungin vuokra-asuntoa jonottaa, kuule vapailla markkinoilla niitä on, että taidat olla vähän huono puhumaan hyysäämisestä!
        Ja vielä se että länsimaissa ei ymmärretä kuinka tärkeä uskonto on noille ihmisille, kuvittele itse tilanne että joku haukkuisi äitiäsi ja kerro se sadalla... (jos edes se riittää kuvaamaan)
        mutta älytöntä moinen äärikiihkoilu!! helvetti kannattaisi varmaan tehdä omille asioille jotain ennen kuin alkaa syyttää muita (esim. länsimaalaisia), ja tämä syyttely pätee myös puolin ja toisin kuten näistä kirjoituksista ikävä kyllä huomaa...

• haloo
        --- kirjoitti:

"odottanut isompaa asuntoa"? taidat itse kaupungin vuokra-asuntoa jonottaa, kuule vapailla markkinoilla niitä on, että taidat olla vähän huono puhumaan hyysäämisestä!
        Ja vielä se että länsimaissa ei ymmärretä kuinka tärkeä uskonto on noille ihmisille, kuvittele itse tilanne että joku haukkuisi äitiäsi ja kerro se sadalla... (jos edes se riittää kuvaamaan)
        mutta älytöntä moinen äärikiihkoilu!! helvetti kannattaisi varmaan tehdä omille asioille jotain ennen kuin alkaa syyttää muita (esim. länsimaalaisia), ja tämä syyttely pätee myös puolin ja toisin kuten näistä kirjoituksista ikävä kyllä huomaa...

sinähän se tyhmä olet!
        Siis sinun näkökulmastasi ihminen joka asuu kaupungin vuokra-asunnonnossa,on niin alhaalla yhteiskunnan tikapuilla,ettei ole varaa omiin mielipiteisiin?Ja sinä puhuit jotain
        "äärikiihkoilusta"...hehheh.Etkä edes ymmärtänyt lukemaasi viestiä kunnolla,ennen kuin aloit saarnaamaan,voi voi.

• myös
        haloo kirjoitti:

sinähän se tyhmä olet!
        Siis sinun näkökulmastasi ihminen joka asuu kaupungin vuokra-asunnonnossa,on niin alhaalla yhteiskunnan tikapuilla,ettei ole varaa omiin mielipiteisiin?Ja sinä puhuit jotain
        "äärikiihkoilusta"...hehheh.Etkä edes ymmärtänyt lukemaasi viestiä kunnolla,ennen kuin aloit saarnaamaan,voi voi.

Ihmisiä on nekin, jotka asuu kaupungin vuokrataloissa.
        Oletko itse saanut omistus asunnon perintörahoilla ja samalla käyttänyt sosiaalitoimistoa ,josta saanut vääryydellä rahaa..kenties niin.Koska rehellisellä työllä ei pienituloinen suomessa enää osta minkään laista asuntoa.
        Eli katsoppa itseäsi peiliin.Ja tule sitten vasta valittamaan muista.
        Epärehelliset suomessa pärjäävät tänä päivänä.
        Pimeällä työllä esim.niin.Ja valheilla.

• Maria.

Suomen muslimien mielenosoitusta katsellessa tuli mieleen, että onpas suomettunutta porukkaa. No, hyvä niin....todella. Pieni määrä kunnon muslimeja täällä voi olla vain pieni piristys, mutta missään nimessä ei ole viisasta ottaa tänne suuria määriä täysin eri kulttuureista tulevia ihmisiä. Mieluummin vähän, mutta kalliilla. Sillä ihmisten sopeutuminen tänne, se vaatii rahaa ja sitä höösäystä. Tulosta ja "hyötyä" saadaan vasta ehkä 3. sukupolvessa.

kiitos todellakin Suomen muslimeille sivistyneestä käytöksestä.

• Sage

Suomenkin muslimit vissiin sanoivat, etteivät kaikki muslimit ole tuollaisia, vain pieni vähemmistö riehuu. Kyllä täällä ainakin poliisi pistäis pienen vähemmistön kuriin. Hokevat anteeksipyyntöä uutisissa. Mutta mikä riittää, minäkin olen pahoillani, että joku on loukkaantunut. Minäkin olen näistä lipunpoltoista tappokäskyistä loukkaantunut. Ollaanko nyt tasoissa.

• ----
        Sage kirjoitti:

Suomenkin muslimit vissiin sanoivat, etteivät kaikki muslimit ole tuollaisia, vain pieni vähemmistö riehuu. Kyllä täällä ainakin poliisi pistäis pienen vähemmistön kuriin. Hokevat anteeksipyyntöä uutisissa. Mutta mikä riittää, minäkin olen pahoillani, että joku on loukkaantunut. Minäkin olen näistä lipunpoltoista tappokäskyistä loukkaantunut. Ollaanko nyt tasoissa.

vai että vähemmistö?? :o

• ITE ALOITITTE
        Sage kirjoitti:

Ja aivan mitättömästä asiasta .Jos sotaa haluatte ja hallita meitä vääräuskoisia niin teidän mielestä .Tulen aivan varmasti puolustamaan lapsiani loppuun asti saatanan islamit.olette tosi syvältä.

• Sielujen Sikopaimen

Aina kun tästä pilakuva episodista on saanut/joutunut lukemaan tahi kuulemaan on ensimmäinen aatokseni ollut, että kyllä ihmisillä täytyy olla paljon tukahdutettua raivoa sisuksissaan! Ei NORMAALI immeinen tolla tavalla ryntäile poltteleen ja kivitteleen lähetystöjä ja niiden työntekijöitä, joilla todellisuudessa ei ole mitään tekoa koko jupakan kanssa.
      Ja mitä suvaitsevaisuuteen tulee niin mulla on kyllä sellainen olo että juuri nämä islamipainoitteiset valtiot ovat kyllä aika ahdasmielisiä muille kuin omille tavoilleen ja kulttuurilleen.
      Tiistain Turunsanomissa suomalaisia muslimeja käsittelevässä jutussa he painottivat että muslimimaissa ei saa häväistä muita uskontoja. Siitä loistavana esimerkkinä mielestäni onkin Talibanien räjäyttämät ikivanhat Budha patsaat!!

• monelta kantilta

Usa ja läsi maat ei kivittele lähetystöitä vaan pommittavat kaiken kerralla maan tasalle.Mielestäni tämäm on tyynysotaa verrattuna siihen mitä tässä usan ym taholta on tehty.Siis ..ajattelu..ja vielä kerran ajattele ite äläkä anna viedä!!!

• Davidian
        monelta kantilta kirjoitti:

Usa ja läsi maat ei kivittele lähetystöitä vaan pommittavat kaiken kerralla maan tasalle.Mielestäni tämäm on tyynysotaa verrattuna siihen mitä tässä usan ym taholta on tehty.Siis ..ajattelu..ja vielä kerran ajattele ite äläkä anna viedä!!!

"USA pommittaa"... Mieti itse, mitä on tapahtunut, kun USA:n sotakoneisto liikahtaa! Miehitetty naapurivaltio, terrori-iskuja kautta maapallon. Kun ei hyökkäystä kuulu, suunnitellaan niin raju isku, että koko maailma järkkyy.
        USA ei taatusti hyökkää minnekään, ilman erityyisen raskasta syytä. Niinkuin ei mikään muukaan demokraattisesti hallittu valtio. Satojen ja lopulta tuhansien ihmisten murhaaminen terrori-iskuilla olisi ihan kiva saada loppumaan. Loppuisiko se, jos USA antautuisi Irakille? Millainen maailma olisi sen jälkeen? Tuskin haluaisit asua siinä.

• pommiiskut

onko oikein murhata monia viattmia ihmisiä jos islamin uskoisille luvataan ikuista elämää räjäyttämällä itsensä ja sivullisensa. miksi sitten ei saisi kuvia laittaa lehteen jotka viittaavat juuri kyseiseen aiheeseen. tähän mennessä tietääkseni kaikki terrori iskut ovat olleet islamin uskoisilta, kertokaa toki jos olen väärässä

• mallakat

pilakuvia on piirretty kautta aikojen,mutta Qaida ryhmittymä vetää tätä hommaa vahvasti ja ihan varmasti tulemme näkemään iskuja impäri eurooppaa.Mielestäni KAIKKI muslimit ovat nyt häädön tarpeessa euroopasta.!.menkööt omaan maahansa ja tuhokkoot sen maantasalle..hommassahan ei o mitään järkeä enää,eli samalla mitalla takas annettava.!!..

• Bin Laden

Johan on maailma mallillaan...

Aikoinaan, kun Halonen vieraili Ruotsissa ja ruotsin lehdistökin antoi hänelle nimen Muumi-Mamma, olisi suomalaistenkin pitänyt muslimien suosiman logiikan mukaan nousta barrikaadeille ja ryhtyä uhkaamaan Ruotsia sekä siinä sivussa Norjaa. Tarjaahan pilkattiin lehdistön kautta.

Kenties tämäkin episodi (Tanskassa) avaa lopullisesti viherpiipertäjien silmät. Saattaa olla, että mieli muuttuu muslimi-myönteisestä, mikäli muslimit toteuttavat uhkauksiaan ja terroriteot alkavat pohjoismaissa. Siinä kun lentää ilmaan muutama viaton mummu ja lapsi, niin taitaa ymmärrys loppua ja silmät avautua todelliseen maailmaan.

Pitäisi jollakin keinolla saada muslimien pullistelu ja uhoaminen loppumaan! Ihmeellisintä on valtaosan ihmisistä hyväksyvän sen ja USA on ainoa syyllinen kaikkeen. Muslimit tekee mitä huvittaa ja Koraani antaa siihen luvan, tarkemmin sanottuna Koraanin todella vapaa tulkinta.

Tarttis vissiin tehdä jotakin??? Vai aikooko muu maailma edelleen vain katsoa muslimien ylimielistä uhoa? Loppuuko vihdoin ymmärrys ja pannaan piste terrorismille!!!

• lerssileihuu
        Bin Laden kirjoitti:

Aikoinaan, kun Halonen vieraili Ruotsissa ja ruotsin lehdistökin antoi hänelle nimen Muumi-Mamma, olisi suomalaistenkin pitänyt muslimien suosiman logiikan mukaan nousta barrikaadeille ja ryhtyä uhkaamaan Ruotsia sekä siinä sivussa Norjaa. Tarjaahan pilkattiin lehdistön kautta.

Kenties tämäkin episodi (Tanskassa) avaa lopullisesti viherpiipertäjien silmät. Saattaa olla, että mieli muuttuu muslimi-myönteisestä, mikäli muslimit toteuttavat uhkauksiaan ja terroriteot alkavat pohjoismaissa. Siinä kun lentää ilmaan muutama viaton mummu ja lapsi, niin taitaa ymmärrys loppua ja silmät avautua todelliseen maailmaan.

Pitäisi jollakin keinolla saada muslimien pullistelu ja uhoaminen loppumaan! Ihmeellisintä on valtaosan ihmisistä hyväksyvän sen ja USA on ainoa syyllinen kaikkeen. Muslimit tekee mitä huvittaa ja Koraani antaa siihen luvan, tarkemmin sanottuna Koraanin todella vapaa tulkinta.

Tarttis vissiin tehdä jotakin??? Vai aikooko muu maailma edelleen vain katsoa muslimien ylimielistä uhoa? Loppuuko vihdoin ymmärrys ja pannaan piste terrorismille!!!

tämä puhuu asiaa.

• RASISTI
        Bin Laden kirjoitti:

Jos joku osaa, ni tehköön sellasen viruksen joka valikoi ja tappaa kaikki muslimit, ja sulattaa niiden ruumiin nesteeksi. Eli muslimit valuu viemäreihin ja häviää, JIPII!!!!!!!!!!!!!!!

• puhuu, kuunnelkaa!

Kautta Allahin tämä on Usa:n ja länsimaiden loppu!

• puolestasi

Että löydät valon ja rakkauden sisimpääsi.Vain Jeesus voi sen antaa,kun pyydät häntä sydämmeesi.
        Jeesus poistaa vihan sisältäsi ja antaa rakkauden ja anteeksi antavan hengen tilalle.RUKOILEN PUOLESTASI.Amen.Siunausta elämääsi,toivon sydämmestäni.

eräs äiti.

• Muslimitytöt...

Hei Muslimitytöt, Olette kivannäköisiä noissa hunnuissanne, missä teihin voisi tutustua ja jutella? Olisin kiinnostunut seurustelemaan kanssanne :)

• Innokkaita ovat.

Mene rohkeasti vaan ehdottamaan muslimihuntuisille seksiä. Ns. julkinen salaisuus on, että voivat lähteä siltä seisomalta mukaan ja ovat TODELLA INNOKKAITA SÄNGYSSÄ.

Tosin tuntuu aina, että heillä on siitä johonkin hirveä kiire, kun hommat on hoidettu!

Itse käytän aina kuitenkin naidessa kumia.

• hermanni

Saat vielä pommin perseeseen..

• Innokkaita ovat.
        Innokkaita ovat. kirjoitti:

Mene rohkeasti vaan ehdottamaan muslimihuntuisille seksiä. Ns. julkinen salaisuus on, että voivat lähteä siltä seisomalta mukaan ja ovat TODELLA INNOKKAITA SÄNGYSSÄ.

Tosin tuntuu aina, että heillä on siitä johonkin hirveä kiire, kun hommat on hoidettu!

Itse käytän aina kuitenkin naidessa kumia.

Yllättävää, mutta totta musliminaiset ovat innokkaita seksin saralla. Suosittelen.

• Veronmaksaja=Lystinmaksaja

Kyseessä oli mitä ilmeisemmin tekosyy. Eihän pääosa mielenosoittajista ole edes nähnyt, että millaisten kuvien takia mieltään osoittavat.

Islaminuskoiset suhtautuvat selvästikin epäluuloisesti länsimaisiin, kuten tietysti myös me länsimaiset (seurattuamme islamilaisten toimia) suhtaudumme eoäluuloisesti heihin.

Erona islaminuskoisten ja länsimaisten ihmisten välillä on se, että länsimaiset ihmiset keskimäärin pyrkivät mm. osoittamaan mieltään lakien ja asetusten puitteissa. Länsimaiset ihmiset eivät myöskään samalla tavalla provosoidu esimerkiksi leikkaamaan kurkkuja irti Lähi-Idästä tulleen näköisiltä ihmisiltä, kun islamin uskoiset. Kun islaminuskoiset saavat tekosyyn, niin johan alkaa anarkia!

Edelleen islamilaisen ja länsimaalaisen ihmisen erottaa toisistaan ns. ruumiillisen koskemattomuuden kunnioittaminen. Esim. naisen raiskaus on yleisesti tuomittavaa länsimaisessa kulttuurissa, mutta mitä itse olen ymmärtänyt, niin ainakin länsimaisen naisen arvo on mitätön ja välineellinen (monissa) islamilaisissa maissa. Nainen on vapaata riistaa ja raiskauksen jälkeen nainen voidaan vaikka kivittää!

On ennalta arvaamatonta, että mistä islaminuskoiset milloinkin päättävät provosoitua. Nyt päätettiin provosoitua varmaankin Tanskassa asumien muslimien yllyttämänä jonkin yksittäisen lehden julkaisemasta muutamasta kuvasta! Seuraavalla kerralla taas jostain muusta.

Suomenkin olisi herättävä ja mietittävä, että onnistuuko rinnakkaiselomme täällä Suomessa vai pitäisikö maahanmuuttopolitiikkaa tiukentaa, muutoin kohta voi olla Suomen vuoro olla islamilaisten ensisijaisen ja suoran mellakoinnin kohteena.

• Suomen muslimit

rauhallista ja mukavaa porukkaa. Niin olivat nekin rauhallista ja mukavaa porukkaa, jotka aikoinaan Natsi-Saksassa katsoivat sivusta, kun kirjoja poltettiin roviolla (jos jonkun maan lippu poltetaan vihassa, kyllä silloin palavat sen maan kirjatkin).

Entäpä jos Suomessa olisi joku päivä miljoona islaminuskoista. Arvaa vaan, olisivatko enää rauhallista ja mukavaa porukkaa. Eikä tämä kriisi saanut alkunsa mistään pilakuvista, se sai alkunsa jo aikaa sitten, kun jossakin päin islamilaista maailmaa päätettiin valloittaa koko maailma islamilaiseksi maailmaksi; anteeksi, tietysti ääriislamilaiseksi maailmaksi.

Maltan tuskin odottaa, kun Turkista tulee EU:n jäsen. Saadaan laakista 70 miljoonaa (arvaus)uutta islaminuskoista Eurooppaan (minulle Turkki ei ole osa Eurooppaa eikä tule sitä ikinä olemaan).

• äääääääääk

Sinunlaisten ihmisten olisi syytä pitää suu kiinni!!
        Täällä on jo tarpeeksi ongelmia että rupeat haukkumaan ihmisiä!

• sinneminnekuuluujapian

Ihan totta!! oikeassa olet

• Samaa mieltä.

Näkeehän sen "kaivolta kotiin", että asia on juuri noin, kun kirjoitit!

Täytyisi vaatia kansanedustajilta, että asiaan kiinnitetään huomiota!

• pitäisi
        äääääääääk kirjoitti:

Sinunlaisten ihmisten olisi syytä pitää suu kiinni!!
        Täällä on jo tarpeeksi ongelmia että rupeat haukkumaan ihmisiä!

sanoa edes jotain asiaan viittaavaa, että edes näyttäisi siltä, että sinulla on minkäänlaisia mielipiteitä.

• ähläm

Islamin suunnitelmiin kuuluu operaatio"SULOINEN SUOMI NEITO"ELI TÄMÄ KOKO HOITO AINOALLE OIKEALLE OPILLE...KUNNIOITETTU OLKOON ...JNE

• pimu5

kannatan äskeisen kantaa..

• Suomi herää
        ähläm kirjoitti:

Islamin suunnitelmiin kuuluu operaatio"SULOINEN SUOMI NEITO"ELI TÄMÄ KOKO HOITO AINOALLE OIKEALLE OPILLE...KUNNIOITETTU OLKOON ...JNE

Uskon,että suomen päättäjät viimeinkin nyt heräävät ja näkevät missä mennään,kun RAJAT ovat olleet liian auki.On uskottu kaikenlaisia juttuja ja annettu lupa tulla tänne.Elämään suomessa kuin HERRAT.Ja ovat oman kansansa unohtaneet.Uskon ja toivon,että viimein herätään täällä.Ja ruvetaan järjestämään oman maan kansalaisille asuntoja ja työtä.
        Olen yli 50 vuotias ja kunniallisesti elättänyt perheeni pienillä tuloillani.En ole saanut huonekaluja tai lasten vaunuja tai pesukonetta tai merkki vaatteita sossun luukulta,vaikka monesti tarvis olis ollut.Itse on pitänyt ansaita työllä kaikki.
        Pahalta tuntuu seurata nyt "rikkaan"suomen touhuja.Rahaa hyysätään niille ,jotka ei mitään tee sen eteen.(osa tekee)
        Kun menee ruokakauppaan itse pienillä tuloilla ja funtsaa miten saa taas kaiken tarpeellisen ostettua,niin vieressä niin sanottu pakolainen ostaa KÄRRIT TÄYNNÄ RUOKAA JA ITSELLÄ EI KOSKAAN OLIS SIIHEN VARAA.IHMETTELEN MISTÄ NE RAHAT HEILLE TULEE LEVEESEEN ELÄMÄÄN??TURHA SANOA,ETTÄ KATEELLISIA OLETTE.KYLLÄ KOHTUUS PITÄÄ OLLA.
        HERÄTKÄÄ VIRANOMAISET JA SUOMEN VALTIO.
        JA MUISTAKAA OMAN MAANNE KANSALAISIA VIIMEINKIN.
        ISLAMILAISILLA ON TARKOITUS SAADA OPPINSA SUOMEEN JA MEIDÄT HYLKÄÄMÄÄN OMAN USKOMME, JOKA ON MEITÄ KANTANUT VUOSIKYMMENET.

Miten suomen valtio voi näin huonosti kohdella heikoimpiaan oman maan ihmisiä??Ihmettelen suuresti.
        Syytetään Tanskaa jostain pila kuvista ,mutta meille nauretaan täällä,miten typeriä suomalaiset on .Olen itse monesti kuullut sen entiseltä mieheltäni.Kukaan muu ei ole mitään kuin vain muslimit.HERÄTKÄÄ!!!Ennenkuin on myöhäistä.

• Ei syy kuvissa

Islamilaisilla on kytenyt jo keskenään monissa maissa.Ja nyt saaneet aiheen terrorisoida maailmaa,muka kaikki Tanskan ja kuvien syytä.
        Heillä vihainen ja sotainen uskonto,johon heidät opetettu jo lapsuudesta.Kaikki muut ovat "vääräuskoisia"ja heitä voidaan kohdella kuin koiria.Ja heillä YKSI JA AINOA PÄÄMÄÄRÄ SAADA KAIKKI KANSAT KÄÄNTYMÄÄN ISLAMIIN.
        Olen lukenut ja läheltä seurannut heidän uskontoaan ja tavoitteitaan.Siinä ei kunnioiteta ketään ja mitään muuta, kuin heidän omia kylmiä päämääriään.
        Hinnalla millä hyvänsä.Ja köyhä islamilainen väestö on helppo saada villittyä "vääräuskoisia" vastaan.Uskon,että monesti monet köyhät muslimit eivät edes tiedä totuutta,miksi pitää raivota,huutaa,tappaa ja rikkoa.Kristityt ovat rauhaa rakastavaa kansaa.Ja anteeksi antavaa myös.Ei oikea Kristitty polta taloja,lähetystöjä,ei tapa ja muutenkin kunnioittaa lähimmäistään.Myös muslimeja.Koska oikea Kristitty näkee lähimmäisessään Jumalan kuvan ,jota pitää rakastaa.Vaikka olisi kokenut vääryyttäkin.Minulle ainakin lapsuudessa jo opetettiin rakastamaan lähimmäistä ja antamaan anteeksi vääryydetkin.
        Niitä olenkin yrittänyt noudattaa.Kiitos Jeesus,että voit muuttaa kivisydämmet RAKKAUDEN SYDÄMMIKSI.AMEN
        ps.toivon muslimeillekin anteeksi antavaa sydäntä tässä kuva jupakassakin.Maailma olisi paljon helpompi jokaisen silloin asua.
        Jokainen joskus tekee virheitä,mutta Kiitos,että Jeesus kuoli meidän jokaisen syntien tähden.

• IHMETTELIÄ

Kävin katsomassa ne pilakuvat juuri kun niin paljon on puhuttu jameuhkattu niistä...
      VOI P"#4%&/%¤!!!
      Ei voi olla totta tuollainen meuhkaaminen tuollaisista kuvista.. Kyllä on tavan T.....ja tuo uskonto ryhmä, ilman että ketään sen enempää herjaan,mun puolesta uskokaa ihmiset mihin tahdotte, vaikka paavo pesusieneen, Mut järki pitäis olla mukana.
      Tässä on nämä "loukatut" uskonnon harjoittajat etsineet vain tekosyytä taas alkaa meuhkaamaan täysin turhasta. Niinkuin monesti aiemminkin, eli johtopäätös joukossa tyhmyys tiivistyy, ja sekoita uskonto soppaan ni täysin kaheliksi menee. Pitää täysin paikkansa. Pitäisi jonkun noille varmaan kertoa että mailmassa on paljon pahempia epäkohtia joiden vuoksi voisi vaikka oikeasti protestoida. eikä minkää jonninjoutavan pask.. Takia. Aina voi vaatia oikaisua ja julkista anteeksi pyyntöä, mutta ei nyt tarvitse ruveta hyppimään tasajalkaa ja leikkimään verisesti loukattua, aivan kuin joku olisi tapettu ja raiskattu. Ja kuinkahan paljon nämä "pyhätmiehet" on muita uskontoja talloneet ja haukkuneet..

• Gabriel

• liisa

voi jumantsukka kun mä vihaan muslimeita sydämmeni pohjasta,tietty ei voi yleistää että Kaikki muslimit on samanlaisia,mutta hei,onko kellekkään epäselvää että islamin uskonto ON VAKIVALTAINEN! turha väittää muuta!
        tappais vaan toisiaan siellä ja hankkis elämän,ei tarvi tulla eurooppaan riehumaan!
        yksi kuva ei voi ketään oikeuttaa tollaseen.

• VÄÄRÄSSÄ
        liisa kirjoitti:

voi jumantsukka kun mä vihaan muslimeita sydämmeni pohjasta,tietty ei voi yleistää että Kaikki muslimit on samanlaisia,mutta hei,onko kellekkään epäselvää että islamin uskonto ON VAKIVALTAINEN! turha väittää muuta!
        tappais vaan toisiaan siellä ja hankkis elämän,ei tarvi tulla eurooppaan riehumaan!

Ei ole väärää ja oikeaa..vaan sun vihas!!Idiootti!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

• naurettavaa XD
        liisa kirjoitti:

jos muslimi väellä ei ole muuta tekemistä niin ampukoon sitten itsensä....ei pitäsi tälleen jostain vitu...uskonnosta suuttua...kai nyt pilakuvia saa laitetta mistä vain....ja ne muslimit jotka lukee tämän, älkää helvetti sentään ruvetko uskonnon takia riehumaan...ei se kuitenkaan ole elämästä tai kuolemasta kyse. helvettiin tässä koko maailma menee muutenkin. ei tule parempaa elämää vaikka kävisin itse kirkossa tai muslimit omassa vastaavassa paikassaan... ei voi ku nauraa muslimi väestölle tuosta pilakuvista syntyneestä mellakasta. xD
        olkaa onnelinen että en itse kanna asetta takin alla :D muuten voisi jokunen mellakka saada ikävän käänteen maailmassa :)

• ole...
        VÄÄRÄSSÄ kirjoitti:

Ei ole väärää ja oikeaa..vaan sun vihas!!Idiootti!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

väärää eikä oikeaa. Voi hyvät hyssykät! Tässä vasta todellinen i...i. Onhan niin, että tuon oman logiikkasi mukaan minä en ole väärässä suhteesi. Ja minä en vihaa sinua enkä muslimeja; jälkimmäisiä minä kammoan ja edellistä minä säälin. Haluaisin niin mielelläni ajatella sinusta kaikkea hyvää, mutta se lienee turhaan koska kumminkin väität, että en ole oikeassa; sinullehan oikeata ei ole olemassa;-)))).

• Rätti Pää

Odottakaas kun meitä on täällä hieman enemmän.

• Susa

Sitä minä ihmettelen, että miksi suomalaiset väen vängällä tunkevat lomalle muslimimaihin, kun eivat ne kerran siellä meitä sinne halua?!? Pakkoko sinne on lähteä rahojaan viemään, jos ei kelpaa, kun muitakin lomakohteita on. Annetaan muslimeitten elellä omassa "rauhassaan" ja matkustetaan vaikka Kreikkaan tai Epsanjaan, joihin me ja rahamme ovat tervetulleita :) Onhan muslimeillakin oikeus elää omassa porukassaan, jos he sitä haluavat. On turhaa valittaa epäkohdista, jos tieten tahtoen lähtee kaivamaan verta nenästään.

• ole koskaan

käyny, enkä käy...

• minä

Tuohon voisi sanoa, että totta mooses :)

• ALI

SANAVAPAUDEN NIMESSÄ EI VOIDA LOUKATA TOISII IHMISII KAIKILLA ON RAJANSA.TANSKALAISET PERUSTELEVAT PILAKUVIJEN JULKAISEMISTA SANAVAPAUDELLA MUTTA TIEDETTEKÖ ETTÄ TANSKASSA MIKÄÄN LEHTI EI VOI PILKKATA TAI NIMITELLÄ NIITTEN KUNINGATARTA?MIKSI????
      MIKSTI SITTEN SAA PILKATA ISLAMIN PROFEETA???
      SIIS VIIDEN MILJOONAN SEURAAJIEN KUNINGATARTA EI VOI PILKATA MUTTA YLI MILJARDIN SEURAAJIEN PROFEETA VOI? MIKS NÄIN???

• Jeps kukkuu...

Alilla "iso pyörä heittää". Kauheaa huutoa ja kirjoitusvirheitä.

• ota banaani

se nostaa verensokeria. Sitä paitsi tanskalaisten kuningatar on enemmän kunnioitettava kuin mahomed ikinä.

• .......

eiköhän kaikki voi pilkata ketä haluaa,
        vaikka joulupukkia,toiset uskoo siihen toiset ei!
        kaikki ei katsos ole samaamieltä asiasta

• JustAnotherQueer

Tanskalaisissa lehdissä on monta kertaa julkaistu pilakuvia niin heidän kuninkaallisistaan kuin esimerkiksi Jeesuksestakin. Se nimittäin kuuluu sellaiseen traditioon kuin "sananvapaus". Sitä ei ilmeisesti islamilaisissa maissa tunneta.

Nyt kyse on vain siitä, että muslimit yrittävät pakottaa omat arvonsa ja uskonkappaleensa myös muille. Näköjään muslimien mielestä myös länsimaalaisten pitäis omaksua ja ylläpitää heidän kulttuurillisia tabuja. Tätä kutsutaan kulttuuri-imperialismiksi.

On hassua, että muslimit eivät halua tässä asiassa hyväksyä sananvapautta kun samaan aikaan monissa Euroopan maissa useat imaamit esimerkiksi saarnaavat, että kaikki gay-ihmiset pitäisi murhata ja että naisten pitäisi yhteiskunnassa astua takavasemmalle ja toimia kotiorjina miehilleen. Sitten kun näiltä imaameilta kysytään, että mites nyt noin voit sanoa, niin he vetoavat sananvapauteen ja uskonnonvapauteen. Näköjään muslimien mielestä siis he voivat sanoa ja tehdä mitä haluavat, mutta heistä itsestään ei saa kukaan muu sanoa yhtään mitään.

• Minä

Miksi tanskassa ei voi lehdet kirjoittaa pahaa kuningattaresta tai muista? Suomessahan on valtion miehille ja naisille kokonainen pilaohjelma! jos et ole esimerkiksi koskaan eläessäsi nähnyt lehden pilkkaavan julkisuuden helkilöitä/poliitikkoja niin kannattaisi hieman lukea niitä.

• jeremias

että islaminuskoiset räjäyttelevät budhan patsaita ... Eivät täten kunnioita muita uskontoja

• HALOO

Kyllä sai kuulla hyvää ja pahaa islamista ! mutta sanon yhden asian ja toivon että kaikki lukijat omistaisivat aivot!! jos me muslimit kunnioitetaan uskonnomme se ei ole teille mikään haitta koska se ei koske teitä millään tavalla jos minulla olisi huivi niin se on minun päässäni ja se ei haita teitä millään tavalla jos rukoilen niin oman katoni alla jos uskon allahiin niin se on minun asiani JA MYÖS JOS PUOLUSTAN USKONTONI JA PROFEETTANI NIIN EI KETÄÄN SAA VAPAUDEN VUOKSI LOUKATA MINUA KOSKA JOS TEILLÄ ON OIKEASTI VAPAUTTA NIIN SE TARKOITTAA ETTÄ MUITTEN KUNNIOITTAMISTA

T: MUSLIMI TYTTÖ !!

• uskonne puhdistaja

Tämä teidän niinsanottu Profeettanne otti alaikäisen vaimokseen .Salliiko uskomuksenne sekoilun lasten kanssa?Täällä suomessa sillä on oma nimitys.Ja vielä tiedoksi.Suomessa on lupa korottaa ääntäään vain ja ainoastaan SUOMALAISILLA.

• allahmullah
        HALOO kirjoitti:

Kyllä sai kuulla hyvää ja pahaa islamista ! mutta sanon yhden asian ja toivon että kaikki lukijat omistaisivat aivot!! jos me muslimit kunnioitetaan uskonnomme se ei ole teille mikään haitta koska se ei koske teitä millään tavalla jos minulla olisi huivi niin se on minun päässäni ja se ei haita teitä millään tavalla jos rukoilen niin oman katoni alla jos uskon allahiin niin se on minun asiani JA MYÖS JOS PUOLUSTAN USKONTONI JA PROFEETTANI NIIN EI KETÄÄN SAA VAPAUDEN VUOKSI LOUKATA MINUA KOSKA JOS TEILLÄ ON OIKEASTI VAPAUTTA NIIN SE TARKOITTAA ETTÄ MUITTEN KUNNIOITTAMISTA

Voit painua sinne missä muutkin hörhöt asuu, somaliaan marokkoon iraniin, Näkemiin.

• Jeps.....
        HALOO kirjoitti:

Kovasti yritti "MUSLIMI TYTTÖ" jotain saada sanotuksi, mutta into oli osaamista suurempi. Ei tuosta sepustuksesta oikein mitään järjellistä tullut.

• Vittuuntunut
        HALOO kirjoitti:

Mene sinne mistä olet kotoisin,ja rukoile ketä huvittaa.Veronmaksajat elättää teidät huntunupit,eikä teistä ole kuin pelkkää haittaa.Olette röyhkeää porukkaa,kuljette kuin euroopan omistajat, vaikka pitäisi elää maassa maan tavoilla.Täällä eletään työtä tekemällä .Jos me kaikki vain rukoiltais turpa lattiassa,kuka meidät ruokkii?Hieman ajatusta hunnun alle toivoo veronmaksaja.

• Ymmärtääkseni..
        uskonne puhdistaja kirjoitti:

Tämä teidän niinsanottu Profeettanne otti alaikäisen vaimokseen .Salliiko uskomuksenne sekoilun lasten kanssa?Täällä suomessa sillä on oma nimitys.Ja vielä tiedoksi.Suomessa on lupa korottaa ääntäään vain ja ainoastaan SUOMALAISILLA.

Ymmärtääkseni mm. nämä somaliasta tulleet muslimit ovat väkisin maanneet alaikäisiä tyttöjä. Eli ilmeisesti heille alaikäiset kelpaa.

Sitä paitsi länsimainen nainenhan ei ole minkään arvoinen. Paitsi naimisesta saatavan nautinnon.

• Pohjantähden alla...
        HALOO kirjoitti:

MUSLIMITYTTÖ TÄÄLLÄ... Siinäpä naurettava otsikko. Otsikon taso kuvaa hyvin kirjoittajan ajatuksen juoksua!

Ja kuten huomaamme, niin kirjoituksessa ei ole päätä eikä häntää. Tuollaisia tyttöjä ei Suomessa tarvita. Menköön takaisin synkkään Afrikkaan tai Lähi-Itään.

• myslimi
        HALOO kirjoitti:

kukah on allah...some fagotti...gay...lesbo...how is ....??? naurettavaa kun kaikki myslimit pitaa sita huntua ja kälätäää hirveetä tahtia...ei kuule kaverien kanssa kun puhuu mitaan...ihan hirvea mekkala lähtee...sama kuin pistäisi 2 musliminaista ja 20 ruotsalaista omiiin huoneisiinsa. ja äänen mittaus laitteet mukaan...saisivat nämä kaksi myslimia enemmän ääntä aikaiseksi puuheellaan....ja sama on helvetti sentaan bussissa...aina sama kauhea huuto ja kälätys...ei mitaan tolkkua saa...kuuluu jopa kuulokkeidenkin läpi :=) hi hilerh...

• jj1
        HALOO kirjoitti:

Mikä on sinun arvomailmasi, sinun uskontosi pitäisi kunnioittaa, ja uskonveljesi pilkkaavat minun uskontoani ja arvojani minkä ehtii, miksei heidän tarvitse olla suvaitevaisia..
        Maassa maan tavalla..
        Minusta teillä ei ole puheoikeutta, itseni hohdalla muhattuanne vaimoni, eikä islamilaisen lain mukaan kiihottajanne oleilee täällä länsimaissa ettei tarvitse joutua vastaamaan teoistaan.
        Jos kerran haluatte omija tapojanne niin myös teidän on noudatettava lakejanne myös itsellenne ikäviä!!
        Muutoin ette kuulu länsimaisen yhteiskunnan jäseniksi ja voitte palata paratiisimaahanne..

• toivoa saa...
        HALOO kirjoitti:

Toivoisin että tänne kirjoittavat osaisi edes suomea kirjoittaa saatika sitten puhu. Ihan tiedoksi, että siinä oli hieman virheitä :)

Ja miksi pitää maailmassa olla jotain vitun uskontoja...eikö riitä yksi :/
        Jos joku ihmettelee miksi monet hakkaavat ulkomaalaisia niin selitys on tässä--->
        1. Muslimit ja tummat ihmiset tulee tänne ja hakkaa tai raiskaa suomalaiset nuoret tytöt. Sitten 2. elää meijän vero rahoilla. saamarin loiset. 3. niistä lähtee ihan sikana ääntä jota ei lähe suomalaisista. 4. jos on töissä niin ei hoida kunnolla omia asioitaan vaan muut saavat tehä ne hommat. 5 syyttävät suomalaisia rasisteiksi jos ei itse hoida töitään kunnolla ja saavat potkut...siinä mietittävää...muistakaa että ette ole missään aavikon keskellä vaan meille rakkaassa ja kalliissa suomen maassa...meidän esiisät ovat täällä sotineet jotta meillä olisi ruokaa ja katto pään päällä. mieti ennen kun pahoinpitelett jonkun suomalaisen. älkää ihmetelkö kun skinejä tulee ja he käyvät kimpuunne. se on vain isän maan suojaamista. vaikka ei kaikki ole idiootteja mutta niitä löytyy valitettavan paljon :(

• Suomalaisena
        HALOO kirjoitti:

kunnioitan paikallisia tapoja kun matkustan,enkä
        yritä ärsyttää paikallisia.

Jos vaaditaan tiettyä pukeutumista,noudatan paikallista tapaa.

Oletan että Suomeen tulija myös kunnioittaa ja noudattaa tapojamme,esim.naamioituneena ei liiku kun rosvot ja joulupukki,muuten se on vastoin järjestysääntöjä monissakin paikoissa.

Käyttäisin myös malttia uskonnollisten merkkien esittelyssä,jos se "jumala"tai mikä kullakin, ei
        ilman näkyviä merkkejä tai muita ylilyöntejä sinua huomaa,kannattaa vaihtaa uskontoa.

Ainakin oma suhteeni"tuonne jonnekin"toimii loistavasti ilman että sitä pitää joka paikassa mainostaa,ihan vaikka kotonakin.

Elän rauhassa ja annan muidenkin elää,eikä hiukkaakaan kiinnosta jotkin pilakuvat.

Rajan vedän koskemattomuuteen,sitten kun ensimmäinen sivullinen vahingoittuu näissä
        kahinoissa,saa syylliset ja samoin ajattelijat puolestani viedä saunan taa ja lopettaa serkkuineen kaikkineen-luki passissa mitä tahansa-vaikka Suomen kansalainen.

On kumma että sairaat elukat voi lopettaa-
        nykyisen moraalikäsityksen mukaan voit vaikka
        räjäyttää päiväkodin ja ainoa jolla senjälkeen on oikeuksia-on räjäyttäjä.

• TIedän jotain
        HALOO kirjoitti:

oLIN NAIMISISSA muslimimiehen kanssa.
        Ja siinä elämässä näin,mitä on MUSLIMIT.Olin kotiorjana,vaikka oli sairaslapsi ja itse olin suuressa leikkauksessa.Mieheni ei koskaan auttanut kotitöissä,vaikka olin kuin sairas.Minua lyötiin ja haukuttiin ja uskoani Jeesukseen pilkattiin.OMassa kotonani.Olin kuin koira hänelle.Ulkopuolisille "hymyili"ja näytti "rakastavaa"aviomiestä.Mutta seinien sisällä asui kuin "piru".
        Minun olisi pitänyt rukoilla hänen kanssaan ne 5 päivän rukousta.Vaikka hän naimisiin mennessään oli hyväksynyt minut omine uskontoineni.Mutta ajankuluessa hän alkoi muuttua ja vaatia minua olemaan hiljaa omassa kotonani,kun hänelle tuli vieraita.En saanut keittää kahvia vieraille ,muuten kuin hänen pyynnöstään.En saanut pitää lapselleni syntymäpäiviä,koska se olisi ollut rahan tuhlausta ja hän tarvi rahat omaan kotimaahansa.Paikkaan johon en koskaan ollut päässyt käymään.Nyt sen ymmärrän miksi.Koska hänellä oli VAIMO siellä katsottuna,jonka toi eromme jälkeen heti suomeen.Eli tämmöisiä on muslimit.USEIN TULI ILMI HÄNEN PUHEISTÄÄN,ETTÄ SUOMI PITÄÄ SAADA MYÖS ISLAMIN USKOISEKSI.SE HEILLE AINUT OIKEA USKONTO.
        KUNNIOITA SINÄKIN MUSLIMITYTTÖ MEITÄ JA ME ASUMME OMASSA MAASSAMME.
        MIKSI OLET TULLUT TÄNNE?EIKÖS OLISI PAREMPI ASUA MISSÄ OLET SYNTYNYT JA VOIT OLLA VAPAASTI MUSLIMI.EN MINÄKÄÄN VOI MAAHASI TULLA VAATIMAAN MITÄÄN.SIELLÄ MINUT TAPETTAISIIN!

TV.KRISTITTY ÄITI.

• AVAAPPA RADIODEI
        HALOO kirjoitti:

TOIVON,ETTÄ LÖYDÄT VALON JA RAKKAUDEN ELÄMMÄÄSI.
        JEESUS ON KUOLLUT KOKO MAAILMAN SYNTIEN TÄHDEN.MYÖS MUSLIMEN SYNTIEN TÄHDEN.JEESUS ANTAA TOIVON SINULLE.ANTEEKSI ANTAVAN SYDÄMMEN.RAKKAUDEN MYÖS"VÄÄRÄUSKOISIA"KOHTAAN.
        KOKEILEPPA PYYTÄÄ JEESUSTA ELÄMÄÄSI.HÄN RAKASTAA MYÖS SINUA.
        KUUNTELEPPA RADIODEITÄ MHZ 89.(HELSINGISSÄ)SIELTÄ KUULET RAKKAUDEN SANOJA.
        SIUNAUSTA ELÄMÄÄSI.

• Suosittelen.
        AVAAPPA RADIODEI kirjoitti:

TOIVON,ETTÄ LÖYDÄT VALON JA RAKKAUDEN ELÄMMÄÄSI.
        JEESUS ON KUOLLUT KOKO MAAILMAN SYNTIEN TÄHDEN.MYÖS MUSLIMEN SYNTIEN TÄHDEN.JEESUS ANTAA TOIVON SINULLE.ANTEEKSI ANTAVAN SYDÄMMEN.RAKKAUDEN MYÖS"VÄÄRÄUSKOISIA"KOHTAAN.
        KOKEILEPPA PYYTÄÄ JEESUSTA ELÄMÄÄSI.HÄN RAKASTAA MYÖS SINUA.
        KUUNTELEPPA RADIODEITÄ MHZ 89.(HELSINGISSÄ)SIELTÄ KUULET RAKKAUDEN SANOJA.
        SIUNAUSTA ELÄMÄÄSI.

Ja täältä löytyy Radio Dein kotisivu:

http://www.dei.fi/

• USKO MIHIN HALUAT!!!!!!!!!!...
        HALOO kirjoitti:

Täällä. Älä vaan rupea vaatimaan lapsillesi jotain huivipakkoa (niin kuin ranskassa) koska lapsesi ei todellakaan selviä näissä pakkasissa pelkällä huvilla ja koraanilla tulee aika pian vilu.koranikaan ei lämmitä kauan aikaa tarvitaan motti halkoja.ja senkin eteen pitää tehdä töitä eikä hillua kaduilla.olisitko itse valmis tekemään hommia.no varmaakin ,mut entä äijjäsi paska kiihkoilija puolet päivästä menee rukoilemiseen ja minkä hiton takia kun ketään ei oikeesti ole olemassa.Uskotaan mihin hyvänsä mutta voi v.... älkää tosiaan ruvetko ryppyilemään täällä meidän kotimaassa,sillä siinä vaiheessa tulee pikainen lähtö.olen saattamassa jokaisen joka ei sovellu tänne.

• USKO MIHIN HALUAT!!!!!!!!!!...
        HALOO kirjoitti:

Täällä. Älä vaan rupea vaatimaan lapsillesi jotain huivipakkoa (niin kuin ranskassa) koska lapsesi ei todellakaan selviä näissä pakkasissa pelkällä huvilla ja koraanilla tulee aika pian vilu.koranikaan ei lämmitä kauan aikaa tarvitaan motti halkoja.ja senkin eteen pitää tehdä töitä eikä hillua kaduilla.olisitko itse valmis tekemään hommia.no varmaakin ,mut entä äijjäsi paska kiihkoilija puolet päivästä menee rukoilemiseen ja minkä hiton takia kun ketään ei oikeesti ole olemassa.Uskotaan mihin hyvänsä mutta voi v.... älkää tosiaan ruvetko ryppyilemään täällä meidän kotimaassa,sillä siinä vaiheessa tulee pikainen lähtö.olen saattamassa jokaisen joka ei sovellu tänne.

• OVAT SIVISTYMÄTTÖMIÄ
        Ymmärtääkseni.. kirjoitti:

Ymmärtääkseni mm. nämä somaliasta tulleet muslimit ovat väkisin maanneet alaikäisiä tyttöjä. Eli ilmeisesti heille alaikäiset kelpaa.

Sitä paitsi länsimainen nainenhan ei ole minkään arvoinen. Paitsi naimisesta saatavan nautinnon.

antaako heidä muhammettinsa tehdä tämän kaiken ja hyväksyä.Ei helvetti jos tuohon pitäisi uskoa niin kyllä järki on kaukana,Ajatelkaa järjellä muslimit onko se oikein,oikeesti olette sellaista porukaa jossa ei järki kulje.JOS YKSIKIN MUSLIMI VOI PERUSTELLA TÄMÄN ASIAN NIIN ANTAA TULLA.etenkin muslimi äijät ootte aika pentuja turpiinne kaipaisitte.OIKEESTI AJATELKAA MUUTAKIN KUN USONTOANNE.JÄRKI KÄTEEN JOS SITÄ ON EDES LUOTU.....

• line
        JustAnotherQueer kirjoitti:

Tanskalaisissa lehdissä on monta kertaa julkaistu pilakuvia niin heidän kuninkaallisistaan kuin esimerkiksi Jeesuksestakin. Se nimittäin kuuluu sellaiseen traditioon kuin "sananvapaus". Sitä ei ilmeisesti islamilaisissa maissa tunneta.

Nyt kyse on vain siitä, että muslimit yrittävät pakottaa omat arvonsa ja uskonkappaleensa myös muille. Näköjään muslimien mielestä myös länsimaalaisten pitäis omaksua ja ylläpitää heidän kulttuurillisia tabuja. Tätä kutsutaan kulttuuri-imperialismiksi.

On hassua, että muslimit eivät halua tässä asiassa hyväksyä sananvapautta kun samaan aikaan monissa Euroopan maissa useat imaamit esimerkiksi saarnaavat, että kaikki gay-ihmiset pitäisi murhata ja että naisten pitäisi yhteiskunnassa astua takavasemmalle ja toimia kotiorjina miehilleen. Sitten kun näiltä imaameilta kysytään, että mites nyt noin voit sanoa, niin he vetoavat sananvapauteen ja uskonnonvapauteen. Näköjään muslimien mielestä siis he voivat sanoa ja tehdä mitä haluavat, mutta heistä itsestään ei saa kukaan muu sanoa yhtään mitään.

Juu näinhän se on,itseänsä täynnä olevat omaan napaan tuijottajat haukkuvat muita,mutta eivät kärsi että heitä arvostellaan.

• vaarassa

Raivostuneet mielenosoittajat ovat tunkeutuneet Afganistanissa toimivien norjalaissotilaiden tukikohtaan, kertoo komentajakapteeni Thom Knustad Norjan puolustusvoimista. Paikallisviranomaisen mukaan välikohtauksessa kuoli yksi mielenosoittaja ja viisi muuta haavoittui.

Yli 200 mielenosoittajan joukko hyökkäsi norjalaissotilaiden tukikohtaan Maimanassa Luoteis-Afganistanissa.

Norjalaisjoukot käyttivät Verdens Gang -nettilehden kertoman mukaan kyynelkaasua mielenosoittajajoukon hajottamiseksi.

Norjalaiset ovat osa kansainvälistä Isaf-joukkoa, ja Maimanassa toimivassa alueellisessa jälleenrakennusryhmässä (PRT) on noin 20 norjalaissotilasta. Kabulista on pyydetty vahvistuksia.

PRT:ssä on sotilaita myös Suomesta, Englannista ja Latviasta. Suomen puolustusministeriön mukaan leirissä oletetaan olevan yli kymmenen suomalaista rauhanturvaajaa ja heidän lisäkseen siviilityöntekijöitä.

Puolustusvoimat selvittää parhaillaan alueella olevien suomalaisten tilannetta. Omaiset voivat tiedustella tilannetta Niinisalosta puolustusvoimien kansainvälisestä keskuksesta numerosta 040-828 4173. (STT)
      -----------
      pohjoismainen
      yhteistyö tarkoittaa suomalaisten määräilyä ja jokaisesta kuolleesta sotilaasta tulisikin ampua yksi suomalainen poliitikko joka on sotilaat tarpeetta vaaraan asettanut

• W.W.W.B

Ei kukaan odota että eläimet osaisivat käyttäytyä inhimillisesti joten miksi hekään!!! P..ka sakkii koko porukka!!!

• Olen ollut "mussukoitten" maissa. Palvelu oli hyvää mutta viiveellä toimii. Venäläisiä erityisesti vihattiin, koska heidän mielestä he olivat suttuporukkaa. Turisteja kyllä suojeltiin konekivääri rykmenttien kera.Rannalla aina joku kaivo kuoppia ja peitti niitä pitkin päivää, samalla katteli ympärille josko joku yrittäis tehdä yllätysrynnäkköä...

• Ählä mi sählä

Enpä tiedä, onko ihan laajemman sodan aineksiksi, mutta riski on, että jo muutenkin syvä juopa siitä vain syvenee. Ja pilapiirrosjuttuhan oli tuossa konfliktissa ihan vain minimaalinen laukaiseva tekijä. Nyt kärhämä on lähtenyt omille teilleen, elämään omaa elämäänsä. Alkuperäistä aihetta ei kohta edes muisteta. Monet noista muslimimaiden vauhkoista, jotka reutovat tuolla suu vaahdossa, hädin tuskin tietävät, mitä vastaan protestoivat. -Mikä on pilapiirros, mikä on Tanska? Onhan tässä vastakkain asettelu. Mutta taas tuo kysymys, kuka katsoo olevansa eniten oikeassa. Ja kenen mielipide on oikeutetumpi. Muslimeillahan näyttää olevan oikeus asettaa kaikki vastakkain ja syyttää muita siitä. -Klassinen ihmisen ominaisuus täälläkin. Syytä muita ja syyllisty juuri itsekin siihen.

Mutta kun pilapiirroksissa yhdistettiin terrorismi ja islam, mistä tuo mahtaakaan juontaa juurensa? Eivätkö viime aikojen terrori-iskut ympäri maailmaa ole olleet juuri kiihkomuslimien tekosia? Vai eikö se olekaan ollut terrorismia? Miksi nuo kohkaajat eivät protestoi noita omia terroristejaan vastaan, jotka tekevät täydellisen karhunpalveluksen islamin asialle?

• lupo-loco

1,5 miljardia muslimia käsittävälle joukolle laitetaan maailman kartta eteen ja pyydetään näyttämään missä on Tanska, luulisin ehkä miljoonan osuvan oikeaan.

• lupo-loco

On esittänyt anteeksipyynnön siitä kohusta jonka piirrokset Mohammadista ovat aiheuttaneet, mutta ei itse kuvien julkistamista. Jos toimittajat olisivat tienneet niistä kuvista nousevan mekkalan, niitä ei varmasti olisi julkaistu.
      Melko varmaa kuitenkin on, ettei uusia kuvia Mohammadista julkaista länsimaiden lehdissä ihan lähiaikoina.
      Niin muhamettilaisuus kuin kristinuskokin ovat anteeksianto painotteisia uskontoja. Nyt olisi jo korkea aika nähdä anteeksiantoakin!

• Qveg

Kirkko kehotti pyhään sotaan huvinvuoksi.

Korpikirkko, 07.02. 12:57

Kirkko on kehottanut kristittyjä julistamaan pyhän sodan Jeesuksen pilkan vuoksi. Sen

kohteeksi tulisivat erityisesti täysjärkiset ja ateistit tai muuten vain omilla aivoilla ajattelevat, sanoi Kirkon tiedottaja paikalliselle uutistoimistolle korpikirkossa.

Matti meikäläinen
      - yks vitun hailee vaikka Jeesus olisi ollut runkkari

Liisa Västäräkki
      - olikos täälä kahvitarjoilu?

Kalevi Kivenkääntäjä
      - antaa tulla vain, kyllä saunan takana on tilaa kristityille siinä puupinon vieressä

Näin kertoili tunnelmiaan paikalle eksyneet hiihtäjät.

• allahmullah

Vai suomen mussut mukavaa porukkaa, menisivät vaan helvetinkuuseen ja pian. Ovat vielä suht rauhallisia kun niitä on niin vähän. Tilanne pahenee koko ajan, pois pois pois

• junttapulikka

Näissä maissa missä on paljon kiihkoislamisteja tuntuu löytyvän aineksia ja järjestöjä joiden päämäärä on vain päästä tekemään terroritekoja syyllä tai tekosyyllä millä hyvänsä.Nyt sellaisen tarjosi ajattelemattomuuttaan tanskalaislehti.Ihmisiä on selvästi kiihotettu ja agitoitu järjestelmällisesti näihin terroritekoihin Tanskaa ja Norjaa vastaan.Todennäköiset syyt väkivaltaisuuksiin löytynevät näiden mellakkamaiden omasta sisäpolitiikasta kuin pilakuvista.
      Vanha valtio-oppihan kuuluu:
      Kun oman maan asiat ovat kuralla, keksi sopiva syy ja syyllinen ulkomailta, niin kukaan ei huomaa kotimaan murheita.(Tässä tapuksessa vielä sopivan kaukaa)
      Ja se miten jenkit suhtautuivat paheksumalla pilakuvia johtuu puhtaasti siitä että he itse ovat niin sanotusti muniaan myöten suossa Irakisaa eivätkä halua lähettää lisää sinkkiarkkuja kotiin ärsyttämällä Irakilaisia ja Islaminuskoisia piirejä.
      Asia on mielestäni pieni suhteessa siitä nousseeseen älämölöön.

• Ja Kebabit

Miten ne kehtaa järjestää jotain mielenosoitusta Hki:ssä, Ruotsissa, Norjassa ja tanskassa. Maailman pakolaisystävällisimmissä maissa !

V**tu me ollaan sanatarkaasti pelastettu niiden henki - ja lennätetty ne tänne DC10:llä elämään ilmaiseksi elintasoon mitä he eivät ole omassa maassa nähneetkään !

Nyt sossurahat jäihin ja kebabin sijaan vaikka Suomalaiseen kotipizzaan tai Heseen !

Printatkaa paitoja ja tarroja niistä kuvista !

• sofie

on aina on ollut ja tulee olemaan!He keksivät syyn riehumiselleen vaikka mistä,he eivät tarvitse kuin pienen sytykkeen ja pam.Uskontoja ym. käytetään tekosyynä riehumiselle.On kyse addiktiosta,samoin kun viinan juojat,tupakoitsijat tai seksi riippuvaiset,nämäkin keksivät aina syyn mielettömille teoilleen ja se syy on aina muualla kuin itsessä!

• antimuhametti

Kyllä se vaan on niin, että imaamit,ajatollahit ym. muut paskasakin johtajat tulkitsevat koraania aivan omien perverssien päämäärien mukaan!

• muslimit

Hyvä että kaikki on rauhallista toistaiseksi.

Toivottavasti pysyykin,muistaakseni Englannin iskujen tekijöistä ainakin yksi oli kaikkien rakastama kiltti poika joka ei voisi vahingoittaa ketään.Kuitenkin räjähde reppu selässä ja sillee.

Ja seuraukset jos Suomessa asuvan Muslimin
      serkkupoika tulee kyläilemään ja poksauttaa parit
      pommit:alkaa muslimien vaino,enkä ihmettele.

Vaikka kuinka yrittäisi pidätellä,ihminen on vain ihminen,ja inhimillinen.

• tekosyy

Arabit ovat kuumakalleja, jotka riehuvat milloin mistäkin syystä ja syyttävät amerikkalaisia ja länsimaita kaikista ongelmistaan.
      Parempi olisi jättää heidät riehumaan keskenään.
      Silloin säästyisi meidänkin verorahat, joita EU:n kautta sinne satoja miloonia euroja kylvetään ja omassa maassa ei riitä enää raha palveluihin.
      Kehitysmaat on pohjaton kaivo ja arabit vielä kiittämättömiä raukkoja. Näin he palkitsevat heille annetun avun; polttamalla auttajiensa suurlähetyksiä ja tekemällä terroritekoja, joista täysin osattomat saavat kärsiä. Ne eivät ymmärtämällä ja heitä hyysäämällä koskaan lopu.

• "MINÄ EN OLE RASISTI !!!!

VOIS NOI ARABIT RAUHOTTUA JO PIKKU HILJAA, EI MINKÄÄN MUUN KANSALAISET OTA JOSTAIN SARJAKUVISTA/PILAKUVISTA PULTTIA!!!!! MONTAKOHAN PILAKUVAA SUOMALAISESTA, RUOTSALAISESTA, NORJALAISESTA JNE... ON TEHTY!!!!!!!?!!!!

MITÄ JÄRKEE ON TAPPAA JOSTAIN KUVISTA!!!!!! TILANNE PAHENEE VAAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

JOS JOKU ARABI LUKEE TÄMÄN VIESTIN ÄLÄ ALA TAPPAA TÄSTÄKIN IHMISIÄ!!!!!!!!!!!!!!

• Kaikki muslimit tervetuloa ...

Täällä muslimit eivät riehu, koska toistaiseksi heitä täällä on suhteellisen vähän.
      Onneksi.

• MojoMaja

Missä hemmetissä sä oikein asut? Meneppäs piruttain vaikka Vantaan Myyrmäkeen ja tule sitten uudelleen antamaan viisaan mielipiteesi.

Siellä somaliyheisöt ovat pilanneet koko länsi-vantaan alueen. Myyrmannissa asiakkaista 70% on somaleita, eikä sinne kukaan muu enään halua mennäkkään. Eli se siitä että niitä olisi vähän!

• arj
        MojoMaja kirjoitti:

Missä hemmetissä sä oikein asut? Meneppäs piruttain vaikka Vantaan Myyrmäkeen ja tule sitten uudelleen antamaan viisaan mielipiteesi.

Siellä somaliyheisöt ovat pilanneet koko länsi-vantaan alueen. Myyrmannissa asiakkaista 70% on somaleita, eikä sinne kukaan muu enään halua mennäkkään. Eli se siitä että niitä olisi vähän!

Tosi on että jos niitä somalimuslimeita ei saada ajettua pois suomesta ne pirut kyllä ottaa vallan täällä ja sen jälkeen täällä ei saa enää naiset varsinkaan rauhassa kulkea.On se perkele kumma ettei niitä saaha ajettua täältä sinne viidakkoon mistä ovat tulleetki.Täällä pitäs nostaa pintaan pikkuhiljaa semmosta Vihtori Kosolan henkea ku oli kolmekymmentäluvulla.Ei muuta ku kaikki mutut ja kaapuheikit ulos täältä että täällä voi rehellinen suomalainen rauhassa kulkea ettei koko ajan tartte pelätä että joku turpeahuulinen somalijengi tulee ja raiskaa ja ryöstää.Ei ne aivottomat päättäjät ja näitten apinoitten hyysääjät usko ennenku sattuu omalle kohalle näitten villi-ihmisten joukkio ja vie saatana niiltä vaatteetki päältä. Ja se laki pitäs olla semmonen että ensimmäisestä rikoksesta passitus takasi viidakkoo.Ei saatana saada kuriin niitä piruja. Ja koko ajan sieltä sukua lappaa tännepäin eikä kukaan pane stoppia. Vaan kattokaapa vaan niin tämä hitaasti lämpiävä kansa ku saa tarpeekseen nii tulee niillä lähtö saatana.

• feeler

Vastaisitteko suomen muslimit jotka luette tätä palstaa siihen yksinkertaiseen kysymykseen kuin se että, miksi teidän uskonveljet laittaa hulinaksi silloin kun islaminuskonnosta heitetään huonoa huumoria? Länsimaissa ollaan siihen jo totuttu ihan täysin ja jos se on hyvin tehty se saattaa jopa menestyä omalla laillaan. Teidän ukonnossa taas täytyy kapinoida vääräuskoisia vastaan.Mikä ihmeen laki antaa teille luvan? Koraaniko? Ei kuule kokeilkaa ihan piruuttaan rauhoittua jo.

• tämäkin katastrofi

Porvarit ovat kautta aikojen aiheuttaneet maailmaan enemmän sotia kuin punakommarit ovat ehtineet niitä torjua.

Porvarit teurastuspenkille vaan.
      Stalin oli aivan oikeassa tappaessaan kaikki porvarit!

REILUSTI vaan porvarit islamin uskoisten kohteiksi.
      SUomalainen hyvinvointiyhteiskunta vaatii uhrauksia ja siksi porvarit voidaan aivan hyvin laivat islaminuskoisten teurastettavaksi.

Sosialismi luo rauhaa maan päälle. Arabisosialismi poistaa häiriötekijät !

Kauan eläköön SOSIALISMI !

• en rasisti

muslimit pitäs hävittää maan tasalle...

• jo vain

no en tiedä hävittämisestä! mutta mielestäni nää muslimit riehuu ihan syyttä suotta! ihankun niil ei muuta tekemistä ois täl maapallolla muutakun syyttää kaikkia muita väärä uskosiks! ja ite ne on niin olevinaan pyhimyksiä! just juu niinhän me kaikki!

• lahtaamaan

muutama ydinpommi muslimien nahkaa kärventämään ja samallahan voisi testailla muitakin patenttipommeja että toimiiko ne.
      tuommosilla ihmisille ei pidä antaa minkäänlaista arvoa koska eivät he anna meillekään.

helvettiin vaan koko islam maapallolta ja allahin paskiaiset sun muut lutikat perkele.
      tuon luokan pahuus ja rötöstely on ihan suoraan opittua pahuutta ja tahallista vailla mitään järkeä.

muslimit ovat pahmepia nyt jo kun venäläiset.

voi helvetti että on peliä...

• Meikä

Niitä maita kohtaan jotka pilakuvat ovat julkaisseet mikä onkin loogista...

Mutta helvetin typerää touhua sekä Euroopan lehdistöltä ja muslimeilta.

Ei tässä mistään pilakuvista todellakaan ole kysymys, ties vaikka USA:n propagandakoneisto ois kaivanu syyskuussa julkastut kuvat jostain ja nostanut asian esille jollain lailla...

Homman juju kuitenkin on se, että Iranin öljypörssi aukeaa maaliskuussa 2006, maaliskuussa on myös maailmanydinenergia järjestön kokous jossa USA hakee ilmeisesti oikeutusta hyökätä Iraniin.

Sillä ei oo merkitystä aikooko Iran tehdä ydinaseen vai ei vaan sillä että ko. Iranin öljypörssi alkaa myymään öljyä Euroilla Dollareiden sijasta.

Tuo saattaisi romahduttaa Dollarin mikä ei olisi hyvä juttu USA:lle mutta hyvä juttu EU:lle ja Iranille.

Tässä lietsotaan nyt vaan vihaa Euroopan ja Muslimien välille että saataisiin oikeutus hyökätä Iraniin. Iranin ydinohjelma on ollut kaikkien tiedossa jo 10 vuotta ja nyt siitä nostetaan metakka...

• line

Kuule just noin.Joku joka luulee olevansa yliälykäs on kaiken takana,sekasortoa vatkaamassa.Voihan se olla tietty Israelkin,mutta USA ja Israel yhdessä tuntuu uskottavammalta.
        Kiva jos Iran rupeaa myymään meille euroilla öljyä.Minulla on Iranissa tuttava ja kyllä hän ihan oikea ihminen on.Eikä niissä kuvissa edes ollut mitään erityistä,kaikkihan ne netistä ovat nähneet,tekosyy vain.
        Odotellaan että bensan hinta laskee,jos eivät meidän poliitikot taas sano no ja sossi kaikkea kuten ennenkin!!!!!!

• joppana
    • skinnyharry

Muslimimaailmassa useita vuosia eläneenä, tiedän että siellä, niin kuin muissakin yhteisöissä on kiihkomielisiä äärimmäisyysihmisiä. Suuri enemmistö poikkeaa kuitenkin jyrkästi ns länsimaisesta suuresta enemmistöstä, minkä viimeaikaiset tapahtumat osoittavat. Jos tämä henkilö, joka esiintyi eileniltaisessa a-talk ohjelmassa, kuului suureen enemmistöön, niin siinä tapauksessa on oltava todella huolissaan. Hän esitti suoranaisia uhkauksia. Sopii kysyä miten tällainen sopii suomalaiseen yhteiskuntaan. Olisi korkea aika syventyä täälläkin tähän ongelmavyyhteen, joka vielä on pieni, mutta kasvaa varmasti. Sopii kysyä myöskin niiden muutamien suomalaisten, varsinkin naispoliitikkojen motiiveja, jotka ajavat silmät kiiluen näiden "maahanmuuttajien" asioita, inokkaammin kuin oman maan kansalaisten. Ennen meillä lehdistö ja poliitikot istuivat korvat luimussa kommunistien edessä ja nyt ne tekevät samaa muslimien edessä, ei voi kun ihmetellä.

• ytimeen

Loistavasti kirjoitettu mielipide. Olen täysin samaa mieltä.

• Ihmettelevä

Toivon ja rukoilen,että todella SUOMEN PÄÄTTÄJÄT AVAISIVAT VIIMEIN SILMÄNSÄ.
        TIEDÄN MUSLIMIEN ELÄMÄSTÄ MYÖS LÄHELTÄ SEURANNEENA VUOSIA!ETTÄ YKSI AINOA TARKOITUS HEILLÄ ON LEVITÄ YMPÄRI MAAILMAA JA SAADA ISLAMI YHDEKSI AINOAKSI USKOKSI MYÖS SUOMEEN!
        JA SEN HE TEKEVÄT KIIHKOUTTAMALLA KANSAANSA KAIKKEA LÄNSIMAISTA YHTEISKUNTAA VASTAAN.ME OLEMME HEILLE "VÄÄRÄUSKOISET"KUIN KOIRAT, JOITA VOI KÄSITELLÄ VAIKKA MITEN.KYSYNPÄ TAAS.MISSÄ ON ISLAMIN USKOSSA RAKKAUS LÄHIMMÄISIÄ KOHTAAN???KUN HEILLE SOTA JA TAPPAMINEN ON HYVÄKSYTYÄ"PYHÄSSÄ SODASSA""VÄÄRÄUSKOISIA KOHTAAN"EIKÖ OIKEEAN USKOON KUULU YRITTÄÄ ELÄÄ RAUHASSA JA RAKENTAVASSA HENGESSÄ KAIKKIEN KANSSA.KESKUSTELEMALLA ASIAT SELVIÄÄ JOS HALUTAAN.EIKÄ POLTTAMALLA JA TUHOAMALLA.
        MIETTIKÄÄ MUSLIMIT ,KETKÄ TÄTÄ LUETTE.
        SIUNAUSTA ELÄMÄÄNNE.

TV.ÄITI SUOMESTA.

• jos
        Ihmettelevä kirjoitti:

Toivon ja rukoilen,että todella SUOMEN PÄÄTTÄJÄT AVAISIVAT VIIMEIN SILMÄNSÄ.
        TIEDÄN MUSLIMIEN ELÄMÄSTÄ MYÖS LÄHELTÄ SEURANNEENA VUOSIA!ETTÄ YKSI AINOA TARKOITUS HEILLÄ ON LEVITÄ YMPÄRI MAAILMAA JA SAADA ISLAMI YHDEKSI AINOAKSI USKOKSI MYÖS SUOMEEN!
        JA SEN HE TEKEVÄT KIIHKOUTTAMALLA KANSAANSA KAIKKEA LÄNSIMAISTA YHTEISKUNTAA VASTAAN.ME OLEMME HEILLE "VÄÄRÄUSKOISET"KUIN KOIRAT, JOITA VOI KÄSITELLÄ VAIKKA MITEN.KYSYNPÄ TAAS.MISSÄ ON ISLAMIN USKOSSA RAKKAUS LÄHIMMÄISIÄ KOHTAAN???KUN HEILLE SOTA JA TAPPAMINEN ON HYVÄKSYTYÄ"PYHÄSSÄ SODASSA""VÄÄRÄUSKOISIA KOHTAAN"EIKÖ OIKEEAN USKOON KUULU YRITTÄÄ ELÄÄ RAUHASSA JA RAKENTAVASSA HENGESSÄ KAIKKIEN KANSSA.KESKUSTELEMALLA ASIAT SELVIÄÄ JOS HALUTAAN.EIKÄ POLTTAMALLA JA TUHOAMALLA.
        MIETTIKÄÄ MUSLIMIT ,KETKÄ TÄTÄ LUETTE.
        SIUNAUSTA ELÄMÄÄNNE.

TV.ÄITI SUOMESTA.

islam onkin itse saatanasta, pitäväthän he tosiuskovia kristittyjä (juutalaiset ja nimikristityt eivät sitä erään henkilön mielestä islam palstalla ollut) kaikkein vaarallisinpana itselleen, ja omalle leviämiselleen. Ja eikö niin ole, että saatana tekee kaikkensa, jotta Kristuksen evankeliumia ei saataisi julistettua kaikille kansoille kaikkialle maailmaan, se yrittää tehdä sen tyhjäksi. Saatana ehkä matkii hyvää, mutta ei voi koskaan olla sitä. Hedelmistään jokainen tunnetaan. Samoin islamkin väittää olevansa täydellinen ja rauhan uskonto, mutta todellisuudessa on kaikkea muuta. Toisaalta kaikki muutkin uskonnot luonnollisesti kokevat uhkana vieraat uskonnot. Mutta voi olla niinkin, että kaikki muut uskonnot ovat jonkin pahan henkimaailman aikaansaamia. Ja sekin on vielä totta, että se saa sotkeentua tähänkin uskontoon; mutta se on eri asia pystyykö se erottamaan meidät Herrasta Jeesuksesta.

Johannes 8:

44 Te olette isästä perkeleestä, ja isänne himoja te tahdotte noudattaa. Hän on ollut murhaaja alusta asti, ja totuudessa hän ei pysy, koska hänessä ei totuutta ole. Kun hän puhuu valhetta, niin hän puhuu omaansa, sillä hän on valhettelija ja sen isä.

http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?chp=1&ref=Joh. 8:1&rnd=1139841205522

Tuosta linkin luvusta näkee hyvin miten kristinusko eroaa kivityksessä (tuomitsemisessa) verrattuna juutalaisuuteen ja islamiin.

Itse uskon, että Israelin Jumala ja Jeesus Kristus ovat voittajia, ja siksi on turvallista panna kaikki toivo Kristuksen lunastustyöhön, siihen Jumalan armoon, johon jokaisella on tänäänkin mahdollisuus tarttua huutamalla apua Herran nimeen.

http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?chp=1&ref=Room. 10:1&rnd=1139840898748

• tapio a kärnä

Koska puolet koko maailmankaikkeuden miehistä
      tajuaa totuuden naisellisella tavalla - siitä syystä ihmiskunnan rauha on mahdollista vasta
      sitten - kun lopetetaan kaikki siirtomaaherrat,
      Bushit ym. kristillis-porvarilliset idiootit.

Jos te vielä haluatte keskustella sananvapaudesta,teillä täytyy olla myös
      arvostelukykyä,perkele.

• notde dame

kirjoittakaa muistiin päivämäärä 10.03.2006

• heillä
    • Arabiliitto

Arabiliitto toivoo loppua pilakuvakohulle
      Iltalehti 12.2.2006 22:37

Arabiliiton puheenjohtaja Amr Mussa kehotti sunnuntaina itää ja länttä yhteistyöhön profeetta Muhammedin piirroksista syntyneen kuohunnan tyrehdyttämiseksi. Hän kuvasi kiistaa "vahingollisiksi liekeiksi".

- Nyt ei ole aika idän ja lännen väliselle yhteentörmäykselle, Mussa sanoi Jeddassa Saudi-Arabiassa pitämässään puheessa.

Hienosti sanat muotoiltu muslimeja varten: "nyt ei ole aika...", tarkoittaako se, että sopivampi aika on myöhemmin?

http://www.iltalehti.fi/2006/02/12/200602124095249_uu.shtml

• niin..

"Hienosti sanat muotoiltu muslimeja varten: "nyt ei ole aika...", tarkoittaako se, että sopivampi aika on myöhemmin?"

Itsekkin ajattelin, että ihan kuin se olisi sanonut, että vielä ei ole kaikki valmista, odottakaa vähän aikaa, ja silloin otetaan yhteen.

Ja mikä ihme siellä Iranin ydinlaitoksessa on niin salaista, ettei voi näyttää muulle maailmalle..

Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      38
      3662
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      27
      3209
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      65
      2855
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      82
      2677
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1748
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      80
      1680
    7. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1507
    8. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      15
      1485
    9. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1474
    10. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      28
      1458
    Aihe