Mä en tajuu, mitä noi suomalaisrumilukset itkee täällä koko ajan, että ruma missi voitti ja niin pois päin?
Kantsis varmaan teikälörppävittujen mennä peilin eteen ja tarkastella kriittisesti omaa olemustanne, jos luulette olevanne oikeutettuja ikuiseen kateelliseen marinaan.
Totuus on, että Suomi on täynnä saatanan rumia linttaanpolkevia, persejalkaisia akkoja, jotka kuvittelevat olevansa suuren maailman kaunottaria - ja kateellisia vielä. Hyi helvetti, pystyyn nostetut ylipainoiset emakot!
Kerrankin saatiin tähän persreikälandiaan näyttävä, seksikäs ja sähäkän näköinen missi! Kateellisia ovat muut suomalaisemakot, kyllä se niin vaan on!!!
Oikea missi voitti ja sillä siisti!
3
352
Vastaukset
- Eihän rumalle voi olla
kateellinen...aika outo käsitys sulla homppelilla kateudesta! Painu sinä aivoton emakko vaan nuuskimat niitä ruskeita röörejä kun ei kerta ole mitään järkevää sanottavaakaan!
säki varmaan oot sitä tyypillistä suomi junttia kaljamahoineen ja rasvasine letteineen! Piipittävä runkkaava hintti... - kuules
Ekaks: Tänne kirjoittelevat naiset eivät ole ITSE OSALLISTUNUT missikilpailuun!! Sinne osallistuvat ovat valmiita ottamaan kritiikkiä vastaan!! Jos ei ole, niin ei kannata mennä missikilpailuun.
Toiseks: TODELLLA, siis TODELLA kauniit naiset on vaikea saada missikilpailuihin. He pitävät sitä karjanäyttelynä. Sitä se onkin, kun tytöt viedään vähissä vaatteissa kauppoihin ja baareihin sinun laisiesi törkyerkkien tuijotettavaksi.
Kolmanneks: Lörppävittu? Miten se kuuluu missikilpailu-termeihin. Oletko katsonut voittajamissin vehkeen? Tajua, että voittaja on sitä tasoa ettei tule koskaan menestymään kansainvälisillä areenoilla. Eväät ei riitä. Sinulle hä on varmaan huippukaunis, kun et ole paljon naisia edes nähnyt! Ninni on maitotyttö-tasoa. Tulet sen näkemään. Ei menesystä Miss Universum kilpailussa. Siirtyy aikanaan ym-misien joukkoon.
PS. Onko sinulla kanttia arvostella naisia? Olet kaljamahainen, kaljalle ja hielle haiseva, huonohampainen äijäntursake, jolla vain suuret luulot itsestään! - vai vielä kateutta!
Mistäs lähtien on totuuden sanominen ääneen ollut kateutta?
On se kyllä kumma, miten täälläkin kaikki kritiikki yritetään leimata kateudeksi, kun ei mitään oikeata argumenttia keksitä.
Mitä syytä kellään meistä on olla kateellinen rumalle laatikkopäälle, jota juuri kukaan ei edes halunnut missiksi? Ei ole sillä Ninnillä helppoa eikä kivaa varmaan tällä hetkellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2752875Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka472280Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3471987- 1131717
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1051644Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121365- 661307
- 681243
- 551179
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771151