Itse olin töissä omaishoitajilla ja kiertelemässä perheitä että omainen pääsi edes hetkeksi levähtämään. Omaiset ovat tosi väsyneitä ja kuitenkin palveluita vaan vähennetään, Mikä surullisinta on se että ihmiset vaihtuu koko ajan,pitäisi olla jotain pysyvyyttä.
Mutta niinhän se on että Yhdistelmätuella sekä työllistämistuella palkataan pitkäaikaistyöttömiä, joitten on pakko ottaa työ vastaan jos sinne on valittu muuten tulee karenssi. Tietäähän sen millaista sakkia siellä voi pahimmillaan olla töissä.Mutta siellä missä minä olin töissä oli osaavaa,mukavaa porukkaa vaikka eivät kaikki olleetkaan hoitoalan kokemuksia omaavia.
Pääasia että tulit toimeen ihmisten kanssa ja osasi tehdä päivittäisiä kodin askareita!
Joskus pelkkä läsnäoleminen oli tärkeää.
Tsemmpiä kaikille Omaishoitajille,teette arvokasta työtä kun hoidatte kotona omaa omaistanne.
Laitoksessa ihmiset vaan taantuvat ja hoitokaan ei ole aina sitä mitä sen toivoisi olevan.
Tulevaisuudessa minäkin hoidan omat omaiseni kotona jos sellainen tilanne tulee eteen.
Valoisaa ja lämmintÄ kevättä kaikille
Totta
Ent. Omaishoitajien sijaish...
2
250
Vastaukset
- Toivo
Kiitos ystävällisistä sanoista omaishoitajille, niitä tarvitaan joka päivä.
- Ent. Omaishoitajien sijaish...
Voimia sinne sinulle ja mukavia kevät päiviä!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511427- 639830
- 1465574
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792593