Telemarkkinointi

Lucifer31

kertokaa omista kokemuksistanne telemarkkinoinnista, kusetusta vai ei?

5

1075

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Telemarkkinoija

Telemarkkinointia kun on niin monenlaista.

Joskus on minulle soitettu ja annettu ymmärtää että on voittanut jotakin kun on osallistunut johonkin ja todellisuudessa ns voiton vastaanottaminen edellyttäää kalliinkin tilauksen. Semmosista jää paha maku suuhun. Kokeillaan onko asiakkas tarkkana.

Toisaalta taas olen useasti tilannut mieluisan lehden paljon edullisemmin, mitä saisin lehtimainoksista tai netistä tilaamalla.

• gorehound

Jos joku kusettaa, niin työnantaja niitä poloja, jotka joutuvat paskapalkalla soittelemaan ympäriinsä henkensä pitimiksi.

Ja jos et vaikuta tarpeeksi innostuneelta (eli et puhelinäänessäsi onnistu peittämään työstäsi aiheutuvaa luontaista masennustilaa), on punaniskainen esimies oitis ottamassa sinua puhutteluun. Olisi itse saatana edes yhden päivän luurin varressa ja ottaisi masentumatta vastaan kaiken sen paskan, mitä häirityt ihmiset pakon edessä osa-aikatyötä tekevän opiskelijan niskaan ulostavat!

Toisaalta, ei se niiden vika ole, joita häiritään. Rasittavaahan sellaisiin tyhjänpäiväisiin paskanjauhantapuheluihin on vastata.

• Princess
        gorehound kirjoitti:

Jos joku kusettaa, niin työnantaja niitä poloja, jotka joutuvat paskapalkalla soittelemaan ympäriinsä henkensä pitimiksi.

Ja jos et vaikuta tarpeeksi innostuneelta (eli et puhelinäänessäsi onnistu peittämään työstäsi aiheutuvaa luontaista masennustilaa), on punaniskainen esimies oitis ottamassa sinua puhutteluun. Olisi itse saatana edes yhden päivän luurin varressa ja ottaisi masentumatta vastaan kaiken sen paskan, mitä häirityt ihmiset pakon edessä osa-aikatyötä tekevän opiskelijan niskaan ulostavat!

Toisaalta, ei se niiden vika ole, joita häiritään. Rasittavaahan sellaisiin tyhjänpäiväisiin paskanjauhantapuheluihin on vastata.

osaa kyllä hommansa, eikä masennu. Sillä kun soitetaan rekisteriä, siellä on niin erilaista ihmistä että! Itse en myy lehtiä, markkinoin muita tuotteita. Ja oikein hyvin menee.

Meillä on loistava työyhteisö, jossa muut markkinoijat kannustavat toisiaan ja pomot kehuvat.

Ja jos markkinoija ei lue suoraan paperista, vaan kehittää keskustelun asiakkaan kanssa, huomaa heti jos yrittävät iänikuista oota hetki, perunat kiehuu yli- tekniikkaa :)

Ihmisiä on asiakkaat, mutta ihmisiä ovat myös markkinoijat. Me halutaan oikeasti kertoa näistä tarjouksista ihmisille, koska siellä joukossa on teitäkin, jotka niistä hyödytte.

Jos et ole hakemamme asiakas, toivotellaan vaan hyvät illanjatkot ja kiitetään ajasta. Tietyissä tapauksissa pahoitellaan häiriötä.

Ja toki huumori loistaa : keräämme hauskoja nimiä taukohuoneeseen. Kuitenkin niin, ettei koskaan etu- ja sukunimeä tai koko firman nimeä. Hauskaa saa pitää, kunhan kunnioittaa toisten yksityisyyttä :)

• Tapsu
        Princess kirjoitti:

osaa kyllä hommansa, eikä masennu. Sillä kun soitetaan rekisteriä, siellä on niin erilaista ihmistä että! Itse en myy lehtiä, markkinoin muita tuotteita. Ja oikein hyvin menee.

Meillä on loistava työyhteisö, jossa muut markkinoijat kannustavat toisiaan ja pomot kehuvat.

Ja jos markkinoija ei lue suoraan paperista, vaan kehittää keskustelun asiakkaan kanssa, huomaa heti jos yrittävät iänikuista oota hetki, perunat kiehuu yli- tekniikkaa :)

Ihmisiä on asiakkaat, mutta ihmisiä ovat myös markkinoijat. Me halutaan oikeasti kertoa näistä tarjouksista ihmisille, koska siellä joukossa on teitäkin, jotka niistä hyödytte.

Jos et ole hakemamme asiakas, toivotellaan vaan hyvät illanjatkot ja kiitetään ajasta. Tietyissä tapauksissa pahoitellaan häiriötä.

Ja toki huumori loistaa : keräämme hauskoja nimiä taukohuoneeseen. Kuitenkin niin, ettei koskaan etu- ja sukunimeä tai koko firman nimeä. Hauskaa saa pitää, kunhan kunnioittaa toisten yksityisyyttä :)

Teen puhelinmyyntityötä opiskelun ohella.
        Työimapiiri on loistava. Voi jutella tauolla mistä vain ja tuntea kuuluvansa työpaikalle.
        Palkka on ainakin minulle ollut sopiva verrattuna työtunteihin.. Teen töitä noin 4-5 tuntia per arkipäivä ja kiinteä palkka on 125 euroa viikossa ja siihen vielä provikka 17 euroa per myyty tuote. Olen amnmattiini tyytyväinen!
        ja sitä paitsi saan PALJON ENEMMÄN PALKKAA KUIN jokin kioskimyyjä samalla tuntimäärällä!
        Puhelinmyynti on hyvin palkattu ammatti! Voin sanoa, että päivääkään en vaihtaisi pois.
        Puhelinmyynnissä on täysin normaalia, että silloin tällöin pilaillaan toisen kustannuksella, mutta olen aina itsekin puhelimen laitettua kiinni nauranut. Ihmiset luulee puhelinmyntiä jonkinlaiseksi alentumiseksi. Mutta haloo!! Jos on huippumyyjä niin helposti saa hankittua palkkapussikseen yli 2000 euroa!

• Zanna
        Tapsu kirjoitti:

Teen puhelinmyyntityötä opiskelun ohella.
        Työimapiiri on loistava. Voi jutella tauolla mistä vain ja tuntea kuuluvansa työpaikalle.
        Palkka on ainakin minulle ollut sopiva verrattuna työtunteihin.. Teen töitä noin 4-5 tuntia per arkipäivä ja kiinteä palkka on 125 euroa viikossa ja siihen vielä provikka 17 euroa per myyty tuote. Olen amnmattiini tyytyväinen!
        ja sitä paitsi saan PALJON ENEMMÄN PALKKAA KUIN jokin kioskimyyjä samalla tuntimäärällä!
        Puhelinmyynti on hyvin palkattu ammatti! Voin sanoa, että päivääkään en vaihtaisi pois.
        Puhelinmyynnissä on täysin normaalia, että silloin tällöin pilaillaan toisen kustannuksella, mutta olen aina itsekin puhelimen laitettua kiinni nauranut. Ihmiset luulee puhelinmyntiä jonkinlaiseksi alentumiseksi. Mutta haloo!! Jos on huippumyyjä niin helposti saa hankittua palkkapussikseen yli 2000 euroa!

Oko kukaan tietoinen tälläisestä yhtiöstä kuin Mediapex oy? Olen menossa ylihuomenna koulutkseen ja olis ihan kiva kuulla kokemuksia, että millainen paikka? Pomo tuntui tosi mukavalta räpättäjältä, tyypilliseltä puhelinmyyjältä ja sanoi suoraan että työ ei helppoa ole, mutta jos panostaa ja on ahkera niin palkkaa tulee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      36
      11476
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      63
      9950
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      150
      5629
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3794
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3760
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3645
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3388
    8. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      24
      3193
    9. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      65
      2835
    10. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      79
      2633
    Aihe