Eduskuntavaalit 2007...

loginomi

Seuraavista eduskuntavaaleista tulee vahvat teemavaalit aiheena maahanmuutto!

Jokaisen ehdokkaita asettavan puolueen on laadittava selkokielinen maahanmuuto-ohjelma, jolloin kansalaiset saavat mielipiteensä julki; valta Suomessa kuuluu kansalle ja veikkaan,että maahanmuuttoon tulee radikaaleja muutoksia.

Kansa on sitä mieltä, että koko suomalainen kapasiteetti on koulutettava ja hyödynnettävä maan hyväksi ennen kuin tuodaan väkeä muualta!

Kuinka paljon suomalaista lahjakkuutta jää jo nyt käyttämättä ja tahallisesti syrjäytytetyksi? Kuinka monta neroa menetämme halpatyövoimaa hamuavan työnantaja- ja elinkeinopolitiikan seurauksena?

Tämän päivän tilanne on kohta kansallinen ja kansalaisten katastrofi, jonka jälkeen saamme sanoa :"Finis Findiae!"; eli suomalaisen kultturin loppu. "Suomensyöjät" nakertavat maamme rajojen sisäpuolella!

6

266

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kouluttaa paljon

mutta on aika vaikea saada työttömiä koulunpenkille.
      Osa on jo niin iäkkäitä, ettei heille ammatin oppiminen maistu.
      Ei tosin maistu työkään. Esimerkiksi kotitaloustöihin ei saa tekijöitä. Siinä on mennyt melkein yksi sukupolvi työmarkkinoiden ohi.

Pitkä tie on myös maahanmuuttajien koulutuksessa ja kotouttamisessa. Melkein voi sanoa, että menee yksi sukupolvi, ennekuin heistä saadaan koulutettua väkeä.

Helpoimmin saa uutta työvoimaa "lähialueilta". Itä-Euroopan maista ja Venäjältä. Kulttuurierot eivät ole kovin suuria.

Esimerkiksi eilinen ilmoitus uudesta laivatilauksesta aiheuttaa sen, että metallialan työvoima haalitaan ympäri maata ja lisäksi vielä ulkomailta osa. Kyseeseen tulevat Viro, Venäjä, Puola ja ehkä joku lisäksi.

• Kurgan60

Hieman laajakäsite tuo maahanmuuttaja. On ihmisiä jotka tulevat tänne töihin ja niitä jotka tulevat tänne oleskelemaan.
      Molempia ryhmiä sanotaan maahanmuuttajiksi ja se aiheuttaa sekaannusta.

No niin, asiaa. Mitään selkokielistä maahanmuutto-ohjelmaa et tule puolueilta, Perussuomalaisia lukuunottamatta, näkemään.

Tämä siksi, että ne jotka vastustavat nykyistä lähes hallitsematonta maahantunkeutumis-politiikkaa, eivät voi mielipidettään kovin vahvasti julkituoda ilman, että vasemmisto alkaa kirkumaan "rasismista" ja "populismista".

Vasemmisto (eli näköjään enemmistö kansasta) taas ei näe nykymenossa mitään vikaa eli SDP:llä (lausutaan SAK), Kommunistien perinnejärjestöllä Vasemmistoliitolla ja viherstalinistella Vihreälläliitolla ei ole mitään "muutto-ohjelmaa" vaan homman nimi on avoimet ovet.
      Naurattaisi ellei vituttaisi.

Ja tässä taas viikon viisaus tahatonta komiikkaa viljelevän Loginomin suusta:
      "Kuinka paljon suomalaista lahjakkuutta jää jo nyt käyttämättä ja tahallisesti syrjäytytetyksi? Kuinka monta neroa menetämme halpatyövoimaa hamuavan työnantaja- ja elinkeinopolitiikan seurauksena?"

Jep jep, nyt siis ihmisiä ajetaan tarkoituksellisesti "syrjäytyneiksi".
      Hei, kerro minullekin miten se tehdään niin alan syrjäyttelemään kaltaisiasi ihmisiä ihan vaan lämpimikseni.

Ja lopuksi Loginomille ihan vaan tiedoksi:
      Maahan tulevat ja täällä jo olevat ihmiset saavat TYÖEHTOSOPIMUKSEN mukaista palkkaa.
      Mitä vitun halpatyövoimaa?
      Jos sinä letkuperse olisit mukana työelämässä niin tietäisit tämän. Kysele hieman tarkemmin asioista niiltä Sirola-opiston kavereiltasi joiden kanssa kulutat päivät yhteiskunnan varoilla.

Mutta olit sinä oikeassakin puhuessasi "Suomen syöjistä". Eli ihmistä kuten sinä, jotka kateellisina ja kaunaisina nakertavat yhteiskunnan moraalia ja mädättävät kaiken sen mihin eivät itse pysty ja kykene.

• asiaa

letkuperseloginomi järsiköön kapeaa eläkettään ja ottakoot ummetuslääkkeensä ajoissa niin ehkä järkiintyy.

• loginomi

tekstiä; olen samaa mieltä kanssasi monessa asiassa!

Halpatyövoima on harmaata sakkia, joka rakennuksilla nikertää ammattitaitoisen ja jäsenmaksunsa maksaneen väen kummastellessa kädet taskuissa, tyhjissä taskuissa. Halpaa sakkia on myös etnisissä ravintoloissa ja pizzerioissa, varastomurkuissa jne. ...

Suomalaista aivokapasiteettia syrjäytetään tahallissti pitämällä heitä kortistossa, vaikka monella alalla on pula pätevistä ihmisistä!

Letkua ei persauksssani ole tarvinnut pitää, mutta Sinulle Kurgan60 suosittelen aivojen ohitusleikkausta ja hyvien tapojen kurssia!

Sirolaopiston käyneitä kavereita minulla kyllä on, mutta muiden opistojen kasvatteja kaikilla tasoilla on enemmistö!

Työelämässä olin lähes 40 vuotta, että se siitä. Palkastani pidätettiin verot yms. maksut, joilla vakuutin itseni vanhuuden varalle, kuten kaikki muutkin suomalaiset! Eli omia aikaisemmin säästöön laitettuja eväitäni nyt nautiskelen iloikseni!

Jos olisit kunnon mies, eikä juttusi olisi suoraan "per rectum" näyttäisi Sinulle vähän "viitomakielen uutisia"

• Kurgan60
        loginomi kirjoitti:

tekstiä; olen samaa mieltä kanssasi monessa asiassa!

Halpatyövoima on harmaata sakkia, joka rakennuksilla nikertää ammattitaitoisen ja jäsenmaksunsa maksaneen väen kummastellessa kädet taskuissa, tyhjissä taskuissa. Halpaa sakkia on myös etnisissä ravintoloissa ja pizzerioissa, varastomurkuissa jne. ...

Suomalaista aivokapasiteettia syrjäytetään tahallissti pitämällä heitä kortistossa, vaikka monella alalla on pula pätevistä ihmisistä!

Letkua ei persauksssani ole tarvinnut pitää, mutta Sinulle Kurgan60 suosittelen aivojen ohitusleikkausta ja hyvien tapojen kurssia!

Sirolaopiston käyneitä kavereita minulla kyllä on, mutta muiden opistojen kasvatteja kaikilla tasoilla on enemmistö!

Työelämässä olin lähes 40 vuotta, että se siitä. Palkastani pidätettiin verot yms. maksut, joilla vakuutin itseni vanhuuden varalle, kuten kaikki muutkin suomalaiset! Eli omia aikaisemmin säästöön laitettuja eväitäni nyt nautiskelen iloikseni!

Jos olisit kunnon mies, eikä juttusi olisi suoraan "per rectum" näyttäisi Sinulle vähän "viitomakielen uutisia"

Kuulehan 60 vuotias eläkeläinen.

Mistä olet saanut aivokuolleeseen päähäsi, että Suomessa TAHALLISESTI pidetään fiksuja ihmisiä kortistossa?

Saatanan tolvana, näytä mulle edes yksi tälläinen "pakko työtön" niin mä tarjoan sulle kahvit Holvastissa.

Suomessa haetaan näitä fiksuja ja kykeneviä ihmisiä töihin ja kun ei löydy niin on PAKKO etsiä muualta.

Tämä on totuus ja muu on paskapuhetta.

Uskomatonta, että tuollainen totaaliurpo asuu minun naapurissani.
        Nähdään Marskin patsaalla.

• loginomi
        Kurgan60 kirjoitti:

Kuulehan 60 vuotias eläkeläinen.

Mistä olet saanut aivokuolleeseen päähäsi, että Suomessa TAHALLISESTI pidetään fiksuja ihmisiä kortistossa?

Saatanan tolvana, näytä mulle edes yksi tälläinen "pakko työtön" niin mä tarjoan sulle kahvit Holvastissa.

Suomessa haetaan näitä fiksuja ja kykeneviä ihmisiä töihin ja kun ei löydy niin on PAKKO etsiä muualta.

Tämä on totuus ja muu on paskapuhetta.

Uskomatonta, että tuollainen totaaliurpo asuu minun naapurissani.
        Nähdään Marskin patsaalla.

kun pelkään, että aivokapisi tarttuu!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      36
      11476
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      63
      9950
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      150
      5629
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3794
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3760
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3645
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3388
    8. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      24
      3193
    9. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      65
      2835
    10. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      79
      2633
    Aihe