TOTUUS ALKAA VALJETA,
uusliberaali kepuhan se... erkkomedia puhuu asiaa: kepueliitti haluaa oikeistolaistaa Suomen ja sitä johdetaan... niin mistä?
Nyt ymmärrän miksi tuo eräs linkki oli niin vaarallinen, että se poistettiin monta kertaa ja miksi Chomsky on todellinen uhka täällä---
--------------
"-HS:n mukaan keskustaliberaalit alkoivat vuosi sitten "valmistella kulisseissa" omaa ohjelmaansa. Ohjelmatyötä vetää pääministeri Vanhasen avustaja Mikko Alkio. Kiintoisaa on se, että keskustassa on menossa myös puolueen virallinen ohjelmatyö, jota vetää ministeri Seppo Kääriäinen.
Liberaalit olivat päästäneet HS:n sanoin ja kuvin dokumentoimaan kokoustaan joulunalusviikolla.
Näin HS: "Kirvelevä presidentinvaalitappio oli edessäpäin - pöydän ympärillä oli yhtä aikaa pikkujouluinen ja vallantäyteinen olo. Pöydällä lojui viini- ja olutlaseja sekä tyhjiä lautasia. Puheessa vilahtelivat "henkinen yhteiskuntasopimus", "machiavelli" - jopa "työreformi"."
HS esittelee keskustaliberaalien ydinjoukkoa: pääministerin avustajat Mikko Alkio ja Riina Nevamäki, varapuheenjohtaja Paula Lehtomäki, kansanedustaja Antti Kaikkonen, ulkomaankauppa- ja kehitysministeri Mari Kiviniemen avustaja Jari Haapiainen, eduskuntaryhmän poliittinen sihteeri Kari Jääskeläinen, ryhmän lainsäädäntösihteeri Jukka Ihanus ja MTK:n johtokunnan jäsen Eerikki Viljanen.
Keskustaliberaalit aikovat HS:n mukaan julkaista linjanvetonsa kirjana: "Kirjan raakaversio on keskustalaisittain varsin räväkkä. Maatalouden on oltava "kilpailukykyistä". Sanaa "aluepolitiikka" ei esiinny sisällysluetteloluonnoksessa lainkaan. Sen sijaan siellä on kohta: "Annetaan tuppukylien tyhjentyä ja rakennemuutosalueiden uudistua?"."
Kirjassa on myös sellaisia otsikoita kuin "Kolmikanta loi vaurautta ja ongelmia" ja "Globalisaatio pelastaa Suomen".
HS:lle liberaalit sanovat, että vähemmistöjen puolustaminen, yksilön kunnioittaminen ja suvaitsevaisuus ovat keskusta-aatteen ydintä. Jutusta saa kuvan, että on yksi vähemmistö, jota ei tarvitse puolustaa ja suvaita.
"Kansanedustajat puhuvat joka viikko maataloudesta. Maatalous on vain kolme prosenttia bruttokansantuotteesta. Eikö joka toinen viikko riittäisi", oli kabinetissa tuskailtu.
Kansanedustaja Jukka Vihriälä sanoo HS:ssa, että keskustan johto "jollain tavoin häpeää puolueen peruskannattajia".
---------------------
No niin... kaikelle löytyy syynsä... kiitos sheriffi kun poistit juttuni ja pakotit minut tunkeutumaan syihin miksi niin teit!!
Kiitti kauhian pal....
Utelias ja filosofinen ihmismieli on sellainen että heti jos sille sanotaan ettei tätä ja tätä saa tehdä niin sen se juuri tekeekin!
UUSLIBERAALI KEPU EI KAIPAA
13
241
Vastaukset
- taas vauhdissa
On teillä demareilla niin kurjaa kun hs-sdp-is-sak akseli panikoi niin että pitää kehitellä kaikenmaailman salaiittoteorioita Vanhasen päälle.
Vanhasen haluamme, pitää uskokaa JO!- minä tätä
juttua analysoin. Äitini muisto velvoittaa. Hän oli kepulainen.
Kepun tuhoaminen huolestuttaa minua ihan aidosti ja sitä työtä nyt tämä uusliberaali eliitti Vanhasen johdolla tekee.
Keskitien kulkijoita olisi kaivattu. En kannata kaksipuoluejärjestelmää jota kohti nyt kehitystä ajetaan. Se on ikuinen vastakkaiaasettelun järjestelmä.
Outoa vaan on se, että vaaleissakin jauhettiin vastakkaiasettelun olevan ohi mutta nyt kuitenkin ollaan menossa suuntaan, jossa siitä ei koskaan päästä eroon.
Sellainenko on ihminen? Aina pitää olla joku, jota vastaan vääntää kättä. - pressavaali
minä tätä kirjoitti:
juttua analysoin. Äitini muisto velvoittaa. Hän oli kepulainen.
Kepun tuhoaminen huolestuttaa minua ihan aidosti ja sitä työtä nyt tämä uusliberaali eliitti Vanhasen johdolla tekee.
Keskitien kulkijoita olisi kaivattu. En kannata kaksipuoluejärjestelmää jota kohti nyt kehitystä ajetaan. Se on ikuinen vastakkaiaasettelun järjestelmä.
Outoa vaan on se, että vaaleissakin jauhettiin vastakkaiasettelun olevan ohi mutta nyt kuitenkin ollaan menossa suuntaan, jossa siitä ei koskaan päästä eroon.
Sellainenko on ihminen? Aina pitää olla joku, jota vastaan vääntää kättä.vain shouta...shouta jonka perimmäinen tarkoitus olikin kepun hajottaminen ja eteneminen kohti kaksipuoluejärjestelmää---??? ?
nyt näyttäää että kepu todella hajoaa ellei nouse jotain uutta jostakin ja nykyinen eliitti vetäydy kokoomuksen riveihin...tee siis tilaa uudelle keskustalle.
- linkki...
täältäkö uusliberaalia kepua johdetaan?
Chomskysta ei täällä saa siis puhua.
On vajottu natsitasolle, totalitarismiin.
Tämähän alkaa olla kuin jenkkilässä jossa vain raha puhuu. Tämä on kielletty linkki!!!! Varo!!!
Markkinavoimista eikä Chomskysta ei täällä saa puhuta. Niin on päätetty ja syykin on jo tiedossa....
http://www.helsinki.fi/agora/vara/yleista/markkinavoimista.html - tsiisus
erkkomedian jatkuvaan paskanheittoon Keskustaa vastaan. Anarkistinen keskusta-liberaali Chomsky ei suinkaan kehota määkimään lampaana enemmistön mukana.
Keskusta on Suomen ainoa vakavasti otettava keskusta-liberaaleja näkemyksiä kunnioittava puolue. Keskusta-liberaali ajattelu on tulevaisuudessa vaarallinen haastaja sosialidemokratialle - siksi erkkomedia hyökkää kuin hullu koira.
Modernille ja valistuneelle nykyihmiselle keskusta-liberalismi on luonnollinen valinta.- mutta asiaan
hän suhtautuu kiinnostuksella...
tuossa paskanheitossa on jotain tottakin.. se että kepun uusliberaali linja ei ole keskitien linja vaan lähempänä oikeiston linjaa...
se ei ole chomskylainen linja, ei lainkaan.. se on se bidergergiläinen linja, johon tämä uusliberaali kepueliitti on kallellaan..
ehkä kuulut itsekin siihen - minä en sitä kannata
----minulle liberalismi ei ole lupaa hallita ja alistaa, ei lupaa tuhota planeettaa oman ahneuden ehdoilla... minulle se on enemmän oikeutta pitää huolta yhteisestä hyvästä mikä taas ei ole sosialismia kuten moni haluaa nahdä itsekkyydessään...
olen wrightiläinen humanisti... - tsiisus
mutta asiaan kirjoitti:
hän suhtautuu kiinnostuksella...
tuossa paskanheitossa on jotain tottakin.. se että kepun uusliberaali linja ei ole keskitien linja vaan lähempänä oikeiston linjaa...
se ei ole chomskylainen linja, ei lainkaan.. se on se bidergergiläinen linja, johon tämä uusliberaali kepueliitti on kallellaan..
ehkä kuulut itsekin siihen - minä en sitä kannata
----minulle liberalismi ei ole lupaa hallita ja alistaa, ei lupaa tuhota planeettaa oman ahneuden ehdoilla... minulle se on enemmän oikeutta pitää huolta yhteisestä hyvästä mikä taas ei ole sosialismia kuten moni haluaa nahdä itsekkyydessään...
olen wrightiläinen humanisti...on viisas mies joka Urho Kekkonen nosti professoriksi ja akateemikoksi. Hän on muidenkin suomalaisten keskusta-liberaalien suuresti kunnioittama henkilö.
Kekkonen käytti tuuheakulmakarvaista akateemikkoa myös Suomen valtion edustustilaisuuksissa. Tottakai Oxfordissa opiskellut ja luennoinut von Wright sopikin hyvin kuningatar Elisabethin kavaljeeriksi hänen valtiovierailullaan Suomeen. - perintö
tsiisus kirjoitti:
on viisas mies joka Urho Kekkonen nosti professoriksi ja akateemikoksi. Hän on muidenkin suomalaisten keskusta-liberaalien suuresti kunnioittama henkilö.
Kekkonen käytti tuuheakulmakarvaista akateemikkoa myös Suomen valtion edustustilaisuuksissa. Tottakai Oxfordissa opiskellut ja luennoinut von Wright sopikin hyvin kuningatar Elisabethin kavaljeeriksi hänen valtiovierailullaan Suomeen.on 'taisteleva humanismi', jossa hän oli väsymätön loppun asti. Hän myös varoitti sivilisaatiota oikeista vaaroista.
Kun lukee hänen kaksi paksu mustaa teostaan, niin ymärtää maailmasta aika paljon enemmän.
- viisasta...
puhetta halutaan niin se on.... (onkohan Unabomber kepulainen)?
http://www.kansallissosialismi.com/unabomber.php - kynnelle..
viisasta... kirjoitti:
http://www.kansallissosialismi.com/unabomber.phpkykenevät demarit tuomitsemaan kirjoitus, koska se on "fasistisen järjestön sivuilla".
- pohdinta
viisasta... kirjoitti:
http://www.kansallissosialismi.com/unabomber.phptulevasta... mutta vähän ristiriitainen.
En nyt jaksanut lukea kaikkea mutta aion lukea.
Paljon tosiasioita mutta myös liioittelua.
Vaikutta vähän nietzscheläisltä....
Itse uskon etteivät linkolalaiset opit toimi jatkossa... rahanvallan fasismi on toki mahdollinen kuten Jaan Kaplinskikin oletti... siis uusfeodalismi elleivät ihmiset pidä varaansa ja kieltäydy alistumasta pääoman valtaan... kova kädenvääntö varmaan siinä vielä käydään.. - tuollainen...
kynnelle.. kirjoitti:
kykenevät demarit tuomitsemaan kirjoitus, koska se on "fasistisen järjestön sivuilla".
etkö pysty parempaan? Ei tollaisilla heitoilla ole mitään arvoa. Koita opetella dialogia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä1411339Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa443892Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1143068Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie1272406Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin812065Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1961771Sofia Virralle täydet 12 pistettä!
Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.3041029Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?
Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta17820Toisten elämän moralisointi
Eikö kukin voisi keskittyä lähinnä omaan elämäänsä? Jos jollakulla muulla on tunteita, ajatuksia, tai tekoja oman suhte143765- 53709