ne on kuulemma kuopio ja siilinjärvi tulossa esittelemään ja kehumaan itseään honeywellin insseille. oikkeen tillaisuus järjestetty. Mitä tekköö varkaus ruapii niskoonsa ja sanoo voi mahoton, tää on ihan hirveetä.
kosijat Kuopiosta tulossa inssejä hakeee
6
953
Vastaukset
- paekka
Onkohan ne tulossa sitä ihteesä Nilsijän öljyseikkiä kahtomaan, vae eikö ne ou inssijä ennen nähneet. Viärään suuntaan ouvat ainahii mänössä.
- Eeropoek
Ottajia aina löytyy, mutta suattaapi tulla laiha vesiperä. Jenkkilähtöinen hirma ei koskaan anna mitään ilmaiseksi. Varmaan harmittaa sekin, että pittää olla Suomessa. Öljysheikit ovat tässä oivana apuna. Mutta uskonpa, että historia vielä toistuu, kun sheikin kaapu tummenee, on löydettävä jotain uutta ja puhtaampaa.
- alamaissa
..harkita muuttoa seuraamatta ensin tilannetta. Mitä takeita muka on, että muuttavan yrityksen toiminta jatkuu. Osaaminen hajaantuu ilman epäilystäkään, osa ehkä kuopioon mutta onko se riittävästi. Se mikä rehotti varkaudessa, kituu kuopiossa. Kasvualustan vaihto ei onnistu jos ihminen kärsii.
- jokipiikki
Kärsimys on suhteellista.
Voihan sitä sitten mennä vaikka lehtiä jakamaan, jos ei entiset hommat enää miellytä.
Eihän sekään ole sanottu, että kuka sine kuopioon edes pääsee. - sulle vaan pohdittavaa
jokipiikki kirjoitti:
Kärsimys on suhteellista.
Voihan sitä sitten mennä vaikka lehtiä jakamaan, jos ei entiset hommat enää miellytä.
Eihän sekään ole sanottu, että kuka sine kuopioon edes pääsee.on myös lukea sinun kaltaisten pikkusielujen viestejä. Jos olen alihankkija, niin minulla ei välttämättä ole edes mahdollisuutta päästä. Jos olen hw:n työntekijä, niin voin ehkä päästä. Jos en uskalla muuttaa, niin työmatka voi käydä raskaasti. Jos muutan, niin hw ei välttämättä jatka. Jos perheeni ei halua muuttaa, niin minun on vain jaksettava. Jos emme muuta, niin vaimoni voi väsyä. Jos muutamme ja joudun työttömäksi suurissa veloissa, joudun eron partaalle ja menetän kaiken. Jos pääsen ja en muuta, niin minut ehkä halutaan korvata pikkuhiljaa paikallisilla, koska en voi antaa samanlaista työpanosta kuin ennen. Perkele, pidä sinä vitun pikkusielu leipäläppäs pinemmällä, muuta kuopioon, siellä sinun kaltaisia tarvitaan ja kovasti. Avaappa vaan kerran suusi tuolla työpaikalla mielipiteines, niin jutellaan ihan kasvokkain.
- menee
sulle vaan pohdittavaa kirjoitti:
on myös lukea sinun kaltaisten pikkusielujen viestejä. Jos olen alihankkija, niin minulla ei välttämättä ole edes mahdollisuutta päästä. Jos olen hw:n työntekijä, niin voin ehkä päästä. Jos en uskalla muuttaa, niin työmatka voi käydä raskaasti. Jos muutan, niin hw ei välttämättä jatka. Jos perheeni ei halua muuttaa, niin minun on vain jaksettava. Jos emme muuta, niin vaimoni voi väsyä. Jos muutamme ja joudun työttömäksi suurissa veloissa, joudun eron partaalle ja menetän kaiken. Jos pääsen ja en muuta, niin minut ehkä halutaan korvata pikkuhiljaa paikallisilla, koska en voi antaa samanlaista työpanosta kuin ennen. Perkele, pidä sinä vitun pikkusielu leipäläppäs pinemmällä, muuta kuopioon, siellä sinun kaltaisia tarvitaan ja kovasti. Avaappa vaan kerran suusi tuolla työpaikalla mielipiteines, niin jutellaan ihan kasvokkain.
Hullun luuppi. Pitää päästä ulos. Ei muuten ratkea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1393870Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3442997Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt101906Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa91635Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41099- 71944
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38874- 44784
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23771- 65761