Paras sheriffi kanditaatti olisi ehdottomasti RitariO.
Hänellä on omat puutteensa mutta kuka meistä on täydellinen? Ritari on ollut käsittääkseni kauan uskossa ja kykeneen laittamaan stoppia sopimattomille homostelijoille ja kirkollisveron kannattajille kuten Rea ja Sun-Glash.
Tässä uusi sheriffi
19
807
Vastaukset
- etsluu
joka on todella raittiilla tavalla uskossa. ja tämä palsta toden totta on tarkoitettu keskusteluille helluntailaisuudesta ja uskosta.mutta nyt täällä näyttää olevan paljon keskustelua liittyen homouteen. tuohan ei liity helluntailaisuuteen paitsi, että kun homoseksuaaleja tulee uskoon.
ehdottaisin veliRiepua sheriffiksi. (anteeksi veliRiepu) hänellä vaikuttaa olevan arvot kohdallaan ja sydän paikallaan, eikä tuomiomieli, koska me uskovat ymmärrämme,että armosta me olemme pelastetut yksin uskon kautta Jeesukseen Kristukseen. yhä olemme vajavaisia ihmisiä, mutta Jeesuksen armo on joka päivä uusi, kunhan tahdomme seurata Häntä ja pitää kiinni Hänestä. toinen ehdokas voisi olla ritari. - ehdottaja
Mamabeard olisi hyvä sefu.
- ei missään tapauksessa
lisää noita äärikarismaattisia hihhuleita, riittää nämä palstan hellarit, niissäkin on kestämistä
mamabeard on Porissa asuva cityseurakunnan tai jonkun arkenin porukan kannattajia!!!!! - mamabeard
ei missään tapauksessa kirjoitti:
lisää noita äärikarismaattisia hihhuleita, riittää nämä palstan hellarit, niissäkin on kestämistä
mamabeard on Porissa asuva cityseurakunnan tai jonkun arkenin porukan kannattajia!!!!!Tarkoititko että Porilaista ei voi hyväksyä sheriffiksi?
Ei kai Porilla nyt sentään niin huono maine ole. :)
Mistä päättelet että kannatan cityseurakuntaa tai "jonkun arkenin porukkaa"?
Mielelläni kuulisin vähän perusteluja...
Äärikarismaattinen hihhuli? Hmmm.
Entä kuinka määrittelet itsesi?
Minun mielestäni toisten äkkipikainen leimaaminen ja jaotteleminen tiukkoihin kategorioihin, ilman että edes tuntee kyseistä henkilöä ja hänen ajattelua, on hihhulointia.
Helposti hihhuloimisen ja "äärikäyttäytymisen" näkee toisissa, varsinkin jos on jossain kohtaa eri mieltä, vaikeampaa on nähdä hihhulointia omassa itsessä tai niissä jotka on asioista samaa mieltä kuin itse on ja joita kohtaan tuntee sympatiaa.
Sellainen on ihminen.
Puoluemielisyydestä ja hihhuloinnista voi varjeltua ainoastaan se joka rehellisesti tunnustaa että on taipuvainen puoluemielisyyteen ja hihhulointiin. Jokainen ihminen on. Vajavaisuutensa tunnustaen voi sitten itse omakohtaisesti olla ristin juurella ja pyytää Jumalalta valoa, ennen kaikkea omaan elämään, eikä heti kääntää katsetta toisiin ja nähdä virheitä vain heissä.
Näin minä ajattelen... - tode'
mamabeard kirjoitti:
Tarkoititko että Porilaista ei voi hyväksyä sheriffiksi?
Ei kai Porilla nyt sentään niin huono maine ole. :)
Mistä päättelet että kannatan cityseurakuntaa tai "jonkun arkenin porukkaa"?
Mielelläni kuulisin vähän perusteluja...
Äärikarismaattinen hihhuli? Hmmm.
Entä kuinka määrittelet itsesi?
Minun mielestäni toisten äkkipikainen leimaaminen ja jaotteleminen tiukkoihin kategorioihin, ilman että edes tuntee kyseistä henkilöä ja hänen ajattelua, on hihhulointia.
Helposti hihhuloimisen ja "äärikäyttäytymisen" näkee toisissa, varsinkin jos on jossain kohtaa eri mieltä, vaikeampaa on nähdä hihhulointia omassa itsessä tai niissä jotka on asioista samaa mieltä kuin itse on ja joita kohtaan tuntee sympatiaa.
Sellainen on ihminen.
Puoluemielisyydestä ja hihhuloinnista voi varjeltua ainoastaan se joka rehellisesti tunnustaa että on taipuvainen puoluemielisyyteen ja hihhulointiin. Jokainen ihminen on. Vajavaisuutensa tunnustaen voi sitten itse omakohtaisesti olla ristin juurella ja pyytää Jumalalta valoa, ennen kaikkea omaan elämään, eikä heti kääntää katsetta toisiin ja nähdä virheitä vain heissä.
Näin minä ajattelen...sinä et olisikaan mikään huonpmpi vaihtoehto.
- ehdottaja
tode' kirjoitti:
sinä et olisikaan mikään huonpmpi vaihtoehto.
Mutta mamabeard ei ole helluntaisrk: lainen
sinähän olet tode?
vai olisiko kuitenkin parempi
että seriffi ei olisi kyseisen srk jäsen
vaan joku muu, niin hän voisi katsoa
asioita laajemmin ja yhteiskristillisesti?
- Uskosta iloitseva
Aloittaja on oikeilla lijoilla, RitariO. sefuksi. Silloin homoseksuaalit, juomarit ja haureelliset pysyvät kurissa. Tuossa mainittiin jotkut rea ja sunis. Oliko se vitsi?
Ritarista uusi sheriffi! - Uskonsisar1
Olen samaa mieltä, että RitariO olisi sopiva sheriffi. Hän luultavasti osaisi tulkuttajat, kuten täällä on näkynyt, laittaa "kuriin". Itse en ole edes vaivautunut ottamaan kantaa noihin mielenkiinnottomiin juttuihn. Huomasin, että täällä on sheriffi vaihtumassa, niin päätin kirjoittaa minäkin, kun nuo muutamat täällä hallitsevat tätä palstaa. Lähinnä nuo mieleltään turmeltuneet naisparat.
- Sylvi Uskovainen
Kirkollisveron kannattajat jotkut reat ja sun-glasses hallitsevat palstaa poikalapsien kaltaisten "siunauksessa". Tervepäiset eivät jaksa noita kuten Annestakin jo huomattiin.
- Haloo?
Sylvi Uskovainen kirjoitti:
Kirkollisveron kannattajat jotkut reat ja sun-glasses hallitsevat palstaa poikalapsien kaltaisten "siunauksessa". Tervepäiset eivät jaksa noita kuten Annestakin jo huomattiin.
Mites nämä neidit uskonsisar1 ja sylviuskovainen haukkuvat toisia naisia? Onko se kunnon uskovaiselle sopivaa käytöstä? Eikö ennemmin pitäisi siunata toisia (niin miehiä kuin naisia) ja rukoilla heidän puolestaan? Onnistuuko uskonsisar1:ltä ja sylviuskovaiselta? Ellei niin tehkää parannusta synneistänne ettei vie tienne iankaikkiseen kadotukseen.
- Iloinen uskovainen
Haloo? kirjoitti:
Mites nämä neidit uskonsisar1 ja sylviuskovainen haukkuvat toisia naisia? Onko se kunnon uskovaiselle sopivaa käytöstä? Eikö ennemmin pitäisi siunata toisia (niin miehiä kuin naisia) ja rukoilla heidän puolestaan? Onnistuuko uskonsisar1:ltä ja sylviuskovaiselta? Ellei niin tehkää parannusta synneistänne ettei vie tienne iankaikkiseen kadotukseen.
Ei tuossa kukaan mustamaalaa ketään vaan kertoo asiat kuinka ne ovat. Sinä kadotustuomiolla uhkaava olet itse matkalla minne uhkaat.
Ei auta pako uskonnolisuuden taakse. - musta näyttää siltä että
Iloinen uskovainen kirjoitti:
Ei tuossa kukaan mustamaalaa ketään vaan kertoo asiat kuinka ne ovat. Sinä kadotustuomiolla uhkaava olet itse matkalla minne uhkaat.
Ei auta pako uskonnolisuuden taakse.usein sellaiset jotka nimimerkillään hehkuttavat uskovaisuutta - eivät oikeasti uskossa olekaan :(
Tutkikaa miten teidän laitanne on?
- uppi.akko
tiedoksi.
Ritari olevainen on ollut jo aikanaan sefu, mutta hänen linjansa aiheutti niin suuren haloon ylläpitoon, että ritari hyllytettiin.
Keskustelun tasoa ei nosta tuo ahdasmielinen toisten tuomitseminen ja syyttely, mitä tässäkin ketjussa on ihan liikaa, vaan avoin asiaan pitäytyvä mielipiteenvaihto.
Jopa poikalapsi pystyy asialliseen keskusteluun, jos vain vastaukset olisivat myös sitä.
Voit olla eri mieltä poikalapsen kanssa, mutta voisit myös perustella asiallisesti näkökulmasi.
Hyväkään sefu ei tee palstasta hyvää, jos kirjoittajien itsekritiikki on nykyistä tasoa.
Oikeaa suvaitsevuutta on suvaita myös suvaitsemattomuutta.- poikalapsi
On mukava kuulla, että JOPA minä pystyn keskustelemaan asiallisesti =)).
Aika monesta asiasta olen kanssasi samaa mieltä: "helluntailaisen linjan" äkkiväärää puolustajaa tai ketään muutakaan epätasapuolista keskustelijaa ei seriffiksi kaivata. Ritari näytti sensuurikarvansa ja epäoikeudenmukaisen tapansa avata ITSE kiistanalaisia ketjuja, joihin eri mieltä olevien käsitykset eivär kelvanneetkaan. Siksi sai monoa, aiheesta!
Totta sekin on, että kirjoittajien itsekritiikillä on paljon tekemistä palstan tason kanssa. Sama pätee aiheisiin: eipä homokirjoittelukaan koskaan lopu, jos eivät helluntailaisfoobikot itse lopeta eheytysavausten ja vihaketjujen aloittelua. Ei auta, että mm. minua syyllistetään, kun annan valehtelijoille takaisin.
Suvaitsemattomuutta ei ole kovin järkevää ruveta hyssyttelemään. Täälläkin on ajoittain putkahdellut jopa natsistisia äänenpainoja muutamilta suunnilta. Ne TUSKIN ovat kristillisiä. Asiatietoa tarjoamalla suvaitsemattomuutta voi torjua parhaiten: yleensä ahtaus ja suvaitsemattomuus johtuu näet siitä, että ahtaalla on pelkoja, jotka johtuvat tiedon puuutteesta. Hyvä seriffi antaa tilaa tiedolle jolla ymmärtämystä lisätään.
Tällä hetkellä palstalle aktiivisimmin kirjoittelevista ei seriffiksi ole ainoastakaan. Edellisen seriffinvaihdon yhteydessä taisin kannattaa jopa Todea, mutta hänkin on ikävä kyllä kyynistynyt helluntailaisuuden evankelistaksi, joka ei siedä oman lahkonsa kriittistä tarkastelua. Siitä voisi pahimmillaan olla lyhyt askel sensuuriin. - Poikamies-tyttö
Teille homoseksualisteille on aivan liikuttavaa tuo solidaarisuus. Homo homon tuntee on vanha sanonta joka on totta. Nikillä poikalapsi esiintyvä ei kykene asiallisuuteen. Kuten täällä on ehdotettu täytyisi homoille ja lesboille perustaa oma ihan uudenlainen palsta. Kuitenkin paras sheriffi kanditaatti on sinne uppi.akko, tuo uskovaisten päähän potkija ja homojen paapoja.
- uppi.akko
Poikamies-tyttö kirjoitti:
Teille homoseksualisteille on aivan liikuttavaa tuo solidaarisuus. Homo homon tuntee on vanha sanonta joka on totta. Nikillä poikalapsi esiintyvä ei kykene asiallisuuteen. Kuten täällä on ehdotettu täytyisi homoille ja lesboille perustaa oma ihan uudenlainen palsta. Kuitenkin paras sheriffi kanditaatti on sinne uppi.akko, tuo uskovaisten päähän potkija ja homojen paapoja.
joka nimittää minua homojen paapojaksi.
Valitettavasti minun pitää tuottaa sinulle pettymys, sillä olen oikeasti homouden vastustaja sieltä kiihkeimmästä päästä. Tällä palstalla en vain jaksa useinkaan puuttua homo-aiheisiin keskusteluihin, koska se on jo nyt saanut liian suuren tilan.
Toiseksi minun tunnereaktioni eivät ole homoasiassa aina julkaisukelpoisia, joten itsekritiikkini estää minua panemasta esille kaikkea sitä mitä mielessäni liikkuu.. yritän sitävastoin ymmärtää erilailla ajattelevia ja saada tolkkua heidän ajattelustaan sekä arvomaailmastaan. Jos se on väärin, niin ei voi mitään. Sorry.
- kristitty.
Hän on uskossa ja uskaltaa poistaa epäterveet ilmiöt palstalta.
- tode'
ei sheriffin tarvitse uskossa olla.
- tätäkö
tode' kirjoitti:
ei sheriffin tarvitse uskossa olla.
tarkoitit? ymmärrän ettei sinua kiinnosta on ko seriffi Herran seuraaja, mutta kyllä suurin osa ainakin uskovista helluntailaisista sitä toivoisi, ääh onhan näitä parempiakin palstoja, antaa olla...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi403741Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal333314- 692938
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912780- 351798
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no821766- 241609
- 281557
- 291539
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231524