Tässä yksi Halosen

Halosen aikaansaannos!

Vakuutusoikeuden päätös tammikuu/2006 eli annettu Halosen allekirjoittaman ja 1.1.2006 voimaantulleen lain HE 47 nojalla. Itse pidän päätöstä täytenä mielivaltana, en minkään puolueettoman ja rehellisen oikeuslaitoksen tekemänä.

Asiaratkaisu:
Asiassa on esitetty lääkärinlausuntoja,joissa **** on pidetty työkyvyttömänä.Lääketieteellisestä selvityksestä ilmenevät sairauslöydökset ja tilankuvaukset on otettu huomioon **** työkykyä arvioitaessa.Lääkärinlausuntojen eläkekkeen myöntämistä puoltavat kannanotot eivät kuitenkaan ole vakuutusoikeutta sitovia, vaan vakuutusoikeus ratkaisee oikeuden työkyvyttömyyseläkkeeseen laissa säädetyn harkintavaltansa nojalla.

11

442

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itse presidentti

pitää saattaa vastuuseen, jos joku käyttää omaa harkintavaltaansa eduskunnan säätämän lain nojalla. Ajatteles vähän!

• ajatteles itse!

Mielenkiintoinen kysymys: Eikö presidentti Halonen todellakaan olisi voinut toimia toisin HE47/2005 kohdalla?

Kyllä olisi voinut toimia toisin, eli hylätä lakiehdotuksen.

Perustelu: Halonen on aiemminkin estänyt lain voimaantulon, kun ei allekirjoittanut sitä!!

Kysymyksessä eduskunnan säätämän arpajaislain voimaantulo,joka olisi rajoittanut ahvenanmaalaisen peliyhtiön PAF:n toimintaa. Ahvenanmaalla PAF on yhtä tärkeä kuin Veikkaus ja Raha-automaattiyhdistys muualla Suomessa:sen tuloilla rahoitetaan maakuntamuseota, urheilua ja sosiaalitointa.(tiedot: Hesari 29.1.2006,sivu D4)

Halosen toiminta täysin loogista: PAF sai jatkaa miljoonabisneksiään samoin vakuutusyhtiöt saivat jatkoluvan vammautuneiden riistämiseen HE 47/2005 lainvoimaansaattamisella.

Eli Halonen hyväksyy lakiehdotuksia "ison rahan" etujen mukaisesti.

Näin toimii "puolen kansan" presidentti.

• voi saattaa
        ajatteles itse! kirjoitti:

Mielenkiintoinen kysymys: Eikö presidentti Halonen todellakaan olisi voinut toimia toisin HE47/2005 kohdalla?

Kyllä olisi voinut toimia toisin, eli hylätä lakiehdotuksen.

Perustelu: Halonen on aiemminkin estänyt lain voimaantulon, kun ei allekirjoittanut sitä!!

Kysymyksessä eduskunnan säätämän arpajaislain voimaantulo,joka olisi rajoittanut ahvenanmaalaisen peliyhtiön PAF:n toimintaa. Ahvenanmaalla PAF on yhtä tärkeä kuin Veikkaus ja Raha-automaattiyhdistys muualla Suomessa:sen tuloilla rahoitetaan maakuntamuseota, urheilua ja sosiaalitointa.(tiedot: Hesari 29.1.2006,sivu D4)

Halosen toiminta täysin loogista: PAF sai jatkaa miljoonabisneksiään samoin vakuutusyhtiöt saivat jatkoluvan vammautuneiden riistämiseen HE 47/2005 lainvoimaansaattamisella.

Eli Halonen hyväksyy lakiehdotuksia "ison rahan" etujen mukaisesti.

Näin toimii "puolen kansan" presidentti.

voimaan lain, jonka presidentti kieltäytyy hyväksymästä. Eduskunta siis pystyy jyräämään presidentin yli. Tämä vain tiedoksi.

• voihan..

Halonen oli 1.1.2006 presidenttinä, ei Vakuutusoikeuden tuomarina, lait säätää Suomessa eduskunta ei presidentti ja edelleen:laki on niin kuin sitä luetaan.
      Sairaseläkkeissä systeemi on ollut sama parikymmentä vuotta.
      Joten kadut oli aamulla huonosti aurattu,eipähän hoitanut presidentti sitäkään kunnolla.
      Siellä taas yksi työtä vieroksuva yrittää päästä eläkkeelle.
      Tyypillinen esimerkki kirjoituksesta joka on täynnä asiavirheitä,siis: Suomen lait säätää eduskunta.

• olet tyhmä tai muuten asioi...

eduskunta säätää lain ja se tulee voimaan vasta, kun presidentti allekirjoittaa lain.
        Jos presidentti kieltäytyy allekirjoittamasta lakia, se palautetaan eduskuntaan uudelleen käsiteltäväksi ja jos eduskunta hyväksyy lain toistamiseen, tekemättä siihen mitään muutosia, astuu laki voimaan ilman presidentin allekirjoitusta.

Itse olen ollut eläkkeellä yli 10 vuotta, mutta virkamiesurani aikana nämä asiat tulivat tutuiksi.

• laki..
        olet tyhmä tai muuten asioi... kirjoitti:

eduskunta säätää lain ja se tulee voimaan vasta, kun presidentti allekirjoittaa lain.
        Jos presidentti kieltäytyy allekirjoittamasta lakia, se palautetaan eduskuntaan uudelleen käsiteltäväksi ja jos eduskunta hyväksyy lain toistamiseen, tekemättä siihen mitään muutosia, astuu laki voimaan ilman presidentin allekirjoitusta.

Itse olen ollut eläkkeellä yli 10 vuotta, mutta virkamiesurani aikana nämä asiat tulivat tutuiksi.

Edelleenkin laki on niin kuin se luetaan,eli
        Halonen ei ole Vakuutusoikeuden tuomari,ymmärsitkö?

• Jaska
        olet tyhmä tai muuten asioi... kirjoitti:

Vaikka laki olisi kuinka hyvä,kaikki on kiinni lain tulkinnasta,ja tulkinnan tekevät tuomarit.

• iso raha
        Jaska kirjoitti:

Vaikka laki olisi kuinka hyvä,kaikki on kiinni lain tulkinnasta,ja tulkinnan tekevät tuomarit.

Erkko, Suomen rikkain mies kannatti Halosen valintaa ja käytännössä ratkaisi vaalit, koska hallitsee lehdistöä ja mediaa. Miksi Suomen rikkain mies kannattaa äärivasemmistolaista Halosta?

Halonen jätti lain allekirjoittamatta, koska iso raha sitä vaati. Estämällä arpajaislain voimaantulo,joka olisi rajoittanut ahvenanmaalaisen peliyhtiön PAF:n toimintaa hän samalla varmisti ahvenanmaalaisten äänet itselleen. Todella härskiä toimintaa!

Halonen allekirjoitti lain, koska iso raha sitä vaati, ei jälkeäkään oikeudenmukaisuudesta ja huono-osaisten huomioon ottamisesta (HE 47/2005).

Halonen pysäytti Fortumin optioiden kohtuullistamisen, koska iso raha sitä vaati. Halonen - itsekin juristi - perusteli kantaansa sillä, että laki ei voi olla oikeus ja kohtuus!

Halonen, äärivasemmistolainen ja rosvokapitalisti. Pelkään pahoin, että yhtälöllä:
        äärivasemmistolainen = rosvokapitalisti on yleisempääkin merkitystä.

• päästä eläkkellelle...

Kaiken pahan takana on SDP:n, SAK:n ja Tarja Halosen salaliitto.

• senkun nyökyttelevät....

....halospaidat päällä, kielet ruskeana.

• Lipposen
        senkun nyökyttelevät.... kirjoitti:

....halospaidat päällä, kielet ruskeana.

:DDDD

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      163
      5015
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      20
      3611
    3. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      164
      3426
    4. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      38
      2927
    5. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      108
      2689
    6. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      28
      2058
    7. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      19
      1905
    8. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      12
      1824
    9. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      155
      1522
    10. Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1512
    Aihe