Mikä muuten yhdistää natseja ja äärimuslimeja?
Juutalaisviha.
By the way
6
304
Vastaukset
- Cerb
en ole Mein kamf:ia lukenut mutta mitä olen koraania lukenut niin luulisi antisemitismiä löytyvän about yhtä paljon. kultainen vasikka otetaan esille uudestaan ja uudestaan.
- juttu oikeastaan on
Täällä se kultainen vasikka on vilahdellut aika ajoin mutta minä en siitä tiedä voisitko valaista tyhmää tai tietämätöntä.
- jutalaiset
Vihaa kaikkia muita uskontoja katolilaisia,kristittyjä,muslimeja jne. miksi he terrorisoivat muita uskonharrastajia jatkuvasti Jerusalemissa ja muualla lähi-idässä why why why?
- demhA
Mikä muuten yhdistää Juutalaisia ja?
"Juutalainen, joka tappaa kristityn, ei tee syntiä (Sepher Or Israel 177b). "Kritittyjen hävittäminen on välttämätön uhritoimitus" (Zohar II, 43a). "Juutalaisten tulee aina yrittää pettää kristittyjä" (Zohar I, 160a). "Myös parhaat ei-juutalaiset pitää tappaa" (Avoda Zora s. 26b). Sen 12. anomus kuuluu birkat ha-minim (kiroa kristityt). Hilchot Melachim 10:9: Pakana on ansainnut kuoleman, jos hän noudattaa uskonnollisia juhlapäiviä. Sanhedrin 90a: Niillä, jotka lukevat Uutta Testamenttia, ei ole mitään osuutta tulevaan maailmaan. Shabbat 116a: Kristittyjen kirjoja ei saa säästää tulelta, ne on poltettava. Baba Kamma 37a: Pakanat ovat lainsuojattomia ja Jumala on määrännyt heidän rahansa Israelille.
Löytyy netistä kaikenlaista erikoista.
http://www.angelfire.com/journal2/filosofiaa/- Gabriel
Minä kuitenkin olen kokenut juutalaisuuden lähimmäksi uskoksi oman uskoni kanssa.
Onhan kristillisyydessäkin eronsa, eli me eli luterilaiset oltiin uskonpuhdistajia ja vapaamielisiä. Katoliset, ja varsinkin kreikkalaiskatoliset ovat eri maata. Meitä kuitenkin yhsitää kristillisyys. Tanskalaiset ovat myös luterilaisia, kuten me.
Siksi ääri-islamilaisten hyökkäys luterilaisia vastaan on oikeastaan käsitettävä. Eli vanhan vihollisuskonnon ääripää hyökkää meidän uskonnon toista ääripäätä vastaan. Mutta emme voi pitää enää muslimeja maassamme.
Minun ei tarvitse evankelis-luterilaisena kristittynä kestää muslimeja samassa unionissa eli EU:ssa, koska EU:n sisällä ei ole enää rajoja.
Meitä EU:n kansoja yhdistää kristillisyys. Tanskan imaami teki suuren virheen sytyttäessään tällaisen konfliktin. Minun ei pidä pelätä jonkun hullun äärimuslimin pommi-iskua lähikaupassani! - kylläkin
Gabriel kirjoitti:
Minä kuitenkin olen kokenut juutalaisuuden lähimmäksi uskoksi oman uskoni kanssa.
Onhan kristillisyydessäkin eronsa, eli me eli luterilaiset oltiin uskonpuhdistajia ja vapaamielisiä. Katoliset, ja varsinkin kreikkalaiskatoliset ovat eri maata. Meitä kuitenkin yhsitää kristillisyys. Tanskalaiset ovat myös luterilaisia, kuten me.
Siksi ääri-islamilaisten hyökkäys luterilaisia vastaan on oikeastaan käsitettävä. Eli vanhan vihollisuskonnon ääripää hyökkää meidän uskonnon toista ääripäätä vastaan. Mutta emme voi pitää enää muslimeja maassamme.
Minun ei tarvitse evankelis-luterilaisena kristittynä kestää muslimeja samassa unionissa eli EU:ssa, koska EU:n sisällä ei ole enää rajoja.
Meitä EU:n kansoja yhdistää kristillisyys. Tanskan imaami teki suuren virheen sytyttäessään tällaisen konfliktin. Minun ei pidä pelätä jonkun hullun äärimuslimin pommi-iskua lähikaupassani!mutta Tuomioja taisi puhua asiaa?
http://www.yle.fi/uutiset/oikea/id27452.html
>Tuomioja kirjoittaa kolumnissaan Hufvudstadsbladetissa, että kyse on maailmanlaajuisesta jännityksestä radikaalin islamismin ja läntisen maailman välillä.
Hän uskoo, että ilman Jyllands-Postenin pilakuviakin olisi pian tapahtunut jotain muuta, joka olisi laukaissut vastaavan reaktion.>
http://www.kepa.fi/kumppani/arkisto/2001_5/1982
>Ulkopoliittisessa retoriikassa käytetään herkästi myös yleistyksiä. Yksi stereotypioista on ollut "äärimuslimi" (muslim fanatic). Näiden turbaanipäiden on katsottu olevan lähes kaiken terrorismin takana.>
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383662Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal273209- 652845
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak822677- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no801680- 281507
- 151475
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231464- 281458