käyttäkää linuksii tai bsd...
wintoys on paska
15
730
Vastaukset
- Tyytyväinen.
Olen käyttänyt lähes kaikkia Windowsin versioita alkaen versiosta 3.11.
Olen erittäin tyytyväinen nykyiseen WinXP Professionaliin, joten ei ole mitään syytä vaihtaa mihinkään muuhun.- ihmeessä
olen käyttänyt koneissani ihan
ammatti-ohjelmoijana
dos 3 -> dos 6.21 -> win3.1 -> win 3.11 ->
win95(OSR2) win2000 Pro winXP Pro
win 2003 Server
vuodesta 1983 eikä minkäänkaltaisia ongelmia.
Miksi ihmeessä vaihtaisin??? - selviä
ihmeessä kirjoitti:
olen käyttänyt koneissani ihan
ammatti-ohjelmoijana
dos 3 -> dos 6.21 -> win3.1 -> win 3.11 ->
win95(OSR2) win2000 Pro winXP Pro
win 2003 Server
vuodesta 1983 eikä minkäänkaltaisia ongelmia.
Miksi ihmeessä vaihtaisin???>Miksi ihmeessä vaihtaisin???
Kokeile jotakin oikeaa käyttöjärjestelmää niin vastaus tuohon löytyy hetkessä ihan omasta päästä. - hoijaa
selviä kirjoitti:
>Miksi ihmeessä vaihtaisin???
Kokeile jotakin oikeaa käyttöjärjestelmää niin vastaus tuohon löytyy hetkessä ihan omasta päästä.yaaaaaaaaaan!
- yaaahn
hoijaa kirjoitti:
yaaaaaaaaaan!
...
- typo
yaaahn kirjoitti:
...
yaaaanh
- kerran
typo kirjoitti:
yaaaanh
Yawn
- ihmeessä
selviä kirjoitti:
>Miksi ihmeessä vaihtaisin???
Kokeile jotakin oikeaa käyttöjärjestelmää niin vastaus tuohon löytyy hetkessä ihan omasta päästä."Kokeile jotakin oikeaa käyttöjärjestelmää niin vastaus tuohon löytyy hetkessä ihan omasta päästä."
Kokeilin kerran Linuxia, olisko ollut Mandrake 10
ja pari iltaa voimisteltuani kauhusta kirkuen
heitin sen veks. Sen kaamean Grubin jäljiltä
piti vielä siivota käynnistysosiostakin
ylimääräistä sontaa pois. - vaihtoehto
ihmeessä kirjoitti:
"Kokeile jotakin oikeaa käyttöjärjestelmää niin vastaus tuohon löytyy hetkessä ihan omasta päästä."
ylimääräistä sontaa pois.>...pari iltaa voimisteltuani kauhusta kirkuen...
Jos örkkisodasta luopuminen ja helppokäyttöisyyden mukanaan tuoma joutilaisuus tuottaa tosiaan noin mahtavat vieroitusoireet niin kannatta tosiaankin pysyä windowsissa. - Näppylöitä
ihmeessä kirjoitti:
"Kokeile jotakin oikeaa käyttöjärjestelmää niin vastaus tuohon löytyy hetkessä ihan omasta päästä."
ylimääräistä sontaa pois.helkkarin kauan ja aina ollut hiton tyytyväinen. Ja sitten mä olen käyttänny suurtietokeneistoynpäristössä ihan oikeata uuniksiakin -siis semmoista uuniksia, jonka lisenssistä piti pulittaa riihikuivaa monta sataa tonnia ja silti pidin ja yhä vieläkin pidän hieman edullisenpaa windowskäyttöjärjestelmää parenpana eli kaikinpuolin kätevänpänä eli tietoteknillisesti elastisinpana vaihtoehtona, vaikka oikeatkin uuniksit ovat varsinkin ulkoisilta olemuksiltansa alkaneet muistuttaa yhä enänpi aitoa windowsjärjestelmää.
- ynpäristössä
Näppylöitä kirjoitti:
helkkarin kauan ja aina ollut hiton tyytyväinen. Ja sitten mä olen käyttänny suurtietokeneistoynpäristössä ihan oikeata uuniksiakin -siis semmoista uuniksia, jonka lisenssistä piti pulittaa riihikuivaa monta sataa tonnia ja silti pidin ja yhä vieläkin pidän hieman edullisenpaa windowskäyttöjärjestelmää parenpana eli kaikinpuolin kätevänpänä eli tietoteknillisesti elastisinpana vaihtoehtona, vaikka oikeatkin uuniksit ovat varsinkin ulkoisilta olemuksiltansa alkaneet muistuttaa yhä enänpi aitoa windowsjärjestelmää.
Koodikielen kirjoittaminen saa unohtamaan (?)äidinkielen taidon.
"ynpäristössä"
"edullisenpaa"
"parenpana"
"kätevänpänä"
"elastisinpana"
"enänpi" - Näppylöitä
ynpäristössä kirjoitti:
Koodikielen kirjoittaminen saa unohtamaan (?)äidinkielen taidon.
"ynpäristössä"
"edullisenpaa"
"parenpana"
"kätevänpänä"
"elastisinpana"
"enänpi"että on mukava lukea, vai oliko tuo sitä sarkasmia ja siksi toisekseen haluaisin huomauttaa, että äidinkieltähän ei voi lähellekään näin taitavasti raiskata, ellei tarkasti tiedä, mitä tekee. Äidinkielestä ja mistä tahansa muustakin kielestä onpi tiedettävä yhtä ja toista sekä monenmoista, ennenkuin tähän kykeneepi hän.
- kun jotain ei saa toimimaan
,niin toki se on vika jossain muussa kuin tekijässä. Tai käyttäjässä.
Näinhän se menee.
Lapioin tossa lunta kulkuväylältä ja se halvatun lumikola oli liian raskas ja -sanonko mistä- !!!
Meinas todella hiki tulla pintaan ja ajatus keskeyttää koko homma, mut ajatellen huomisaamua jatkoin...!
Väylä on tällä hetkee selvä! Eikä ole lisää tuota vihoviimeisen karmaisevaa valkeaa -'!X'%¤¤!½!!- kammotusta luvassa lähivuorokauden aikaan!- Ihmiset ostavat Windowsia v...
ainut hyvä puoli,mitä Windows XP:stä löytyy!.
Tietoturvallisuus onkin sitten toisinpäin (pahin kompastus kivi!!),samoin luotettavuus käytössä!!.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1464896Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa183527Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1583347Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss322808Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu942560Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181853Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky81468Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo101462Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1361389Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut111267