Olisiko jollain tietoa mihin Seven kaatui ja kompastui? Tässä Movessa kun näyttäysi olevan kysymys jonkinlaisesta jatkotarinasta tälle Sevenille.
mihin Seven kaatui
5
1021
Vastaukset
- ja liian vähäinen tyhmyys
Samaan mihinkä kaikki VM Suomessa, eli tämä on liian pieni maa näille kusetuksille!
Outoa kyllä täälä on muutama paska sätkinyt pitkään, joten tolloja kai kuitenkin riittää niihin!- Mikkopa
Ovatko he onnellisia movettajia ja samalla tienaavat luvattuja passiivisia tuloja sevenistä?Meillä oli taas töissä yksi tyyppi joka lupaili urheiluautoja ja 36 000 euron kuukaustuloja.Silti hän tul taas meille töihin noin vuosi esittelyn jälkeen?ihmeellistä?Eikä ajanut bemarilla eikä mersulla?
- Seveniin
Mikkopa kirjoitti:
Ovatko he onnellisia movettajia ja samalla tienaavat luvattuja passiivisia tuloja sevenistä?Meillä oli taas töissä yksi tyyppi joka lupaili urheiluautoja ja 36 000 euron kuukaustuloja.Silti hän tul taas meille töihin noin vuosi esittelyn jälkeen?ihmeellistä?Eikä ajanut bemarilla eikä mersulla?
Mulle lupailtiin urheilu-autoja ja rahaa ku kroisokselle. Koulutuksiin luvattiin mahtavia biletapahtumia, ihania naisia ja julkkiksia. Muutama jätkä oli kusetettu silloin jo messiin eikä nyt oo niillä urheilu-autoja ja pintaliito elämää näkyny. Tervetuloa Seveniin, mutta mä sanoin et soronoo!
- gfjghj
Mikkopa kirjoitti:
Varmaan häpeävät hiljaa nurkissaan, ja haluavat varmasti kuitata tapauksen nopeasti ja olankohautuksella. "Ruotsalaiset eivät tienneet haluavatko he tehdä bisnestä vai ei?" "On osittain Petterin syy et verkostomarkkinoinnilla on niin aliarvostettu maine Suomessa" mm. tällästä paskaa on myös kuultu..Ei tainnu seuraava suuri aalto tulla pohjoisesta.
- movettaja2
Ei Seven siihen kaatunut että tämä olisi liian pieni maa kusetuksille.
Seven kaatui liian suuriin lupauksiin toteutukseen nähden. Koko ajan oli tulossa jotain USKOMATONTA ja kohta räjähtää!! Mutta mitään ei kuitenkaan tullut. Palveluita ja tuotteita oli todella vähän, myytiinkiin oikeastaan vain itse lisenssiä.
Provisioita maksettiin Suomeen päin todella nihkeästi, Business Kittien toimitukset takkuilivat todella pahasti. Ja provikkajärjestelmä oli huomattavasti vaikeaselkoisempi kuin MOVEn, sekä että se muuttui suurinpiirtein joka kuukausi.
Seven kaatui Suomessa oikeastaan siis MOVEen. Aktiiviset edustajat vaihtoivat kaikki MOVEen.
Ja kuka hölmö maksaa 999e pelkästä edustajasalkusta, mainoksista ja business lisenssistä??
Minä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi564556Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal884262- 713718
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963647Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1172687- 352488
- 372382
- 242369
- 382359
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k232234