Rauhanturvaajat Afganistanissa ovat todennäköisesti joutuneet ampumaan kaksi kiihkomuslimia. Leirissä suomalaisia, norjalaisia, ruotsalaisia ja latvialaisia. Sinänsä ampujan kansallisuudella ei ole väliä sillä he ovat tällä hetkellä erittäin vaarallisessa tilanteessa. Ampumahetkellä monta sataa raivoissaan olevaa muslimia hyökkäsi heitä kohti.
Kohta palaa Suomen liput
6
599
Vastaukset
- Prince of El Alamein
Pilapiirrosten piirtäjä antoi kuvissaan ymmärtää, että Islam on väkivaltainen terrorismiuskonto. Ei siis ihme, että muslimit moisesta valheesta ja pilkasta ympäri maailman tulivat silmittömän raivon valtaan, eikä heidän vihaansa suitse enää mikään:
"Al-Qaida-ryhmittymä kehotti iskuihin
6.2.2006 12:29
Irakilainen Al-Qaida-ryhmittymä kehotti internetissä julkaistussa viestissä surmaamaan tanskalaisia ympäri maailmaa."
"Taleban-liike on kehottanut muslimeja julistamaan pyhän sodan profeetta Muhammadin pilakuvien vuoksi. Sen kohteeksi tulisivat erityisesti tanskalaissotilaat, sanoi Talebanin tiedottaja saksalaiselle uutistoimistolle DPA:lle Afganistanin pääkaupungissa Kabulissa."
http://www.iltasanomat.fi/
http://www.iltalehti.fi/2006/02/07/200602074071626_uu.shtml- minä
"Pilapiirrosten piirtäjä antoi kuvissaan ymmärtää, että Islam on väkivaltainen terrorismiuskonto. Ei siis ihme, että muslimit moisesta valheesta ja pilkasta ympäri maailman tulivat silmittömän raivon valtaan, eikä heidän vihaansa suitse enää mikään:"
Mutta eikö se sitten ole oikea kuva? Kuten näemme, muslimit ovat tarttuneet VÄKIVALTAAN asian ratkaisemiseksi. Eli kyseessä todellakin on väkivallan uskonto.
Sitäpaitsi, saammehan lukea miltei päivittäin uutisia näistä Islamin nimeen itsensä räjäyttävistä itsemurhapommittajista, joten ei tuo kuva nyt niin harhaanjohtava ole. Pommi vain oli hieman epätavallisessa paikkaa, kun useimmiten se on heillä vyötäröllä.
Taitaa todellinen suuttumus kuitenkin tulla itse Mohammedin piirtämisestä, eikä niinkään siitä, että hänet esitetään pommia kantavana marttyyrina jollainen on sentään suuri ihailun kohde muslimimaissa. - Prince of El Alamein
minä kirjoitti:
"Pilapiirrosten piirtäjä antoi kuvissaan ymmärtää, että Islam on väkivaltainen terrorismiuskonto. Ei siis ihme, että muslimit moisesta valheesta ja pilkasta ympäri maailman tulivat silmittömän raivon valtaan, eikä heidän vihaansa suitse enää mikään:"
Mutta eikö se sitten ole oikea kuva? Kuten näemme, muslimit ovat tarttuneet VÄKIVALTAAN asian ratkaisemiseksi. Eli kyseessä todellakin on väkivallan uskonto.
Sitäpaitsi, saammehan lukea miltei päivittäin uutisia näistä Islamin nimeen itsensä räjäyttävistä itsemurhapommittajista, joten ei tuo kuva nyt niin harhaanjohtava ole. Pommi vain oli hieman epätavallisessa paikkaa, kun useimmiten se on heillä vyötäröllä.
Taitaa todellinen suuttumus kuitenkin tulla itse Mohammedin piirtämisestä, eikä niinkään siitä, että hänet esitetään pommia kantavana marttyyrina jollainen on sentään suuri ihailun kohde muslimimaissa.Jep, tollot teoillaan todistavat pilapiirtäjän olleen oikeassa.
Luulenpa, että Tuomioja on kerrankin oikeassa ja muslimimaiden ja lännen välinen jännitys olisi muutenkin purkautunut syystä tai toisesta.
- heh
Voi olla, että raivon puuskassa ovat vain talloneet toisensa. Uskonveljien kuoliaaksi tallominenhan on ihan tyypillistä tuossa sekasorron kulttuurissa.
Eilen oli uutisissa kerrottu myös yhdestä kolmannesta kerroksesta pudonneesta ja kuolleesta Allahin sopulista, joka oli lähetystöjen tuhopolttojen yhteydessä vahingossa erehtynyt kolmanteen kerrokseen samalla, kun toiset sopulit kiihkon vallassa sytyttivät alemmat kerrokset tuleen.- varmistettu tieto
Molemmat oli ammuttu. Poliisin mukaan haulikolla. Viittaisi kyllä enemmän siihen poliisi itse olisi pistänyt mielenosoittajat kylmäksi ei rauhanturvaajat. Eikai haulikko kuulu rauhanturvaajien aseistukseen ?
- Nordmannen
varmistettu tieto kirjoitti:
Molemmat oli ammuttu. Poliisin mukaan haulikolla. Viittaisi kyllä enemmän siihen poliisi itse olisi pistänyt mielenosoittajat kylmäksi ei rauhanturvaajat. Eikai haulikko kuulu rauhanturvaajien aseistukseen ?
Tällähetkellä ainakin 4 kuollutta, kolmattakymmenettä loukkaantut. Tilanne yhä päällä. Näyttää pahalta. Leirin suomalaiset kunnossa, 5 norjalaista loukkaantunut. Osa pahasti.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi403771Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal333364- 692968
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912820- 351828
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no831816- 241659
- 281597
- 291579
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231564