Miksi..

ihmeessä

teet niinkuin teet? Miksi??

18

1087

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mä nyt taas oon tehny?

• pois lähden.

kai asia selvisi?

• no tuota

ei ihan. Selvennäs vähän

• Kyllä!

Lähde, lähde.

• että meillä

ei ole puhumista p*skan vertaa...........

• heti,,

jos itsekkään tietäisin,helppo olis jos sais jollekkin puhua?

• ....................

provo, provo, provo ja vielä kerran provo!!

Ja hakkeri sen kuin jatkaa hiiren liikuttamista............ jee. kiva tuhlata aikaansa täällä netissä ventovieraille ja samalla tietää että konettani koko ajan tarkkaillaan.

• hohhaijaaa

Mua ei kiinnosta noin lapsellinen tyyppi!!

HALOOOOOOOO........ mua ei kiinnosta kuulla, kuinka kova kakkahätä sulla on tai mitä muuta nyt puhelimessa sitten sanoitkaan. EI kiinnosta!

• jos mun

täytyy sanoa suoraan, niin sä et ole mitenkään ainutlaatuisen näköinen. Mä pidän sun ulkonäöstä vain siksi kun sulla on noi hiukset.

Väsyttää..... etkö voisi jättää mua rauhaan?

• ei ollenkaan..
        jos mun kirjoitti:

täytyy sanoa suoraan, niin sä et ole mitenkään ainutlaatuisen näköinen. Mä pidän sun ulkonäöstä vain siksi kun sulla on noi hiukset.

miksi pitäisi kiinnostaa? Ei pidä. Mun pää menee vain entistä enemmän sekaisin, mitä kauemmin mä olen "seurassa", joka ei ole munlaisille tarkoitettu.

A... MÄ EN OLE KIINNOSTUNUT SUSTA. ENKÄ SIIS ODOTA ETTÄ SÄ KIRJOITTAISIT TÄNNE LAUSEEN "EN HÄIVY KOSKAAN", JOLLOIN IKÄÄNKUIN MAANITTELISIT MUA. SELLAISTA MÄ EN OIKEASTI ODOTA. MÄ EN OLE IHASTUNUT SUHUN, ENKÄ EDES KIINNOSTUNUTKAAN SUSTA. EN JAKSA! MIKSET USKO? EN KYSY TUOTA SITÄ VARTEN, ETTÄ SÄ "JAHTAISIT" MUA, VAAN SITÄ VARTEN ETTÄ SÄ TODELLA TAJUAISIT MITÄ TEET. SÄ VIET MULTA AIKAA JA VOIMIA. ENÄÄ MUN EI TULE IKÄVÄ SUA, KUN LÄHDET POIS... OLEN JÄRKIINTYNYT, KUN AIKA MEINAA KADOTA KÄSIIN! MENE, OLE HYVÄ.

• Idiootit!
        jos mun kirjoitti:

Älytöntä kirjoittelua!

• ........
        ei ollenkaan.. kirjoitti:

miksi pitäisi kiinnostaa? Ei pidä. Mun pää menee vain entistä enemmän sekaisin, mitä kauemmin mä olen "seurassa", joka ei ole munlaisille tarkoitettu.

A... MÄ EN OLE KIINNOSTUNUT SUSTA. ENKÄ SIIS ODOTA ETTÄ SÄ KIRJOITTAISIT TÄNNE LAUSEEN "EN HÄIVY KOSKAAN", JOLLOIN IKÄÄNKUIN MAANITTELISIT MUA. SELLAISTA MÄ EN OIKEASTI ODOTA. MÄ EN OLE IHASTUNUT SUHUN, ENKÄ EDES KIINNOSTUNUTKAAN SUSTA. EN JAKSA! MIKSET USKO? EN KYSY TUOTA SITÄ VARTEN, ETTÄ SÄ "JAHTAISIT" MUA, VAAN SITÄ VARTEN ETTÄ SÄ TODELLA TAJUAISIT MITÄ TEET. SÄ VIET MULTA AIKAA JA VOIMIA. ENÄÄ MUN EI TULE IKÄVÄ SUA, KUN LÄHDET POIS... OLEN JÄRKIINTYNYT, KUN AIKA MEINAA KADOTA KÄSIIN! MENE, OLE HYVÄ.

VIIMEIN TAJUAN SEN, ETTÄ AIKANI MEINAA KADOTA TÄLLAISEEN HUMPUUKKIIN.

• jooo.
        Idiootit! kirjoitti:

Älytöntä kirjoittelua!

noni... hei hei alexander!

• juuri niin
        jooo. kirjoitti:

noni... hei hei alexander!

niin juuri. Anna mun olla rauhassa!

• .....................
        juuri niin kirjoitti:

niin juuri. Anna mun olla rauhassa!

mua väsyttää sun jutut niiiiiin

• ..............................
        ..................... kirjoitti:

mua väsyttää sun jutut niiiiiin

..........................................

Ei ole tarkoitus loukata, vaan olen vain helvetti soikoon väsynyt tähän!

• hirveelle
        .............................. kirjoitti:

..........................................

Ei ole tarkoitus loukata, vaan olen vain helvetti soikoon väsynyt tähän!

HYI!

• .......................
        hirveelle kirjoitti:

HYI!

Tässä ei ole mitään sen ihmeempää kuin asetuksien poisto.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!

Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot
      Maailman menoa
      148
      17328
    2. Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois

Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss
      Maailman menoa
      44
      9973
    3. Vasemmistoaate on aatteista jaloin

Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?
      Maailman menoa
      30
      5803
    4. Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa

Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman
      Perussuomalaiset
      45
      3178
    5. Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)

Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.
      Maailman menoa
      14
      2850
    6. Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen

Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.
      Maailman menoa
      25
      2782
    7. "Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa

Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita
      Maailman menoa
      55
      2658
    8. Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!

Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling
      Kotimaiset julkkisjuorut
      76
      2543
    9. Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen

"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen
      Maailman menoa
      35
      1792
    10. Kenen luo menisit nyt

jos se olisi mahdollista?
      Ikävä
      125
      1732
    Aihe