teet niinkuin teet? Miksi??
Miksi..
18
1077
Vastaukset
mä nyt taas oon tehny?
- pois lähden.
kai asia selvisi?
- no tuota
ei ihan. Selvennäs vähän
- Kyllä!
Lähde, lähde.
- että meillä
ei ole puhumista p*skan vertaa...........
- heti,,
jos itsekkään tietäisin,helppo olis jos sais jollekkin puhua?
- ....................
provo, provo, provo ja vielä kerran provo!!
Ja hakkeri sen kuin jatkaa hiiren liikuttamista............ jee. kiva tuhlata aikaansa täällä netissä ventovieraille ja samalla tietää että konettani koko ajan tarkkaillaan.
- hohhaijaaa
Mua ei kiinnosta noin lapsellinen tyyppi!!
HALOOOOOOOO........ mua ei kiinnosta kuulla, kuinka kova kakkahätä sulla on tai mitä muuta nyt puhelimessa sitten sanoitkaan. EI kiinnosta!- jos mun
täytyy sanoa suoraan, niin sä et ole mitenkään ainutlaatuisen näköinen. Mä pidän sun ulkonäöstä vain siksi kun sulla on noi hiukset.
Väsyttää..... etkö voisi jättää mua rauhaan? - ei ollenkaan..
jos mun kirjoitti:
täytyy sanoa suoraan, niin sä et ole mitenkään ainutlaatuisen näköinen. Mä pidän sun ulkonäöstä vain siksi kun sulla on noi hiukset.
Väsyttää..... etkö voisi jättää mua rauhaan?miksi pitäisi kiinnostaa? Ei pidä. Mun pää menee vain entistä enemmän sekaisin, mitä kauemmin mä olen "seurassa", joka ei ole munlaisille tarkoitettu.
A... MÄ EN OLE KIINNOSTUNUT SUSTA. ENKÄ SIIS ODOTA ETTÄ SÄ KIRJOITTAISIT TÄNNE LAUSEEN "EN HÄIVY KOSKAAN", JOLLOIN IKÄÄNKUIN MAANITTELISIT MUA. SELLAISTA MÄ EN OIKEASTI ODOTA. MÄ EN OLE IHASTUNUT SUHUN, ENKÄ EDES KIINNOSTUNUTKAAN SUSTA. EN JAKSA! MIKSET USKO? EN KYSY TUOTA SITÄ VARTEN, ETTÄ SÄ "JAHTAISIT" MUA, VAAN SITÄ VARTEN ETTÄ SÄ TODELLA TAJUAISIT MITÄ TEET. SÄ VIET MULTA AIKAA JA VOIMIA. ENÄÄ MUN EI TULE IKÄVÄ SUA, KUN LÄHDET POIS... OLEN JÄRKIINTYNYT, KUN AIKA MEINAA KADOTA KÄSIIN! MENE, OLE HYVÄ. - Idiootit!
jos mun kirjoitti:
Väsyttää..... etkö voisi jättää mua rauhaan?Älytöntä kirjoittelua!
- ........
ei ollenkaan.. kirjoitti:
miksi pitäisi kiinnostaa? Ei pidä. Mun pää menee vain entistä enemmän sekaisin, mitä kauemmin mä olen "seurassa", joka ei ole munlaisille tarkoitettu.
A... MÄ EN OLE KIINNOSTUNUT SUSTA. ENKÄ SIIS ODOTA ETTÄ SÄ KIRJOITTAISIT TÄNNE LAUSEEN "EN HÄIVY KOSKAAN", JOLLOIN IKÄÄNKUIN MAANITTELISIT MUA. SELLAISTA MÄ EN OIKEASTI ODOTA. MÄ EN OLE IHASTUNUT SUHUN, ENKÄ EDES KIINNOSTUNUTKAAN SUSTA. EN JAKSA! MIKSET USKO? EN KYSY TUOTA SITÄ VARTEN, ETTÄ SÄ "JAHTAISIT" MUA, VAAN SITÄ VARTEN ETTÄ SÄ TODELLA TAJUAISIT MITÄ TEET. SÄ VIET MULTA AIKAA JA VOIMIA. ENÄÄ MUN EI TULE IKÄVÄ SUA, KUN LÄHDET POIS... OLEN JÄRKIINTYNYT, KUN AIKA MEINAA KADOTA KÄSIIN! MENE, OLE HYVÄ.VIIMEIN TAJUAN SEN, ETTÄ AIKANI MEINAA KADOTA TÄLLAISEEN HUMPUUKKIIN.
- jooo.
Idiootit! kirjoitti:
Älytöntä kirjoittelua!
noni... hei hei alexander!
- juuri niin
jooo. kirjoitti:
noni... hei hei alexander!
niin juuri. Anna mun olla rauhassa!
- .....................
juuri niin kirjoitti:
niin juuri. Anna mun olla rauhassa!
mua väsyttää sun jutut niiiiiin
- ..............................
..................... kirjoitti:
mua väsyttää sun jutut niiiiiin
..........................................
Ei ole tarkoitus loukata, vaan olen vain helvetti soikoon väsynyt tähän! - hirveelle
.............................. kirjoitti:
..........................................
Ei ole tarkoitus loukata, vaan olen vain helvetti soikoon väsynyt tähän!HYI!
- .......................
hirveelle kirjoitti:
HYI!
Tässä ei ole mitään sen ihmeempää kuin asetuksien poisto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1945741Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1412758- 442267
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2381971- 931969
Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2291345- 751289
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää111247Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j41187Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa2791165