Miksi..

ihmeessä

teet niinkuin teet? Miksi??

18

1100

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mä nyt taas oon tehny?

    • pois lähden.

      kai asia selvisi?

      • no tuota

        ei ihan. Selvennäs vähän


      • Kyllä!

        Lähde, lähde.


    • että meillä

      ei ole puhumista p*skan vertaa...........

    • heti,,

      jos itsekkään tietäisin,helppo olis jos sais jollekkin puhua?

      • ....................

        provo, provo, provo ja vielä kerran provo!!

        Ja hakkeri sen kuin jatkaa hiiren liikuttamista............ jee. kiva tuhlata aikaansa täällä netissä ventovieraille ja samalla tietää että konettani koko ajan tarkkaillaan.


    • hohhaijaaa

      Mua ei kiinnosta noin lapsellinen tyyppi!!






      HALOOOOOOOO........ mua ei kiinnosta kuulla, kuinka kova kakkahätä sulla on tai mitä muuta nyt puhelimessa sitten sanoitkaan. EI kiinnosta!

      • jos mun

        täytyy sanoa suoraan, niin sä et ole mitenkään ainutlaatuisen näköinen. Mä pidän sun ulkonäöstä vain siksi kun sulla on noi hiukset.


        Väsyttää..... etkö voisi jättää mua rauhaan?


      • ei ollenkaan..
        jos mun kirjoitti:

        täytyy sanoa suoraan, niin sä et ole mitenkään ainutlaatuisen näköinen. Mä pidän sun ulkonäöstä vain siksi kun sulla on noi hiukset.


        Väsyttää..... etkö voisi jättää mua rauhaan?

        miksi pitäisi kiinnostaa? Ei pidä. Mun pää menee vain entistä enemmän sekaisin, mitä kauemmin mä olen "seurassa", joka ei ole munlaisille tarkoitettu.


        A... MÄ EN OLE KIINNOSTUNUT SUSTA. ENKÄ SIIS ODOTA ETTÄ SÄ KIRJOITTAISIT TÄNNE LAUSEEN "EN HÄIVY KOSKAAN", JOLLOIN IKÄÄNKUIN MAANITTELISIT MUA. SELLAISTA MÄ EN OIKEASTI ODOTA. MÄ EN OLE IHASTUNUT SUHUN, ENKÄ EDES KIINNOSTUNUTKAAN SUSTA. EN JAKSA! MIKSET USKO? EN KYSY TUOTA SITÄ VARTEN, ETTÄ SÄ "JAHTAISIT" MUA, VAAN SITÄ VARTEN ETTÄ SÄ TODELLA TAJUAISIT MITÄ TEET. SÄ VIET MULTA AIKAA JA VOIMIA. ENÄÄ MUN EI TULE IKÄVÄ SUA, KUN LÄHDET POIS... OLEN JÄRKIINTYNYT, KUN AIKA MEINAA KADOTA KÄSIIN! MENE, OLE HYVÄ.


      • Idiootit!
        jos mun kirjoitti:

        täytyy sanoa suoraan, niin sä et ole mitenkään ainutlaatuisen näköinen. Mä pidän sun ulkonäöstä vain siksi kun sulla on noi hiukset.


        Väsyttää..... etkö voisi jättää mua rauhaan?

        Älytöntä kirjoittelua!


      • ........
        ei ollenkaan.. kirjoitti:

        miksi pitäisi kiinnostaa? Ei pidä. Mun pää menee vain entistä enemmän sekaisin, mitä kauemmin mä olen "seurassa", joka ei ole munlaisille tarkoitettu.


        A... MÄ EN OLE KIINNOSTUNUT SUSTA. ENKÄ SIIS ODOTA ETTÄ SÄ KIRJOITTAISIT TÄNNE LAUSEEN "EN HÄIVY KOSKAAN", JOLLOIN IKÄÄNKUIN MAANITTELISIT MUA. SELLAISTA MÄ EN OIKEASTI ODOTA. MÄ EN OLE IHASTUNUT SUHUN, ENKÄ EDES KIINNOSTUNUTKAAN SUSTA. EN JAKSA! MIKSET USKO? EN KYSY TUOTA SITÄ VARTEN, ETTÄ SÄ "JAHTAISIT" MUA, VAAN SITÄ VARTEN ETTÄ SÄ TODELLA TAJUAISIT MITÄ TEET. SÄ VIET MULTA AIKAA JA VOIMIA. ENÄÄ MUN EI TULE IKÄVÄ SUA, KUN LÄHDET POIS... OLEN JÄRKIINTYNYT, KUN AIKA MEINAA KADOTA KÄSIIN! MENE, OLE HYVÄ.

        VIIMEIN TAJUAN SEN, ETTÄ AIKANI MEINAA KADOTA TÄLLAISEEN HUMPUUKKIIN.


      • jooo.
        Idiootit! kirjoitti:

        Älytöntä kirjoittelua!

        noni... hei hei alexander!


      • juuri niin
        jooo. kirjoitti:

        noni... hei hei alexander!

        niin juuri. Anna mun olla rauhassa!


      • .....................
        juuri niin kirjoitti:

        niin juuri. Anna mun olla rauhassa!

        mua väsyttää sun jutut niiiiiin


      • ..............................
        ..................... kirjoitti:

        mua väsyttää sun jutut niiiiiin

        ..........................................





        Ei ole tarkoitus loukata, vaan olen vain helvetti soikoon väsynyt tähän!


      • hirveelle
        .............................. kirjoitti:

        ..........................................





        Ei ole tarkoitus loukata, vaan olen vain helvetti soikoon väsynyt tähän!

        HYI!


      • .......................
        hirveelle kirjoitti:

        HYI!

        Tässä ei ole mitään sen ihmeempää kuin asetuksien poisto.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      122
      1320
    2. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      51
      1259
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1183
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      100
      879
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      325
      814
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe