Miksi..

ihmeessä

teet niinkuin teet? Miksi??

18

1090

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mä nyt taas oon tehny?

• pois lähden.

kai asia selvisi?

• no tuota

ei ihan. Selvennäs vähän

• Kyllä!

Lähde, lähde.

• että meillä

ei ole puhumista p*skan vertaa...........

• heti,,

jos itsekkään tietäisin,helppo olis jos sais jollekkin puhua?

• ....................

provo, provo, provo ja vielä kerran provo!!

Ja hakkeri sen kuin jatkaa hiiren liikuttamista............ jee. kiva tuhlata aikaansa täällä netissä ventovieraille ja samalla tietää että konettani koko ajan tarkkaillaan.

• hohhaijaaa

Mua ei kiinnosta noin lapsellinen tyyppi!!

HALOOOOOOOO........ mua ei kiinnosta kuulla, kuinka kova kakkahätä sulla on tai mitä muuta nyt puhelimessa sitten sanoitkaan. EI kiinnosta!

• jos mun

täytyy sanoa suoraan, niin sä et ole mitenkään ainutlaatuisen näköinen. Mä pidän sun ulkonäöstä vain siksi kun sulla on noi hiukset.

Väsyttää..... etkö voisi jättää mua rauhaan?

• ei ollenkaan..
        jos mun kirjoitti:

täytyy sanoa suoraan, niin sä et ole mitenkään ainutlaatuisen näköinen. Mä pidän sun ulkonäöstä vain siksi kun sulla on noi hiukset.

miksi pitäisi kiinnostaa? Ei pidä. Mun pää menee vain entistä enemmän sekaisin, mitä kauemmin mä olen "seurassa", joka ei ole munlaisille tarkoitettu.

A... MÄ EN OLE KIINNOSTUNUT SUSTA. ENKÄ SIIS ODOTA ETTÄ SÄ KIRJOITTAISIT TÄNNE LAUSEEN "EN HÄIVY KOSKAAN", JOLLOIN IKÄÄNKUIN MAANITTELISIT MUA. SELLAISTA MÄ EN OIKEASTI ODOTA. MÄ EN OLE IHASTUNUT SUHUN, ENKÄ EDES KIINNOSTUNUTKAAN SUSTA. EN JAKSA! MIKSET USKO? EN KYSY TUOTA SITÄ VARTEN, ETTÄ SÄ "JAHTAISIT" MUA, VAAN SITÄ VARTEN ETTÄ SÄ TODELLA TAJUAISIT MITÄ TEET. SÄ VIET MULTA AIKAA JA VOIMIA. ENÄÄ MUN EI TULE IKÄVÄ SUA, KUN LÄHDET POIS... OLEN JÄRKIINTYNYT, KUN AIKA MEINAA KADOTA KÄSIIN! MENE, OLE HYVÄ.

• Idiootit!
        jos mun kirjoitti:

Älytöntä kirjoittelua!

• ........
        ei ollenkaan.. kirjoitti:

miksi pitäisi kiinnostaa? Ei pidä. Mun pää menee vain entistä enemmän sekaisin, mitä kauemmin mä olen "seurassa", joka ei ole munlaisille tarkoitettu.

A... MÄ EN OLE KIINNOSTUNUT SUSTA. ENKÄ SIIS ODOTA ETTÄ SÄ KIRJOITTAISIT TÄNNE LAUSEEN "EN HÄIVY KOSKAAN", JOLLOIN IKÄÄNKUIN MAANITTELISIT MUA. SELLAISTA MÄ EN OIKEASTI ODOTA. MÄ EN OLE IHASTUNUT SUHUN, ENKÄ EDES KIINNOSTUNUTKAAN SUSTA. EN JAKSA! MIKSET USKO? EN KYSY TUOTA SITÄ VARTEN, ETTÄ SÄ "JAHTAISIT" MUA, VAAN SITÄ VARTEN ETTÄ SÄ TODELLA TAJUAISIT MITÄ TEET. SÄ VIET MULTA AIKAA JA VOIMIA. ENÄÄ MUN EI TULE IKÄVÄ SUA, KUN LÄHDET POIS... OLEN JÄRKIINTYNYT, KUN AIKA MEINAA KADOTA KÄSIIN! MENE, OLE HYVÄ.

VIIMEIN TAJUAN SEN, ETTÄ AIKANI MEINAA KADOTA TÄLLAISEEN HUMPUUKKIIN.

• jooo.
        Idiootit! kirjoitti:

Älytöntä kirjoittelua!

noni... hei hei alexander!

• juuri niin
        jooo. kirjoitti:

noni... hei hei alexander!

niin juuri. Anna mun olla rauhassa!

• .....................
        juuri niin kirjoitti:

niin juuri. Anna mun olla rauhassa!

mua väsyttää sun jutut niiiiiin

• ..............................
        ..................... kirjoitti:

mua väsyttää sun jutut niiiiiin

..........................................

Ei ole tarkoitus loukata, vaan olen vain helvetti soikoon väsynyt tähän!

• hirveelle
        .............................. kirjoitti:

..........................................

Ei ole tarkoitus loukata, vaan olen vain helvetti soikoon väsynyt tähän!

HYI!

• .......................
        hirveelle kirjoitti:

HYI!

Tässä ei ole mitään sen ihmeempää kuin asetuksien poisto.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä

SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,
      Maailman menoa
      160
      4977
    2. Eikö tunnukin kamalalta, kun en

anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut
      Ikävä
      81
      3616
    3. SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa

Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt
      Maailman menoa
      35
      2607
    4. SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"

Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het
      Maailman menoa
      40
      2268
    5. Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu

Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä
      Suomalaiset julkkikset
      97
      2169
    6. Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?

Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?
      Ikävä
      29
      2067
    7. Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"

Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan
      Maailman menoa
      66
      2050
    8. Mitä saa sanoa?

Palstalla tänään sanottua: ” Kaikki riippuu siitä, miten asian esittää,” Onko siis niin, että saa muita pomottaa ja
      80 plus
      87
      2013
    9. Onko olemassa miehiä, jotka haluavat yhteydenpitoa?

Silloin tällöin viestiä, puntarointeja arkielämästä, ikäänkuin pientä viihdettä ilman sen kummallisempaa. Tällaista miet
      Sinkut
      21
      1526
    10. Mitä Trump itse pitäisi siitä, jos häntä solvattaisiin

Kuten hän solvasi muita mm. Macronia? Kyllä ei huumori enää kukkisi. White house on nykyään pelkkä vitsi vain, ei mitään
      Maailman menoa
      106
      1430
    Aihe