palata siihen aikaan, kun olin jotain 12.
Silloin mua kiinnosti kuulla seuraavista asioista
-ihmisen keho, seksuaalisuus
-trendit, erilaiset alkoholijuomat, meikkaaminen
-tv-sarjat!
-liikunnan harrastaminen
HELVETTI SOIKOON, KUN EI ENÄÄ KIINNOSTA! SUN TAKIA A, MÄ JOUDUN LEIKKIMÄÄN TÄÄLLÄ JOTAIN SAATANAN KIIMAPILLUA, JOTTA OLISIN "SUN MAKUUN" (PLUS SAISIN SULTA HUOMIOTA). ENÄÄ EN JAKSA. OLEN ERILAINEN! MUA KIINNOSTAA HYVÄ RUOKA JA SYVÄLLISET KESKUSTELUT, EIKÄ MITKÄÄN "PISSIS KEHO" -JUTUT. ETKÖ JO TAJUAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
SÄ VIET MULTA TUOLLA TOIMINNALLASI ENERGIOITA!
EN HALUA
12
702
Vastaukset
- .................
että sä täällä mua mitenkään jahtaisit.
"En vain aio lähteä koneeltasi, sorry"
Tosi hyvä iskurepliikki joo.............. Mutta kun en jaksa.- ...............
EN HALUA HAUKKUA SUA. VOIT OLLA ÄLYKÄS TAI TIETOKONE NERO, MULLE SE ON NIIIIIIN HELEVETIN SAMA, KUNHAN LÄHDET!
SÄ PILAAT MUN ELÄMÄN LÄSNÄOLOLLAS. - sääret.
Siinnä vastaus pölhölle!Böööööööööööööööööööö!
- ??????????????????
............... kirjoitti:
EN HALUA HAUKKUA SUA. VOIT OLLA ÄLYKÄS TAI TIETOKONE NERO, MULLE SE ON NIIIIIIN HELEVETIN SAMA, KUNHAN LÄHDET!
SÄ PILAAT MUN ELÄMÄN LÄSNÄOLOLLAS.Keksimällä niitä 'hitsin hauskoja' (saatanan väsyttäviä) lapsellisia mielikuvitus juttuja.
Kuten esim. "bulgarialaista lihaa purkissa"
Mutta kun nyt en jaksa! Ei kiinnosta!!!!!!! Ajatuksia pitäisi suunnata niin paljon muuhunkin. - .........................
sääret. kirjoitti:
Siinnä vastaus pölhölle!Böööööööööööööööööööö!
väittelemään väittelyn vuoksi, vaan mene sisälle asiaan: POISTA NE ASETUKSET. Ei vastalauseita. Muuten kohta nukahden keskelle päivää!
- ............................
......................... kirjoitti:
väittelemään väittelyn vuoksi, vaan mene sisälle asiaan: POISTA NE ASETUKSET. Ei vastalauseita. Muuten kohta nukahden keskelle päivää!
Mä en halua että mun perusluonne muuttuu. Piste.
- tsoni
rauhoitu nyt ja jutellaan kun nähdään hei...
- muuta kuin
yhdessä paikassa ja sä tiedät sen. noni.....
- ...............
menee tätä menoa hukkaan
- .....................
Sä itsekin yhtenä päivänä kirjoitit että "ei tässä ole mitään järkeä, kun ei tule minkäänlaista järkevää keskustelua aikaiseksi". Nimenomaan! Järkevä keskustelu.. missä se on? Ei meillä synkkaa, etkö jo näe??
- viestissä
sentään jotain hyvää = hyvä ruoka.
- leiki
vaan ole gii....:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383672Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal283232- 682871
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912720- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811699- 221518
- 281507
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474- 281468