Kokeilehan tätä

nettisensuuri

Olen kirjoitellut muutaman viestin Uskonnot > Islam –palstalle, mutta noin ½ minuutin sisällä viestini poistetaan. Samaa asiaa valittavat tosin kymmenet muutkin, vaikka viestit ovat asiallisia, eikä niissä kirota tms.
Nettiseriffinä on muslimi, joka ei hyväksy mitään, mikä kyseenalaistaa Islamin hirmutekoja.
Itse pyysin seriffiltä vastausta kysymykseeni, mutta hän vain poisti viestini. Ohessa viestini, se on asiallinen:

--”Miksi poistat koko ajan niitä viestejä, joissa arvostellaan Islamin kustannuksella laillistettuja lapsiin sekaantumisia, joissa vanhat äijät naivat alle 10-vuotiaita pikkutyttöjä, joka on normaalia islamin kulttuurissa? Suomessa se on PEDOFILIAA.

Miksi poistat viestit?

Etkö voisi vastata asiallisesti, miten asia on?
Sinähän olet perehtynyt Islamiin? Jos olen väärässä, kerro se! Et kestä totuutta.”--

Kokeilkaapa, jos teillä onnistuu!

7

565

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ajatuksen juoksu

on erilainen kuin meillä vääräoppisilla.

Kaikki jutut heidän palstoillaan pitää olla muslipositiivisia, koska muslimien täydellisessä uskossa ei ole mitään negatiivista, eikä kukaan tee vähäisintäkään tekoa, joka olisi jotenkin paheksuttavaa, etenkin profeetat ovat huikeasti ylitse muiden kuolevaisten.

Näin se vaan on, johon meidän on totuttauduttava ajan kuluessa.

• pakko alistua

omassa maassamme siihen, etteiole sananvapautta, jos se koskee islamia? tai muuta vastaavaa? onko meidän myös hyväksyttävä pikkutyttöjen raiskaus?

• kiikkutuolin
        pakko alistua kirjoitti:

omassa maassamme siihen, etteiole sananvapautta, jos se koskee islamia? tai muuta vastaavaa? onko meidän myös hyväksyttävä pikkutyttöjen raiskaus?

mukaan kyllä on ;o))

• palsta!

Islam-palsta lienee tarkoitettu rauhalliseen asiakeskusteluun. Tämä taitaa olla tyylillesi sopivampi paikka siihen saakka, kun tiedät asioista enemmän kuin niistä oletat. "Totuuden" tyrkyttäminen luulojen perusteella on hölmöä höpötystä.

Suomi on muuten muslimimaita lähempänä - kuinka VOIT sallia täällä viattomien lasten aivopesun (jumalolentojen ja muiden enkelipeikkojen tuputtamisen) ihan valtion luvalla?

• vastaamaan......

Minähän esitin kysymyksen moderaattorille, joka on itse islaminuskoinen. Pyysin vastausta, jos olen täysin väärässä. Hän olisi voinut kertoa minulle totuuden, JOS se on erilainen kuin esittämäni.

Vastauksena oli vain viestin poisto. Ei tuollaisella ainakaan edistä Islamin asiaa, vaikka saattaa niin luullakin.

• häipyivät
    • on totuus

Jos haukut meitä murhaajiksi, tulemme ja tapamme sinut!

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      43
      3856
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      39
      3446
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      69
      3058
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2900
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1898
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      85
      1894
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      1729
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      29
      1671
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      32
      1663
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1624
    Aihe