haluaisitko hoitaa seriffin virkaa?
Vakavasti ottaen olisit liki ainoita hellareita, jotka itse valitsisin, jos pitää hellari valita.
Miten olisi tode
19
699
Vastaukset
- Nassen
ko. nimimerkillä.
Eikä luultavasti kykenisi täyttämään suomi24 sääntöjen vaatimusta oikeudenmukaisuudesta.- uppi.akko
kuitenkin kuin esim ritarilla. Jos tarkoitat kapasiteetilla henkisiä lahjoa ja selväjärkisyyttä, niin olen eri mieltä, mutta jos tarkoitat ajakäyttöä ja muita käytännön mahdollisuutta, niin odotan toden omaa vastausta.
- Nassen
uppi.akko kirjoitti:
kuitenkin kuin esim ritarilla. Jos tarkoitat kapasiteetilla henkisiä lahjoa ja selväjärkisyyttä, niin olen eri mieltä, mutta jos tarkoitat ajakäyttöä ja muita käytännön mahdollisuutta, niin odotan toden omaa vastausta.
Ritarihan oli ennen engelmamaa täällä sefuna ja ylläpito antoi hänelle kenkää epäpätevyytensä takia.
Jos tarkoituksella hait ritarin argumentiksi toden puolesta, niin yössä olet.
- liian epäoikeudenmukainen
ja sekava
Epäilen myös toden puolueettomuutta. Lisäksi tämä toden näkemys "parantuneista pedofiileista" ja että hän voisi lapsensa tällaiselle antaa, painaa vaakakupissa edelleenkin sen verran että.... nääh!
Ei ei.
Ite valitsisin jonkun mahdollisimman puolueettoman ja neutraalin henkilön, tai sitten ehkäpä tää plsta vois elää ihan ilmankin seriffiä? Eihän mikään seriffi ennenkään ole tänne sopua saanut aikaiseksi? ;-P- Sydän täyttä kultaa
Sinä ja sinun valintasi, täysin arvotonta.
ja todehan ei ole hellari.
- kiitos ei tode!
Kiitos ei tode.
Hänen ilkeämielinen nälvimsensä
on jo täällä nähty ja koettu.
Todelle riittää kissojen tarpeitten
kyttääminen
sienisoosin ohella. - sefu ehdotus
miten olisi sun-glasses?
- Iloinen uskovainen
Itse itseään ehdottaa kuin kepitellen jäätä.
1) Sheriffin tulee olla uskossa.
2) Uskon tulee olla raitista.
3) Ehdotettu henkilö itsekin tietää olevansa kaksinaamainen ja viinin suurkuluttaja.
- tulla sefuksi
pitää olla 6 kk rekisteröidyllä nimimerkillä..
- tode'
mutta taitaa kaatua rekisteröinti-pulmaan.
"tode" on kyllä täällä rekisteröity joskus, mutta se en ole minä, joka sen teki, vaikka olenkin tode1.
jos minä olisin sheriffinä, niin kyllä ainakin kerran viikossa paistettaisiin sienimuhennokset ja kipattaisiin ne alas jonkun hyvän chileläisen punaviinin kera. - tode'
ota sinä se jopi ja minä alan sihteeriköksi.
uskoisin sen käyvän meiltä supsikkaasti kaikkia osapuolia tyydyttävällä meiningillä.
tiedän kyllä, että olet kiireistä sorttia, mutta kannattaisi panna asia harkintaan:
minä voisin näet etukäteen valmistella paperit siihen kuntoon, että sinulle jäisi vain allekirjoittamisen vaiva.
:-)))
ps. edellisellä sivulla olevaan kysymykseesi..mistähän se kunnon mies sen penseän keksi?- uppi.akko
luottamuksesta, mutta ei kiitos.
Mulla tökkii jo pelkästään se, että en ymmärrä näitten koneiden päälle.
Tuskin osaisin poistaa mitään viestiä, ja edelleenkään en halua lisää velvollisuuksia.
Tämä satunnainen keskustelu on ihan kivaa, kun ei tarvii ottaa vastuuta mistään. ( Sitä on jo muutenkin liikaa.)
- Iloinen uskovainen
Sinä penseä "saarnaaja" olet uskovaisten päähän potkija. Sinut susi täytyisi laittaa jäämeren rannalle ulvomaan, siellä olisit paikallasi.
- tosiasia
Onneksi sä sentään olet tosi iloinen uskova, lähimmäisiäsi rakastava ja kaikkea hyvää kanssaihmisillesi toivova kuten tekteistäsi huomaa...
8-/ - uppi.akko
tuo sama päähänpotkiminen...?
En potki uskovaisia päähän vaan fariseuksia. Siinä on valtava ero, jos et ole ennen huomannut.
- Kadun-nainen
hyviä ehdokkaita, Tode, UppiAkko, Baskeri, VeliRiepu, Laurentinus. Jos valinnan kriteerinä on vain omistaan huolehtiminen ollaan metsässä. Avoimella palstalla tarvitaan myös ulkopoliittiset silmät, jotka eivät aiheuta konfliktia erimielisten kanssa. Liiallinen rajojen puolustaminen kostautuu, kuten kävi
alueen taannoiselle seriffille.- uppi.akko
ihan asian ytimessä. Kannatan edellistä, paitsi kieltäydyn itse kunniasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383672Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal283232- 682871
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912720- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811699- 221518
- 281507
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474- 281468