Kauhistava tulevaisuus on edessämme, kun sunnuntailait tulevat voimaan ja kaikkien on tunnustettava pedon valta ja voima. Peto ja sen kuva sekä antikristus tulee tekemään suuria ihmeitä. Kuolleetkin (pahat enkelit tekeytyvät kuolleiksi)tulevat ilmoittamaan asioita ja ihmiset uskovat.(paavikin saa ilmestyksiä Marialta, sekin on pahojen henkien työtä). Nykyisin useimmissa elokuvissa oikein teroitetaan sitä kuinka kuolleisiin voi olla yhteydessä. Riivaajain henget valtaavat koko maailman.
Mutta ne jotka tahtovat palvella Herraa joutuvat pilkan ja vainon kohteeksi. He eivät saa ostaa eivätkä myydä, sillä he eivät anna kunniaa pedolle eivätkä kunnioita sen merkkiä, sunnuntaita. Heidät eristetään yhteiskunnasta. On Jaakobin ahdistuksen aika. Mutta Jumala on vapauttava kansansa. Vaikka uskonnolliset johtajat yllyttävät valtiovaltaa tappamaan nämä häiritsijät, Jumalan enkelit suojelevat heitä, eivätkä pahuuden voimat voi heitä vahingoittaa. Kun Jeesus saapuu kunniassaan ja kirkkaudessaan, silloin kaikki ne joutuvat kauhun valtaan, jotka ovat olleet Jumalan kansaqa vastaan. Ne jotka puhuvat sunnuntain puolesta ja ne jotka puhuvat kuolemattomasta sielusta, näkevät mihin heidän harhaoppinsa johti.
Babylonin ylle tulee kauheat vitsaukset vielä ennen Jeesuksen tulemista ja kaikki luopiouskovaiset ja maailman ihmiset kärsivät niistä kauheasti. Vain Jumalan kansa, joka pitää hänen käskynsä, on turvassa.
On todella vaarallista puolustella sunnuntaita ja opettaa sielun kuolemattomuutta. Näiden erheiden avulla sielunvihollinen pääsee vallitsemaan sellaisen ihmisen mieltä.
Vaarallisilla vesillä
15
678
Vastaukset
- ???
Mistä tämä jatkuava kauhukuvien luominen kumpuaa(paholaisestako)? En todellakaan jaksa ymmärtää tätä kristittyjen (kirjoitettu on nimimerkin) asennetta elämään. Eläkää, älkääkä koko ajan lietsoko pelkoa. Sitä on muutenkin tarpeeksi täällä maailamssa. Toivo on sitä mitä ihmiset kaipaavat eivät pelkoa.
- älkää murehtiko
Jeesus ei kehoittanut murehtimaan etukäteen.
Adventtioppi on erikoinen kaikessa; se kääntää joka asian päälaelleen! - Raamatussako?
1. Sen jälkeen minä näin tulevan taivaasta alas erään toisen enkelin, jolla oli suuri valta, ja maa valkeni hänen kirkkaudestaan.
2. Ja hän huusi voimallisella äänellä sanoen: "Kukistunut, kukistunut on suuri Babylon ja tullut riivaajain asuinpaikaksi ja kaikkien saastaisten henkien tyyssijaksi ja kaikkien saastaisten ja vihattavain lintujen tyyssijaksi.
3. Sillä hänen haureutensa vihan viiniä ovat kaikki kansat juoneet, ja maan kuninkaat ovat haureutta harjoittaneet hänen kanssansa, ja maan kauppiaat ovat rikastuneet hänen hekumansa runsaudesta."
4. Ja minä kuulin toisen äänen taivaasta sanovan: "Lähtekää siitä ulos, te minun kansani, ettette tulisi hänen synteihinsä osallisiksi ja saisi tekin kärsiä hänen vitsauksistansa.
5. Sillä hänen syntinsä ulottuvat taivaaseen asti, ja Jumala on muistanut hänen rikoksensa.
6. Kostakaa hänelle sen mukaan, kuin hän on tehnyt, ja antakaa hänelle kaksinkertaisesti hänen teoistansa; siihen maljaan, johon hän on kaatanut, kaatakaa te hänelle kaksin verroin.
7. Niin paljon kuin hän on itselleen kunniaa ja hekumaa hankkinut, niin paljon antakaa hänelle vaivaa ja surua. Koska hän sanoo sydämessään: 'Minä istun kuningattarena enkä ole leski enkä ole surua näkevä',
8. sentähden hänen vitsauksensa tulevat yhtenä päivänä: kuolema ja suru ja nälkä, ja hän joutuu tulessa poltettavaksi, sillä väkevä on Herra Jumala, joka on hänet tuominnut."
9. Ja maanpiirin kuninkaat, jotka hänen kanssansa ovat haureutta harjoittaneet ja hekumallisesti eläneet, itkevät ja parkuvat häntä, kun näkevät hänen palonsa savun;
10. he seisovat loitolla kauhistuen hänen vaivaansa ja sanovat: "Voi, voi sinua, Babylon, sinä suuri kaupunki, sinä vahva kaupunki, sillä sinun tuomiosi tuli yhdessä hetkessä!"
11. Ja maanpiirin kauppiaat itkevät ja surevat häntä, kun ei kukaan enää osta heidän tavaraansa,
12. kaupaksi tuotua kultaa ja hopeata ja jalokiviä ja helmiä ja pellavakangasta ja purppuraa ja silkkiä ja helakanpunaa ja kaikkinaista hajupuuta ja kaikenlaisia norsunluu-esineitä ja kaikenlaisia kalleimmasta puusta ja vaskesta ja raudasta ja marmorista tehtyjä esineitä,
13. ja kanelia ja hiusvoidetta ja suitsuketta ja hajuvoidetta ja suitsutuspihkaa ja viiniä ja öljyä ja lestyjä jauhoja ja viljaa ja karjaa ja lampaita ja hevosia ja vaunuja ja orjia ja ihmissieluja.
14. Ja hedelmät, joita sinun sielusi himoitsi, ovat sinulta menneet, ja kaikki kalleutesi ja komeutesi ovat sinulta hävinneet, eikä niitä enää koskaan löydetä.
15. Niiden kauppiaat, ne, jotka rikastuivat tästä kaupungista, seisovat loitolla kauhistuen hänen vaivaansa, itkien ja surren,
16. ja sanovat: "Voi, voi sitä suurta kaupunkia, joka oli puettu pellavaan ja purppuraan ja helakanpunaan ja koristettu kullalla ja jalokivillä ja helmillä, kun semmoinen rikkaus yhdessä hetkessä tuhoutui!"
17. Ja kaikki laivurit ja kaikki rannikkopurjehtijat ja merimiehet ja kaikki merenkulkijat seisoivat loitolla
18. ja huusivat nähdessään hänen palonsa savun ja sanoivat: "Mikä on tämän suuren kaupungin vertainen?"
19. Ja he heittivät tomua päänsä päälle ja huusivat itkien ja surren ja sanoivat: "Voi, voi sitä suurta kaupunkia, jonka kalleuksista rikastuivat kaikki, joilla oli laivoja merellä, kun se yhdessä hetkessä tuhoutui!"
20. Riemuitse hänestä, taivas, ja te pyhät ja apostolit ja profeetat; sillä Jumala on hänet tuominnut ja kostanut hänelle teidän tuomionne.
21. Ja väkevä enkeli otti kiven, niinkuin suuren myllynkiven, ja heitti sen mereen sanoen: "Näin heitetään kiivaasti pois Babylon, se suuri kaupunki, eikä sitä enää löydetä".
22. Ei kuulla sinussa enää kanteleensoittajain ja laulajain, huilun- ja torvensoittajain ääntä; ei löydetä sinusta enää minkään ammatin taituria; ei kuulla sinussa enää myllyn jyrinää;
23. ei loista sinussa enää lampun valo; ei kuulla sinussa enää huutoa yljälle eikä huutoa morsiamelle; sillä sinun kauppiaasi olivat maan mahtavia, ja sinun velhoutesi villitsi kaikki kansat;
24. ja hänestä on löydetty profeettain ja pyhien veri ja kaikkien veri, jotka maan päällä ovat tapetut. - ihminen
Ei pelottelua ja väittelyä voi pahaksi sanoa sillä:
34 Älkää luulko, että minä olen tullut tuomaan rauhaa maan päälle; en ole tullut tuomaan rauhaa, vaan miekan.(Matt. 10:34)
2 sillä itse te varsin hyvin tiedätte, että Herran päivä tulee niinkuin varas yöllä.
3 Kun he sanovat: "Nyt on rauha, ei hätää mitään", silloin yllättää heidät yhtäkkiä turmio, niinkuin synnytyskipu raskaan vaimon, eivätkä he pääse pakoon. - nimim. Adv.
älkää murehtiko kirjoitti:
Jeesus ei kehoittanut murehtimaan etukäteen.
Adventtioppi on erikoinen kaikessa; se kääntää joka asian päälaelleen!Jumalan lapsella on lepoa ja rauhaa sotien keskellä. Hän on sovinnossa itsensä ja Luojassa kanssa. Hänen rakkaudestaan haluan todistaa. Aamen. Maran ata Joh.3:16
- Kunnallispoliitikko
Tänä vuonna, ystäväiseni. Tänä vuonna tuon sunnuntailain pitäisi astua voimaan. Olen jo kirjoittanut aiheesta aiemmin. Lain käsittely EU :ssa alkaa pian. Minä olen vain mitätön kunnallispoliitikko, mutta puolueeni kautta minulla on suhteita EU :n tietolähteisiin.
- ?? <<< !!!
Laita nyt selkeästi tänne, että mitkä tulevat olemaan EU:n sunnuntailait, ilman mitään adventismifundamentalismioppia.
Joo muistan sen kirjoituksesi ja kuinka adventisti-Annu hyppi seinille eikä ole siitä ennustuksesta ole kai vieläkään toipunut. Nyt hän kai on matkalla taas Ellenin haudalle, mutta kun palaa, on tämä kauhu häntä taas odottamassa.
- Nerre
Synkkää on adventismi lahkon opit, ken noita jaksaa lukea, ja olisiko niitäkin olemassa, jotka menee uskomaan tuomoisia raamatun vääristelijöitä.
Eikös Jumala ole hyvän ja ilonsanoman tuoja?
Rauhaa, lepoa ja rakkautta tuskin tuomoisessa lahkossa kuin adventismissa tunnetaan.
Suuren laupeuden ja palveluksen tekee sellainen ihminen, joka johtaa yhdenkin sielun adventismin pauloista Jeesuksen huomaan.- sensijaan
ilm.2:20. Mutta se minulla on sinua vastaan, että sinä suvaitset tuota naista, Iisebeliä, joka sanoo itseään profeetaksi ja opettaa ja eksyttää minun palvelijoitani harjoittamaan haureutta ja syömään epäjumalille uhrattua.
21. Ja minä olen antanut hänelle aikaa parannuksen tekoon, mutta hän ei tahdo parannusta tehdä eikä luopua haureudestaan.
22. Katso, minä syöksen hänet tautivuoteeseen, ja ne, jotka hänen kanssaan tekevät huorin, minä syöksen suureen ahdistukseen, jos eivät tee parannusta ja luovu hänen teoistansa;
23. ja hänen lapsensa minä tappamalla tapan, ja kaikki seurakunnat saavat tuntea, että minä olen se, joka tutkin munaskuut ja sydämet; ja minä annan teille kullekin tekojenne mukaan.
Adventisteilla on tulossa kuumat oltavat! - kirjoitettu on
ja luopiokristittyjä: pedon valtakuntaa, katolista kirkkoa, luopunutta protestattisuutta, EU:ta sekä Yhdysvaltoja.
Ennen kuin Jumala sallii viimeisen myrskyn puhjeta, hän haluaa varmistaa, että hänen palvelijansa ovat turvattuina. Siksi he saavat otsaansa sinetin. Vain ne, joissa on elävän Jumalan sinetti, voivat kestää Karitsan vihan päivänä.
Johanneksen näyllä Jumalan omien merkitsemisestä on taustana Hesekielin saama näky, jossa Jerusalemin asukkaista jätettiin henkiin vain ne, joiden otsiin pellavavaatteisiin puettu mies oli tehnyt merkin (Hes.9:4-6). Samassa Hesekielin kirjassa korostetaan sapattia erityisenä merkkinä Jumalan ja hänen kansansa välillä (Hes.20:12,20; vrt. 2.Moos.31:13,17).
Oikein ymmärrettynä lepopäivä on merkki ihmisen täydellisestä riippuvuudesta Jumalan luomis- ja lunastustyöstä. Kun ihminen sinä päivänä panee syrjään omat tekonsa ja toimensa hän tunnustaa, että kaikki tulee Kristukselta armosta, uskon kautta, lahjana - ei ansiona. Siksi sapatti on sopiva merkki vanhurskauttamisesta yksin uskon kautta. tämän totuuden oivaltaminen sisältyy siihen Pyhän Hengen ja sanan vaikutuksesta tapahtuvaan uudistustyöhön, jonka Jesaja ennusti edeltävän Jumalan kansan lopullista perinnönjakoa (Jes.58:12-14). Johanneksen näyssä tätä kuvattiin sinetin painamisena Jumalan palvelijain otsaan.
On luonnollista, ettei Jumalan sinetissä ole kysymys mistään ulkonaisesta merkistä, ei edes sapatin pitämisestä sinänsä. Kysymys on henkilökohtaisesta osallistumisesta siitä lunastuksesta, jonka Kristus omalla verellään on hankkinut ja jota Jumalan pyhittämä sapatti julistaa. Jumalan omissa näkyy Golgatan ristin merkki, jonka vain enkelit voivat tunnistaa heidän otsissaan.
Ilm.7:4. "Ja minä kuulin sinetillä merkittyjen luvun, sata neljäkymmentä neljä tuhatta merkittyä kaikista Israelin lasten sukukunnista:"
Raamattu puhuu kahdenlaisesta Israelista:Room.9:6. "Mutta ei niin, että Jumalan sana olisi harhaan mennyt. Sillä eivät kaikki ne, jotka ovat Israelista, ole silti Israel." Uuden testamentin mukaan pakanat, jotka ottavat vastaan Kristuksen, saavat Israelin kansalaisoikeuden(Ef.2:11-13,19). Kristuksen seurakunnan jäsenet ovat "valittu suku, kuninkaallinen papisto, pyhä heimo, omaisuuskansa"(1.Piet.2:9).
Tämän Uuden testamentin vallankumoukselliseen näkemykseen peustuu myös Johanneksen näky. Johannes on jo aikaisemmin viitannut kysymykseen oikeasta israelilaisesta(Ilm.2:9;3:9). Tässäkin vertauskuvallisessa esityksessä on kysymys nimenomaan "Jumalan Israelista". Nämä kaksitoista sukukuntaa edustavat todellista hengellistä Jumalan kansaa, Kristuksen seurakuntaa. Luku 12 on Jumalan valtakunnan luku.
Kuultuaan sinetillä merkittyjen vertauskuvallisen luvun Johannes saa nähdä valtaistuimen edessä olevan suuren joukon. Siihen kuuluvat olivat puettuina pitkiin valkeisiin vaatteisiin. Joukko on yllättävän suuri. Se on suuremmoisen hyvä uutinen.
Miten voin päästä tuohon joukkoon? Vain siten että pesemme vaatteemme ja valkaisemme ne Karitsan veressä. Tuossa joukossa ei ole ainoatakaan joka pitäisi pelastusta omana ansionaan.
Ilmestyskirjan 7 ensimmäistä lukua päättyvät Kristuksen voittoon. Nämä luvut ovat yleiskatsaus siihen mitä tulevaisuus sisältää Jeesuksen seuraajille: ahdistuksen kautta he lopulta pääsevät Jumalan valtakuntaan, jossa Jeesus johdattaa heidät elämän veden lähteille ja kaikki kyyneleet pyyhitään heidän silmistänsä. Mutta ilmestyskirja ei pääty tähän. Jeesus ilmoittaa vielä yksityiskohtaisemmin lopputapahtumat pelastushistoriasta. Salainen Jumalan suunnitelma paljastetaan lähemmin seuraavissa luvuissa. - Nerre
kirjoitettu on kirjoitti:
ja luopiokristittyjä: pedon valtakuntaa, katolista kirkkoa, luopunutta protestattisuutta, EU:ta sekä Yhdysvaltoja.
Ennen kuin Jumala sallii viimeisen myrskyn puhjeta, hän haluaa varmistaa, että hänen palvelijansa ovat turvattuina. Siksi he saavat otsaansa sinetin. Vain ne, joissa on elävän Jumalan sinetti, voivat kestää Karitsan vihan päivänä.
Johanneksen näyllä Jumalan omien merkitsemisestä on taustana Hesekielin saama näky, jossa Jerusalemin asukkaista jätettiin henkiin vain ne, joiden otsiin pellavavaatteisiin puettu mies oli tehnyt merkin (Hes.9:4-6). Samassa Hesekielin kirjassa korostetaan sapattia erityisenä merkkinä Jumalan ja hänen kansansa välillä (Hes.20:12,20; vrt. 2.Moos.31:13,17).
Oikein ymmärrettynä lepopäivä on merkki ihmisen täydellisestä riippuvuudesta Jumalan luomis- ja lunastustyöstä. Kun ihminen sinä päivänä panee syrjään omat tekonsa ja toimensa hän tunnustaa, että kaikki tulee Kristukselta armosta, uskon kautta, lahjana - ei ansiona. Siksi sapatti on sopiva merkki vanhurskauttamisesta yksin uskon kautta. tämän totuuden oivaltaminen sisältyy siihen Pyhän Hengen ja sanan vaikutuksesta tapahtuvaan uudistustyöhön, jonka Jesaja ennusti edeltävän Jumalan kansan lopullista perinnönjakoa (Jes.58:12-14). Johanneksen näyssä tätä kuvattiin sinetin painamisena Jumalan palvelijain otsaan.
On luonnollista, ettei Jumalan sinetissä ole kysymys mistään ulkonaisesta merkistä, ei edes sapatin pitämisestä sinänsä. Kysymys on henkilökohtaisesta osallistumisesta siitä lunastuksesta, jonka Kristus omalla verellään on hankkinut ja jota Jumalan pyhittämä sapatti julistaa. Jumalan omissa näkyy Golgatan ristin merkki, jonka vain enkelit voivat tunnistaa heidän otsissaan.
Ilm.7:4. "Ja minä kuulin sinetillä merkittyjen luvun, sata neljäkymmentä neljä tuhatta merkittyä kaikista Israelin lasten sukukunnista:"
Raamattu puhuu kahdenlaisesta Israelista:Room.9:6. "Mutta ei niin, että Jumalan sana olisi harhaan mennyt. Sillä eivät kaikki ne, jotka ovat Israelista, ole silti Israel." Uuden testamentin mukaan pakanat, jotka ottavat vastaan Kristuksen, saavat Israelin kansalaisoikeuden(Ef.2:11-13,19). Kristuksen seurakunnan jäsenet ovat "valittu suku, kuninkaallinen papisto, pyhä heimo, omaisuuskansa"(1.Piet.2:9).
Tämän Uuden testamentin vallankumoukselliseen näkemykseen peustuu myös Johanneksen näky. Johannes on jo aikaisemmin viitannut kysymykseen oikeasta israelilaisesta(Ilm.2:9;3:9). Tässäkin vertauskuvallisessa esityksessä on kysymys nimenomaan "Jumalan Israelista". Nämä kaksitoista sukukuntaa edustavat todellista hengellistä Jumalan kansaa, Kristuksen seurakuntaa. Luku 12 on Jumalan valtakunnan luku.
Kuultuaan sinetillä merkittyjen vertauskuvallisen luvun Johannes saa nähdä valtaistuimen edessä olevan suuren joukon. Siihen kuuluvat olivat puettuina pitkiin valkeisiin vaatteisiin. Joukko on yllättävän suuri. Se on suuremmoisen hyvä uutinen.
Miten voin päästä tuohon joukkoon? Vain siten että pesemme vaatteemme ja valkaisemme ne Karitsan veressä. Tuossa joukossa ei ole ainoatakaan joka pitäisi pelastusta omana ansionaan.
Ilmestyskirjan 7 ensimmäistä lukua päättyvät Kristuksen voittoon. Nämä luvut ovat yleiskatsaus siihen mitä tulevaisuus sisältää Jeesuksen seuraajille: ahdistuksen kautta he lopulta pääsevät Jumalan valtakuntaan, jossa Jeesus johdattaa heidät elämän veden lähteille ja kaikki kyyneleet pyyhitään heidän silmistänsä. Mutta ilmestyskirja ei pääty tähän. Jeesus ilmoittaa vielä yksityiskohtaisemmin lopputapahtumat pelastushistoriasta. Salainen Jumalan suunnitelma paljastetaan lähemmin seuraavissa luvuissa.Tarkoituksena että mahdollisiman moni ottaisi vastaan ilosanoman ja tulisi uskoon. Uskoon tullessa huolehdimme että pysymme Kristuksessa, ja siten Hän lupausten mukaan tulee viemään meidät perille. Äläkä siis edeltä huolehdi päivistä tai lopun ajan tapahtumista kun et niihin voi millään tavalla vaikuttaa.
Elämä Kristuksessa on hyvin turvallista ja turvattua! Kaikesta huolimatta, ei mitkään ulkoiset tekijät tai olosuhteet, voi millään tavalla meitä eroittaa Kristuksen suunnattomasta rakkaudesta.
Päämääränä Iankaikkinen Elämä! - lutkulainen
kirjoitettu on kirjoitti:
ja luopiokristittyjä: pedon valtakuntaa, katolista kirkkoa, luopunutta protestattisuutta, EU:ta sekä Yhdysvaltoja.
Ennen kuin Jumala sallii viimeisen myrskyn puhjeta, hän haluaa varmistaa, että hänen palvelijansa ovat turvattuina. Siksi he saavat otsaansa sinetin. Vain ne, joissa on elävän Jumalan sinetti, voivat kestää Karitsan vihan päivänä.
Johanneksen näyllä Jumalan omien merkitsemisestä on taustana Hesekielin saama näky, jossa Jerusalemin asukkaista jätettiin henkiin vain ne, joiden otsiin pellavavaatteisiin puettu mies oli tehnyt merkin (Hes.9:4-6). Samassa Hesekielin kirjassa korostetaan sapattia erityisenä merkkinä Jumalan ja hänen kansansa välillä (Hes.20:12,20; vrt. 2.Moos.31:13,17).
Oikein ymmärrettynä lepopäivä on merkki ihmisen täydellisestä riippuvuudesta Jumalan luomis- ja lunastustyöstä. Kun ihminen sinä päivänä panee syrjään omat tekonsa ja toimensa hän tunnustaa, että kaikki tulee Kristukselta armosta, uskon kautta, lahjana - ei ansiona. Siksi sapatti on sopiva merkki vanhurskauttamisesta yksin uskon kautta. tämän totuuden oivaltaminen sisältyy siihen Pyhän Hengen ja sanan vaikutuksesta tapahtuvaan uudistustyöhön, jonka Jesaja ennusti edeltävän Jumalan kansan lopullista perinnönjakoa (Jes.58:12-14). Johanneksen näyssä tätä kuvattiin sinetin painamisena Jumalan palvelijain otsaan.
On luonnollista, ettei Jumalan sinetissä ole kysymys mistään ulkonaisesta merkistä, ei edes sapatin pitämisestä sinänsä. Kysymys on henkilökohtaisesta osallistumisesta siitä lunastuksesta, jonka Kristus omalla verellään on hankkinut ja jota Jumalan pyhittämä sapatti julistaa. Jumalan omissa näkyy Golgatan ristin merkki, jonka vain enkelit voivat tunnistaa heidän otsissaan.
Ilm.7:4. "Ja minä kuulin sinetillä merkittyjen luvun, sata neljäkymmentä neljä tuhatta merkittyä kaikista Israelin lasten sukukunnista:"
Raamattu puhuu kahdenlaisesta Israelista:Room.9:6. "Mutta ei niin, että Jumalan sana olisi harhaan mennyt. Sillä eivät kaikki ne, jotka ovat Israelista, ole silti Israel." Uuden testamentin mukaan pakanat, jotka ottavat vastaan Kristuksen, saavat Israelin kansalaisoikeuden(Ef.2:11-13,19). Kristuksen seurakunnan jäsenet ovat "valittu suku, kuninkaallinen papisto, pyhä heimo, omaisuuskansa"(1.Piet.2:9).
Tämän Uuden testamentin vallankumoukselliseen näkemykseen peustuu myös Johanneksen näky. Johannes on jo aikaisemmin viitannut kysymykseen oikeasta israelilaisesta(Ilm.2:9;3:9). Tässäkin vertauskuvallisessa esityksessä on kysymys nimenomaan "Jumalan Israelista". Nämä kaksitoista sukukuntaa edustavat todellista hengellistä Jumalan kansaa, Kristuksen seurakuntaa. Luku 12 on Jumalan valtakunnan luku.
Kuultuaan sinetillä merkittyjen vertauskuvallisen luvun Johannes saa nähdä valtaistuimen edessä olevan suuren joukon. Siihen kuuluvat olivat puettuina pitkiin valkeisiin vaatteisiin. Joukko on yllättävän suuri. Se on suuremmoisen hyvä uutinen.
Miten voin päästä tuohon joukkoon? Vain siten että pesemme vaatteemme ja valkaisemme ne Karitsan veressä. Tuossa joukossa ei ole ainoatakaan joka pitäisi pelastusta omana ansionaan.
Ilmestyskirjan 7 ensimmäistä lukua päättyvät Kristuksen voittoon. Nämä luvut ovat yleiskatsaus siihen mitä tulevaisuus sisältää Jeesuksen seuraajille: ahdistuksen kautta he lopulta pääsevät Jumalan valtakuntaan, jossa Jeesus johdattaa heidät elämän veden lähteille ja kaikki kyyneleet pyyhitään heidän silmistänsä. Mutta ilmestyskirja ei pääty tähän. Jeesus ilmoittaa vielä yksityiskohtaisemmin lopputapahtumat pelastushistoriasta. Salainen Jumalan suunnitelma paljastetaan lähemmin seuraavissa luvuissa.Minä kun luin sinun kirjoituksesi ,niin minulle tuli sellainen käsitys ja tunne ,että adventismi saa voimansa paavista,katolisesta kirkosta ja sapatista, eikä Jeesuksesta,Jeesus jää tois arvoiseksi .
On sinulla todella kaameata oppia!!! - Aramiz
Senjälkeen voit kertoa uskosta Jeesukseen. Ad
kansa on vielä niitä harvoja Jeesuksen opetus lapsisa, jotka eivät ole lähteneet Väärän hengen johtoon, He ovat panneet toivonsa Ylösnousseeseen vaphtajaan. Siis tämä usko on
mielestäsi harhaa?
He luottavat vielä Jeesuksen muuttumattomaan
Rakkauden lakiin, eläen sen lain mukaan rakastaen lähimmäisiään. Jeesus ei poistanut
kuollessaan mitään Rakkauden laistaan. Vaan hän teki tämän lain suureksi ja ihanaksi.
Onko se Uskoon tulemista, jos hylkää Jeesuksen antaman esimerkin? ehkä se on näin mielestäsi,
kuitenkin Totuus vapahtajassa on toisenlainen.
Maran ata - yx enkelinriepu vain
lutkulainen kirjoitti:
Minä kun luin sinun kirjoituksesi ,niin minulle tuli sellainen käsitys ja tunne ,että adventismi saa voimansa paavista,katolisesta kirkosta ja sapatista, eikä Jeesuksesta,Jeesus jää tois arvoiseksi .
On sinulla todella kaameata oppia!!!Viestin aloittajahan on esimerkillinen adventisti.
Kerro omakohtainen todistus kuinka tulit adventistiksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun5011790T:ltä J-miehelle
Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli373283Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo332126- 1471955
Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?
Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast211323Miksi kirjoittelet sinkut-palstalla?
Olet sinkku? Kaipaat jutteluseuraa? Täällä on kivoja keskusteluja? Tapaat mielenkiintoisia ihmisiä? Joku muu syy?1991322Finnairin lento myöhästyi PS:n kansanedustajan häiriköinnin vuoksi:
Poliisi poisti koneesta Ensimmäisen kauden kansanedustaja ja everstiluutnantti evp. Tomi Immonen häiriköi Finnairin lenn2651321- 831294
- 1021114
- 621106