Haluan tässä vain ilmoitella että minua
kummastuttaa ihmisten kateus. Olen huomannut sen siitä että kun soittelen kotona niin yleensä
joku siitä on rupenut kateelliseksi.
Eikö jokaisella pitäisi olla oikeus soitella
kotonaan kunhan ei liian kovaa tai koko päivää.
Pitäisikö minunkin alkaa kateelliseksi jostain
asiasta mitä naapurillla on ja minulla ei ole?
kateudesta
10
318
Vastaukset
- kateellinen
ellei omistais puhelinta, jolla soitella. Mutta onneks melkein kaikilla sentään on, ettei niitä kateellisia niin kauheesti ole.
Mitä jos antaisit oman vanhan kännys naapurille, että sekin vois soitella.;)))))) - soittotaito
Soitteletko hammondilla vai peräti viulua?
Sellon soitosta tulee kaikki naapurit kateellisiksi, mutta rumpujen soitosta ei kukaan.
Silloin kyllä yleensä jompi kumpi muuttaa: naapuri tai rumpupatteriston omistaja. Kateudesta ei kuitenkaan ole kyse. - kippari
huomannut samaa se taitaa olla sellainen suomalaisten sairaus:=)
- nylkkäri
v´´´´umainen naapuri jolla ei ole muuta tekemistä kuin seurailla sinua.Kyllä elää pitää saada ja soitella kunhan ei yöaikaan soita oikein kovaa..vikonloppuna voi siinäkin joustaa.
Minua on aina ihmetyttänyt tuo sääntö ettei yöllä saa metelöidä. Naapurithan ovat silloun nukkumassa joten ei sen metelöinnin pitäis häiritä niitä.
- nylkkäri
tuputuu kirjoitti:
Minua on aina ihmetyttänyt tuo sääntö ettei yöllä saa metelöidä. Naapurithan ovat silloun nukkumassa joten ei sen metelöinnin pitäis häiritä niitä.
yölliset äänet kun asuin kerrostalossa,mutta aina on joukossa valittajia ja ova ilkeitä.Kyllä minuakin vitutti kun joskus on joutunut kirkossa
kuuntelemaan krapulassa hengellistä musiikkia
kun oli jonkun sukulaisen juhla. Mielessä oli pillu ja pullo,mutta ei auttanut valittaa. nylkkäri kirjoitti:
yölliset äänet kun asuin kerrostalossa,mutta aina on joukossa valittajia ja ova ilkeitä.Kyllä minuakin vitutti kun joskus on joutunut kirkossa
kuuntelemaan krapulassa hengellistä musiikkia
kun oli jonkun sukulaisen juhla. Mielessä oli pillu ja pullo,mutta ei auttanut valittaa.nukkua yöllä ne naapurit eikä kuunnella ja kytätä toisten elämää.
- nykkäri
tuputuu kirjoitti:
nukkua yöllä ne naapurit eikä kuunnella ja kytätä toisten elämää.
luuletko että nukkuu he kuuntelevat korva tarkkana.
- X-naapuri?
Onneksi pääsi muuttamaan pois naapuristasi. Sitä epävireistä haitarinsoittoo kuuntelemasta. Ei se muulloin häirinnyt, kuin yövuoron jälkeen.
Eikä TODELLAKAAN ollut kysymys kateudesta, se tunne oli ihan jotain muuta!!!! Yksi seitsemästä kuolemansynnistä kuitenkin!!!!!! - koopee4ever
vakoilevat toisia stetoskoopi seinässä. Pitäisi pistää jalkapuuhun kirkonmäelle.
Että jokainen voisi käydä sylkäsemässä päälle. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511447- 639900
- 1495597
- 1443794
- 753750
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403388
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 652815
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792603