KEPU:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Timo Kalli ennustaa, että KEPU:ssa putoaa vielä päitä kolmen perättäisen vaalitappion takia.
Vapaaehtoisesti lähtee Eero Lankia. Eduskunnan varapuhemies Markku Kosken kohdalla kirves heilahti.
Seuraavana mestauskirves taitaa osua itse Matti Vanhasen kenossa olevaan kaulaan. Siinä sitten KEPU-messias änkyttää änkyttää...
Voipi se kirves vielä heilua KEPU:n ministeriryhmässäkin.
Kalli ennustaa päitä putoavan KEPUssa
3
184
Vastaukset
- härski
itse pudottaisin Tanja Karpelan pois. On kuin norsu porsliinikaupassa. Aiheuttaa valtavaa tuhoa Keskustelle. Kaikki nuoret katoavat kepusta. Miksi ? Tekijänoikeuslaki=farssi,ehdottaa nettisensurointia, susijutut jne. ja pätevyys alusvaatemalli.Huh.Missä mennään ? Yksityisessä yrityksessä ei pääsisi kuin max.sihteeriksi.
- Lopeta tältä päivältä
Mielikuvitus lentää
- perussuomalaisiin ...
Timo Soini toteaa Ilta-Sanomissa ettei naamojen vaihto auta jos linja on väärä ...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad841359- 52987
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että370818- 142769
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124707- 55699
- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76622
- 56604