Kukaan ei oo salkkareissa enää seksikäs! :/ HArmittaa.. :D Mun mielestä, Romeo sopis annikalle just hyvin! paremmin kun se hemmetin kasper! :D
Aaro on ärsyttävä virnistelijä! :) Kaikista eniten inhottaa sen hiukset! siis kun ne on sellaset liimasen näköset ;)
Katri ei muuten sovi tanelille ollenkaan! rikun kans se oli parempi! ja tulee aina oleenkin ;)
Kukaan ei...
4
559
Vastaukset
- on on
seksikäs tai siis Teemu Lehtilä. Sen hiukset on ihan ok, paitsi joskus liikaa geeliä/öljyä. Kai sillä on tarkoitus korostaa henkilön iljettävyyttä tai jotain. Mutta komea äijä on.
- se...
Romeokin komee... Tai no pikemminkin tosi söpö.. No miten vaan. :D Ihana kuiteski!
- mixxy
se... kirjoitti:
Romeokin komee... Tai no pikemminkin tosi söpö.. No miten vaan. :D Ihana kuiteski!
Se Roomeo on just sopiva sille ;) Ja se on just SÖPÖ!!!
Niin, kasper on ihan p*rseestä!!!
Ei hyvä!
Mä en hirveesti siitä aarosta tykkää :/
katri on muuten lihonu hirveesti! Sillon sarjan alussa se oli tosi kaunis mut en mä sitä enää ottais! :D - tykkää
mixxy kirjoitti:
Se Roomeo on just sopiva sille ;) Ja se on just SÖPÖ!!!
Niin, kasper on ihan p*rseestä!!!
Ei hyvä!
Mä en hirveesti siitä aarosta tykkää :/
katri on muuten lihonu hirveesti! Sillon sarjan alussa se oli tosi kaunis mut en mä sitä enää ottais! :DAarosta, sen on tarkoitus olla paha, mutta Teemu näyttelee aivan loistavasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411301- 629162
- 1375455
- 1443754
- 753690
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373599- 403348
- 612713
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722430Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal152249