Olettekohan nyt käsittäneet ihan väärin tämän palstan luonteen. Tämä on keskustelupalsta. Onko tämä enää mitään keskustelua? Yhden avauksen perässä on n. 0-10 vastausta ja missä on suuri osa vaki kirjoittelijoista? Onkohan "häirikkö/häiriköt" päässyt/päässeet vihdoinkin tavoitteeseensa ja palsta alkaa pikkuhiljaa tyhjentyä, vai mikä mättää? Ei helv. Katsokaas millainen vipinä on tuolla kahvikeskusteluissa. Muutamia täpläketjujakin peräti. Viimevuonna huuhaa oli keskustelupalstojen ykkönen... Näinköhän enää tänävuonna. Koitetaanpas nyt ryhdistäytyä, ja juttua kehiin. Koittakaamme elää sovussa keskenämme ja viettää hauskoja hetkiä yhdessä. Kyllä tänne kaikenlaisia juttuja mahtuu. Ei pitäisi niin hanakasti puuttua siihen, mikä on ns. "oikeaa huuhaata" ja mikä ei. Pääasia on kai se, että meillä kaikilla olisi hauskaa viettää aikaa täällä huuhaalla, mukavan jutustelun ja yhdessäolon merkeissä, ilman nälvimisen ja pottuilun pelkoa. Olisi se kiva nähdä täälläkin taas vaihteeksi muutama täpläketju.
Iloisempaa ja suvaitsevampaa ilmettä peliin, ettei tämä palsta vallan näivety. Ei kaikkien juttujen tarvitse mielestäni olla sitä ns. "oikea huuhaata", miten se sitten määritelläänkin. Kyllähän sitä on ihan kiva hyvät huomenetkin huikata palstalaisille ja vaihtaa muutamat kuulumiset sillointällöin ja onhan tuo chattikin olemassa jos enempi pälpätettävää on.
:ö)))!!!111:::...///... :--)))
Ei j-lauta!!!
32
1204
Vastaukset
- mää
Huuhaa on nyt tällainen ja huomenna se voi olla ihan joku muu.. ei sitä millään napinpainalluksella muuteta. Sitäpaitsi täällä on ihan hyvää juttua kunhan jaksaa kahlata.
- :o))))))))))))))
totta kirjoittelit ja hyvin:o)))
- ykköskolli evk
Empä tiedä.
Kirjoittelin vaan tässä joutessani mitä tuli mieleen.
Nyt alkaa taas pian nukkumatti kutsua...
Hyvää yötä sinulle kuu.
:--)))ZZZzzz***
- silloin
lukea niitä juttuja silloin kun jengi heitteli juttua niihin isoihin ketjuihinkin. Luulisin kans, että kenenkään aloitus ei ole pois toisen aloituksesta. Kolli, kirjoitit asiaa. Näkis vaan vielä sitä iloista menoa. Jospa edes kerran vielä sekin nähdään, viikonlopulla? :)?
- ykköskolli evk
Lueskella niitä pitkiä ketjuja.
Eiköhän niitä vaki kirjoittajiakin ala tänne takaisin tippumaan, kunhan tää ilkeily ja ikävien kommenttien väliin heittely saataisiin loppumaan. Moni kiva vakkari kirjoittelija näyttää olevan joukosta pois.
:--)))
- mutkut
kuinkahan saataisiin ne entiset vaki huuhailijat takaisin, siinäpä pohtimista.
- kippari
puhut kolli,mut eikai niitä aikoja saa enää takasin kun täällä oli kunnon säpinät;=)Ja kun ei uskalla enää kirjoitella mitään tänne kun joku käy valittamaan siitä:=((Mut hauskaa on ainakin mulla ollut täällä vuosien saatossa todella hauskaa:=)))
- kipparinoma
pidetä hauskaa...:o))))))))
- karkoittanut........
vakkarit poijes ,tämä älytön sähläys vai mikä,
onko tänne tullut karkoittajia. - ykköskolli evk
kipparinoma kirjoitti:
Aika vaikee arvata kuka siellä nikin takana pälyilee.
Heh.
:--))) - kippari
kipparinoma kirjoitti:
on niin et hampaat heiluu:=))))
- kippari
karkoittanut........ kirjoitti:
vakkarit poijes ,tämä älytön sähläys vai mikä,
onko tänne tullut karkoittajia.niin paljon kaikee pahaa tapahtunut että moni lähtenyt sen takia pois täällä ja se ikävää minusta:=(
- kipparinoma
kippari kirjoitti:
on niin et hampaat heiluu:=))))
Sehän sopii...Moiskiss:o)))
- kipparinoma
ykköskolli evk kirjoitti:
Aika vaikee arvata kuka siellä nikin takana pälyilee.
Heh.
:--)))Voihan...enks mä osaakkaan naamioituu hyvin.....;o)
- kippari
kipparinoma kirjoitti:
Sehän sopii...Moiskiss:o)))
elämässä pitää olla jotain hauskaa muuten ei tule mitään:=)
- kipparinoma
kippari kirjoitti:
elämässä pitää olla jotain hauskaa muuten ei tule mitään:=)
Toivoa....Elämä on Toivo ja Aina-Ilona:o)))
- kippari
kipparinoma kirjoitti:
Toivoa....Elämä on Toivo ja Aina-Ilona:o)))
ystävää tarvii kaikki ihmiset niin mäki joskus ja niitä mulla onneksi on:=)))
- kipparinoma
kippari kirjoitti:
ystävää tarvii kaikki ihmiset niin mäki joskus ja niitä mulla onneksi on:=)))
hyvä muistaa ystävää,kuin ystävän päivänä....:o/
- kippari
kipparinoma kirjoitti:
hyvä muistaa ystävää,kuin ystävän päivänä....:o/
ihmiset muistaisikin toisia useimmin ja varmaan itsekkin syylistyy siihen:=(
- kipparinoma
kippari kirjoitti:
ihmiset muistaisikin toisia useimmin ja varmaan itsekkin syylistyy siihen:=(
et me kaikki siihen joskua ainakin....Mut oikea ystävä kyllä ymmärtää:o))))))))
- kippari
kipparinoma kirjoitti:
et me kaikki siihen joskua ainakin....Mut oikea ystävä kyllä ymmärtää:o))))))))
niitä oikeita ystäviäkin on olemassa:=)
- Kuunkulkija
kippari kirjoitti:
niin paljon kaikee pahaa tapahtunut että moni lähtenyt sen takia pois täällä ja se ikävää minusta:=(
niinkuin Pätkä sanoi elokuvassa Pekka ja Pätkä Suezilla jonka näin joskus alakouluiässä, kai ekalla tai tokalla luokalla.
Ei kai täällä pahaa ole tapahtunut sillei, sen yhden sekoilut ei varmasti kuitenkaan karkota ihmisiä pois kun yhdeksi illaksi ja minulle on sinänsä sama tuo sekoilu jos se tapahtuu moraalisestioikein, mitähän sekin tarkoitti... ihmettelee itsekin...
Minua harmittaa ainoastaan terävempien tekstien poisto, pitäisi olla niin hienostunut aina. "Voi voi ettei nyt kenenkään tunteita (uskonnollisia, poliittisia, vakaumuksellisia) loukata...". Olisi kiva kirjoitella jotain todella pahvipäisyyksiä. Jos ne ovat huuhaalla niin ketään ei voi ottaa niitä vakavasti. Paitsi minä joka otan kaiken vakavasti. Sanotaan että mies jonka kulmakarvat ovat kasvaneet yhteen on syntynyt hirtettäväksi. Minulla ne eivät ole mutta kasvatan niitä. Huomasitteko kuinka näppärästi siirryttiin mieliaiheeseeni, minuun? - kipparinoma
kippari kirjoitti:
niitä oikeita ystäviäkin on olemassa:=)
muutama sellainen riittää:o))))))))))
- kippari
Kuunkulkija kirjoitti:
niinkuin Pätkä sanoi elokuvassa Pekka ja Pätkä Suezilla jonka näin joskus alakouluiässä, kai ekalla tai tokalla luokalla.
Ei kai täällä pahaa ole tapahtunut sillei, sen yhden sekoilut ei varmasti kuitenkaan karkota ihmisiä pois kun yhdeksi illaksi ja minulle on sinänsä sama tuo sekoilu jos se tapahtuu moraalisestioikein, mitähän sekin tarkoitti... ihmettelee itsekin...
Minua harmittaa ainoastaan terävempien tekstien poisto, pitäisi olla niin hienostunut aina. "Voi voi ettei nyt kenenkään tunteita (uskonnollisia, poliittisia, vakaumuksellisia) loukata...". Olisi kiva kirjoitella jotain todella pahvipäisyyksiä. Jos ne ovat huuhaalla niin ketään ei voi ottaa niitä vakavasti. Paitsi minä joka otan kaiken vakavasti. Sanotaan että mies jonka kulmakarvat ovat kasvaneet yhteen on syntynyt hirtettäväksi. Minulla ne eivät ole mutta kasvatan niitä. Huomasitteko kuinka näppärästi siirryttiin mieliaiheeseeni, minuun?haka muutamaan jutut sellaisiksi :=)))No se on myös kurjaa kun täällä lähtee minusta välillä todella kunnon huuhaa tekstiä pois ja sit välillä tänne saa porukka kirjoitella ihan mitä vaan.Et tää pitäs olla kunnollista huuhaata eikä heti olla poistamassa kaikee hyvää ja kivaa juttua täältä:=)Aikoinaan mäkin kirjoitin tänne ihan dorkia juttuja,mut enää ei viitsi tulee sanomista ja tai sit se poistetaan;=)
- kippari
kipparinoma kirjoitti:
muutama sellainen riittää:o))))))))))
muutama sellainen niin silloin saa olla jo iloinen siitä:=)
- jos
kippari kirjoitti:
joku sen tänään tietää... :o)))
- kipparinoma
kippari kirjoitti:
vuotias neitonen totesi äsken minulle et hyvistä ystävistä on hyvä pitää kii....Arvostaa:o)) Viksi likka...Mamiin tullut....;o)
- Kuunkulkija
kippari kirjoitti:
haka muutamaan jutut sellaisiksi :=)))No se on myös kurjaa kun täällä lähtee minusta välillä todella kunnon huuhaa tekstiä pois ja sit välillä tänne saa porukka kirjoitella ihan mitä vaan.Et tää pitäs olla kunnollista huuhaata eikä heti olla poistamassa kaikee hyvää ja kivaa juttua täältä:=)Aikoinaan mäkin kirjoitin tänne ihan dorkia juttuja,mut enää ei viitsi tulee sanomista ja tai sit se poistetaan;=)
mikä kääntää jutut päälaelleen. Tein joskus keinoälyllä ihan omituisia juttuja ja semmoinen olisi aika helppo tehdä. Eihän siinä ole muuta isompaa hommaa kun pistää niitä vaihtoehtoja ja tunnistesanoja riittävästi.
Huvittuneena katselin joskus vuosi sitten kun kehuskelivat HUSin lääkärien puheenkääntäjillä joka puhutun tarinan kirjoitti suoraan koneelle. Kahdeksan vuotta sitten jo leikittiin niillä ja nyt ne ovat taas uusia! Jännää. Ihminen kai keksii kaiken aina uudelleen. - kippari
Kuunkulkija kirjoitti:
mikä kääntää jutut päälaelleen. Tein joskus keinoälyllä ihan omituisia juttuja ja semmoinen olisi aika helppo tehdä. Eihän siinä ole muuta isompaa hommaa kun pistää niitä vaihtoehtoja ja tunnistesanoja riittävästi.
Huvittuneena katselin joskus vuosi sitten kun kehuskelivat HUSin lääkärien puheenkääntäjillä joka puhutun tarinan kirjoitti suoraan koneelle. Kahdeksan vuotta sitten jo leikittiin niillä ja nyt ne ovat taas uusia! Jännää. Ihminen kai keksii kaiken aina uudelleen.oliskin tänne kova sana pitäs alkaa sellaista duunaa niin saisi ainakin nauraa niille jutuille:=)No toinen on vetästään juomia alkaa taas tulemaan kunnon huuhaata niikuin aikoinaan täällä:=)))
mut sua tuun morjestaan......
Puss puus.....- ykköskolli evk
Sitä morjestamaan tulla. Heh...
Mutta nyt mun pitää painua pehkuihin kun tuo kello pirulainen piippaa taas 5.30.
Pusit sinnekin***.
- ykköskolli evk
Eräs entinen "vakkari" kirjoitti eilen siirtymisestään kahvikeskustelupalstalle.
Vastasin, voisihan sielläkin poiketa kokeilemassa siipiensä kantavuutta.
Molemmat viestit poistettu...
Hämmästyttää.
:--)))
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215784- 601947
- 251379
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom2281202- 741115
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,531067Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️661039Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1431036- 501012
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle58975