Raamatussa on Sakarjan-kirjassa mielenkiintoinen ennustus käynnissä olevasta Palestiina-Israel konfliktista. Ns. kvartetti EU,USA,Venäjä,YK ( melkein kaikki kansat)ovat sitoutuneet ja hyväksyneet ns.tiekartta suunnitelman, jonka tavoitteena on itsenäinen Palestiinan valtio ja pääkaupunkina itä-Jerusalem. Raamattu ennustaa että tulevina päivinä kaikki kansakunnat tulevat sekaantumaan tähän Jerusalem-kysymykseen sitoutumisiensa tähden. Sillä melkein kaikki ns.kvartetin jäsenmaat ovat hyväksyneet tie-kartta suunnitelman. Tämän suunnitelman mukaan Israel tullaan melkein pakottamaan siihen että se antaa Palestiinalaisille ns. "miehitetyt" alueet ja myös pää-kaupunkiksi Itä-Jerusalemin. Mutta Jumalalla on oma sanottavansa tähän suunnitelmaan. Jumala auttoi, että v. 1948 Israel sai itsenäisyyden ja v.1967 Jerusalemin takaisin. Olen sitä mieltä että kun Jerusalemin asemasta aletaan maailmalla keskustella ja Islam-uskoiset palestiinalaiset alkavat vaatia Itä-Jerusalemia omaksi pää-kaupunkiksi, silloin olemme tulleet mielenkiintoiseen aikaan. Silloin raamattu ennustaa että ihmiset sanovat rauha, rauha, ei mitään hätää. Kuitenkin silloin ja juuri tuo aika on lopun alku ( Herran päivä on lähellä ja pakana-kansojen tuomio). Sillä Jumalalla on lopullinen sanansa siihen kenelle Israelin maa ja Jerusalem kuuluu. Islamin-uskoisille vai Hänen omalle kansalleen. Jumala on ajava kansansa oikeutta. Lue seuraava ennustus meneillä olevasta lähi-idän konfiliktista ja Jerusalem kysymyksestä. Jerusalemista on jo nyt muodostumassa kaikkien kansojen kiista-kysymys (väki-kivi)
SAKARJAN ENNUSTUS SIITÄ ETTÄ JERUSALEM NOUSEE KIISTAN AIHEEKSI:
Sakarja 12:1 Ennustus, Herran sana Israelista. Näin sanoo Herra, joka on jännittänyt taivaan ja perustanut maan ja joka on luonut ihmisen hengen hänen sisimpäänsä:
12:2 Katso, minä teen Jerusalemin juovuttavaksi maljaksi kaikille kansoille yltympäri, ja myös Juudan kohdalle se on tuleva Jerusalemia piiritettäessä.
12:3 Ja sinä päivänä minä teen Jerusalemin väkikiveksi kaikille kansoille: kaikki, jotka sitä nostavat, repivät pahoin itsensä; ja kaikki maan kansakunnat kokoontuvat sitä vastaan.
LÄHI-ITÄÄN TULEE PETTÄVÄ RAUHA JA PAKANAKANSOJEN TUOMIO ON LÄHELLÄ
5:2 sillä itse te varsin hyvin tiedätte, että Herran päivä tulee niinkuin varas yöllä.
5:3 Kun he sanovat: "Nyt on rauha, ei hätää mitään", silloin yllättää heidät yhtäkkiä turmio, niinkuin synnytyskipu raskaan vaimon, eivätkä he pääse pakoon.
Ennustus Jerusalemista
harrat
0
365
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383682Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal323257- 692888
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912730- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811709- 241539
- 281517
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231484- 281478