Poika kysyi tytöltä, onko hän tytön mielestä komea. Tyttö vastasi ei.Poika kysyi haluaisiko tyttö olla hänen kanssaan ikuisesti. Ja tyttö vastasi ei. Poika kysyi itkisikö tyttö jos hän lähtisi pois. Tyttö sanoi ei.Poika oli kuullut tarpeeksi ja käveli pois kyyneleet poskia pitkin valuen. Tyttö tarttui hänen käteensä ja sanoi: Sinä et ole komea. Olet täydellinen. minä en halua olla kanssasi ikuisesti. Minun tarvitsee olla kanssasi ikuisesti. Ja minä en itkisi jos lähtisit. Minä kuolisin...
Koskaan en sua unhoita... Sattuu niin paljon... Rakas... Koskaan en saa sua takaisin... Jos luet tän ni älä muistele mu pahalla... Olit mulle kaikki kaikessa. Nyt olen yksin enkä jaksa elää.. Sä lähdit...
Mikko
Broken Heart...
2
898
Vastaukset
- Bubble
Nyt susta tuntuu, että maailma on kaatunut etkä jaksa elää. Mutta usko pois (ihan oikeasti) vielä tulee aika kun oot päässy jaloillesi, ja löytäny uuden rakkauden! Tällä hetkellä se tuntuu mahdottomalta ajatukselta mikä on todellakin ymmärrettävää. Et varmasti unohda Mikkoa koskaan eikä sun edes tarvitse! Sure nyt kunnolla, sitä nopeammin pääset hänestä yli. Elämä kolhii mutta elämä myös parantaa! :)
- Micco
Jos oli, ni mäki oisin halunnu vielä yrittää...
En muistele sua pahalla, vaikka kohtelitkin mua kaltoin...:)
Säki oot vielä mun sydämmessä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi433856Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal393446- 693058
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912900- 351898
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no851894- 241729
- 291671
- 321663
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231624