Kiinassa on paljon äärivasemmiston alistamia ihmisiä, jotka ovat orjatyövoimaa riistäjille. Pulaa on erityisesti porvareista, jotka kykenevät piiskaamaan jo yhden järjestelmän piinaamaa väkeä.
Erityisen haluttuja porvareita ovat sellaiset, joilla on ollut erityissuhteita kommunistisiin valtioihin, koska järjestelmän tuntevat eivät välitä ihmisoikeuksista.
Eikä tässä vielä kaikki. Kiinassa on komeita ja pienehköjä intiimin työn ammattilaisia, jotka uurastavat öisin kommunististen parittajiensa hyödyksi. Nykyisin kannattaa ottaa vain menolippu Kiinaan, sillä ulkomaillakin tehdyistä törkeistä rikoksista voi joutua vastuuseen kotimaassaan.
Kiinassa pulaa porvareista
6
135
Vastaukset
- tuollaisiakin
agitaattoreita. Harmittaa vaan teitä, kun olette elämisenne suhteen yrittäJien armoilla. Ette itse kykene itseänne elättämään kuin ns. porvarien avulla. HARMITTAA ..... mutta kait auttaa, kun paineitä laskee ulos noilla SAK:n aloittamilla herjoilla.
Itse en ole ollut ns porvari mutta tämän menneen vaalikamppanjan aikana olen harkinnut liittymistä kokoomukseen ja ensimmäisenä vapaapäivänä menen heidän toimistoonsa ilmoittautumaan jäseneksi. Minun laillani on tuttavapiirissä paljonkin joten ensi vaaleissa tavataan.- tuommoisia
agitaattoreita.Harmittaa vaan teitä kun olette elämisenne suhteen työntekijöittenne armoilla.Ette itse kykene itseänne kuin ns.työntekijöitten avulla.
Käy liittymässä kokoomukseen,varmasti puoluetoimistossa on joku työntekijä töissä esim.viikonloppuna. - on kaupunki
tuommoisia kirjoitti:
agitaattoreita.Harmittaa vaan teitä kun olette elämisenne suhteen työntekijöittenne armoilla.Ette itse kykene itseänne kuin ns.työntekijöitten avulla.
Käy liittymässä kokoomukseen,varmasti puoluetoimistossa on joku työntekijä töissä esim.viikonloppuna.työnantajana...ei agiteeraa muualle työhön. Olen lähes korvaamaton työnantajalleni eikä päästäisikään lähtemään. On meitä oikeistolaisesti ajattelevia muitakin kuin yrittäjät. On erittäin paljon työntekijöissäkin, eli työläisissä, mikä suunnattomasti kiukuttaa SAK:ta. Minun vapaapäiväni osuvat myös viikolle, koska teen epäsäännöllistä vuorotyötä. Eli ei tarvitse odottaa viikonloppua vaan liittyminen tapahtuu jo huomenna. Mutta nyt lähdettävä iltavuoroon. Tsau.
- laitoksia
on kaupunki kirjoitti:
työnantajana...ei agiteeraa muualle työhön. Olen lähes korvaamaton työnantajalleni eikä päästäisikään lähtemään. On meitä oikeistolaisesti ajattelevia muitakin kuin yrittäjät. On erittäin paljon työntekijöissäkin, eli työläisissä, mikä suunnattomasti kiukuttaa SAK:ta. Minun vapaapäiväni osuvat myös viikolle, koska teen epäsäännöllistä vuorotyötä. Eli ei tarvitse odottaa viikonloppua vaan liittyminen tapahtuu jo huomenna. Mutta nyt lähdettävä iltavuoroon. Tsau.
on saatava yksityistetyiksi nykyistä nopeampaan tahtiin. Kuntien laitoksissa lorvehtii kaltaisiasi korvaamattomia erikoisasiantuntijoita ylipalkattuina veronmaksajien rahoilla.
- yrittää
laitoksia kirjoitti:
on saatava yksityistetyiksi nykyistä nopeampaan tahtiin. Kuntien laitoksissa lorvehtii kaltaisiasi korvaamattomia erikoisasiantuntijoita ylipalkattuina veronmaksajien rahoilla.
yksityistää saiaraaloita. Joudut maksamaan moninkertaisen sairaalamaksun mitä nykyisin. Teeppä ehdotus kuntasektorille ...meille hoitajille se sopii, kun palkkaus myös paranisi huomattavasti. Saisimmekohan saman palkan kuin teollisuuden väki, kun koulutuksemmekin on paljon vaativampi ja pitempi.
- faktatietoa
Menolipun olet siis hankkinut. Ehkä kerrot sitten kokemuksiasi, kun palaat sieltä lomalle tänne suuren rahatukon kanssa. Varo vaan saattaa olla melkoinen ansa se yöllinen uurastus. Onnea valitsemallesi tielle....tuskin kuitenkaan saat kovin monta mukaasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383819Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362954Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71924
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 65731
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708