Oli taas semmonen firma joo. Voisivat vähän käyttää harkintaa ja testata systeemeitä ennenkö tulevat markkinoille. Sit vielä etukäteen tyhjiä lupauksia ja hehkutusta: "tähän avataan pohjoismaiden suuuuuurin ja mahtavin pikalainapaikka.." HAH!!
Onko järjestelmät nurin vai rahat loppu.. tai sit kusetusta koko homma. Puhuvat jossain toisella foorumilla että olis VM-porukkaa ja linssinviilaajia noi viestiluoton häiskät, tiedä sitten.
Viestiluotto
9
1655
Vastaukset
- olen
samaa mieltä kyllä, että kauheaa hehkutusta ja sitten ihmisten pitää soittaa perään että saavat rahat. Meinasin ite kokeilla tuoltakin mutta hetihän se meni nurin, tais tulla kännykän viestimuisti täyteen ;)
- kyllä
toi viestiluotto toimii kun vaan ihmiset viittii soittaa sinne ja pyytää vippiä puhelimitse. ite soitin eilen ja sain illalla rahat tilille. kyllä se on ymmärrettävää kun 10000 ihmistä pistää viestejä meneen et tukkoonhan se menee. kestää siinä aikansa tarkistella numerot, luottotiedot ja muut hommat. kyllä siä sanottiin että kohta pitäis ohjeet nettiin tulla
- hehe
niin sepä juuri että sinne pitää soittaa ja pyytää rahaa! Onko siellä hemmetti yks ihminen töissä vai? Ja te vielä kehutte tota, haha ;)
- tienaa puheluilla
hehe kirjoitti:
niin sepä juuri että sinne pitää soittaa ja pyytää rahaa! Onko siellä hemmetti yks ihminen töissä vai? Ja te vielä kehutte tota, haha ;)
Ja kun uunot soittaa niin VL tienaa samalla.
- helppoa
tienaa puheluilla kirjoitti:
Ja kun uunot soittaa niin VL tienaa samalla.
Kyllä bisneksen pyörittäminen ja rahanteko vaikuttaa nykyisin kovin helpolta kun ihmiset lähettevät tekstiviestejä ja soittelevat maksullisiin numeroihin satasen vipin toivossa josta pitää vielä pulittaa parikymppiä takaisin alle kuukaudessa.
- Eräs vihainen
Kyllä laaja mainoskampanja jo pitkän aikaa etukäteen viittasi siihen, että Viestiluotto päätti vetää vain palvelutekstiviestimaksut välistä pois. Siihen voisi Viestintävirasto puuttua jos ei saa vastinetta edes tekstiviestille. Tietääkös kukaan sen firman/henkilön osoitteen, kun kotisivut ovat kovin epämääräiset...
- VM....
Niin,mitä tarkoittaa se,että ne viestiluoton pitäjät ovat ehkä VM-porukkaa?
Olen niin maalta ja vanha,etten ymmärrä.
Toisena kysymyksenä olen miettinyt,että jos ne ukot on linssiinviilaajia ja antavat lainaksi 50-150e sadoille (tuhansille ehkä?) vippaajille,niin eihän ne siinä ainaskaan mitenkään viilaa linssiin ketään.
Sähköpostiakin sinne voi lähettää ja ne vastaakin,toisin kuin pari muuta vippifirmaa.
En ole rahaa kysellyt maililla,mutta muuta tietoa ja olen saanut vastauksen,jossa pyysivät anteeksi sitäkin,että jouduin odottamaan päivän vastausta,kun on ollut kova kiire.
En minä heitä tunne ja voivat ollakin huijareita,mistä sen tietää.
Mutta jos antavat rahaa lainaksi,niin eihän se ole huijausta.
Monien turhat tekstiviestit pitäisi hyvittää minusta jotenkin.Vaikka alentaa vipin takaisinmaksussa 5e heiltä,jotka joutuivat soittamaan vielä perään saadakseen vipin??
Muttei taida onnistua ilman viranomaisapua tuollainen?
Voisihan sitä kysyä firmalta maililla.- hyvittää
kuulemma asiakkailleen turhat viestit siten, että tarjoavat näille ensimmäisen ruuhkaviikon asiakkailleen seuraavan vipin toimitus- ja käsittelykulut puoleen hintaan, en oo varma pitääkö paikkansa. Täytyy seurata sivuilta.
- AntenniX
hyvittää kirjoitti:
kuulemma asiakkailleen turhat viestit siten, että tarjoavat näille ensimmäisen ruuhkaviikon asiakkailleen seuraavan vipin toimitus- ja käsittelykulut puoleen hintaan, en oo varma pitääkö paikkansa. Täytyy seurata sivuilta.
Kunhan ensin saisivat homman edes toimimaan... Tällä menolla tuskin koskaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi534270Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal813953- 703438
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963360Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1022369- 352238
- 362109
- 242109
- 382089
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231984