Hitto vie kun ei yhtään hellitä tuo marssiminen. Yläkerran naapuri siis kyseessä. Tuntuu että joka hiivatin askel kuuluu katon läpi. Tömp tömp tömp... tömp tömp tömp tömp... Sit välillä kopsahtaa jotain. Mitään kaavaa nuo äänet ei noudata ajallisesti ts. ihan mihin aikaan vuorokaudesta saattaa alkaa. Ja minä prkl olen työtön = paljon kotona ja aina kuulemassa. Ja huonompi oikeastaan oliskin jos olisin töissä, ei sais sitä vähääkään rauhaa. Musiikkikaan ei oikein peitä tota marssimista, useimpiin muihin häiriöihin se toimii. Ja musan kuuntelullakin on rajansa, jaksaa vaan n. 5h päivässä kohtuuvolumella. Ja korvat tulee kipeiks jos pitää korvatulppia useamman tunnin (kuten yön yli). Joskus toivois vaan että on hiljasta. Kerkesin jo noottia laittaa tälle, ystävälliseen sävyyn vielä mut eipä tuolla tainnu olla vaikutusta. Ja asunto on erittäin tod.näk. se oikea eli en ole erehtyny naapurista. Seuraavaks menen pyytämään kasvotusten. Mut mitä jos senkään jälkeen ei lopu tai edes vähene? Voiko täs syytettä alkaa nostamaan kotirauhan häirinnästä? Miten tollaseen juttuun kasaa näyttöä? Vai pitäskö sille tarjota rahaa? Tai tarjota ainakin ja kattoa mitä vastais, ihan huvikseen. Vai alkaisko tekemään jäynää takas? Pariskunta kuitenki kyseessä, prkl, kaks (plus koira) yhtä vastaan, ei oo reiluu. Prkl... mun seuraava kämppä tulee olemaan vähintään ylimmästä kerroksesta. Sanonta sanoo että 'Pirua ei voi kiduttaa' mut kyl Piruakin vituttais tämä tämmöinen. Argh. Auttakaa mua.
Mitä ton naapurin kans tekis...
PiinattuPiru
1
528
Vastaukset
- omakotiasukas
osta halpahallista reiska ja aino tossuja ja jätä niitten oven eteen ehkä ne ymmärtää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.834313- 1633532
- 533139
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1951930- 441756
- 271747
- 231744
- 571694
- 191597
- 181591