Tunnustan se olen mä se salainen ihailija, josta nyt puhutaan... kohta saat kukkia minulta..
Ahtialan Cassan myyjä tyttö ...
16
1608
Vastaukset
- pohjakosketus-72
myyjätyttö". Kaikkea ne kassatkin vetävät puoleensa, ja saavat kestää ! "Salainen ihailija, josta puhutaan..." Missä puhutaan, Suomessako? (Et taida olla ihan niin kuuluisa "j..."?
- j...
Oot kyllä nimimerkkis ansainnut, POHJAKOSKETUS ! Voi vetää puoleensa joo, mutta minkäs teet, ja siitä kuuluisuudesta että älä ole liian varma! sitä paitsi asiahan ei sulle kuulu mitenkään etkä tiedä siitä yhtään mitään joten älä rupee vääntää!!
- j....
kusisit hunajaa ja paskoisit mansikoita jos näkisit mut jossain!
- SA10
j.... kirjoitti:
kusisit hunajaa ja paskoisit mansikoita jos näkisit mut jossain!
Minkä näköinen oot? Tai no eihän se mulle kuulu.Ite käyn usein kans siel.. Oletko paikallinen?
- j...
SA10 kirjoitti:
Minkä näköinen oot? Tai no eihän se mulle kuulu.Ite käyn usein kans siel.. Oletko paikallinen?
olen paikallinen kyl, no oon ihan näkönen itteni siis :))
- j....
SA10 kirjoitti:
Menossa sinne .)) nyt mulla on oikeen asiaakin sinne siis ostoksille, nythän uteliaat tulloo väijymään sinne :)))
- j...
SA10 kirjoitti:
Minkäs näköinen sinä olet, ???? mies / nainen vai ?
- pohjakosketus-72
SA10 kirjoitti:
erikoinen. Eikä luonnekaan vaikuta mitenkään erikoiselta. Suusta tulee "ku.ta", "pa..aa" ja "v..tua". (Minua ei ainakaan kiinnosta.)
T. Pohjakosketus-72 - j...
pohjakosketus-72 kirjoitti:
erikoinen. Eikä luonnekaan vaikuta mitenkään erikoiselta. Suusta tulee "ku.ta", "pa..aa" ja "v..tua". (Minua ei ainakaan kiinnosta.)
T. Pohjakosketus-72jep jep sehän se kertoo luonteen :) oot kyllä varsinainen analyytikko ens haukkuu tuntematonta suunnileen sekopääksi ja nälvii, nyt sitte on luonnekkin ihan ... kuule mee ja kato peiliin ihan pikimmiten,ennen ku rupeat arvostelemaan yhtään mitään tai ketään. Ja asia on niin että mä vastaan samalla mitalla, mitä mulle puhutaan jopa vielä räikeämmin, takaan ja alleviivaan että sinuun verrattuna mulla on 100% parempi/ kiltinpi ja miellyttävämpi luonne,ja positiivinen elämän asenne, jos viittisit olla puuttumatta tähän kun ei sulla ole muuta sanottavaa
t. luonnevikainen - j...
pohjakosketus-72 kirjoitti:
T. Pohjakosketus-72Sä oot kateellinen vain sille myyjälle kun sua ei liehitellä :) tohon (Minua ei ainakaan kiinnosta.) ei ole tarkoituskaan sua kiinnostaa,noitten puheittes jälkeen vielä vähemmän :))
- SA10
j... kirjoitti:
Minkäs näköinen sinä olet, ???? mies / nainen vai ?
Immeinen.. Tsemppiä Cassan suhteen:)
- ikäiseksi
luulisitte tuota "ihailijaa"? Noh, se on nelikymppinen ja vielä naimisissa oleva.. Tai ainakin hän käy kaupassa myös naisensa kanssa.. Arvaa vaan kiehuuko päässä sen naisen takia!! Kehtaa vielä flirttailla vielä silloinkin kun käy ostoksilla naisensa kanssa!!
- ahtialan
citymarkettiin niin ei tarvi täällä jatkuvasti ruikuttaa sen kassan perään...
- j...
Haita sinä v...u, ja vedä se cittaris vaikka alkuun latvas peitoksi! ni et nää näitä viestejä ei sulle kuulu vittu vaikka ruikuttaisin maailman loppuun asti joten pidä, norsunvittu naamas kiinni, ärsyttää tollaset jotka ei muuta osaa ku vittuilla ihmisille!!!
- puhuen
j... kirjoitti:
Haita sinä v...u, ja vedä se cittaris vaikka alkuun latvas peitoksi! ni et nää näitä viestejä ei sulle kuulu vittu vaikka ruikuttaisin maailman loppuun asti joten pidä, norsunvittu naamas kiinni, ärsyttää tollaset jotka ei muuta osaa ku vittuilla ihmisille!!!
menisit sinne kassalle,ja esittele itsesi sille myyjälle.ei todellakaan tarvitsisi täällä salaisesti ruikutella.ja mitä sillä tiedolla ylipäätään teet.
- j...
puhuen kirjoitti:
menisit sinne kassalle,ja esittele itsesi sille myyjälle.ei todellakaan tarvitsisi täällä salaisesti ruikutella.ja mitä sillä tiedolla ylipäätään teet.
välttämätä mitään mutta kysäsimpähän vaan, niin mä aion tehdäkkin,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.932178Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n452132Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501855Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751370- 871283
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191151Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311110Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men591071- 68969
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.285920