Luin taas pitkästä aikaa näitä viestiketjuja, ja silmiini osui tämän Yrmion kannanotot ko. keskusteluun. HUH HUH, johan pomppas!
Fuck U yrmio- ennen luin juttujasi mielenkiinnolla ja hymyillen, nyt voisit mielestäni poistaa sen ruman lärvisi profiilista ja häipyä Nairobiin tummien miesten seuraan!!
Ote raiskauskeskustelusta:
"Vittu kuinka moneen kertaan se pitää sanoa että raiskaus on paha rikos muttei niin paha mihin naiset sitä yleisesti vertaa ja minkälaisia rangaistuksia siitä pitäis naisten mielestä jakaa.Sitäpaitsi raiskaaja on aina jonkun sortin mielenhäiriöinen,jos joku sekopää päättää tänään tulla ja kolauttaa mua kotimatkallani pullolla päähän siihen malliin että sen jälkeen meikäläisessä liikkuu enää vasen pikkurilli niin ei siitäkään tulis tekijälle kuin ehkä ehdollista / muutama kuukausi lataamolla,miks siitä että juuri MIES tekee jtn. sellaista mihin nainen ei pysty tekemään toiselle NAISELLE pitäis tulla jotenkin erikoilaatuisen paha rangaistus tai se ois muutenkaan pahempi rikos IHMISYYTTÄ vastaan."
Jeps, eiköhän tämä kerro kaiken..
Yrmiö naisvihaaja HÄIVY!!
75
4275
Vastaukset
- näin on joo
Olet oikeassa, me kaikki säälimme yrmiota. Hänen todellinen luonteensa paljastui. Pitkään jatkunut viha naisia kohtaan tuli julki. Kehtaakohan pitää enää pärstäänsä profiilissaan? Vähän nolottaisi jos tuollaisia laukoisin ja olisi vielä turvan kuva netissä...
oo ollenkaan mukana tässä jututussa,mähän nautin tästä saamastani suosiosta ihan helvetisti :-) Eiks kaikki julkisuus ollu hyvästä :-) Ja henk.kohtaisuuksiin meneminen on aika mamoa kun mulla ei oo samaa mahdollisuutta sua vastaan :-(
- joooooooo
Ootte te vitun runkkarit sun muut femakot kyllä aika epeleitä. Ekaks hehkutatte muna pystyssä että kylläpä se yrmio on niin lutunen, aijai kun on kiva lukea sen tekstejä. Sitten yks lipsahdus niin ollaan toivottamassa alimpaan helvettiin. Tyypillistä suomalaisten homojen ja femakkojen ja kitkerien lesboämmien narinaa. SAATANA ETTÄ HAJOTTAA TOLLANEN VITUN NATINA!!!!
Ja mitä tulee siihen että jos joku nainen tulee raiskatuksi, niin vitut siitä mitään elinikäisiä traumoja tulee. Jos tulee niin sillon on kyse jostain vitun kaksinaismoraalista. "Iiiiiiks! Mun pyhin vietiin, miten voin enää elää, kelpaankohan kellekään???" Ikäväähän se on, mutta niin on moni muukin asia, eikä siihen kuole, edes henkisesti. VITTTU jos on niin heikko pää että hajoo tollasesta niin kantsii jättää se nussiminen niille jotka ei VÄHÄSTÄ hätkähdä. Olen vittu puhunut.- olet vajaaälyinen
"Olen vittu puhunut."
Ja helvetin huono puhe tuli taas pidettyä. Toivottavasti joku iso, lihava ja ruma homo raiskaa sinut pimeällä kujalla toverinsa kanssa. Tule sitten tänne vähättelemään seksuaalista väkivaltaa. - Muikku.
Oletko just viisitoista täyttänyt ja oppinut uuden sanan vittu? ONNEA 15-vuotiaalle!!!!!Paljon oooonneeeaaaa vaaaan....
- pikku.nainen
nyt kyseessä jonkinlainen tekstin eri tavalla ymmärtämisongelma?
Tuossa siteeraamassasi tekstin pätkässä Yrmiö mm. toteaa raiskaajien olevan aina "jonkin sortin mielenhäiriöisiä". Ja Yrmiö vertaa raiskausta muihin rikoksiin, joita hän pitää vielä pahempana.
Jokainen ihminen pitää jotain toista asiaa pahempana kuin jotain toista. Ja jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseensä.
Vaikka en missään nimessä toivo raiskauksen osuvan kenekään ihminen kohdalle, olen Yrmiön kanssa kuitenkin samaa mieltä siitä, että pahempiakin rikoksia on.
Esim. lapsiin kohdistuvat rikokset. Aina silloin tällöin joutuu lukemaan lehdistä, kuinka pieniä lapsia on jätetty heitteille ja he ovat pahimmassa tapauksessa kuolleet janoon ja nälkään huudettuaan ensin päiväkaupalla kuin eläimet.
Ja jos vertaan tällaista tapausta esim. kapakkaillan lopussa tapahtuneeseen raiskaukseen, niin ero on huomattava.
Jokainen nainen tulkitsee tekstiä tavallaan, mutta minä kyllä ymmärsin mitä Yrmiö yritti sanoa. Ei hän raiskausta puolustellut, vaan yritti suhteuttaa asioita. Ja se oikeus hänelle suotakoon.- hjsfgj
vittu päähäs, ruma akka. Ja tyhmäkin olet.
- pikku.nainen
hjsfgj kirjoitti:
vittu päähäs, ruma akka. Ja tyhmäkin olet.
Hohhoijaa...
- oikeussalissa
Mistä tämä rikosten ja rangaistusten vertailu nyt pulpahti? Oli puhetta raiskauksesta -- ei siitä kuinka lapsia heitteillejätetään tms. Yrmio on klassinen tapaus miehestä joka ottaa itse lyömäaseeksi jonkin ääriesimerkin; vain saadakseen itse pääasian näyttämään vähäpätöiseltä.
Oikeussalissa ei ole normaalisti tapana vertailla rikoksia ja rangaistuksia. Tuomari ei sano rangaistavalle: sori hei, vaikka tiedän että että maailmassa tapahtuu paljon pahempiakin ihmisoikeusrikoksia kuin tämä sun tekemä raiskaus mutta pakkohan tästä on pikku rapsut antaa... jne.
Siis eihän tuossa vertaamisessa ole järjen hiventäkään! Totta helvetissä maailmaan mahtuu pahempaa pahuutta kuin raiskaukset, mutta kun niistä nyt ei ollutkaan kyse!
Yrmio on saanut näemmä sekä lynkkaajat että puolustajat kannoilleen. Mikä huvittava aikuisten piirileikki! Voi luoja, eikö sinuakin jo hävetä!
Jotenkin ei ollut vaikeaa arvata että pikkuneidillä mikälie, sattuu kieli rusehtamaan juuri oikeaan aikaan, oikeassa paikassa. Rusehtava se on aina ollut, mutta tummuu vaan ajan mittaan. Ja nimenomaan se kieli kun tuntuu lipovan sopivasti aina noita miespuolisia. Ei mitenkään siis yllätä tämä puolustuspuhe.
Suhteuttakaa vaan rauhassa raiskausta vaikka ydinpommin laukaisuun - senkin voi tehdä ja saada raiskauksen näyttämään hassulta pikku rikkeeltä, vähän kuin parkkisakko.
Toisaalta voi sitten keskittyä itse asiaan kuten on tapana tehdä. - pikku.nainen
oikeussalissa kirjoitti:
Mistä tämä rikosten ja rangaistusten vertailu nyt pulpahti? Oli puhetta raiskauksesta -- ei siitä kuinka lapsia heitteillejätetään tms. Yrmio on klassinen tapaus miehestä joka ottaa itse lyömäaseeksi jonkin ääriesimerkin; vain saadakseen itse pääasian näyttämään vähäpätöiseltä.
Oikeussalissa ei ole normaalisti tapana vertailla rikoksia ja rangaistuksia. Tuomari ei sano rangaistavalle: sori hei, vaikka tiedän että että maailmassa tapahtuu paljon pahempiakin ihmisoikeusrikoksia kuin tämä sun tekemä raiskaus mutta pakkohan tästä on pikku rapsut antaa... jne.
Siis eihän tuossa vertaamisessa ole järjen hiventäkään! Totta helvetissä maailmaan mahtuu pahempaa pahuutta kuin raiskaukset, mutta kun niistä nyt ei ollutkaan kyse!
Yrmio on saanut näemmä sekä lynkkaajat että puolustajat kannoilleen. Mikä huvittava aikuisten piirileikki! Voi luoja, eikö sinuakin jo hävetä!
Jotenkin ei ollut vaikeaa arvata että pikkuneidillä mikälie, sattuu kieli rusehtamaan juuri oikeaan aikaan, oikeassa paikassa. Rusehtava se on aina ollut, mutta tummuu vaan ajan mittaan. Ja nimenomaan se kieli kun tuntuu lipovan sopivasti aina noita miespuolisia. Ei mitenkään siis yllätä tämä puolustuspuhe.
Suhteuttakaa vaan rauhassa raiskausta vaikka ydinpommin laukaisuun - senkin voi tehdä ja saada raiskauksen näyttämään hassulta pikku rikkeeltä, vähän kuin parkkisakko.
Toisaalta voi sitten keskittyä itse asiaan kuten on tapana tehdä.aikansa nimenomaan siitä, että Yrmiö nimenomaan vertasi raiskausta muihin rikoksiin. Ja siitähän tämä äläkkä saikin alkunsa.
Ja kuten jo sanoin, ymmärrän Yrmiön viestin eri tavalla kuin suuri osa tänne kirjoittaneista. Oikeussalissa muuten keskitytään aina yhteen tapaukseen kerrallaan, tuomion pituudella ja ankaruudella yritetään sitten suhteuttaa rikosten vakavuutta toisiinsa. Eli vertailua on sielläkin olemassa.
Ei minua hävetä, ei yhtään. Miksi minun pitäisi hävetä sitä, että ajattelen asioita eri tavalla kuin sinä?
Prioriteetteja on niin monenlaisia, sillä ei ole muuten loppujen lopuksi mitään tekemistä sukupuolen kanssa. Kyllä nainenkin voi ajatella asioita eri tavalla kuin toinen nainen.
Ja se, mikä tässä asiassa on huvittavaa, on nimenomaan tämä keskiaikeinen virtuaalilynkkausmeininki, joka täällä on meneillään.
On kovin valitettavaa, että vastaukseni ei miellyttänyt sinua. Mutta sellaista se elämä on. oikeussalissa kirjoitti:
Toisaalta voi sitten keskittyä itse asiaan kuten on tapana tehdä.niin sanotusti 'cat fightin' ainekset ilmassa :-) Saanks mä tulla kattoon sitä pöllytystä :-) Tää juttu alkaa menee jo pikkasen liikaa henk.kohtasuuksiin ja se on yleensä merkki älyn puutteesta,antakaa jo olla please :-(
- Judge Lii
yrmio kirjoitti:
niin sanotusti 'cat fightin' ainekset ilmassa :-) Saanks mä tulla kattoon sitä pöllytystä :-) Tää juttu alkaa menee jo pikkasen liikaa henk.kohtasuuksiin ja se on yleensä merkki älyn puutteesta,antakaa jo olla please :-(
Tässä sen sijaan esimerkki ÄLYKKÄÄN ihmisen kommunikoinnista:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=3500000000000010&posting=22000000013975680 - .....
yrmio kirjoitti:
niin sanotusti 'cat fightin' ainekset ilmassa :-) Saanks mä tulla kattoon sitä pöllytystä :-) Tää juttu alkaa menee jo pikkasen liikaa henk.kohtasuuksiin ja se on yleensä merkki älyn puutteesta,antakaa jo olla please :-(
Nyt kannattaa vaan asian antaa laskeutua, ei tosta kauan jaksa muut älistä. Raiskaus on joillekin valitettavasti henkilökohtainen ja todella kipeä asia, vaikka sinä tai muut eivät sitä sellaisena pitäisi niin monille uhreille se nyt vaan on sellainen. Överiksi mennyt nuo hyökkäykset sinua kohtaan, mutta vaikka sitä et tiedostanut niin myös sinun kirjoituksesi loukkasi muita (oli se oikeutettua tai ei). Joten antaa tomun laskeutua ja palataan normaaliin keskustelupäivärytmiin.
Ehkä se sitten on vain sitä naisten ajatuksenjuoksua, että raiskaus on todella kipeä asia...mutta ei sitä tarvitse pakolla punaista viittaa edessä heiluttaa ja lyödä lyötyä. Eikä se nyt mikään kuolemanvakava asia ole, että sinä olet sitä mieltä raiskaamisesta mitä olet. Älä vastaa niihin haukkumaviesteihin. - olkoon tämä vastaukseni
pikku.nainen kirjoitti:
aikansa nimenomaan siitä, että Yrmiö nimenomaan vertasi raiskausta muihin rikoksiin. Ja siitähän tämä äläkkä saikin alkunsa.
Ja kuten jo sanoin, ymmärrän Yrmiön viestin eri tavalla kuin suuri osa tänne kirjoittaneista. Oikeussalissa muuten keskitytään aina yhteen tapaukseen kerrallaan, tuomion pituudella ja ankaruudella yritetään sitten suhteuttaa rikosten vakavuutta toisiinsa. Eli vertailua on sielläkin olemassa.
Ei minua hävetä, ei yhtään. Miksi minun pitäisi hävetä sitä, että ajattelen asioita eri tavalla kuin sinä?
Prioriteetteja on niin monenlaisia, sillä ei ole muuten loppujen lopuksi mitään tekemistä sukupuolen kanssa. Kyllä nainenkin voi ajatella asioita eri tavalla kuin toinen nainen.
Ja se, mikä tässä asiassa on huvittavaa, on nimenomaan tämä keskiaikeinen virtuaalilynkkausmeininki, joka täällä on meneillään.
On kovin valitettavaa, että vastaukseni ei miellyttänyt sinua. Mutta sellaista se elämä on."Ja kuten jo sanoin, ymmärrän Yrmiön viestin eri tavalla kuin suuri osa tänne kirjoittaneista. Oikeussalissa muuten keskitytään aina yhteen tapaukseen kerrallaan, tuomion pituudella ja ankaruudella yritetään sitten suhteuttaa rikosten vakavuutta toisiinsa. Eli vertailua on sielläkin olemassa. "
Oli oikeussali mikä tahansa, ei raiskausta ja esim. pahoinpitelyä toisiinsa verrata. Ja mitä tulee rikosten ja rangaistusten suhteuttamiseen, epäilen tietämystäsi siitäkin -- toistaiseksi hirven salakaadosta saa kovemmat rapsut kuin raiskauksesta. Että se siitä sinun suhteellisuusteoriastasi.
"Ja se, mikä tässä asiassa on huvittavaa, on nimenomaan tämä keskiaikeinen virtuaalilynkkausmeininki, joka täällä on meneillään. "
Nimenomaan. Johon sinäkin menit liput liehuen mukaan.
"Ei minua hävetä, ei yhtään. Miksi minun pitäisi hävetä sitä, että ajattelen asioita eri tavalla kuin sinä"
Viittasin tuolla häpeämisellä sitä, että alennuit se sinäkin juuri siihen josta muita syytät.
"Prioriteetteja on niin monenlaisia, sillä ei ole muuten loppujen lopuksi mitään tekemistä sukupuolen kanssa. Kyllä nainenkin voi ajatella asioita eri tavalla kuin toinen nainen."
Voi hyvä luoja, säästä meidät tältä jargonilta. Maailmaan mahtuu mölyä mutta rajansa kaikella.
Tämä olkoon viimeinen kommenttini aiheeseen joka kaikessa naurettavuudessaan kumisee tyhjyyttään - aivan kuten sinun kirjalliset tuotoksesi.
"On kovin valitettavaa, että vastaukseni ei miellyttänyt sinua. Mutta sellaista se elämä on."
Niinpä. Elämä. Se, joka on jossain aivan muualla kuin kieli poskessa kirjoitetuissa viesteissäsi. - pikku.nainen
olkoon tämä vastaukseni kirjoitti:
"Ja kuten jo sanoin, ymmärrän Yrmiön viestin eri tavalla kuin suuri osa tänne kirjoittaneista. Oikeussalissa muuten keskitytään aina yhteen tapaukseen kerrallaan, tuomion pituudella ja ankaruudella yritetään sitten suhteuttaa rikosten vakavuutta toisiinsa. Eli vertailua on sielläkin olemassa. "
Oli oikeussali mikä tahansa, ei raiskausta ja esim. pahoinpitelyä toisiinsa verrata. Ja mitä tulee rikosten ja rangaistusten suhteuttamiseen, epäilen tietämystäsi siitäkin -- toistaiseksi hirven salakaadosta saa kovemmat rapsut kuin raiskauksesta. Että se siitä sinun suhteellisuusteoriastasi.
"Ja se, mikä tässä asiassa on huvittavaa, on nimenomaan tämä keskiaikeinen virtuaalilynkkausmeininki, joka täällä on meneillään. "
Nimenomaan. Johon sinäkin menit liput liehuen mukaan.
"Ei minua hävetä, ei yhtään. Miksi minun pitäisi hävetä sitä, että ajattelen asioita eri tavalla kuin sinä"
Viittasin tuolla häpeämisellä sitä, että alennuit se sinäkin juuri siihen josta muita syytät.
"Prioriteetteja on niin monenlaisia, sillä ei ole muuten loppujen lopuksi mitään tekemistä sukupuolen kanssa. Kyllä nainenkin voi ajatella asioita eri tavalla kuin toinen nainen."
Voi hyvä luoja, säästä meidät tältä jargonilta. Maailmaan mahtuu mölyä mutta rajansa kaikella.
Tämä olkoon viimeinen kommenttini aiheeseen joka kaikessa naurettavuudessaan kumisee tyhjyyttään - aivan kuten sinun kirjalliset tuotoksesi.
"On kovin valitettavaa, että vastaukseni ei miellyttänyt sinua. Mutta sellaista se elämä on."
Niinpä. Elämä. Se, joka on jossain aivan muualla kuin kieli poskessa kirjoitetuissa viesteissäsi.että sinulla noin kuohahti. Vedätkö jokaisen ihmisen kannanotosta noin herneet nenään, vai onko tämä pelkästään minun etuoikeuteni?
Kirjoitat kovin katkeraa tekstiä ja raivoat kirjoittajille, jotka ottavat kantaa keskusteluun. Jos olet noin herkkänahkainen, ei ehkä kannattaisi lukea keskustelupalstoja. Koska tämähän on vain (asiallista) keskustelua, ei sitä todellista elämää, jota sinä olet ilmeisestikin kokenut aivan liikaakin. Tosin kaikki keskustelijat eivät asialliseen keskusteluun kykene vaan osoittavat todellisen tasonsa menemällä henkilökohtaisuuksiin.
Pura silti katkeruutesi muualla, onhan täällä mielenterveyspalstojakin olemassa. Hauskaa kevättä sinullekin! - siitä viimeisestä...
pikku.nainen kirjoitti:
että sinulla noin kuohahti. Vedätkö jokaisen ihmisen kannanotosta noin herneet nenään, vai onko tämä pelkästään minun etuoikeuteni?
Kirjoitat kovin katkeraa tekstiä ja raivoat kirjoittajille, jotka ottavat kantaa keskusteluun. Jos olet noin herkkänahkainen, ei ehkä kannattaisi lukea keskustelupalstoja. Koska tämähän on vain (asiallista) keskustelua, ei sitä todellista elämää, jota sinä olet ilmeisestikin kokenut aivan liikaakin. Tosin kaikki keskustelijat eivät asialliseen keskusteluun kykene vaan osoittavat todellisen tasonsa menemällä henkilökohtaisuuksiin.
Pura silti katkeruutesi muualla, onhan täällä mielenterveyspalstojakin olemassa. Hauskaa kevättä sinullekin!Vähänpä tiedät.
Mitä tulee henkilökohtaisuuksiin menemisestä, mitä itse juuri teet? Olet uskomaton. Sormi sojottaen syytät muita asioista joita itse harrastat (mutta niitä ei kai sitten lasketa, vai?). Sorrut juuri niihin naisten helmasynteihin jotka ovat täydellisyydessään klassikoita. Ja kun et muuta keksi, lyöt niin alas että häpeän puolestasi.
Ikävä kyllä ikäsi paljastuu näistä vastauksistasi. Siksi en - luoja paratkoon - vaivaa päätäni ja aikaani enää tällaiseen pikkuneitimäiseen lässytykseen. Sinulle suosittelen elämän opiskelua. Kasva vähän ja kuka tietää - jonain päivänä saatat olla ihan kokonainen nainen, ilman tuota liikuttavaa "pikku" -etuliitettä.
Hyviä kasvun vuosia! - .......
siitä viimeisestä... kirjoitti:
Vähänpä tiedät.
Mitä tulee henkilökohtaisuuksiin menemisestä, mitä itse juuri teet? Olet uskomaton. Sormi sojottaen syytät muita asioista joita itse harrastat (mutta niitä ei kai sitten lasketa, vai?). Sorrut juuri niihin naisten helmasynteihin jotka ovat täydellisyydessään klassikoita. Ja kun et muuta keksi, lyöt niin alas että häpeän puolestasi.
Ikävä kyllä ikäsi paljastuu näistä vastauksistasi. Siksi en - luoja paratkoon - vaivaa päätäni ja aikaani enää tällaiseen pikkuneitimäiseen lässytykseen. Sinulle suosittelen elämän opiskelua. Kasva vähän ja kuka tietää - jonain päivänä saatat olla ihan kokonainen nainen, ilman tuota liikuttavaa "pikku" -etuliitettä.
Hyviä kasvun vuosia!Sitä saa mitä tilaa. Ja sitten ihmetellään kun sataa paskaa niskaan.
Kenenköhän tässä pitäisi hävetä? - fdhfg
....... kirjoitti:
Sitä saa mitä tilaa. Ja sitten ihmetellään kun sataa paskaa niskaan.
Kenenköhän tässä pitäisi hävetä?Yrmion ja pikku.pölvästin.
- En olisi itse
fdhfg kirjoitti:
Yrmion ja pikku.pölvästin.
keksinyt yhtään parempaa! Kiitos! Aamun ekat naurut sain!
Judge Lii kirjoitti:
Tässä sen sijaan esimerkki ÄLYKKÄÄN ihmisen kommunikoinnista:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=3500000000000010&posting=22000000013975680lähdit tolle henk.kohtaisen vittuilun tielle.
..... kirjoitti:
Nyt kannattaa vaan asian antaa laskeutua, ei tosta kauan jaksa muut älistä. Raiskaus on joillekin valitettavasti henkilökohtainen ja todella kipeä asia, vaikka sinä tai muut eivät sitä sellaisena pitäisi niin monille uhreille se nyt vaan on sellainen. Överiksi mennyt nuo hyökkäykset sinua kohtaan, mutta vaikka sitä et tiedostanut niin myös sinun kirjoituksesi loukkasi muita (oli se oikeutettua tai ei). Joten antaa tomun laskeutua ja palataan normaaliin keskustelupäivärytmiin.
Ehkä se sitten on vain sitä naisten ajatuksenjuoksua, että raiskaus on todella kipeä asia...mutta ei sitä tarvitse pakolla punaista viittaa edessä heiluttaa ja lyödä lyötyä. Eikä se nyt mikään kuolemanvakava asia ole, että sinä olet sitä mieltä raiskaamisesta mitä olet. Älä vastaa niihin haukkumaviesteihin.jos joku ei oo huomannu niin mähän oon koko ajan ollu täällä ärsyttämässä,mähän oon parhaillaan onneni kukkuloilla :-) Kerro mulle ykskin hyvä syy miks mun pitäis ottaa sanojani takaisin tai alkaa muutenkaan nöyristelemään kenenkään suuntaa,miks se on niin vaikea tajuta että mulla ei loppupeleissä oo mitään vitun väliä mitä joku netin keskustelupalstan porukka musta ajattelee,mulla on oikeakin elämä.
- tarkkasilmäinen
yrmio kirjoitti:
jos joku ei oo huomannu niin mähän oon koko ajan ollu täällä ärsyttämässä,mähän oon parhaillaan onneni kukkuloilla :-) Kerro mulle ykskin hyvä syy miks mun pitäis ottaa sanojani takaisin tai alkaa muutenkaan nöyristelemään kenenkään suuntaa,miks se on niin vaikea tajuta että mulla ei loppupeleissä oo mitään vitun väliä mitä joku netin keskustelupalstan porukka musta ajattelee,mulla on oikeakin elämä.
"miks se on niin vaikea tajuta että mulla ei loppupeleissä oo mitään vitun väliä mitä joku netin keskustelupalstan porukka musta ajattelee,mulla on oikeakin elämä"
Kyllä sinulle on väliä mitä toiset susta kirjoittavat. Aina sinä vaan tuut esiin omalla tyylillä ja koitat viedä "pisteet" kotiin. JOS sinulla on muutakin elämää, niin näytä se muille porukoille, ja ole poissa niin se huomataan.
Eiks vaan? - älä naurata
yrmio kirjoitti:
jos joku ei oo huomannu niin mähän oon koko ajan ollu täällä ärsyttämässä,mähän oon parhaillaan onneni kukkuloilla :-) Kerro mulle ykskin hyvä syy miks mun pitäis ottaa sanojani takaisin tai alkaa muutenkaan nöyristelemään kenenkään suuntaa,miks se on niin vaikea tajuta että mulla ei loppupeleissä oo mitään vitun väliä mitä joku netin keskustelupalstan porukka musta ajattelee,mulla on oikeakin elämä.
sun luuserieläämääs tuskin voi oikeaks elämäks kutsua. hyi saatana miten voi tyyppi olla noin vastenmielinen. vedä ittes vessanpöntöstä alas. oot kyllä sairas kuvatus joka tekee pilkkaa termille: mies.
tarkkasilmäinen kirjoitti:
"miks se on niin vaikea tajuta että mulla ei loppupeleissä oo mitään vitun väliä mitä joku netin keskustelupalstan porukka musta ajattelee,mulla on oikeakin elämä"
Kyllä sinulle on väliä mitä toiset susta kirjoittavat. Aina sinä vaan tuut esiin omalla tyylillä ja koitat viedä "pisteet" kotiin. JOS sinulla on muutakin elämää, niin näytä se muille porukoille, ja ole poissa niin se huomataan.
Eiks vaan?on sillä siinä mielessä väliä et mä (niinkun jokainen) tykkään olla huomion keskipisteenä mut eipä mulle oo älyttömästi väliä onko se huomio negatiivista vai positiivista.Ja kun mä raukka en keksi muuta tekemistä,duunissa ei oo mtn. tekemistä :-(
- tarkkasilmäinen
yrmio kirjoitti:
on sillä siinä mielessä väliä et mä (niinkun jokainen) tykkään olla huomion keskipisteenä mut eipä mulle oo älyttömästi väliä onko se huomio negatiivista vai positiivista.Ja kun mä raukka en keksi muuta tekemistä,duunissa ei oo mtn. tekemistä :-(
Sinulle on väliä sillä, onko huomio nega,-vai positiivista. Älä yritäkkään väittää vastaan!
Sinulle on väliä sillä, onko huomio nega,-vai positiivista. Älä yritäkkään väittää vastaan!
ihan allekirjoita tota,enkait mä muuten tieten tahtoen vittuilis ja provoilis jokaisesta mahdollisesta ja mahdottomasta asiasta.Itseasiassa vähän ennen tätä kohua mua alko jo suoraan sanottuna vituttaan kun melkein joka viestiin jonku piti heittää jtn. tyyliin 'oot ihana' tai muuta vastaavaa skygge-böötä.
- tarkkasilmäinen
yrmio kirjoitti:
ihan allekirjoita tota,enkait mä muuten tieten tahtoen vittuilis ja provoilis jokaisesta mahdollisesta ja mahdottomasta asiasta.Itseasiassa vähän ennen tätä kohua mua alko jo suoraan sanottuna vituttaan kun melkein joka viestiin jonku piti heittää jtn. tyyliin 'oot ihana' tai muuta vastaavaa skygge-böötä.
Eiköhän se ollut vähän niinkuin syöttiin tarttumista. Eli yhä sinulle on väliä, mitä toiset kirjoittavat. Kuten on väliä mitä minä kommentoin. Sinulla ei vaan noi käyttämäsi ilmaisut pysy ihan asiallisissa pohjissa. Ja pystyisitkohän jättämään vähemmälle tuota vittulinjaa? Onkohan se liikaa vaadittu?
Eiköhän se ollut vähän niinkuin syöttiin tarttumista. Eli yhä sinulle on väliä, mitä toiset kirjoittavat. Kuten on väliä mitä minä kommentoin. Sinulla ei vaan noi käyttämäsi ilmaisut pysy ihan asiallisissa pohjissa. Ja pystyisitkohän jättämään vähemmälle tuota vittulinjaa? Onkohan se liikaa vaadittu?
jotkut,mä osaan lopettaa ajoissa.Bye bye baby...
- tarkkasilmäinen
yrmio kirjoitti:
jotkut,mä osaan lopettaa ajoissa.Bye bye baby...
Älä ala nyt naurattamaan. Miksi ihmeessä sinun pitäisi nyt mukamas ajoissa lopettaa kun juurihan oli puhetta, että koittaisit opetella menemään asiallisempaan linjaan. Sinulta taisi loppua sanat kesken. Toki jossain vaiheessa on osattava lopettaa, mutta etköhän tule aina palaamaan tänne. Näin se vaan on asia "yrmio".
- JudgeLii
yrmio kirjoitti:
lähdit tolle henk.kohtaisen vittuilun tielle.
Yritä nyt edes pitää linjasi, sunhan ei enää pitänyt puhua mulle! :)
- .......
En olisi itse kirjoitti:
keksinyt yhtään parempaa! Kiitos! Aamun ekat naurut sain!
Säälittävää että pitää jo aamuviideltä herätä lukemaan tällaista tyhjänpäiväistä keskustelua.
- Jepjep
Kyllä raiskaus on hiukan eri asteinen nöyryytys kuin turpiinsaaminen.
Tuomiot on kyllä vitullaan tässä maassa siinä on ainoa asia missä olet oikeassa.- ...
Kun femakot yrittävät saada oikeuden olla miehiä, esim. jakaa tavaraansa ihan kelle tahansa. Tämä on jo oikeastaan saavutettukin, mutta eikö siihen kuuluisi myös miehen muut ominaisuudet sitten? Esimerkiksi se, ettei kokisi seksuaalisuuttaan niin "äärimmäisesti" omakseen, kun sitä kerran muutenkin voi jakaa ihan miten sattuu. Kuten tässä raiskauskeskustelussakin on käynyt ilmi, miehiäkin raiskataan, mutta ei miehet ota siitä elämänpituista traumaa.
- ota traumaa
... kirjoitti:
Kun femakot yrittävät saada oikeuden olla miehiä, esim. jakaa tavaraansa ihan kelle tahansa. Tämä on jo oikeastaan saavutettukin, mutta eikö siihen kuuluisi myös miehen muut ominaisuudet sitten? Esimerkiksi se, ettei kokisi seksuaalisuuttaan niin "äärimmäisesti" omakseen, kun sitä kerran muutenkin voi jakaa ihan miten sattuu. Kuten tässä raiskauskeskustelussakin on käynyt ilmi, miehiäkin raiskataan, mutta ei miehet ota siitä elämänpituista traumaa.
vaan nauttii siitä kun kerrankin saa ja oikein kunnolla....
- ...
ota traumaa kirjoitti:
vaan nauttii siitä kun kerrankin saa ja oikein kunnolla....
Se olisi valinnan paikka: joko on vähän tarkempi tavarastaan, tai sitten on iloinen aina, kun sille tulee käyttöä. Silloinkin, kun se tulee ilman omaa fiilistä käyttöön.
- Sama
... kirjoitti:
Femakot? Miehiä?
Naisella ja miehellä on seksuaalisuutensa molemmilla. Ja oikeus siihen.
Eivätkä kaikki naiset jaa miten sattuu, miehet jakavat.
Kun mies raiskataan se ei suoranaisesti loukkaa hänen seksuaalisuuttaan.
Ellei joku pue häntä naiseksi, alista fyysisellä voimallaan, pidä huoranaan ja sitten vielä muut ihmiset saavat tietää, voi sekin olla nöyryyttävää...
Eikä kaikille tule mitään "elämänpituista traumaa", itsekin olen seurustellut raiskattujen naisten kanssa, herkistyneempiä ihmisiähän nämä ovat joka tapauksessa...jos oisin saanut tietää raiskaajien henkilöllisyyden, olisin hakannut paskaksi ja raiskannut pullolla ja vielä pistänyt nettiin jakeluun. Kukaan ei loukkaa rakkaimpiani. - heteromies_
Sama kirjoitti:
Femakot? Miehiä?
Naisella ja miehellä on seksuaalisuutensa molemmilla. Ja oikeus siihen.
Eivätkä kaikki naiset jaa miten sattuu, miehet jakavat.
Kun mies raiskataan se ei suoranaisesti loukkaa hänen seksuaalisuuttaan.
Ellei joku pue häntä naiseksi, alista fyysisellä voimallaan, pidä huoranaan ja sitten vielä muut ihmiset saavat tietää, voi sekin olla nöyryyttävää...
Eikä kaikille tule mitään "elämänpituista traumaa", itsekin olen seurustellut raiskattujen naisten kanssa, herkistyneempiä ihmisiähän nämä ovat joka tapauksessa...jos oisin saanut tietää raiskaajien henkilöllisyyden, olisin hakannut paskaksi ja raiskannut pullolla ja vielä pistänyt nettiin jakeluun. Kukaan ei loukkaa rakkaimpiani.Yritätkö nyt kertoa, että haluat raiskata miehen? Osta ittelles rattopoika illaksi, niin saat vähän purettua noita paineitasi.
- Samma
heteromies_ kirjoitti:
Yritätkö nyt kertoa, että haluat raiskata miehen? Osta ittelles rattopoika illaksi, niin saat vähän purettua noita paineitasi.
ei ymmärrä lukemaansa, tai sitten kiihoittuu siitä?
- Enem4
Eiköhän kannattaisi jo lopettaa ihmisten haukkuminen. Vai saatko (alkuperäinen) jotain iloa siitä, että päivästä toiseen jaksat paasata ja saarnata yrmiosta ja hänen jutuistaan. Ilmeisesti olet nyt tyytyväinen, kun olet löytänyt vihallesi kohteen.
Itse olen sitä mieltä, että ihmiset nyt saavat olla mitä mieltä tahtovat. En ole jaksanut noin innolla kuin sinä (alkuperäinen) paneutua näihin keskusteluihin ja analysoida jokaista sanaa, virkettä ja lausetta.
Onhan se hienoa tietenkin haistatella ihmisille, mutta enemmän se kertoo haistattelijasta kuin haistateltavasta. Ettei sinunkaan (alkuperäinen) juttujesi taso mitenkään loistokas ole. Ilmeisesti käytät myös monia eri nimimerkkejä vai? Sekin on hienoa. Eipähän kukaan tunnista. Voithan laittaa yrmiolle henkilökohtaista meiliä, niin voitte keskustella tarkemmin, eikö vain.
Ai niin. Sinähän (alkuperäinen) haukut vain anonyymisti ihmisiä ja haistattelet.- dayum
kritisoijat aika harvoin käyttävät mitään tunnistettavaa nickiä ja / tai vaihtavat sitä jatkuvasti. Eli vaikka mieli tekeekin kovasti kertoa oma mielipiteensä, niin ei sitten kuitenkaan uskalleta käyttää yhtä ja samaa nimimerkkiä. Eli ei uskalleta seisoa sanojensa takana :D
- omasta puolestasi...
dayum kirjoitti:
kritisoijat aika harvoin käyttävät mitään tunnistettavaa nickiä ja / tai vaihtavat sitä jatkuvasti. Eli vaikka mieli tekeekin kovasti kertoa oma mielipiteensä, niin ei sitten kuitenkaan uskalleta käyttää yhtä ja samaa nimimerkkiä. Eli ei uskalleta seisoa sanojensa takana :D
Muistan eräänkin kirjoituksen jossa myönsit itse näin juuri tekeväsi. Sanooko sana : "kaksinaismoralismi" mitään?
- dayum
omasta puolestasi... kirjoitti:
Muistan eräänkin kirjoituksen jossa myönsit itse näin juuri tekeväsi. Sanooko sana : "kaksinaismoralismi" mitään?
Nyt sinulla on mitä mainioin tilaisuus nolata minut, joten kerro tarkemmin :)
Toivottavasti et kuitenkaan tarkoita sitä kirjoitusta, tai siis kirjoittelua, joka tapahtui erään henkilön kanssa, jonka nimeä en halua kertoa. Hmm... olikos se viime viikolla... :) - hölmöä
Yrmiokö saisi vain haukkua muita ja muiden pitäisi olla hiljaa. Raiskaus on rikos ja normaali ihminen ymmärtää, että se on moraalitonta. Vain typerys vähättelee raiskauksen aiheuttamia kärsimyksiä. On ihan eri asia, jos sinut hakataan tai raiskataan. Raiskauksessa kajotaan ihmisen pyhimpään asiaan. Seksuaalisuus on herkkä ja haavoittuva asia. Raiskauksen jälkeen ei seksin harrastaminen ole enää samanlaista. Ei sellaista voi unohtaa koskaan. Lisäksi raiskauksessa voi tarttua esimerkiksi hiv, joten loppuelämä on sen jälkeen siihen sinetöity.
- tavismies
hölmöä kirjoitti:
Yrmiokö saisi vain haukkua muita ja muiden pitäisi olla hiljaa. Raiskaus on rikos ja normaali ihminen ymmärtää, että se on moraalitonta. Vain typerys vähättelee raiskauksen aiheuttamia kärsimyksiä. On ihan eri asia, jos sinut hakataan tai raiskataan. Raiskauksessa kajotaan ihmisen pyhimpään asiaan. Seksuaalisuus on herkkä ja haavoittuva asia. Raiskauksen jälkeen ei seksin harrastaminen ole enää samanlaista. Ei sellaista voi unohtaa koskaan. Lisäksi raiskauksessa voi tarttua esimerkiksi hiv, joten loppuelämä on sen jälkeen siihen sinetöity.
Mies lyömässä naista on tietenkin 1000 kertaa pahempi kuin nainen lyömässä miestä, vai mitä?
- JudgeLii
tavismies kirjoitti:
Mies lyömässä naista on tietenkin 1000 kertaa pahempi kuin nainen lyömässä miestä, vai mitä?
Ehkä 3 kertaa pahempaa. Riippuu naisen ja miehen voimien suhteesta :) BTW, kommenttisi on kuultu jo 1000 kertaa. Mutta kiva, että jaksoit vielä kerran kaivaa saman "argumentin" esiin. Tosin en tiedä, miten se liittyy asiaan.
- juuri se
dayum kirjoitti:
Nyt sinulla on mitä mainioin tilaisuus nolata minut, joten kerro tarkemmin :)
Toivottavasti et kuitenkaan tarkoita sitä kirjoitusta, tai siis kirjoittelua, joka tapahtui erään henkilön kanssa, jonka nimeä en halua kertoa. Hmm... olikos se viime viikolla... :)Queen of Hearts ja sinä... paljastelit siinä sinäkin kirjoittelevasi ilman vakionimimerkkiäsi... en jaksa kelata noita viestejä, mutta tiedät mitä tarkoitan.
- tavismies
JudgeLii kirjoitti:
Ehkä 3 kertaa pahempaa. Riippuu naisen ja miehen voimien suhteesta :) BTW, kommenttisi on kuultu jo 1000 kertaa. Mutta kiva, että jaksoit vielä kerran kaivaa saman "argumentin" esiin. Tosin en tiedä, miten se liittyy asiaan.
"hei oon kuullut ton jutun jo, en tykkää siitä, voitko lopettaa!"
"yyy-yyy-hhh, oot ihan tyhmä josset lopeta tota!" - JudgeLii
tavismies kirjoitti:
"hei oon kuullut ton jutun jo, en tykkää siitä, voitko lopettaa!"
"yyy-yyy-hhh, oot ihan tyhmä josset lopeta tota!"Onks tää se kohta, jossa mun pitäis alkaa itkeä..?
- tavismies
JudgeLii kirjoitti:
Onks tää se kohta, jossa mun pitäis alkaa itkeä..?
jos kovasti itkettää. Se ei kyllä ollut tarkoitus, vaan saada parempaa argumentointia sun älyttömille väitteille (= kaikki naiseen kohdistuva on automaattisesti pahempaa).
- JudgeLii
tavismies kirjoitti:
jos kovasti itkettää. Se ei kyllä ollut tarkoitus, vaan saada parempaa argumentointia sun älyttömille väitteille (= kaikki naiseen kohdistuva on automaattisesti pahempaa).
Huh, ei kyllä mieheksi uskoisi! Naisethan tunnetusti harrastaa tota yli-innokasta rivien välistä lukemista. Harmi, ettet huomannut sanaa "vittuilu" :)
- !!!!!!!!
JudgeLii kirjoitti:
Onks tää se kohta, jossa mun pitäis alkaa itkeä..?
Menit sitten rekisteröimään nimimerkkis. Lipsahtikohan epähuomiossa 10 vuotta liikaa ikää. Ei uskoisi, että noin lapsellisia juttuja voi tulla aikuiselta.
Eikä kannata alkaa haukkumaan minua idiootti-raiskaaja-sovinisti-kyvänheiluttajaksi, koska olen nainen. Se on kyllä häpeä myöntää, koska sinä ja muutama kaltaisesi pilaatte tehokkaasti täällä kaikkien naisten mainetta. - tavismies
JudgeLii kirjoitti:
Huh, ei kyllä mieheksi uskoisi! Naisethan tunnetusti harrastaa tota yli-innokasta rivien välistä lukemista. Harmi, ettet huomannut sanaa "vittuilu" :)
Mitä veikkaat? ;) :DDD ;DDD XDD 8)
(katsotaan jos nämä hymiöt auttaa sua paremmin luetunymmärtämisessä, ehkä täytyy ruveta käyttään niitä, niin ei tule väärinkäsityksiä ;) ;;DD - JudgeLii
!!!!!!!! kirjoitti:
Menit sitten rekisteröimään nimimerkkis. Lipsahtikohan epähuomiossa 10 vuotta liikaa ikää. Ei uskoisi, että noin lapsellisia juttuja voi tulla aikuiselta.
Eikä kannata alkaa haukkumaan minua idiootti-raiskaaja-sovinisti-kyvänheiluttajaksi, koska olen nainen. Se on kyllä häpeä myöntää, koska sinä ja muutama kaltaisesi pilaatte tehokkaasti täällä kaikkien naisten mainetta.Sori, pakko turvautua nyt kliseeseen; seura tekee kaltaisekseen :) En kyllä itsekään itseäni aikuiseksi määrittele, oikeassa olet siinä suhteessa. HUOM. Mulla ei oo tapana haukkua ihmisiä idiootti-raiskaaja-sovinisti-kyvänheiluttajiksi. On sen verran älyä siunaantunut, että uskottavuushan siinä menee, jos tuollaisia määritteitä lataa pöytään syyttä. No mutta ainahan voit suojella omaa mainettasi haukkumalla minua! :) Kerro toki lisää.
- tuohon..
!!!!!!!! kirjoitti:
Eikä kannata alkaa haukkumaan minua idiootti-raiskaaja-sovinisti-kyvänheiluttajaksi, koska olen nainen. Se on kyllä häpeä myöntää, koska sinä ja muutama kaltaisesi pilaatte tehokkaasti täällä kaikkien naisten mainetta.vielä yksi R.
- JudgeLii
tavismies kirjoitti:
Mitä veikkaat? ;) :DDD ;DDD XDD 8)
(katsotaan jos nämä hymiöt auttaa sua paremmin luetunymmärtämisessä, ehkä täytyy ruveta käyttään niitä, niin ei tule väärinkäsityksiä ;) ;;DDVieläkö on tarvis kaivaa syvemmälle? Hymiö multakin ;)
- tavismies
JudgeLii kirjoitti:
Vieläkö on tarvis kaivaa syvemmälle? Hymiö multakin ;)
Odottaisin edelleen niitä argumentteja tuohon älyttömään väitteeseesi.
- JudgeLii
tavismies kirjoitti:
Odottaisin edelleen niitä argumentteja tuohon älyttömään väitteeseesi.
Yksi sana: sarkasmi. Joko nappasi? :)
- !!!!!!!!
JudgeLii kirjoitti:
Sori, pakko turvautua nyt kliseeseen; seura tekee kaltaisekseen :) En kyllä itsekään itseäni aikuiseksi määrittele, oikeassa olet siinä suhteessa. HUOM. Mulla ei oo tapana haukkua ihmisiä idiootti-raiskaaja-sovinisti-kyvänheiluttajiksi. On sen verran älyä siunaantunut, että uskottavuushan siinä menee, jos tuollaisia määritteitä lataa pöytään syyttä. No mutta ainahan voit suojella omaa mainettasi haukkumalla minua! :) Kerro toki lisää.
Millä tavalla haukuin sinua? Sanoin, että pilaat muiden maineen, eli kohdistan arvosteluni käytökseesi, en henkilökohtaisiin ominaisuuksiisi. Samoin sanoin, ETTEI USKOISI aikuisen voivan olevan noin lapsellinen. Hienoinen aste-ero sinun sanomisiisi verrattuna. Jatka toki samaa rataa, mutta pitkä matka on sulla taivallettavana, jos kuvittelet tuollaisella käytöksellä ja tuollaisilla jutuilla kääntäväsi jonkun pään tai kerääväsi lisää sympatioita naisille/ raiskauksen uhreille tms.
- tavismies
JudgeLii kirjoitti:
Yksi sana: sarkasmi. Joko nappasi? :)
vaan siihen väitteeseen, että raiskaus on huomattavasti pahempi kuin pahoinpitely. Väite joka itse asiassa sisältää myös ajatuksen, että kaikki naisille tehtävä vääryys on jollain maagisella tavalla pahempaa kuin miehille tehtävä.
- JudgeLii
tavismies kirjoitti:
vaan siihen väitteeseen, että raiskaus on huomattavasti pahempi kuin pahoinpitely. Väite joka itse asiassa sisältää myös ajatuksen, että kaikki naisille tehtävä vääryys on jollain maagisella tavalla pahempaa kuin miehille tehtävä.
Näin en ole väittänyt. Käytän aina samaa nimimerkkiä (tästä lähtien, aiemmin oli Lii). Eli voit penätä vastausta tuon väitteen esittäjältä. Asiaa koskevissa keskusteluissa on kyllä esitetty mielestäni monia painavia syitä sille, miksi raiskaus traumatisoi niin pahasti. Voin vaikka hetken kuluttua etsiskellä sinulle näitä viestejä, joissa kerrotaan raiskauksen vaikutuksesta naisen (tai miehen) mieleen. Tuon jatkoväitteesi sen sijaan olet itse improvisoinut, enkä allekirjoita sitä millään tavalla.
- JudgeLii
!!!!!!!! kirjoitti:
Millä tavalla haukuin sinua? Sanoin, että pilaat muiden maineen, eli kohdistan arvosteluni käytökseesi, en henkilökohtaisiin ominaisuuksiisi. Samoin sanoin, ETTEI USKOISI aikuisen voivan olevan noin lapsellinen. Hienoinen aste-ero sinun sanomisiisi verrattuna. Jatka toki samaa rataa, mutta pitkä matka on sulla taivallettavana, jos kuvittelet tuollaisella käytöksellä ja tuollaisilla jutuilla kääntäväsi jonkun pään tai kerääväsi lisää sympatioita naisille/ raiskauksen uhreille tms.
Voisitko valaista, mitkä sanomisistani ovat olleet erityisen lapsellisia? Osaisin kiinnittää ajatteluuni huomiota niiden osalta ja kenties parantaa käytöstäni. Kiitos etukäteen vinkeistä! :)
- tavismies
JudgeLii kirjoitti:
Näin en ole väittänyt. Käytän aina samaa nimimerkkiä (tästä lähtien, aiemmin oli Lii). Eli voit penätä vastausta tuon väitteen esittäjältä. Asiaa koskevissa keskusteluissa on kyllä esitetty mielestäni monia painavia syitä sille, miksi raiskaus traumatisoi niin pahasti. Voin vaikka hetken kuluttua etsiskellä sinulle näitä viestejä, joissa kerrotaan raiskauksen vaikutuksesta naisen (tai miehen) mieleen. Tuon jatkoväitteesi sen sijaan olet itse improvisoinut, enkä allekirjoita sitä millään tavalla.
Luulin, että olit se kuka aloitti tämän haaran.
Se raiskausketjuhan oli täynnä väitteitä, että mikään kidutus tai murha ei vedä vertoja raiskaamisen väärydelle. Juuri naisen raiskaamisen Sillä ei ole niinkään väliä mitä miehille tapahtuu.
Siksi voidaan johtaa myöskin tuo ajatus, että kirjoittajien mielestä naiseen kohdistuva on aina pahempaa kuin mieheen kohdistuva. - JudgeLii
tavismies kirjoitti:
Luulin, että olit se kuka aloitti tämän haaran.
Se raiskausketjuhan oli täynnä väitteitä, että mikään kidutus tai murha ei vedä vertoja raiskaamisen väärydelle. Juuri naisen raiskaamisen Sillä ei ole niinkään väliä mitä miehille tapahtuu.
Siksi voidaan johtaa myöskin tuo ajatus, että kirjoittajien mielestä naiseen kohdistuva on aina pahempaa kuin mieheen kohdistuva.Raiskausketju oli myös täynnä miesten vähättelyä raiskausten traumatisoivaa vaikutusta vastaan. En jaksanut itse edes alkaa väitellä asiasta, koska joiltakin ihmisiltä puuttuu selkeästi kyky tuntea empatiaa. Mutta tässä esim. yksi asiallisimmista kannanotoista, mielestäni viisaita sanoja:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=3500000000000010&posting=22000000013945153
Siitä ei päästä mihinkään, että miehille ja naisille seksi merkitsee eri asioita (tässä mielestäni koko jutun juuri), joten en välttämättä syytä miehiä,jotka eivät pysty kuvittelemaan raiskatun naisen tuntemuksia. En ota kantaa, mihin kauhukategoriaan raiskaus tulisi sijoittaa, kyllä se sen verran omanlainen rikoksensa on kaikessa karmeudessaan. Loppuun hurja skenaario: jos omalle osalleen pitäisi valita raiskaus tai pahoinpitely niin valitsisin kyllä pahoinpitelyn. Kidutus on taas jo aivan eri asia. Koskemattomuutta kaikille sukupuoleen katsomatta! - dayum
juuri se kirjoitti:
Queen of Hearts ja sinä... paljastelit siinä sinäkin kirjoittelevasi ilman vakionimimerkkiäsi... en jaksa kelata noita viestejä, mutta tiedät mitä tarkoitan.
Ensin: luetun ymmärtäminen ja sisäistäminen
Sitten: oman järjen käyttö sallittu, jopa suotavaa
Siis "-QueenOfHearts-" totesi näin omassa kirjoituksessaan:
"Olisihan se vähän tylsää jos kysyisi jotain niin joutuisi vain itse vastailemaan koska kukaan muu ei viitsi ;)"
Huomaa silmänisku.
Minä vastasin / "tunnustin" näin:
"Nimittäin joskus yksinäisinä hetkinä olen aloittanut keskusteluja ja kun ei ole tullut kommentteja, niin olen alkanut vastailla itse niihin aloituksiini...
Typerää, tiedän ;)"
Huomaa silmänisku :)
Jatkoin vielä seuraavasti:
"Kun mua ei kiinnosta sekään, että vastailisi milloin milläkin nimimerkillä, niin jotakin sitten ahistaa kun "aina" on eräs nimeltä mainitsematon ollut aktiivisena :) Eli 99,998 prosenttisesti ei ole mun kirjoitus, jos ei ole mun nickillä kirjoitettu."
Nyt jos yhtään ajattelet tuota kirjoitusta (ja tuota prosenttilukuakin, joka vain osoittaa sen, että JOSKUS voi käydä niin, että heitän jotain ilman tätä mun nimimerkkiäni), niin kenties sisäistät sen paremmin. En tietenkään voi olla ihan satavarma siitä, että miten sun aivot toimii ja onko kiukutuksen tasosi miten korkea, mutta ajattele, pliis!!
Lisäksi voisit lukea uudestaan tuon edellisen vastaukseni, eli tuo missä otsikko on "kiivaimmat".
Mutta koska tunnen sinut, niin vastaisit vain tähän jotakin, että "luule vaan että alkaisin sun takia lukea yhtään mitään", niin autan sinua :P
"KIIVAIMMAT KRITISOIJAT aika harvoin käyttävät mitään tunnistettavaa nickiä ja / tai VAIHTAVAT SITÄ JATKUVASTI. Eli vaikka mieli tekeekin kovasti KERTOA OMA MIELIPITEENSÄ, niin ei sitten kuitenkaan USKALLETA KÄYTTÄÄ yhtä ja samaa nimimerkkiä. ELI EI USKALLETA SEISOA SANOJENSA TAKANA"
Ei, en siis huutanut. Painotan noita ISOLLA kirjoitettuja sanoja :)
Miksi sinua muuten kiukuttaa niin kovin paljon? - *haukotus*
dayum kirjoitti:
Ensin: luetun ymmärtäminen ja sisäistäminen
Sitten: oman järjen käyttö sallittu, jopa suotavaa
Siis "-QueenOfHearts-" totesi näin omassa kirjoituksessaan:
"Olisihan se vähän tylsää jos kysyisi jotain niin joutuisi vain itse vastailemaan koska kukaan muu ei viitsi ;)"
Huomaa silmänisku.
Minä vastasin / "tunnustin" näin:
"Nimittäin joskus yksinäisinä hetkinä olen aloittanut keskusteluja ja kun ei ole tullut kommentteja, niin olen alkanut vastailla itse niihin aloituksiini...
Typerää, tiedän ;)"
Huomaa silmänisku :)
Jatkoin vielä seuraavasti:
"Kun mua ei kiinnosta sekään, että vastailisi milloin milläkin nimimerkillä, niin jotakin sitten ahistaa kun "aina" on eräs nimeltä mainitsematon ollut aktiivisena :) Eli 99,998 prosenttisesti ei ole mun kirjoitus, jos ei ole mun nickillä kirjoitettu."
Nyt jos yhtään ajattelet tuota kirjoitusta (ja tuota prosenttilukuakin, joka vain osoittaa sen, että JOSKUS voi käydä niin, että heitän jotain ilman tätä mun nimimerkkiäni), niin kenties sisäistät sen paremmin. En tietenkään voi olla ihan satavarma siitä, että miten sun aivot toimii ja onko kiukutuksen tasosi miten korkea, mutta ajattele, pliis!!
Lisäksi voisit lukea uudestaan tuon edellisen vastaukseni, eli tuo missä otsikko on "kiivaimmat".
Mutta koska tunnen sinut, niin vastaisit vain tähän jotakin, että "luule vaan että alkaisin sun takia lukea yhtään mitään", niin autan sinua :P
"KIIVAIMMAT KRITISOIJAT aika harvoin käyttävät mitään tunnistettavaa nickiä ja / tai VAIHTAVAT SITÄ JATKUVASTI. Eli vaikka mieli tekeekin kovasti KERTOA OMA MIELIPITEENSÄ, niin ei sitten kuitenkaan USKALLETA KÄYTTÄÄ yhtä ja samaa nimimerkkiä. ELI EI USKALLETA SEISOA SANOJENSA TAKANA"
Ei, en siis huutanut. Painotan noita ISOLLA kirjoitettuja sanoja :)
Miksi sinua muuten kiukuttaa niin kovin paljon?... että sä jaksat... no, ainakin sun juttus saa unen tulemaan silmään että jotain hyvääkin.
Jatka sä poju tota pälpättämistä. Aikuiset menee nyt nukkumaan. Aikuiset menevät aamulla töihin.
Poju, poju, sulla on vielä pitkä matka edessäsi.
Toivottavasti opit jotain matkan varrella.Sillä opittavaa sulla on. Ja paljon. - dayum
*haukotus* kirjoitti:
... että sä jaksat... no, ainakin sun juttus saa unen tulemaan silmään että jotain hyvääkin.
Jatka sä poju tota pälpättämistä. Aikuiset menee nyt nukkumaan. Aikuiset menevät aamulla töihin.
Poju, poju, sulla on vielä pitkä matka edessäsi.
Toivottavasti opit jotain matkan varrella.Sillä opittavaa sulla on. Ja paljon.mutta meistä kahdesta SINÄ et ainakaan ole se aikuinen. Vaikutat pikemminkin noin 13-15 vuotiaalta lapselta.
- muuttuneet
dayum kirjoitti:
mutta meistä kahdesta SINÄ et ainakaan ole se aikuinen. Vaikutat pikemminkin noin 13-15 vuotiaalta lapselta.
tässä matkan varrella.
Mitähän sullekin on tapahtunut?
Aika surkeaa tekstiä.
Hävettää sun puolesta. - ...........
muuttuneet kirjoitti:
tässä matkan varrella.
Aika surkeaa tekstiä.
Hävettää sun puolesta.Säälittävä ilkeilijä joka kirjoittelee aamuviideltä ilkeyksiä toisille ihmisille.
- dayum
muuttuneet kirjoitti:
tässä matkan varrella.
Aika surkeaa tekstiä.
Hävettää sun puolesta.tuohon jonoon, joka muodostuu minuun pettyneistä ihmisistä. Et siis ole ensimmäinen, kyllä sinne jonon hännille mahtuu.
Eikä tarvitse hävetä mun puolestani. Ihan turhaa tuollainen toisten puolesta häpeäminen. Jos jokin mun kirjoituksissani häiritsee jotakuta (tai sinua) niin kovin paljon, niin aivan sama. En edelleenkään koe tarpeelliseksi alkaa vetämään mitään erikoista roolia täällä.
Ihanaa, että mun juttuni kuitenkin kiinnostavat Sinua niin kovin paljon, että käytät aikaasi pohtiaksesi syitä siihen, miksi olen muuttunut.
Oletko muuten pohtinut syitä tähän käytökseesi? Mahdoin tehdä aikamoisen vaikutuksen Sinuun, kun nyt esität niin katkeraa... - dayum
........... kirjoitti:
Säälittävä ilkeilijä joka kirjoittelee aamuviideltä ilkeyksiä toisille ihmisille.
Ei saa alentua toisten (minun ja kaltaisteni) tasolle :)
"...raiskaaja on aina jonkun sortin mielenhäiriöinen,...."
- Olen samaa mieltä.
"joku sekopää päättää tänään tulla ja kolauttaa mua kotimatkallani pullolla päähän siihen malliin että sen jälkeen meikäläisessä liikkuu enää vasen pikkurilli niin ei siitäkään tulis tekijälle kuin ehkä ehdollista / muutama kuukausi lataamolla...."
- Törkeän pahoinpitelyn ja törkeän raiskauksen rangaistusasteikko on sama, 1-10 vuotta vankeutta. Toisaalta minäkin ottaisin munaa perseeseen muutamalta mustalta mieheltä ennemmin kuin 4-raajahalvauksen lopuksi elämää. Toivottavasti ei tarvitse valita.
"...miks siitä että juuri MIES tekee jtn. sellaista mihin nainen ei pysty tekemään toiselle NAISELLE pitäis tulla jotenkin erikoilaatuisen paha rangaistus tai se ois muutenkaan pahempi rikos IHMISYYTTÄ vastaan..."
- Minusta osalle naisista varsin tyypillistä toimintaa, jota ei pidä ottaa vakavasti...- tosi mies.
yrmiohan on raiskannutkin muijan, kun noin ruma rasvaletti ei ole muuten saanut muijaa. Parempi kaikille, että jois itsensä hengiltä. Kun näyttää toi viina maistuvan
- tavismies
Aika huono yritys tekeytyä mieheksi. Olen oppinut tunnistamaan näitä täältä palstalta.
- kettu
tavismies kirjoitti:
Aika huono yritys tekeytyä mieheksi. Olen oppinut tunnistamaan näitä täältä palstalta.
naiset vastaan miehet sota!!! sitä kaivataankin tälle maapallolle, ei jaksa enää muslimit vastaan kristityt sotaa!! :D kumpikohan sukupuoli voittais?
huom. nyrkit eikä aseet saa laulaa, sanallinen puoli
vain saisi. vaikea sanoa, mutta kauan se varmasti kestäisi :) - ***
kettu kirjoitti:
naiset vastaan miehet sota!!! sitä kaivataankin tälle maapallolle, ei jaksa enää muslimit vastaan kristityt sotaa!! :D kumpikohan sukupuoli voittais?
huom. nyrkit eikä aseet saa laulaa, sanallinen puoli
vain saisi. vaikea sanoa, mutta kauan se varmasti kestäisi :)Jospa sitten ryhdyn erotuomariksi, kun olen aika lailla puolivälistä (aika hankallaa noin suhteitten kannalta).
Kumpi voittikaan kolikonheiton?
Ja ensimmäinen syöttö lähtee; Hep
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022236- 1041664
- 821337
- 1281333
- 1171236
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘611091Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis611067- 511027
- 36952
- 33824