Kiitos Jumalalle hän alkoi vetää puoleensa kesällä 2000. olin todella kiinni aineissa ja en saanut apua mistään maallisista hoitopaikoista,lähinnä niisssä haettiin voimaa jatkaa sekoilua. Silloin kesällä rupesin törmäämään kahteen uskovaiseen melkein päivittäin ja se oli Jumalan johdatusta kun jälkeepäin mietin sitä. Sillon en tajunnu mitään mutta pyysivät mua tutustumaan hengelliseen hoitokotiin ja lähdin seuraavana päivänä ja kävi niin että olin siellä 5 viikkoa jona aikana sana minuun kylvettiin mutta se ei vielä silloin alkanut kasvamaan vaan oli vielä mentävä maailmaan ja käytävä pitkä ja tuskainen taival kun ei voi kulkea kahta tietä ja vasta kun annoin itseni ehdoitta Herralle alkoi tapahtumaan ja olen vapautunut menneisyyden kiroista ja nyt tänä armon päivänä 08.02.2006 kiitän Jeesusta minun vapahtajaani olen vapaa kaikista orjuuksista ja saan olla todella vapaa!vaikka olin tossa välillä maailmassa niin mulla oli mielessä jae Fil 1:6 ja varmasti luottaen siihen että hän joka on aloittanut teissä hyvän,on sen täyttävä Jeesuksen Kristukseen päivään saakka. ja en kadu hetkeäkään että olen lähtenyt Jeesusta seuraamaan vaikka on ollut vaikeita hetkiä niin Herra on ollut läsnä.
vain yksin
Jeesus
2
123
Vastaukset
- `XD
vähä oon onnellinen puolestas!!!!!
miten sä pystyit lopulliseen ratkasuun??
mul on niin vaikeeta. - Yksilö
Taivaassa törmäilee toisiinsa entiset alkoholistit ja terroristit. Aaaah Herran armo, se on suuri.Halleluja,Jeesus,ikuinen Helvetin tuli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383672Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal283232- 692878
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912720- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811699- 221518
- 281507
- 281478
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474