Perustetaan joukolla kansanliike auttamaan Tanskan talous parempaan kuntoon arlan menettämien tappioiden myötä,joten ostakaa paljon tanskalaisia tuotteita.
Minä ainakin
Tukea Tanskalle!
Moni suomalainen ostaa nyt periaatteesta tanskalaista. Pilapiirrosjupakasta alkunsa saanut muslimien raivo on johtanut tanskalaistuotteiden boikottiin islamilaisissa maissa. Länsimaissa reaktiot ovat ristiriitaisia.
IS:n nettisivuilla virisi asiasta todella vilkas keskustelu, johon tiistai-iltapäivään mennessä oli osallistunut lähes 1400 ihmistä.
Länsimainen sananvapaus ja Tanska saivat runsaasti tukea, joskin myös tukkapöllyä osalta kirjoittajista. Poliittisia tuenilmauksia Suomen päättäjiltä toivottiin.
Käytännön tukikeinona monet ehdottivat tanskalaisten tuotteiden suosimista, koska ne eivät kerran enää Lähi-idässä kelpaa.
- Mukava saada tällaista positiivista palautettakin, innostuu Tanskan Suomen-suurlähetystön kaupallinen neuvoja Jonas Rosenberg.
Rosenbergin suositukset suomalaiskuluttajille löytyvät ruokatiskiltä.
- Blå Castello -juustot, Dan Caket, Anton Bergin suklaa, hän luettelee.
- Ja ai niin, tietysti Carlsbergin olut!
Mitään varsinaista Ostakaa tanskalaista -liikettä kukaan ei vielä ole Suomessa lanseeraamassa.
Itse asiassa kuluttajien vastaboikotti olisikin jokseenkin uusi idea.
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa.htm
Tukekaa Tanskaa
Nyt kaikki mukaan
4
216
Vastaukset
- ---
Olen myös sitä mieltä, että kaikkien länsimaiden tulisi julkaista nämä kuvat. Ei tilanne parane sillä, että muslimeille antaa periksi.
- syssyyn
vastaboikottia kebabeille ja muille vastaaville yrityksille.
- idiootti kansa
kun eivät osanneet ajatella seurauksia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi494123Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal663783- 703308
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963210Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no902181- 352118
- 241979
- 381949
- 321940
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231864