Olen tätä palstaa seuraillu ja nyt kun tyttärentyttäreni vaati niin rupesin itsekin vähän kirjoittelemaan.
Syntyjäni olen Murmanskista mutta jo teininä muutin erikoisten yhteensattumien summana Joensuuhun. 5 vuotta vanhuuseläkkeellä on tullu oltua, työsarka viimeiset 20 vuotta opetuspuolella. Vanhuus ja hulluus: "hulluus" siinä mielessä, ettei tartte kaikkea ihan tosissaan ottaa, varsinkaan poliitikkoja.
Olin aikoinani kommunistien puuhamiehiä, nykyään poliittisesti neutraali.
Tulin mukaan turisemaan
6
303
Vastaukset
- kinastelemaan
Se on ovela psykopaatti.
Se houkuttelee tyhmempiä aiheilla, joista sillä on vain pintapuolista tietoa - kuten Kekkosesta - ja sitten kun uhri tempautuu mukaan, niin tämä Korhonen aloittaa omien elämäntapahtumiensa korostamisen ja keskustan ja erityisesti Kekkosen järjettömän pilkkaamisen. On omien sanojensa mukaan käynyt häpäisemässä ja kusemassa Kekkosen haudalle.
Korhonen on itse patamusta sosialidemokraatti, mutta näyttelee joskus muuta.
että vaan sellainen varoitus Ruuskaselle.- Ruuskanen
Kyllä jokainen meistä itse päättää, mitä lukee. Olen syventynyt Suomen lähihistoriaan ja tunnen lähes jokaisen julkaisun saralta.
Tuntuu oudolta, että leimaat Korhosen patamustaksi sosialidemokraatiksi.
Toisaalta, kaikkia suomalaisia puolueita yhdistävä inhimillinen tekijä, onko se sosialidemokraattien arvomaalimaan pyrkiminen ? Voi hyvin olla. - kinastelemaan
Ruuskanen kirjoitti:
Kyllä jokainen meistä itse päättää, mitä lukee. Olen syventynyt Suomen lähihistoriaan ja tunnen lähes jokaisen julkaisun saralta.
Tuntuu oudolta, että leimaat Korhosen patamustaksi sosialidemokraatiksi.
Toisaalta, kaikkia suomalaisia puolueita yhdistävä inhimillinen tekijä, onko se sosialidemokraattien arvomaalimaan pyrkiminen ? Voi hyvin olla.Et voi sanoa jälkikäteen, etteikö sinua olisi Korhosesta varoitettu.
- sinisilmäinen.
kinastelemaan kirjoitti:
Et voi sanoa jälkikäteen, etteikö sinua olisi Korhosesta varoitettu.
Korhosen kanssa kannattaa olla varovainen - pitää ainakin airon etäisyyden päässä.
Usko hyvä mies, muisteleppa vaikka Murmanskin kommunistien kähinöitä - jotain samaa saattaa tapahtua - äkillinen puukonisku selkään - ihan mitä vaan... - JormaKKorhonen
...tuhannet ihmiset ovat tulleet hyvin toimeen kanssani pitkän elämäni aikana, ja minä heidän kanssansa.
Täälläkin tulen useimpien kanssa hyvin juttuun, mutta kieltämättä olen monille kepulaisille kiusallinen siksi, että monessa mukana olleena, yleisuteliaana ja mm. historiaa harrastaneena olen tullut tietämään yhtä ja toista, kerron rehellisesti tietoni ja avoimesti näkemykseni ja kohtuullisen hyvin osaan asiani esittääkin. Silloin moni saatan loukata monen "uskoa" (lue: luuloja) ja aiheutan varmaan kademieltäkin.
Mutta vain yksi täällä on ollut todellinen sontalinko, jonka törkeiden herjojen kohteeksi minäkin jouduin niin, että lopulta menetin malttini ja annoin hieman takaisin samaa tavaraa - tietenkin sivistyneemmällä tavalla, kuten herrasmiehelle sopii!
Mutta tällä hetkellä tuo sontalinko lienee bammattuna, eli ylläpito koettaa estää hänen pääsynsä sonnanlevitykseen. Tosin hän eilen täällä esiintyi, jo avauksessaan vain hyökäten minua vastaan, mutta ylläpito näkyy poistaneen hänen "esityksensä".
Ja kun todellakin lienet uusi täällä. niin annan Sinulle yhden neuvon (joka lienee entiselle opettajalle tarpeeton):
Täällä esiintyy jokunen psykologi, joka antaa pyytämättä diagnooseja muista keskustelijoista. Tuo Sinua varoitellut lienee sellainen. Heidät pätevöittää tehtävään vain ja ainoastaan kepulaisuus! - Kana
JormaKKorhonen kirjoitti:
...tuhannet ihmiset ovat tulleet hyvin toimeen kanssani pitkän elämäni aikana, ja minä heidän kanssansa.
Täälläkin tulen useimpien kanssa hyvin juttuun, mutta kieltämättä olen monille kepulaisille kiusallinen siksi, että monessa mukana olleena, yleisuteliaana ja mm. historiaa harrastaneena olen tullut tietämään yhtä ja toista, kerron rehellisesti tietoni ja avoimesti näkemykseni ja kohtuullisen hyvin osaan asiani esittääkin. Silloin moni saatan loukata monen "uskoa" (lue: luuloja) ja aiheutan varmaan kademieltäkin.
Mutta vain yksi täällä on ollut todellinen sontalinko, jonka törkeiden herjojen kohteeksi minäkin jouduin niin, että lopulta menetin malttini ja annoin hieman takaisin samaa tavaraa - tietenkin sivistyneemmällä tavalla, kuten herrasmiehelle sopii!
Mutta tällä hetkellä tuo sontalinko lienee bammattuna, eli ylläpito koettaa estää hänen pääsynsä sonnanlevitykseen. Tosin hän eilen täällä esiintyi, jo avauksessaan vain hyökäten minua vastaan, mutta ylläpito näkyy poistaneen hänen "esityksensä".
Ja kun todellakin lienet uusi täällä. niin annan Sinulle yhden neuvon (joka lienee entiselle opettajalle tarpeeton):
Täällä esiintyy jokunen psykologi, joka antaa pyytämättä diagnooseja muista keskustelijoista. Tuo Sinua varoitellut lienee sellainen. Heidät pätevöittää tehtävään vain ja ainoastaan kepulaisuus!Lässyn lässyn lässyn. kot kot kot.
Totta puhuen helpommin tulee toimeen munuaiskivien kanssa kuin KKK:n. Harvinaisen inhottavaa miestyyppiä edustaa hän. Onneksi hän asuu kaukana, ettei vahingossakaan häneen törmää livenä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1635015Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa203611Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1643426Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss382927Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1082689Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie282058Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy191905Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky121824Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1551522Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo111512