Rukoilkaa te puolestani

Sanna

Miksi Jumala ei kuule huutoani ja rukoustani? Avioliitossamme ei tunnu enää olevan rakkautta. Miehelläni ei ole koskaan aikaa minulle (olisi aikaa mutta hän käyttää sen kaikkeen muuhun) jonka vuoksi masennun päivä päivältä. Olen rukoillut että Jumala joko yhdistää meidät tai sitten erottaa lopullisesti. En jaksa tätä kauaa, tuntuu että hajoan kohta.

6

223

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lilja

Jumala tuntee sinut ja miehesi. Kaikki rukouksesi on kuultu. Hän tietää asioiden syyt ja seuraukset, me emme useinkaan pysty niitä näkemään.

Hyvä Sanna, pyydän Jumalaa antamaan Sinulle voimaa ja tilaisuuden kertoa miehellesi, miltä Sinusta tuntuu. Voisit myös kirjoittaa sinua masentavat asiat ja joko näyttää kirjoituksen miehellesi tai kertoa ne hänelle. Rukoilen sinulle voimaa kertoa juuri siitä, miltä sinusta miehesi toiminta tuntuu ilman että syyttelet häntä. Kysy häneltä, miksi hän ajankäytössään syrjäyttää sinut. Kerro, miten se sinuun vaikuttaa.

Asetu päivittäin hiljaiseen rukoukseen Jumalan kasvojen eteen kiitäen siitä, että Hän tuntee ja tietää sinut ja tilanteesi. Jumala rakastaa sinua, rakasta sinäkin itseäsi.

• Sanna

Olen kyllä puhunut asiasta hänelle ja kirjoittanut mutta ei ole auttanut kuin korkeintaan hetkellisesti. Olen jo niin väsynyt yrittämään.

• lilja
        Sanna kirjoitti:

Olen kyllä puhunut asiasta hänelle ja kirjoittanut mutta ei ole auttanut kuin korkeintaan hetkellisesti. Olen jo niin väsynyt yrittämään.

Pyytäisitkö häntä lähtemään kanssasi perheasiainneuvottelukeskukseen? (Siis sellaiseen joita on seurakunnilla)

Miehesi arvojen tärkeysjärjestys on ilmeisesti sellainen, että koti ja vaimo on itsestäänselvyys, jota ei tarvitse huomioida. Vai onko niin? Jos kumpikin tahtoo jatkaa liittoa, olisi varmaan hyvä saada ulkopuolista keskusteluapua, että molemmat tulisivat kuulluksi. Onko miehesi yksinkertaisesti niin välinpitämätön ja itsekäs että hän ei reagoi sinun tarpeisiisi?

Toinen mahdollisuus on, että hän ei ole itse rohjennut kertoa sinulle, mitä hän kaipaa ja tarvitsee. Niin hän sitten omalla tavallaan pakenee itseäänkin kodin ulkopuolisiin menoihin. Ehkä hän ei edes tunnista omia tarpeitaan ja odotuksiaan?

"Mies luopukoon isästään ja äidistään ja liittyköön vaimoonsa ja ne kaksi tulevat yhdeksi lihaksi. Niin he eivät enää ole kaksi vaan yksi liha." Tämä on vanhan käännöksen mukaan Matt 19:5.

Jotta kahdesta voisi tulla yksi toimiva yksikkö, tarvitaan itsetuntemusta ja toisen tuntemista. Tuntemista ja rakastamista. Vetoa mieheesi: menkää etsimään apua. Itse olen mieheni kanssa ollut perheasiain neuvottelukeskuksessa vuosia sitten. ne käynnit auttoivat meitä ymmärtämään paremmin toisiamme.

Voimia, johdatusta, siunausta elämääsi ja elämäänne.

• Minä

Kyllä sinun nyt täytyy tehdä päätös, ja uskoa siihen että Jumala on tukenasi! Rukoilen puolestasi, että osaat tehdä ratkaisun...

• jumalan-tulenkantaja

Jumalan rauhaa!

Jumalan kanta on sanottu Uudessa testamentissa.

Minkä Jumala on yhdistänyt, sitä älköön ihminen erottako. Tämä koskee niin avo, kuin avioliittolaisiakin.

31."Sen tähden mies luopukoon isästään ja äidistään ja liittyköön vaimoonsa, ja ne kaksi tulevat yhdeksi lihaksi."
      [Jumalan Kansan Raamattu: Ef. 5:31]

Eli siis ihminen voi tehdä virheitä, mutta Jumala ei erota teitä. Päin vastoin, jos ero tulisi, Jumalan edessä se olisi vielä jonkin aikaa voimassa, ja voisi palata yhteen.

Mutta jos te eroatte, vihollinen alkaa kiusta molempia enemmän ja se on todella suuri riski, että tulee lopullinen ero.

Eroa ei yleensä tule, jos edes toinen osapuoli pitää tiukasti kiinni liitosta.

Yrittäkää järjestää yhteistä aikaa. Avioliittoasiantutijat ovat todenneet että 15 tuntia viikossa, joka ei tarkoita kahden yön nukkumista, on minimi, joka tarvitaan että avioliitto tulee hoidetuksi!

Rukoilen myönteistä muutosta teidän liittoonne. Siunaan teitä Jeesuksen nimessä. Avioliitossa on paljon pelissä ja se kannattaa ehdottomasti säilyttää.

Tuossa sananssa yllä on muuten sanottu se, miten Jumala teidät yhdistää. Eli tulee hoitaa sitä aviollista rakkautta! Sitä ei voi lopettaa.

8.Ne kaksi tulevat yhdeksi lihaksi'. Niin he eivät enää ole kaksi, vaan yksi liha.
      9.Minkä siis Jumala on yhdistänyt, sitä älköön ihminen erottako."
      [Jumalan Kansan Raamattu: Mark. 10:8-9]

Tuossa yllä se on selkeämmin. Sen lisäksi varatkaa yhteistä aikaa keskusteluun, tehkää jotakin tavallista yhdessä tai lähtekää pienelle matkalle yhdessä.

• Jouko K.

""Miksi Jumala ei kuule huutoani ja rukoustani?""

Ei ihme, sillä jumala on satua ja höpötystä.

PUAAAHHHHHH ... HEH HEH HEH ...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      38
      3682
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      32
      3257
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      69
      2888
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2730
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1748
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      81
      1709
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      1539
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1517
    9. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1484
    10. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      28
      1478
    Aihe