etsin..

AMR-52

...merkitystä sanalle TYÖ. googlesta löytyi mielenkiintoinen selitys, haulla; TYO.GROUP

42

2102

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kipparinoma

on savon murretta ja tarkoittaa TE:o))))))))

• AMR-52

....se myös karjala-murretta. kyl työ sit ossaatta virkkaa...)))))

• kipparinoma
        AMR-52 kirjoitti:

....se myös karjala-murretta. kyl työ sit ossaatta virkkaa...)))))

ollakkiin tai voi olla olematakkii....Työ on saanut minut uupumaan tänään....Työ ootta saaneet minut uupumaan tyänään...Ihan omituista:o/

• ei kai vaan

ole vaihtanu nikkiä??????
        ;-))

• kipparinoma
        ei kai vaan kirjoitti:

;-))

Mä näin unta et vaihdoin nikin...Kyllä unet tietää;o)))

• ja pitäähän
        ei kai vaan kirjoitti:

;-))

se jollain tavalla näyttää että hän on löytänyt nettisuhteen ja on tällä hetkellä onnellinen

• kipparinoma
        ja pitäähän kirjoitti:

se jollain tavalla näyttää että hän on löytänyt nettisuhteen ja on tällä hetkellä onnellinen

on punainen paholainen....suuri rakkaus....Ducati:o)

• Carmencita
        kipparinoma kirjoitti:

otit ja mänit vaihtammaan. Noh, onneksi sinut tunnista ;-))

• kipparinoma
        Carmencita kirjoitti:

otit ja mänit vaihtammaan. Noh, onneksi sinut tunnista ;-))

Motiivi kyllä aivan eri,kuin toi mitä alla oleva väittää:o))))))))) Oman ei tarvitse näyttää tai todistella kenellekkään mitään....;o))))

• AMR-52
        kipparinoma kirjoitti:

...likka,mie arvant,vaik näi jälkikättee helppo sannoo,jot oisha tuo pitänt arvata...)))) tuo hienomp ko esim. kipparska...)))))

• kipparinoma
        AMR-52 kirjoitti:

...likka,mie arvant,vaik näi jälkikättee helppo sannoo,jot oisha tuo pitänt arvata...)))) tuo hienomp ko esim. kipparska...)))))

Ai et arvannut.....Tää on ihan eka omakeksimä nikki....ja uni sen näytti....Eiks olekkin hieno nikki...Mulla on tossa olkapäillä natsat ja kaikki;o)

• AMR-52
        kipparinoma kirjoitti:

Ai et arvannut.....Tää on ihan eka omakeksimä nikki....ja uni sen näytti....Eiks olekkin hieno nikki...Mulla on tossa olkapäillä natsat ja kaikki;o)

.ihan asijaankuuluva ja nätti nikki,niiko nikin omistajakin...)))) tään kapun kaa ei ny oo tult juteltuu,mut hyväst täälkii mennee..))))

• kipparinoma
        AMR-52 kirjoitti:

.ihan asijaankuuluva ja nätti nikki,niiko nikin omistajakin...)))) tään kapun kaa ei ny oo tult juteltuu,mut hyväst täälkii mennee..))))

kuulla...todella kiva:o))))
        Mulla kaksi viikkoa TYÖTÄ...sitten ihana loma.....Siis tarkoitin tietenkin et ansaittu ja lakisääteinen loma:o))))))))))

• Carmencita
        kipparinoma kirjoitti:

Motiivi kyllä aivan eri,kuin toi mitä alla oleva väittää:o))))))))) Oman ei tarvitse näyttää tai todistella kenellekkään mitään....;o))))

Se tunnehan on tärkein, kun tietää ja tuntee niin olevansa. ;-))
        Himskatti, mese heitti minut pihalle. ;-((

• kipparinoma
        Carmencita kirjoitti:

Se tunnehan on tärkein, kun tietää ja tuntee niin olevansa. ;-))
        Himskatti, mese heitti minut pihalle. ;-((

Tää tietää....niinkuin säkin:o)))))))))

Mese oikutellut tällä viikolla.....:o(

• melanoma
        kipparinoma kirjoitti:

on punainen paholainen....suuri rakkaus....Ducati:o)

on kyllä paljon parempi nikki. outo nikki tää sun nykyinen. on taitanut kippari pistää sun pään pyörälle.

• samaa
        melanoma kirjoitti:

on kyllä paljon parempi nikki. outo nikki tää sun nykyinen. on taitanut kippari pistää sun pään pyörälle.

olen mieltä, katsotaanhan vaan kuinkakauan tuo nikki on aika rohkea teko etten sanoisi.

• kipparinoma
        melanoma kirjoitti:

monisyinen....Ei sitä pidä lukea,kuin piru raamattua....ÖÖÖÖÖÖ...mitenkähän ko heppu sitä
        opusta lukee:o/

Quistis poistui,koska siitä ei pidetty....Mä pidän uudesta nikistäni ja se kai tärkeintä....Pyörällä päästänikö??....Nauraa vaan:o))))))))))))))

• kipparinoma
        samaa kirjoitti:

olen mieltä, katsotaanhan vaan kuinkakauan tuo nikki on aika rohkea teko etten sanoisi.

rohkeutta tarvittu..:o)

• ehkä...
        kipparinoma kirjoitti:

monisyinen....Ei sitä pidä lukea,kuin piru raamattua....ÖÖÖÖÖÖ...mitenkähän ko heppu sitä

Quistis poistui,koska siitä ei pidetty....Mä pidän uudesta nikistäni ja se kai tärkeintä....Pyörällä päästänikö??....Nauraa vaan:o))))))))))))))

...niin kauan kun pidät kipparista, entä jos rakkauteen tulee ryppy...

• kipparinoma
        ehkä... kirjoitti:

...niin kauan kun pidät kipparista, entä jos rakkauteen tulee ryppy...

en koskaan....Mun elämästäni puuttuu jos,kai,kun,ehkä......jne.....Niin yksinkertaista.

Mä en koskaan sano et mikään tai kukaan on iäti minun...Siitä kuitenkin lähden,että periksi ei helpolla anneta:o)))))

• melanoma
        kipparinoma kirjoitti:

nikistä kiinni ole vaan henkilön kirjoituksista ja kirjoitustyylistä. persoonasta.

• kipparinoma
        melanoma kirjoitti:

nikistä kiinni ole vaan henkilön kirjoituksista ja kirjoitustyylistä. persoonasta.

mä harhautin sua...Kuules tiedän ton kaiken....Ja kyllä säkin tiedät mitä mä tarkoitin edellisellä:o))))))))

• ketään...
        kipparinoma kirjoitti:

en koskaan....Mun elämästäni puuttuu jos,kai,kun,ehkä......jne.....Niin yksinkertaista.

Mä en koskaan sano et mikään tai kukaan on iäti minun...Siitä kuitenkin lähden,että periksi ei helpolla anneta:o)))))

...ei voi omistaa...

• kipparinoma
        ketään... kirjoitti:

...ei voi omistaa...

kuka sen tiedän....Voi mä tiedän....Ei toi nikki ole niin itsekäs teko mitä sä näytät luulevan...:o)Sillä on merkitystä vain jkahdelle ihmiselle....Ei muille:o)

• palsta...
        kipparinoma kirjoitti:

kuka sen tiedän....Voi mä tiedän....Ei toi nikki ole niin itsekäs teko mitä sä näytät luulevan...:o)Sillä on merkitystä vain jkahdelle ihmiselle....Ei muille:o)

...tämä huuhaa, ei voi muuta kuin nauraa tuolle...

• kipparinoma
        palsta... kirjoitti:

ajatella vähän liian monimutkaisesti....Mut naura vaan....Huuhaallahan me ollaan...Niin...mikä on totta ja mikä vain suuri illuusio....Kaikkea ei pidä ottaa niin kirjaimellisesti:o))))))))Mut hyvät naurut kannattaa aina:o)

• melanoma
        kipparinoma kirjoitti:

mä harhautin sua...Kuules tiedän ton kaiken....Ja kyllä säkin tiedät mitä mä tarkoitin edellisellä:o))))))))

pitää levitellä jotain omia parisuhde ym juttuja tällaisella julkisella palstalla. no jokaisen oma asia.

• sitä...
        melanoma kirjoitti:

pitää levitellä jotain omia parisuhde ym juttuja tällaisella julkisella palstalla. no jokaisen oma asia.

...minäkin eikö ne kuulu muualle kuin huuhaalle, kai täällä sitten levitellään myös niitä eroja ja suruja, jään odottamaan niitä...

• kipparinoma
        melanoma kirjoitti:

Jahas,,,Nytkin joku oti ihan itse asian puheeksi....Eikö....Ja oikeassa olet Todella tärkeät ja yksityiset asiat puidaan aivan muualla:o)))

Vaikka huuhaahan käsittääkin aivan kaiken...koko elämän kirjon....Se ei ollenkaan kivaa,että jotkut haluavat huuhaasta steriilin...hjuttoman ja mauttoman...:o/

• kipparinoma
        sitä... kirjoitti:

...minäkin eikö ne kuulu muualle kuin huuhaalle, kai täällä sitten levitellään myös niitä eroja ja suruja, jään odottamaan niitä...

Sä haluat epäonnea entiselle quullle...Hauskaa illan jatkoa sinulle.....Mukava et vaivauduit pähkäilemään vaatimatonta huuhaakäyttäytymistäni....elikkäs nettifikssuuttani...Ihana että olet niin suvaitsevinen ja arvostat ...Se niin ihailtavaa.

• melanoma
        kipparinoma kirjoitti:

Jahas,,,Nytkin joku oti ihan itse asian puheeksi....Eikö....Ja oikeassa olet Todella tärkeät ja yksityiset asiat puidaan aivan muualla:o)))

Vaikka huuhaahan käsittääkin aivan kaiken...koko elämän kirjon....Se ei ollenkaan kivaa,että jotkut haluavat huuhaasta steriilin...hjuttoman ja mauttoman...:o/

lopetan tän spekuloinnin tähän. jokainen kirjoittaa mitä haluaa. ei mulla mitään sinua vastaan ole.

• tuo nikki
        palsta... kirjoitti:

mitä tuolla saavuttaa ja miksi pitää mainostaa täällä jos tuntee jotain toista kohtaa ja vielä netissä??????????

• Nimetön
        tuo nikki kirjoitti:

mitä tuolla saavuttaa ja miksi pitää mainostaa täällä jos tuntee jotain toista kohtaa ja vielä netissä??????????

tuollainen tyhmä asenne, mutta pidä se ja ole onnellinen. ;-)

T : cee

• mainostaa?
        tuo nikki kirjoitti:

Mielestäni Te negatiiviset sen teette!!! Ottaisitte opiksi! Hän ei ainakaan häpeä itseään!

• snowAngel91
    • kippari

on vaikee sanoo mitään selitystä jotkut ihailee sitä niin että eivät ehdi eläkkeelle kun ovat jo haudassa ja itselle se on vältämätön pakko ettei kuole nälkään;=)Jos ei olis pakko tehdä duunia mulla olis elämässä paljon muutakin puuhaa kuin kuluttaa hyvää aikaa töissä:=)))

• dansku-29

tapa yksi öykätä ja sen voi myöskin kuulemma määritellä tavan yhden örmytä :))

• sarja.........

sarja nälän aiheuttamia paakkoliikkeitä......

• AMR-52

..kaikil jotka selvitittä,mitä sana sisällää pittää..)) vakava uhka kevääl miulle..((( nyt kiiruust miettimää vastatoimii,jot välttäs mahollisimman pitkäl sitä.)) Kivaa päivänalkuu kaikil..)))

• Nimetön

on hyvä vastatoimi. ;-))

T: cee

• oma;o)
        Nimetön kirjoitti:

on hyvä vastatoimi. ;-))

T: cee

Halkopinot saattaa olla kohtalokkaita;o)))

Hyvää päivää molemmille:o)))))

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      34
      11291
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      60
      9098
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      137
      5445
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3754
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3680
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3599
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3338
    8. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      60
      2698
    9. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      72
      2420
    10. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      14
      2073
    Aihe