Kuka päättää ja ohjaa meitä,miksi tappelemme kasvottomia vihollisia vastaan ja koitamme korjata vääryyttä pystymättä siihen vaikuttamaan koska emme löydä vastuunkantaja?
Miksi naiset esineellistetään,vaikka sitä ei kukaan enään halua miehenä minäkin suorastaan raivostun nykyään TV ääressä koska jo salkkareissa ja kotikadiussa sun muissa lasten katseluaikaan esitellään homo-ja lesbo erotiikkaa vaikka se kuuluisi sänkykohtauksineen myöhempään esitysaikaan.
Miksi naistenlehdissä naiset poseeraa mustienmiesten kanssa ja miestenlehdissä miehet mustiennaisten?
Elokuvissa kuvitus on myös samalla mallilla mutta sillä erotuksella että sieltä ei kauniita vaaleita naisia oikeen löydäkkään samoin suurimmasta osasta mainoksista?
Miksi kristilliset arvomme uhataan kokonaan lopettaa kuten joulujuhlien viettoa jotkut tosissaan uhkasivat lopettaa joulujuhlat ja amerikassa käytiin myös halloween juhlan kimppuun koska se on katolilainen juhla ja senkin viettoa siellä parjasivat jotkut tahot?
Miksi meidän pitäisi pakolla alkaa vaihtaman kaikki vanha uuteen ja muka parempaan tiedotusvälineet jotkuvalla syötöllä herjaa ja pilkkaa meidän kulttuuriamme ja tapojamme YLE:n toimesta mehän senkin ohjelmiston maksamme ja YLE on politiikkojemme alaisuudessa,siten politiikkomme vastaavat mitä me näämme ja mitä emme,mitä meille jätetään kertomatta.
http://arted.uiah.fi/synnyt/pdf/varto02.pdf
Pakka laittaa tähän perää että en ole rasisti jos joku tuosta ihonväriin liittyvästä otti itseensä,asia vaan on niin että minä poika yksinkertaisesti olen aina tykännyt vaaleista pohjoismaisista naisista ja siinä ei ole mitään sen kummenpaa.
VALTA JA ALISTAMISEN VÄLINEET
MIKSI ALISTUMME?
1
109
Vastaukset
- Rasisti
Minä olen hieman rasistinen koska tykkään vaan tummista naisista. Minulle vaalea nainen edustaa petollisuutta , antirakkautta ja hyväksikäyttöä (miesten) ja pelkään heitä.
Vaaleisiin liittyy usein feminismin pelottava kaapu joka lepää heidän harteillaan luontevasti.
Kaapu on musta mutta tukka vaalea . Vaarallinen yhdistelmä - minusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää2234534Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri4453288Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt142188Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa141850Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja51198- 741033
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691025Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat25994- 75928
- 54926