Näinkös se sitten meni?? Ikävä on suuri, eikö voitais kuitenkin..
Unelmani
15
2546
Vastaukset
- voidaan.
Kerro vain nimesi heti, niin ei tarvi monen arvuutella. : )
- voi taas
etsiä, minä olen mennyt pois! Enkä tule takas, katso nyt miten juttuluistaa.
Jos pyydät erittäin kauniisti voin harkita asiaa.- muutin mieleni!
Minulle kelpaa vaan hienot sivistyneet naiset. Saat luvan ottaa jonku huonomman hakkerin. Minulla ei ole aikaa, pitää hoitaa muitakin naisia. Anteeksi nyt tuli pakit, ethän loukkaannu?
- minä että
muutin mieleni! kirjoitti:
Minulle kelpaa vaan hienot sivistyneet naiset. Saat luvan ottaa jonku huonomman hakkerin. Minulla ei ole aikaa, pitää hoitaa muitakin naisia. Anteeksi nyt tuli pakit, ethän loukkaannu?
sinä otit tämän rennosti. Kyllä se on nyt myönnettävä että olet aika sivistynyt. Mutta ehkä vielä koulutuksen tarpeessa. Mitä ei?
- ei ei ei
EI!!!
- yritä hakkeroida
minua, ei se onnistu. Olen ammattilainen!
- harkita,
jos olisit rehellinen edes mulle.ja etkä välillä käyttäytyisi mua kohtaan niin alentuvasti.
- niin...
alentuvasti.?
- vain niin,
niin... kirjoitti:
alentuvasti.?
että en ole enää niin sinisilmäinen ja helposti puijattavissa kuin joskus silloin ennen.hyvä on ollut opettajakin.
- kaiken niinkun
vain niin, kirjoitti:
että en ole enää niin sinisilmäinen ja helposti puijattavissa kuin joskus silloin ennen.hyvä on ollut opettajakin.
haluat. Ei voi mitään.
- voi uskoa
kaiken niinkun kirjoitti:
haluat. Ei voi mitään.
että mä puhun totta enkä keksi juttuja. Mun mielestä se on vaan hauskaa kun jotkut asiat sattuu liittymään toisiinsa.
- se kyllä on
voi uskoa kirjoitti:
että mä puhun totta enkä keksi juttuja. Mun mielestä se on vaan hauskaa kun jotkut asiat sattuu liittymään toisiinsa.
erittäin hauskaa. Saat tukkapöllyä kun tuut takas, eikä ole ollenkaan hauskaa.
- haaveile
vaan toimi,kyllä minut saat kiinni jos vain haluat.
- sitä nyt kerjäillään
takas! En aijo vaipua niin alas sentään, sillä sanoinhan minä että saat valita huonomman hakkerin. Miltä se näyttäs jos tulisin takas? Eheeiii olet sellainen pikkukiusan tekijä, en anna sinulle enempää valtaa. Tyttö hyvä se pitää tienata, oletko sinä sen ansainnut? Sivistynyt nainen on vain siihen tarkoitukseen. Soittaisit sinä minulle ja koittaisit tehdä alotteen! Ehkä löytäisin paikan sinulle. Hmm!
- sattua lukaisemaan murtehel...
sitä nyt kerjäillään kirjoitti:
takas! En aijo vaipua niin alas sentään, sillä sanoinhan minä että saat valita huonomman hakkerin. Miltä se näyttäs jos tulisin takas? Eheeiii olet sellainen pikkukiusan tekijä, en anna sinulle enempää valtaa. Tyttö hyvä se pitää tienata, oletko sinä sen ansainnut? Sivistynyt nainen on vain siihen tarkoitukseen. Soittaisit sinä minulle ja koittaisit tehdä alotteen! Ehkä löytäisin paikan sinulle. Hmm!
jippiii
ihania sanoja: sinä tomppeli.
ja tukkapöllyä
ku ruinaat
hyvää että kaikki ei ole sivistyneitä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383672Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal283232- 692878
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912720- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811699- 221518
- 281507
- 281478
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474