ymmärtäis jo lopettaa.Susta on tullu jo melkein riesa.Jos ei mitään kuulu niin kai sen pitäis kertoo jo jotain.En halua vaan vastata sul mitään.Kyllästyttää tollanen sit aikalailla:(
Minna T
8
1391
Vastaukset
- Minna
Missähän päin kyseinen Minna asustelee?
Toivottavasti ei ollu minulle.. :(- Sanotaanko
että länsi-suomessa.
- Minna
Sanotaanko kirjoitti:
että länsi-suomessa.
Sitte se en oo minä.
- ari
Minna kirjoitti:
Sitte se en oo minä.
minnat mikä riivaa en tiedä luin vasta kiinnitti huomiota kerro jos huvittaa [email protected]
- Iiiks
ari kirjoitti:
minnat mikä riivaa en tiedä luin vasta kiinnitti huomiota kerro jos huvittaa [email protected]
Tässähän tulee neuroottiseksi itsekin, etenkin viimeisimmästä viestistä, että koskeeko se minua. :)
Minna (nimi on enne?)
- jolle
viesti on tarkotettu on naimisissa ja lapsiakin on.Luulis,et siinä on jo syytä lopettaa.
- Minna T
Että missä päin Länsi-Suomea? Aika laaja käsite meinaan...
- .....
Suomen Turku.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511437- 639870
- 1475580
- 1443784
- 753750
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792603