1. MILLAINEN HYVÄN ARVOJOHTAJAN PITÄISI OLLA ?
2. MITÄ ASIOITA HYVÄN ARVOJOHTAJAN PITÄISI TUODA NÄKYVÄSTI ESILLE ?
KIITOS ASIALLISESTI VASTANNEILLE ETUKÄTEEN !
MIELIPIDEKYSELY SUOMI24 LUKIJOILLE
2
194
Vastaukset
- Jan
tuo arvonsa esiin - ei pelkästään kauniilla puheilla, vaan myös omilla teoillaan. Tässähän Tarja Halonen on koko poliittisen uransa ollut täydellisen esimerkillinen. Hän on asettunut, itsensä likoonlaittamalla, puolustamaan erilaisia vähemmistöjä, ihmioikeuksia ja oikeuttaa kohtuulliseen toimeentuloon - sanalla sanoen sosiaalista oikeudenmukaisuutta. Hyvä esimerkki viime syksyltä on Halosen kannanotto naisparien hedelmöityshoitojen puolesta. Rohkea teko, vaikka yleinen mielipide saattaisi olla vastaan ja vaalitkin edessä. Arvovaikuttajan tulee ensisijaisesti ottaa kantaa ajankohtaisiin asioihin, mutta on hyvä nähdä myös nokkaansa pidemmälle. Tässä Halonen kunnostautunut mm. pitämällä esillä ja edistämällä YK:ssa maailmanlaajuista oikeudenmukaisuutta ja kansainvälisiä sopimuksia. Se on maailman tulevaisuuden kannalta välttämätöntä.
Sen sijaan presidentillisen arvovaikuttajan ei mielestäni tarvitse olla joka paikan lausuntoautomaatti, vaan ottaa kantaa asioihin harkiten. Minun täytyy todeta, että 1.3. tulee olemaan juhlallinen päivä suomalaisten enemmistölle. Olen äärimmäisen ylpeä kansastamme, joka avoimin mielin kannattaa sosiaalista oikeudenmukaisuutta ja suvaitsevaisuutta edistävää presidenttiä yli puoluerajojen ja tasaisesti ympäri maata. - LÖYTYY
Selaamalla kansalaisten kovalla työllä ja innolla laatimista kirjoituksista. Seuraava, seuraava, seuraava jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell322098Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.461715Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1121476Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1041226Ootko A-nainen vielä vihainen?
Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja1041024Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.76978- 59855
Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,34842Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗52789Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd101743