miksei vangita myös

laulelija

linja-autokuskia??eikös se ollut myös osallisena?vai eikö muuta mahollisuutta ole kuin et venäläinen yksin syyllinen?? .bussikuskin toiminta ei oo saanu rekkakuskilla aikaan paniikkijarrutusta mikä on saanu yhdistelmän heittelehtimään?? ei kai sitä oo pakko lähtee ohi tunkemaan vaikka kaista oliskii.3 isoa tolla tiellä rinnakkain on aika paljon.eli aika tärkee on autojen sijanti mistä tilanne on lähteny.

11

1343

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kommentti

      Voi jessus, mikä paskan jauhaja olet. Siinä oli ohituskaista saatanan toope.

      • ght45

        Pointti on,pysyikö bussi omalla kaistallaan ohittaessaan kuormaautoa.


      • mukaan
        ght45 kirjoitti:

        Pointti on,pysyikö bussi omalla kaistallaan ohittaessaan kuormaautoa.

        pysyi.


      • laulelija
        mukaan kirjoitti:

        pysyi.

        osuma heti ohituskaistan alussa??siinä kun kaista alkaa tai jo mielellään vähä ennen ni bussi lähteny survomaan rinnalle.eli ettei vaan oo missäään vaiheessa ollu vastaantulijoiden kaistalla?tilanne on ihan toinen jos kolari sattunu vasta jossain kaistan loppupuolella.


      • laulelija kirjoitti:

        osuma heti ohituskaistan alussa??siinä kun kaista alkaa tai jo mielellään vähä ennen ni bussi lähteny survomaan rinnalle.eli ettei vaan oo missäään vaiheessa ollu vastaantulijoiden kaistalla?tilanne on ihan toinen jos kolari sattunu vasta jossain kaistan loppupuolella.

        ohituskaistan loppupuolella. mitä ihmeen äijiä täällä oikein jorisee kun ei mahdu ohistuskaistalla kolme samaanaikaan ja pitää lyödä lossit kiinni kun tulee kaksi vastaan ohituskaistalla.siinä on tilaa ja paljon jos nää höpöttäjät ajaa ammatikseen ni alan vaihto ajankohtasta. rekka vaan lähti käsistä.


      • jukkis
        kalt kirjoitti:

        ohituskaistan loppupuolella. mitä ihmeen äijiä täällä oikein jorisee kun ei mahdu ohistuskaistalla kolme samaanaikaan ja pitää lyödä lossit kiinni kun tulee kaksi vastaan ohituskaistalla.siinä on tilaa ja paljon jos nää höpöttäjät ajaa ammatikseen ni alan vaihto ajankohtasta. rekka vaan lähti käsistä.

        ei se nyt vaan lapasesta lähde.kyllä niitten kiiltäväperseisten pysäkin kiillottajien suoritukset huimaa päivittäin.missään ei ole kerrottu bussin todellista nopeutta mikä lienee lähemmäs satku.kannattais yhen jos toisenkin ktella peiliin.lisää kohellust ni hyvä tulee!


      • jokkar
        jukkis kirjoitti:

        ei se nyt vaan lapasesta lähde.kyllä niitten kiiltäväperseisten pysäkin kiillottajien suoritukset huimaa päivittäin.missään ei ole kerrottu bussin todellista nopeutta mikä lienee lähemmäs satku.kannattais yhen jos toisenkin ktella peiliin.lisää kohellust ni hyvä tulee!

        isomahaisia rahtareita pannuun ei pysy pelit tiellä


      • Sami xxx
        jukkis kirjoitti:

        ei se nyt vaan lapasesta lähde.kyllä niitten kiiltäväperseisten pysäkin kiillottajien suoritukset huimaa päivittäin.missään ei ole kerrottu bussin todellista nopeutta mikä lienee lähemmäs satku.kannattais yhen jos toisenkin ktella peiliin.lisää kohellust ni hyvä tulee!

        En ymmärrä, miten se saisi vastaantulevan auton heittelehtimään, vaikka ajaisin sataakolmeakymppiä.


    • joutaa

      pidättää myös pussikuski vaaransi liikennettä ylinopeudella ja turhalla ohituksella

      • ????,

        Ei ole puhuttu ylinopeudesta. Miksikäs niitä ohituskaistoja on, jos ei niitä saa käyttää?


      • kojootti2

        Lehdessä ainakin luki, ettei ollut ylinopeutta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      134
      1383
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      102
      1072
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      973
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      614
    Aihe