Näytän värini

Superuskis

Olen päättänyt että kaikkien täytyy saada tietää että olen uskossa.

Kun lähden aamulla töihin, varaan ison nipun traktaatteja mukaan ja jaan niitä kaikille bussipysäkillä ja yritän saada aikaan keskustelua tuntemattomien kanssa. Sanon jokaiselle näin: Rauhaa. Oletko uskossa? Tiedätkö mihin joudut jos tänään kuolet? Saarnaan taivaasta ja helvetistä ja neuvon antamaan elämän Jeesukselle.

Bussiin noustessani toivotan rauhaa ja sanon kuljettajalle ja matkustavaisille nämä samat asiat. Jaan jokaiselle traktaatteja. Jos pääsen istumaan niin alan lukea Raamattua ääneen. Yleensä saan hyvin tilaa, eikä tarvitse seisoa.

Työpaikalla saarnaan jokaiselle ja jaan traktaatteja. Työni teen huolellisesti, mutta käytän kaikki tauot saarnaamiseen ja traktaattien jakoon. Liimaan työpaikan seinille ilmoituksia hengellisistä tilaisuuksista ja iskulauseita Raamatusta tyyliin "Jeesus tulee - oletko valmis"?

Teen tätä lähimmäisten parhaaksi, mutta kukaan ei tätä arvosta. Teen sijaisuuksia ja pätkätöitä ja jatkuvasti työpaikat vaihtuvat. Jos näen syntiä lähimmäisten elämässä, nuhtelen oitis vaikka olisi kyse esimiehestä. Totuus on tuotava julki. Kukaan ei koskaan kiitä siitä että sanon totuuden hyvän hyvyyttäni.

Myös naapureille julistan traktaatteja jakamalla. Soitan usein kovalla hengellistä musiikkia niin että naapuritkin voivat kuulla. Tehokkain tapa mielestäni on soittaa musiikkia myöhään yöllä, mahdollisimman moni kuulee. Laitan traktaatteja naapureiden postiluukusta sisään. Joskus soitan ovikelloa ja kun joku tulee avaamaan kysyn: oletko uskossa ja tiedätkö mihin menet jos tänään kuolet? Naapurit eivät arvosta tätä evankeliontiani ja taas on häätö asunnosta edessä.

Olen taas hankkimassa lisää traktaatteja ja kysynkin, kuka tietää mistä saisi mahdollisimman järeän sanoman välittävää traktaattia? En halua hissutella ja kaunistella asioita: asiat täytyy sanoa suoraan tai ei ollenkaan.

19

698

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiva

Olipa se sitten, mukava juttu pitkästä aikaan.

Miten saitkin tämmöisen jutun irti?

• Pyhä Henki on kutsunut sinut viemään sanomaa Herrastamme Jeesuksesta kaikille eksyneille, etteivät he enää vaeltaisi pimeydessä vaan olisivat he kutsutut taivaalliseen kirkkauteen. Olet saanut profetoimisen armolahjan. Se opastaa sinua tielläsi ja valaisee heidät, jotka ovat valmiita Sanan kuuloon, ottamaan vastaan armon ja pelastuksen Jeesuksessa. Heille sinun tulee julistaa väkevästi Jumalan Sanaa. Sitä olet tehnytkin, Vapahtajamme Jeesuksen Kristuksen nimessä ja veressä.

Siunausta Sinulle, Herramme jalo palvelija!

Jeesus Kristus on Herra! Hallelujaa! Aamen!

• ...

Mitähän hellarit nyt sanovat? Raamatun mukaan "ei kukaan voi sanoa: 'Jeesus on Herra', paitsi Pyhässä Hengessä". Eli olet todistetettavasti uskossa.

• vasillä

Sinähän puhut, kuin uskovainen. Tunnet näköjään asiat sisältäkinpäin. "Miksi aina työmiestä sorretaan", sanoi entinenkin kommunisti. Muuten samasta lähteestä ei tule puhdasta ja likaista vettä..

• vesillä

Sinähän puhut, kuin uskovainen. Tunnet näköjään asiat sisältäkinpäin. "Miksi aina työmiestä sorretaan", sanoi entinenkin kommunisti. Muuten samasta lähteestä ei tule puhdasta ja likaista vettä..

• hellarin tytär
        vasillä kirjoitti:

työmiehellä on sydän paikallaan.hänellä on tallella järki ja tunteet.ja sydämen lämpö.ja juuri se ärsyttää tällä palstalla todella monia.ja siksi he haluavat kritisoida työmiestä.mutta eikö se ole niin että rehellisiä,aitoja,lämpöisiä ihmisiä aina pilkataan ja ivataan.Itse olen rukoillut työmiehen puolesta,kiittänyt häntä hänen avoimuudestaan,rehellisyydestään,aitoudestaan.Jumalakin haluaa että olemme Aitoja ihmisiä,sellaisena kuin olemme.Aamen.

• vasillä kirjoitti:

jotain helluntailaisuudesta täällä palstalla norkoillessani. On tullut jonkinlainen käsitys siitäkin, millä tyylillä helluntailaiset kirjoittavat. Ymmärrän jollain lailla heidän ajatusmaailmaansa. On huomattava kuitenkin, että on kokonaan eri asia ymmärtää, kuin hyväksyä.

• kuten sinä
        Työmies2 kirjoitti:

jotain helluntailaisuudesta täällä palstalla norkoillessani. On tullut jonkinlainen käsitys siitäkin, millä tyylillä helluntailaiset kirjoittavat. Ymmärrän jollain lailla heidän ajatusmaailmaansa. On huomattava kuitenkin, että on kokonaan eri asia ymmärtää, kuin hyväksyä.

koska itse en vain ymmärrä heidän ajatuksiaa, mutta olen myös uskovainen. (ent.hellunt.)
        Minulle ei koskaan Jumala ole ollut mysteeri, enkä epäillyt hänen olemassaoloaan. Olen huomannut, että harva ihminen elää Jeesuksen antaman esimerkin mukaan (en minäkään). Ihmisiä me kyllä nauramme joskus, mutta minä en ikinä uskaltaisi laittaa Jumalaa enkä hänen säätämyksiään naurunalaiseksi. En usko, että on ketään joka rehellisesti 100% varmuudella voi sanoa, että Jumalaa ei ole, eikä koskaan tule tuomiota. Jos Jumalaa ei olisi, kuitenkin uskovaiset ovat eläneet hyvän elämän. Ehkäpä tämä säästi meidät rappiotilalta, tai muilta paheilta. Olen itsekin tökkinyt muilla palstoilla, vain nähdäkseni hassuja vastauksia.
        Minä itse en mahdu mihinkään kirkkoon, kun omat ajatukseni on niin erinlaiset.. Käyn kyllä tilaisuuksissa, joissa julistetaan puhdasta evankeliumia. Asun täällä Puskan Ykän valtakunnassa(USAssa)

• Qilt

Hieno vitsi!

• Megahurskas

Kovin näyttää vaisulta touhusi. Oletkohan oikein uskossakaan? Eihän sinulle tuon mukaan jää edes aikaa kaatuiluun, tärinään, nytkähtelyyn, möykkäämiseen ja nauramiseen. Itse mahdutan senkin päivääni. Ja tingin yöunestani, että ehdin pitää kahden tunnin rukoustuokion ennen töihin lähtöä.

• HerätettyN25

Säni teet juuri kuten OIKEA Helluntalainen tekee! itsekin korostan vielä kohtaa siitä että jos näen syntiä ihmisten elämässä sanon että hän on matkalla helvettiin ellei tee parannusta!! Jokainen avoliitossa elävä,irtosuhteita harrastava,tupakoitsija,rokin kuuntelija,alkoholin käyttäjä kuulee varoitukseni siitä että hän menee helvettiin ellei tee parannusta!!

• on myös

narkomaaneile ja muille sen tyylistä elämää viettäville kannattaa osoittaa rakkautta heitä kohtaan. joitain ihmisiä on jo maailma potkinu tarpeeks päähän ettei siinä kaivata raamatulla päähän lyömistä. Rakkaudella voittaa sieluja Jeesukselle!!!

• löytyy
        on myös kirjoitti:

narkomaaneile ja muille sen tyylistä elämää viettäville kannattaa osoittaa rakkautta heitä kohtaan. joitain ihmisiä on jo maailma potkinu tarpeeks päähän ettei siinä kaivata raamatulla päähän lyömistä. Rakkaudella voittaa sieluja Jeesukselle!!!

www.kan.fi

• evankelista T

Sanoistasi sinut otetaan kiinni! Mitäpä jo Jumala tekeekin sinusta sielujen voittajan? Oletko valmis? Seuraappa Paavalin elämää, mitä se "maksoi" hänelle.

• silvottava

sitten peloteltava kadotukselta ja kun raukka juoksee karkuun, niin perään on huikattava:Helvettiin menet.. Tosi hölmöä sielunvoittamista.. Ei Jeesus sellaista esimerkkiä antanut, vaan oli syntisten ystävä. Hän puhui lempeästi(paitsi rahanvaihtajille).
        Varotaan ettemme taitamattomuudessamme ajako pois syntisiä ja siten lopuksi saamme syyn päällemme Jumalalta. Musta kyllä tuntuu, että joku kirjoittelee näitä kurillaan saadakseen aikaan juttua ja väittelyä.

• oletko

vankilaevankelista Timo R?

• kuka sinä
        oletko kirjoitti:

olet? Siunausta.

• vaan Puska Ykä
        oletko kirjoitti:

Minä en ole käyttänyt nimimerkkiäni, kun se on jostain syystä poistettu.. Täytyy hakea uusi.
        Minä olen Puskan Ykä. Heti joku toinen..

• mrx

on ainakin jos niin teet, mut tyhmän rohkeutta etten sanois. Ja sanoppa miten voit jo valmiiksi tietää miten ihmiset suhtautuvat suhun jos nyt vasta olet päättänyt evankelistan urasi aloittaa? Sanoit että nyt olet vasta päättänyt ja aiot tästä lähin ottaa trakuja yms yms. Ei sun piä olla pessimistinen, ties vaikka suureksikin profeetaksi sut nostais ja saisit kasapäin lampaita jalkojes juureen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      60
      4635
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      95
      4335
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      71
      3778
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      96
      3717
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      118
      2752
    6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      2538
    7. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      37
      2442
    8. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      2419
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      38
      2409
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      2284
    Aihe