Vituttaa niin ankarasti, vituttaa aamusta iltaan. Viime yönäkin vitutti, kokeilin pulssia ja ei tuntunu mitään, silloin koin hetkellisen ilon tunteen, mutta se oli oimenevää, pian pulssi taas löytyi. Nyt tarttis jotain hyvää vitutuslääkettä, kirjoittakaa resepti.
Miks vituttaa
17
872
Vastaukset
- trinna
ulos
ja lenkille
ja laita vähä vaatettakin päälles...- Harmaa betoni
Ei voi lenkkeillä
- Yrjöwokki
Maalaa se harmaa seinäsi täyteen iloisia asioita: pääsiäistipuja, jänöjusseja, hymynaamoja ja muuta söpöä ja herttaista mahdollisimman värigylläisesti. Kyllähän harmaan toljotus alkaa vitutaa ketä tahansa. Kattele Monty Pythoneita ja muita hupijuttuja niin johan alkaa vitutus kaikota jonnekin Siperian ja Jaappanin maan suuntaan.
- Harmaa maa
Aaaaaaaarghhhhh...... !!!!!!!!!!!!!
- Harmaahylje
Nykyajan sketsiohjelmat on niin väkisin väännettyjä ja montypyyttoneitakaan jaksa sataankertaan kattoo.
- Harmaa sukka
kävisi katsomassa sen ylistetyn ja pytytetyn Paha Maa -elävänkuvan, se voi piristää.
- Yrjöwokki
Harmaa maa kirjoitti:
Aaaaaaaarghhhhh...... !!!!!!!!!!!!!
Eehehee :):)))))))))))))) Vitutus vaihtui ällistykseen, hyvä ;0)))))))))))
- Gatapultti
mene lähimpään pubiin, tilaa keppanatuoppi ja lyöttäydy paikallaolijoiden seuraan. Niitä vituttaa varmasti yhtä paljon kuin sinuakin (ehkä sekin että kampeat niiden seuraan), mutta on kivampaa olla vittuuntunut yhdessä kuin yksinään.
- Harmaa sei
Ei jaksa enään turruuttaa päätänsä keppanalla
- mies,
määrään iloisen ja ihanan naisen seuraa ( esim. itseäni )sinulle. Ensin pieninä annoksina, ettei taas pulssi katoa... ; )
- Harmaasuolattu
Kiitoksia vaan tarjouksesta, mutta...
... nyt päästiin naisista ja painajaisista...
... en usko tuon reseptin käyrää laskevaan vaikutukseen. - homeopaatti
Harmaasuolattu kirjoitti:
Kiitoksia vaan tarjouksesta, mutta...
... nyt päästiin naisista ja painajaisista...
... en usko tuon reseptin käyrää laskevaan vaikutukseen.Eikös taudit lähde sillä millä ne on tulleetkin?
Krapulaan auttaa korjaussarja.
Vitutukseen .... mikähän siihen mahtais sitten auttaa?
On se nyt kumma, kun ei naisen lämpö ja läheisyys kelpaa. Revin sitten reseptin *ritsis rätsis*
; )
- nylkkäri
minua vitutti lähes 40 vuotta yhteenmenoon nyt on kuitenkin hetkiä että ei vituta
- Harmaasus
Semmoiset hetket on varmaan hienoja, ei oo vaan täällä näkyny. Otan suurennuslasin taskuun.
- Teoreetikko..
vituttaa. Itseasiassa minua on aina vituttanut. Joskus kymmenen vuotta sitten asiaa pitkään mietittyäni totesin että minua eniten vitutti se, että minua vitutta. Muistin kun n. viisivuotiaana vitutti koko ajan ja se alkoi hiljalleen vituttamaan. Eli syy nykyiseen vitutukseeni on selvillä, mutta en ole vielä saanut selville, mikä minua alunperin vituttaa.
Olen kyllä kehittänyt jonkinlaisen teorian alkuperäisestä vitutuksesta. On mahdollista että kyseessä on eräänlainen "syntymävitutus" siitä, että tähän maailmaan tullaan ns. vittu päässä ja siitä jäänee jonkinlainen vitutus korvien väliin. Nykyisin vituttaa sekin, etten ole aivan varma teoriastani.- Harmaanuttu
Tuo on ällistyttävän totta teoreetikko, nyt taidetaan olla asian ytimessä. Kun oikein tarkkaan mietin, niin minuakin vituttaa kaikista eniten se, että minua vituttaa. Eli vähentämällä vitutusta, vitutus vähenee. Tuossa on järkeä.
- Lar
Vituttaaa! Kohta menee sekin mikä ei vituta ja sitten vituttaa enemmän. Itse olen kaivanut tämän kuopan missä olen ja syvällä. Tunnelin päässä ei ole valoa vaan aina toinen tunneli. Vituttaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal253202- 652845
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792633- 351718
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no801660- 281487
- 151455
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231444- 271415