Miks vituttaa

Harmaa betoniseinä

Vituttaa niin ankarasti, vituttaa aamusta iltaan. Viime yönäkin vitutti, kokeilin pulssia ja ei tuntunu mitään, silloin koin hetkellisen ilon tunteen, mutta se oli oimenevää, pian pulssi taas löytyi. Nyt tarttis jotain hyvää vitutuslääkettä, kirjoittakaa resepti.

17

872

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • trinna

ulos

ja lenkille

ja laita vähä vaatettakin päälles...

• Harmaa betoni

Ei voi lenkkeillä

• Yrjöwokki

Maalaa se harmaa seinäsi täyteen iloisia asioita: pääsiäistipuja, jänöjusseja, hymynaamoja ja muuta söpöä ja herttaista mahdollisimman värigylläisesti. Kyllähän harmaan toljotus alkaa vitutaa ketä tahansa. Kattele Monty Pythoneita ja muita hupijuttuja niin johan alkaa vitutus kaikota jonnekin Siperian ja Jaappanin maan suuntaan.

• Harmaa maa

Aaaaaaaarghhhhh...... !!!!!!!!!!!!!

• Harmaahylje

Nykyajan sketsiohjelmat on niin väkisin väännettyjä ja montypyyttoneitakaan jaksa sataankertaan kattoo.

• Harmaa sukka

kävisi katsomassa sen ylistetyn ja pytytetyn Paha Maa -elävänkuvan, se voi piristää.

• Yrjöwokki
        Harmaa maa kirjoitti:

Aaaaaaaarghhhhh...... !!!!!!!!!!!!!

Eehehee :):)))))))))))))) Vitutus vaihtui ällistykseen, hyvä ;0)))))))))))

• Gatapultti

mene lähimpään pubiin, tilaa keppanatuoppi ja lyöttäydy paikallaolijoiden seuraan. Niitä vituttaa varmasti yhtä paljon kuin sinuakin (ehkä sekin että kampeat niiden seuraan), mutta on kivampaa olla vittuuntunut yhdessä kuin yksinään.

• Harmaa sei

Ei jaksa enään turruuttaa päätänsä keppanalla

• mies,

määrään iloisen ja ihanan naisen seuraa ( esim. itseäni )sinulle. Ensin pieninä annoksina, ettei taas pulssi katoa... ; )

• Harmaasuolattu

Kiitoksia vaan tarjouksesta, mutta...

... nyt päästiin naisista ja painajaisista...

... en usko tuon reseptin käyrää laskevaan vaikutukseen.

• homeopaatti
        Harmaasuolattu kirjoitti:

Kiitoksia vaan tarjouksesta, mutta...

... nyt päästiin naisista ja painajaisista...

... en usko tuon reseptin käyrää laskevaan vaikutukseen.

Eikös taudit lähde sillä millä ne on tulleetkin?
        Krapulaan auttaa korjaussarja.

Vitutukseen .... mikähän siihen mahtais sitten auttaa?

On se nyt kumma, kun ei naisen lämpö ja läheisyys kelpaa. Revin sitten reseptin *ritsis rätsis*

; )

• nylkkäri

minua vitutti lähes 40 vuotta yhteenmenoon nyt on kuitenkin hetkiä että ei vituta

• Harmaasus

Semmoiset hetket on varmaan hienoja, ei oo vaan täällä näkyny. Otan suurennuslasin taskuun.

• Teoreetikko..

vituttaa. Itseasiassa minua on aina vituttanut. Joskus kymmenen vuotta sitten asiaa pitkään mietittyäni totesin että minua eniten vitutti se, että minua vitutta. Muistin kun n. viisivuotiaana vitutti koko ajan ja se alkoi hiljalleen vituttamaan. Eli syy nykyiseen vitutukseeni on selvillä, mutta en ole vielä saanut selville, mikä minua alunperin vituttaa.
      Olen kyllä kehittänyt jonkinlaisen teorian alkuperäisestä vitutuksesta. On mahdollista että kyseessä on eräänlainen "syntymävitutus" siitä, että tähän maailmaan tullaan ns. vittu päässä ja siitä jäänee jonkinlainen vitutus korvien väliin. Nykyisin vituttaa sekin, etten ole aivan varma teoriastani.

• Harmaanuttu

Tuo on ällistyttävän totta teoreetikko, nyt taidetaan olla asian ytimessä. Kun oikein tarkkaan mietin, niin minuakin vituttaa kaikista eniten se, että minua vituttaa. Eli vähentämällä vitutusta, vitutus vähenee. Tuossa on järkeä.

• Lar

Vituttaaa! Kohta menee sekin mikä ei vituta ja sitten vituttaa enemmän. Itse olen kaivanut tämän kuopan missä olen ja syvällä. Tunnelin päässä ei ole valoa vaan aina toinen tunneli. Vituttaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3645
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      25
      3202
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      65
      2845
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      79
      2633
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1718
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      80
      1660
    7. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1487
    8. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      15
      1455
    9. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1444
    10. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      27
      1415
    Aihe